Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
princess helemaal vergeten op jouw goede nieuws te reageren! Proficiat! Ik zou nu de echo zo dichtbij is ook nog even wachten. Is het dezelfde gemeente als waar je al werkt? Dat scheelt natuurlijk, intern is altijd makkelijker
Carianne al nieuws??? en even uppen
hier nog niks.. ik wacht tot na het weekend.. ik knijp hem behoorlijk, moet ik zeggen..
Mebi.. hoe gaat het?

Carianne... spannend!!!!

Hoera... hier alemaal weer aan de betere hand. Misselijkheid is er nog... ^%&^$%*$ Ik ben morgen 17 weken. Het buikje is er hoor! Had eigenlijk verwacht dat ik al veel meer buik zou hebben met nummer 3. Was bij de oudste 2 echt mega-rond!

Lekker gegeten gisteren???

Floddertje... wat erg van je vader. Hoe gaat het nu met hem? Hoe is hij er zelf onder dat hij eventueel geopereerd moet worden?

Weten jullie trouwens al wat het is? En waren jullie nou al wel of niet uit de naam?

Prinsess... gefeliciteerd met je nieuwe baan! Een nieuwe start! Lekker hoor!

Ik ga nog even de was ophangen en dan patat bakken.... Heerlijk!
Hallo allemaal,

Spannend Carr, ik heb zelfs in het ziekenhuis nog gedacht: er is wat vandaag, er is wat de 22ste, en ineens had ik het: jouw NOD! Stom he, hoe je daar mee bezig kan zijn...maar hoe voel je je??????

EN hoe is het met je zoontje?

Prnses gefeliciteerd met de nieuwe job! Gaaf hoor, wanneer start je? En logisch dat je niet meer zo misselijk bent toch, je nadert de 3 maanden al toch? Ik voelde me bij die jongens vanaf een week of 10 altijd weer fitter worden. Bijna de 30ste....

Stella, dat klopt idd va die 26 weken, maar als je effe op de site van sociale zaken kijkt dan zie je een hele duidelijke uitleg. Spannend hoor, we kunnen dus straks bij jou allemaal kaartje bestellen?? Hahah, nee lekker voor je, hopelijk voel je je nu ook weer wat beter?

EN ik kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je weer ongi bent....dan weet je toch zeker dat je lichaam weer op orde is.Succes meid!

GB alweer 17 weken, dat gaat ook hard zeg! Ik had bij de 2e ook een minder dikke buik als bij de eerste, terwijl hij wel groter was....je weet het af en toe toch niet....wel leuk, zien mensen op straat het al??

Flodder...hoe is het met je vader? Je hebt wel een turbulent leventje hahaha. Gelukkig ben je weer opgeknapt.

EN die namen daar kom je wel uit toch? Opeens hoor of lees je iets waarvan je denkt: Ja dat is hem!

Jullie weten het geslacht toch??? Of verzin je voor de zekerheid toch voor allebei namen?

Hoera ik kan even niet teruglezen, maar jouw NOD is toch ook nu ergens...wat denk? Sorry als ik dubbele vragen stel,maar weet effe niet meer wat er net stond...

Miriam, raar ja die bloedind, heb je het idee da het ook anders is dan normaal of niet?

Hier is het me alles meegevallen. Vlgens de zuster zei ik op de uitslaapkamer als eerste: ik ben niet misselijk. Daar heb ik me echt zo druk om gemaakt....maar niet ziek geweest dus.

Wel moe en wat kramperig, maar dat viel ook mee. Heb echt het gevoel dat ik nu weer verder kan. We weten natuurljk al vanaf eind dec dat het er niet goed uitzag. Voor me gevoel heb ik het verdriet al gehad. Gister lekker geshopt met husband, niks werkt beter dan een goede uitverkoop! Merkte s'avonds wel dat ik toch veel gedaan had, trok een beetje wit weg haha. Maar lekker optijd mijn bedje ingegaan.

Ik wil ook echt graag weer positief de toekomst inkijken, ook al ben ik bang dat ik niet meer zwanger kan worden. Herkennen jullie dit?

Stella en Hoera hebben jullie je eerste ongi afgewacht of zijn jullie ervoor gegaan?

Nou ja, we hebben leuke dingen voor de boeg. Mijn man en Senna zijn bijna jarig en eind februari gaan we naar eurodisney en het is dan al bijna lente.....!!!!!

