VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ja, maar zondag is een weekend dus het is heel stom. Ik doe ook vaak nog wel eens werk tussendoor, maar dat is doordeweeks. Maar ok, ik zal het gewoon compenseren vrijdag want dan ben ik vrij.

Drop, ik zal je vd week even bellen voor dingetjes af te tikken.
Ben inspiratie aan het op doen op ah.nl voor wat nieuwe recepten.

Even wat variatie aanbrengen in de keuken van de Windjes.

Paar weken geleden zo lekker gegeten toen we naar de musical Evita gingen. Het waren in sesam gepaneerde kipreepjes