Nou meiden, hoop dat ik niemand ben vergeten, en bedankt voor de lieve berichtjes!

Fijn weekend!
Oja, wie houd het schema bij?? Mag hij bi mij worden aangepast????? Thanks!
Nou.. Helaas.. deze maand ook niets..` Dus nu maar kijken hoe we dat verder aanpakken. Jammer dat ik dan eigenlijk niet meer bij dit clubje ga horen strax

Ik denk er over om het nog even aan de internist voor te leggen en dan echt definitief een grens te trekken.. Ik hou jullie dan nog wel eventjes op de hoogte.

Bedankt iig voor het meeleven en de steun!

Mebi: fijn dat het meegevallen is (als ik het zo lees). Nu weer een frisse start maken en als het voorbestemd is, komt er gewoon 1. Zo denk ik er namelijk over.

Liefs, Car.
Ohhhh Car, ben je ongesteld geworden ????
Turbulent leventje haha. Met vlagen. Nu is Floortje ziek. Kwam met 39.7 uit bed vanmorgen. Balen, is het eindelijk droog.......

Timo naar zus gebracht, is lekker met mijn nichtjes aan het spelen. Zelf boodschappen gedaan en nu lekker even voetjes omhoog :-).

Ik vind het ook wel meevallen hoe mijn buik groeit nu bij de derde. Wil morgen weer even een foto maken. Ben dan 27 weken. Vanmorgen aan de kassa zag iemand voor het eerst door mijn jas heen dat ik zwanger ben *glim* hahaha.

We weten wat het is ja en hebben een naam. Heel blij want het scheelt echt wat stress merk ik :-).

Maar er zijn heel wat mensen die niet willen weten wat het is dus heb het hier niet neer geknalt. You never now. Maar jammer want wil het juist graag delen :-)

Grappig trouwens, ik schreef al bij maart 2005. Die meiden (aantal) zie ik met enige regelmaat en we gaan wel eens uit eten. Mama's only. Daarna heb ik me bij Floortje toch ook weer bij december 2006 aangemeld. Is een grotere club waardoor contact wel leuk en zeker gezellig maar een soort minder intensief is. Ben 1x naar een meeting geweest en soms wordt er zoveel geschreven dat reageren lastig is. Maar blijft leuk om te lezen en schrijven over kindjes van de zelfde leeftijd. Uit gewoonte heb ik me aangemeld bij april 2009 (ben ondertussen natuurlijk weekje vooruit gezet naar mei) maar daar heb ik heel weinig mee. Daar in tegen kom ik steeds hier :-). Het wordt sowieso wel te veel en ik had me voorgenomen om er ergens 1 af te stoten en die keus is nu dus gemaakt :-)

Mijn vader heeft ondanks de pijnstilling nog behoorlijk pijn. Vooral hoesten, niezen, aankleden enz. Je staat er niet bij stil hoeveel je ineens voelt dan. Ik begreep dat hij pas een week na de tc-scan (maandag as) de uitslag krijgt. Lang wachten. Hoop maar dat het vanzelf geneest. Gelukkig heeft hij veel mensen om zich heen. Stonden aardig wat bossen bloemen en toen ik vanmorgen met vriendin daar ff een bakkie ging doen kwamen er allerlei mensen even langs waaien die onderweg naar de markt waren.

Heey Car; lees nu pas je hele berichtje. Klote !! Het zou zo mooi zijn !! Wel een goed idee om het voor te leggen lijkt me bij de arts. Sowieso fijn om even je mening te delen met een prof ?! Voel je als je zin hebt gewoon welkom tot dit cluppie hoor !!!! Zou het zelf ook jammer vinden als je je er niet bij zou horen voelen. Ondertussen gaat het natuurlijk allang niet meer alleen over de derde......Maar doe waar je je goed bij voelt !! Even een digitale knuffel !!

Mebi; wat fijn voor je dat het een soort mee viel !!!! En dat je je idd niet ziek voelt ofzo. Toch lekker om zo een nieuwe start te maken ipv dat je er lichamelijk ook nog een hele tijd mee bezig zou zijn. Je spreekt er nuchter over. Fijn. Idd misschien wel dat het ondertussen aardig is gezakt. Lekker wezen shoppen, even afleiding. Nog wat gekocht ??

Ohhhhhh, mijn ogen vallen dicht :-) Ik ga er even gebruik van maken dat Floortje slaapt :-)
Lieve Car: Voelt het nu heel definitief voor jullie? Of heb je toch nog stille hoop? Sterkte in ieder geval meid! Het lijkt me zo ontzettend moelijk om zo'n grens in te bouwen. Maar het is natuurlijk gelet op je gezondheid ook weer heel begrijpelijk en wijs om een grens in te bouwen...

Mebi; gelukkig dat je niet misselijk bent geworden! En shoppen helpt altijd een beetje!! Niet te hard van stapel lopen nu hoor, enne op naar de eerste ongesteldheid en de lente! Genoeg om naar uit kijken. Blijf erin geloven want als het meant to be is komt er erin idd toch wel!

Floddertje; volgens mij heb ik bij een ander onderwerp gezien welke naam jullie op het oog hebben (of in ieder geval leuk vinden) en ik vind de naam erreg leuk!! Die had ik ook eerst op het oog maar manlief kent iemand die hij niet zo leuk vindt die zo heet, helaas.. We doen wel aan veto nl; als iemand de naam niet leuk vindt mag die naam doorgekrast worden op het lijstje.

Sterkte met je vader, weet je al wat meer?
oeps, per ongeluk verstuurd.

Ik las net dat je ook schreef hierboven Floddertje. Misschien las ik het dan verkeerd, hou het maar lekker voor jullie zelf hoor! Is ook wel leuk om zo'n geheimpje te hebben nog voor de geboorte. WIj willen het denk ik ook wel weten deze keer, kun je toch meer gericht gaan zoeken.

GB3, wel een pech lately met je gezondheid he? Hopen dat de misselijkheid nu eens een beetje weg gaat ebben!! Bij mij is het vrijwel weg nu.

thnx voor jullie felicitaties! Ik begin 1 maart zodat ik ook nog even een weekje ervoor vrij kan nemen. Volgende week echo en dan maar vertellen van zwangerschap. Is idd binnen de gemeente waar ik nu ook al werk dus dat is wel zo handig met ouderschapsverlof!!! Je moet nl eerst een jaar in dienst zijn wil je daarvoor in aanmerking komen en ik blijf nu natuurlijk bij dezelfde werkgever.

Stella; op naar je NOD ?

Miriam; hoe gaat ie?

fijn weekend dames!
nah, weer te vroeg afgesloten er kwamen even wat billen tussendoor die afgeveegd wilden worden

Op school doen ze dat hier niet meer btw. Vind ik eigenlijk best vreemd om het die kleintjes al zelf te laten doen. Of ben ik te betuttelend?

Hoera; hoe was je etentje? NOg een week te gaan voor je NOD he? Al tekens in de zin van pukkels bijv? Die zijn nu meer dan welkom he?

Heel even wat delen met jullie. Wij hebben twee redelijke kaknamen en nu denken we voor een jongen aan Fedor (betekent godsgeschenk) en voor een meisje aan Olivia (vrede)

Jongensnaam vinden we wel stoer en origineel en meisjesnaam pittig maar ook lief klinken. Wat vinden jullie? Ja, smaken verschillen natuurlijk ook dus zeg maar eerlijk wat jullie evt. associaties zijn hoor!
He Car wat kl..zeg, ik vind het wel vesrtandig dat je ene gesprek met de internist aangaat en blijf lekker spuien en kletsen hier hoor, als je daar uiteraard behoefte aan hebt, ik vind het iig wel gezellig, sterkte ermee.

Mebi wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en ik herken het wel dat het klaar is en dat je verder wilt. Wij zijn er die eerste maand wel voor gegaan maar niet heel bewust omdat je niet weet wanneer je NOD is. Nu heb ik inmiddels weer twee cyclussen doorlopen, das ook wel prettig, alhoewel het nu wel genoeg is haha, mijn NOD is de 31e, over een weekje dus.Sterkte en doe nog wel even rustig aan de eerste daagjes

GB3, balen zeg dat je nog steeds zo misselijk bent en ik denk daardoor minder eetlust en minderbuikgroei. Ik hop voor je dat het snel overgaat.

Flodder, succes met je meisje, het houdt bij jullie ook niet echt op zeg. Das trouwens wel veel op zoveel topics, lijkt me lastig om uit elkaar te houden en het kost denk ik ook veel tijd. Wat leuk dat jullie al een naam hebben, wij houden het nog wel even vol tot mei hoor!

Hier alles prima, gister met oude vriendinnen uiteten geweest, t was wel gezellig, maar het was in Tilburg waar we eerst woonden en ik moest in m'n entje nog terugrijden, dat vind ik nooit zo relaxed. Zometeen een kinderverjaardag bij vrienden en vanavond wordt de vriend van mijn moeder 70 en gaan we uiteten met de familie, druk programma maar wel gezellig, morgen lekker bijtanken! Fijne dag verder allemaal!

liefs hoera
Gewoon selectief reageren :-) Nee hoor, vind het heerlijk om van me af te schrijven. En het zijn meestal de avonden dat P er niet is.

Prinsess: Fedor. Nog nooit van gehoord. Ik denk dat ik hem even moet horen, paar keer moet zeggen maar dat ik er snel aan gewend zou zijn ja.

Olivia is niet mijn smaak. Maar hier in de omgeving is er ook een Olivia en ik hoor mijn omgeving er alleen maar positief over :-)
Oja:

Floddertje... ineens dacht ik net... wij schelen 10 weken. Makkelijk om te onthouden. Floortje al wat opgeknapt?

Dus jij schreef op 4 topics...?! Hoe kun je dat in godsnaam bijhouden? Ik vind dit soms al lastig... en dan zijn wij niet met zoveel, gelukkig (anders kan ik het echt niet meer bijhouden).

Is het niet raar om af te spreken met mensen die je eigenlijk "niet kent"? We weten nu natuurlijk al wel heel veel van elkaar, maar toch lijkt mij dat raar... Heb daar dan ook (nog) geen ervaring mee.

Hier onze oudste nu ziekig... niet willen eten, hangerig, buikpijn, dunne poep.... Ik heb het er wel mee gehad. Wil dat iedereen weer fris en fruitig en vrolijk is! Wat mij betreft mag de lente ook komen. Ben niet zo van de wintermaanden. Al vind ik skiën wel weer leuk, maar dat zit er niet in voor mij. Door de verhuizing laat de financiele kant een skivakantie voor ons gezin niet toe. Manlief gaat dinsdagavond met het vliegtuig weg en komt zaterdag begin van de middag weer thuis. Kost haast niets een ticket... ¤90, voor een retourtje en hij gaat bij zijn ouders in het huisje dus dat is gratis! Ik ben wel erg jaloers op hem, ik wil zo graag. Het is al een paar jaar geleden door het zwanger zijn en de kleine jongens. Dit jaar ben ik voor het eerst echt strontjaloers. Afgelopen jaren is hij ook een paar dagen geweest en vond ik het leuk voor hem, maar was ik niet zo jaloers. Ach... die jongen gaat er heerlijk van genieten en komt met vrolijke, blije verhalen thuis en daar ga ik dan maar flink van genieten. Volgens jaar!!!!

Hoera... nog een gezellige, drukke dag gehad gisteren?

Prinses... Fedor ken ik ook niet. Moet er ook erg aan wennen, zou geen naam voor ons zijn. Olivia vind ik leuk. Hoor het wel wat vaker de laatste tijd, maar vind het zoals jij zelf al zegt een lieve, maar ook krachtige naam.

Mebi... fijn dat het je meegevallen is. Zo klinkt het in ieder geval wel. Je klinkt positief. Doe wel rustig aan hoor! Je lijf moet wel herstellen. Schema is aangepast.

Carianne... was KL%^$. Inderdaad een goede zet van je om met de artsen te gaan praten. Misschien kunnen zij je nog wel aangeven dat je nog best kunt 'proberen'. Ik wens je daar veel succes in. Enne... je blijft hier toch wel?!

Fijne zondag nog en tot ..(?)...
Wauw floddertje wat een mooie buik!!! Het begint echt allemaal wel op te schieten nu zeg, ben je al aan het aftellen tot je verlof? Stop je zes of vier weken van tevoren. Ik stopte bij jelle vier weken van tevoren en bij annemijn 6,maar ik moet zeggen dat het voor de geboorte van annemijn drukker was om met een peuter thuis te zijn dan om te werken, dus ik denk dat ik de volgende keer voor vier zou kiezen.

Princess, als ik eerlijk ben is Fedor niet helemaal mijn smaak, olivia vind ik wel leuk, hier hoor je die namen eigenlijk niet moet ik zeggen Hoe heten je andere kindjes? Vaak is de combi wel leuk, je kiest toch voor een bepaalde stijl.

Wij hebben gister een gezellig feestje gehad, het was een eindje rijden dus was ik bob en had ik een goed excuus om niet te drinken haha! Ik moet ook zeggen dat ik er deze ronde ook helemaal geen behoefte aan heb, t scheelt natuurlijk ook dat in de vorige rond kerst en oud en nieuw vielen. Ik heb nog niet echt puisten, maar goed vorige ronde had ik die wel en was het niet raak, ben wel erg gefocust op tekenen moet ik zeggen, ach nog een weekje, het komt nu wel dichtbij eindelijk, ben zooooo benieuwd en ik vind het onderhand wel weer tijd voor een nieuwe zwangerschap in dit clubje!

Zo, iedereen slaapt hier lekker, dus ik ga ook maar eens ff relaxen, straks openhaardje aan, pizzaatje en verder helemaal niets, heerlijk!
He gb3 we zitten tegelijk te posten, vervelend met al die zieken en ik kan me goed voorstellen dat je jaloers bent. Zou ik ook zijn. Bij mij is het ook vijf jaar geleden, dat ik geskied heb. Wij gaan 2 februari wel een weekje naar de eifel maar niet direct vor de sneeuw, gewoon lekker er even uit en als er sneeuw ligt is het leuk. Ik vraag me ook af of het uberhaupt te betalen is winitersport met z,n vijfen, in ieder geval niet in een poplair gebied denk ik, ach we zien wel. Sterkte met het alleen zijn!
Hi allen,

Heb gister gelijk mailtje gestuurd naar secretariaat van de internist. Ben nog niet met de pil begonnen. Manlief en ik zitten nog in discussie eigenlijk is de grens de grens maar 4 maanden proberen is ook wel kort.. En tja, ik vind het toch wel moeilijk om het nu al echt achter me te laten... Dus advies van de arts is dan wel wijs. Als hij zegt: niet doen, dan is het gewoon klaar... Als hij zegt, nog een paar maandjes kan wel, dan is het voor mij nog wel even geoorloofd om nog even te proberen.. Later meer.

Fedor: leuke naam! Mijn broertje van 30 heet zo en vindt het zelf ook een leuke naam. Dus wat mij betreft: leuk! Je hoort het niet zo vaak en is toch wel origineel

Ga ik gauw de kids uit bad halen, even lekker wat eten en dan op tijd naar bed..

Fijne avond!
Car wat goed hoe jullie ermee omgaan en ik hoop heel heel hard voor je dat je 'toestemming' krijgt om het nog een paar maandjes te proberen, vier maanden is idd erg kort als je het gemiddelde neemt lijkt me, succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt dan kun je op wat voor een manier dan ook weer verder, dikke knuffel!
Car: spannend !! Ben benieuwd wat ie zegt !!

Hoera: ik ga 4 weken van te voren. Idd, de reden die jij noemt en ik vind 10 weken er na zo belachelijk kort. Wil deze zo lang mogelijk maken !! En idd, je hebt gelijk, tijd voor een nieuwe zwangere !!

Maar ben vandaag 26 weken. Had me weer een week verrekend haha. Roep de hele week al dat ik 27 weken ben.

GB: het was zeker gek om af te spreken met mensen die je niet kent. Had ook noooooooooit gedacht dat ik dat zou gaan doen. Ben niet verlegen oid maar dat getut met die meiden over baby's........ Maar het klikte gewoon heel goed. Zijn allemaal wat ouder, dat scheelt ook. En het is wel een clubje wat wel van een discussie houdt en allemaal wel ergens voor heeft geleerd dus dat praat ook leuk. Weet niet hoe dit overkomt hoor maar dan zit je toch op een bepaalde manier op het zelfde niveau....

Ik red deze 3 groepjes. Meer komt er ook niet bij :-)

Jij bent nu dus 16 weken ??

Ohhhh kan me voorstellen dat je jaloers bent. Wij gaan eigenlijk nooit 2x per jaar op vakantie en willen de zomer vakantie niet missen. Dussss dat is dan niet skien. Maar als ik het geld zou hebben........Ben wel een aantal keer geweest en als je eenmaal weet wat het is......
Floddertje: Wat een ziek boeg bij jouw, gelukkig zijn ze weer aan de betere hand. Tjee dat is ook schrikken van je vader, hopelijk krijgthij morgen een goede uitslag. En alweer 26 weken wat vliegt de tijd, mooi buikje groeit al goed. Een vriendin van mij was 15 januari uitgerekend en zit nog steeds te wachten, de baby is ook nog niet ingedaald, dus ik zit hier met spanning te wachten op een telefoontje. Zou ik ook doen hoor tot 4 weken ervoor werken, heb je lekker 12 weken erna.

Ik lees altijd met jullie mee op dec 2006, leuk om te lezen wat mijn schoonzusje allemaal doet en hoe jullie met de kids omgaan.

Car: wat balen dat die rode weer op bezoek zijn gekomen, goed dat je nog een gesprek aanvraagt met een arts, dan kun je voor jezelf waarschijnlijk beter een besluit nemen, maar ik zie je graag hier en wil natuurlijk dat je blijft!

Mebi: Wat fijn dat het achter de rug is allemaal en dat je niet misselijk was na de narcose. Ik heb het nu ook een plek gegeven en zie de toekomst weer positief en tuurlijk ben je in de achterhoofd ergens wel bang dat je niet meer zwanger wordt, maar de toekomst moet dat uitwijzen, mijn gyn. zei "je hebt al 2 gezonde kinderen dus zie ik niet in waarom het een 3de keer niet zou lukken". Wij hebben niet afgewacht tot mijn ongi weer terug was, nu die er weer is weet je weer een beetje wanneer je nod is.

Hoera: Spannend weekje voor je, ik ga weer duimen draaien. Wij kunnen aankomend weekend weer klussen . Lekker openhaardje aan, jammer genoeg hebben wij niet, ruikt altijd zo lekker. Lekker druk weekend had jij, op naar het volgende weekend.

Prinsess: Leuk dat jullie al zo druk met namen bezig zijn, vind allebei de namen erg leuk. Wij hebben de namen al, erg he. Voor onze jongens lagen de namen ook al klaar voordat ik uberhuapt zwanger was.

Super dat je een nieuwe baan hebt en idd handig met ouderschapsverlof.

GB: wat vervelend dat je niet van die misselijkheid afkomt. En wat jammer dat je niet mee kunt skien, sinds dat de kinderen er zijn heb ik ook niet meer geskied en ik vrees dat het er ook niet meer in zit, het is zo duur aan het worden. Beterschap met je grote man. Maar jij ook alweer 16 weken het schiet al aardig op. Voor het schema 18 feb NOD.

Ik ben gisteren met mijn 2 mannetjes en de buuf naar Ecomare geweest, ze hadden opendag en dan is de toegang gratis, Sil helemaal blij dat we met de boot naar texel gingen en daarna met de bus zijn dag kon al niet meer stuk. Het was goed druk met zeehondjes veel kleintje heerlijk beesten om de zien. Wij wonen op loopafstand van de Tesselse boot, dus dat is wel vaker een uitje om even met de boot overtegaan en dan direct weer terug, de jongens vinden dat heerlijk en dat voor maar 3 euro. Vandaag lekker niks gedaan en helaas morgen weer werken.

Tot gauw.
Goeiemorgen allemaal,

ik kom even spieken met een vraag. Ik lees altijd met jullie mee, wij willen in de 2e helft van dit jaar voor een 3e kindje gaan. Onze jongste is nog best jong (bijna 5 maanden) dus we willen nog heel even wachten. Hoe oud waren jullie kinderen precies toen jullie voor de 3e gingen? Een aantal mensen in onze omgeving denken dat het zwaar gaat worden, zo kort op elkaar, maar ons lijkt het juist wel praktisch. We zitten nu toch midden in de kleine kinderen, en bovendien met niet zoveel leeftijdsverschil kunnen ze hopelijk snel allemaal een beetje dezelfde dingen doen ipv dat er eentje een beetje achteraan bungelt. Dat zijn zo'n beetje onze overwegingen om toch vrij snel voor een 3e kindje te gaan. En bovenal natuurlijk het gevoel!
Wow wat is er veel geschreven, leuk!

Flodder wat een mooie buik! Leuk af en toe zo'n foto, blijven doe hoor! Ik vind Olivia wel leuk, Fedor is even wennen, alhoewel er is onze vriendenkring pas een Fedde is geboren en dat is u ook heel "gewoon". Het moet toch altijd bij het kindje gaan horen.

Wel fijn dat je al zo'n eind op weg bent, wat gaat het dan eigenlijk hard he?

Car wat pittig zeg voor jullie..4 maanden is idd erg kort, ben benieuwd wat de internist zegt. Wanneer hoor je iets? Nou dikke knuffel voor jullie!!!

GB: jeetje ook al 4 maanden op weg! Gaat ook hard. WIllen jullie straks weten wat het geslacht is? Krijgen we van jou ook een buikenfoto???

Stella: fijn om te horen dat het wat beter gaat met je. Wat laten ze jouw vriendin lang lopen zeg! Wordt vast een meid....althans ze zeggen altijd dat meiden langer blijven zitten toch??

Enne...bij Blokker kun je een dvd kopen zodat je een openhaard op je tv hebt, hij maakt zelfs knetter geluiden, echt heel leuk hahaha.

Hoera wat spannend, wat denk je zelf? Kan me idd voorstellen dat het een goed gevoel is als je cyclus weer gewoon is. Wij gaan niet wachten, maar verwacht er ook nog niet veel van de komende weken. Nou toi toi toi!

Prinsess; Hoe laat mag je vrijdag? Ik leef zo met je mee, kom je gelijk effe schrijven? OOk voor jou duim ik, misschien zijn het er wel 2 hahaha....

Miriam, heeft het nu doorgezet, de rode duivels????

Hier ging het toch even wat minder, dacht echt dat het appeltje eitje was, maar werd zaterdag bij een wandeling ineens helemaal licht in mijn hoofd en naar. Zal jullie de details besparen, maar dacht echt dat ik aan het bevallen was, dit heb ik zelfs na mijn bevallingen nooit verloren. Waarschijnlijk echt teveel gedaan, dus werd door manlief op de bank gezet. Daar knapte ik goed op, tot zaterdag avond; klapperkoorts en overgeven, helaas ook nog griepje erover heen. Vanmorgen voelde ik me wel wat beter, hou alles binnen, alleen nog wat licht in mijn hoofd en steken in mijn buik. Ik weet dat er veel ergere dingen zijn, maar voelde me echt zo zielig dit weekend, vol zelfmedelijden hahaha. Heb me echt nog nooit zo rot geoeld zeg, alles kwam tegelijk! Nou ja, nu weer even aansterken en dan hoop ik dat ik snel weer wat energie krijg, want dit is niks. Loop normaal 2 tot 3x per week hard, kan nu niet eens zonder hijgen de trap op...

Nou genoeg gemopper, er zijn ergere dingen, maar hier kan ik dat effe kwijt....

Nou tot gauw! X
Hi girlz!

Wat een lieve reacties allemaal. Dank jullie wel! Achteraf bezien was het handiger geweest om eerder te beginnen maar ja, je moet er wel allebei achter staan he? Het duurde even voor mijn man 'om' was. Nu ja, we zullen zien wat de internist zegt. In ieder geval voelt dit clubje als een warm badje en zou ik het wel leuk vinden hoe dan ook nog proberen mee te schrijven.

Hoera: lief van je!! En druk aan de klus geweest?

Stella: hoe is het nu met je dipje? Heb je al een besluit genomen over je werk? Leuk dat je vlakbij de Tesselse boot woont, mijn oma woonde daar ook in het hoge topje van Noord Holland, heb er goede herinneringen aan.

Mebi: rustig aan hoor! Zo'n ingreep is toch niet niks en zeker daardoor heb je een mindere weerstand, dus dan komt zo'n griepje wel hard aan. Heb je echt veel bloedverlies? Als je het niet vertrouwt, altijd even aankloppen bij de huisarts he? En: mopperen mag altijd hier!

Prinsess: spannend hoor! Ik leef ook met je mee!

GB3, vervelend dat de misselijkheid aanhoudt! Wel grappig te lezen dat je dan gewoon patat gaat bakken, maar dat zal er vast wel in blijven, rare dingen die zwangerschapshormonen!

ADL: Je moet gewoon je gevoel volgen, niets van anderen aantrekken. Al heb ik zelf maar 11 maanden tussen de oudste en de jongste zitten, onbedoeld. Het is wel pittig, vandaar dat wij lang hebben getwijfeld over een derde. Vraag ook je huisarts of gyn advies, de gyn zegt meestal: tenminste een half jaar je lijf de rust geven en dan pas weer verder kijken.

Floddertje, ik heb al moeite met 1 topic bij te houden en dan ook nog mijn hyves en msn! hihi.. Maar ik vind dit wel het leukste dan wat ik eerder al heb ervaren qua forums.

Als ik iemand heb overgeslagen: sorry! Ik ga weer even verder hier.. van de week jarig dus even de boel aan kant krijgen hier

Tot later, Car.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven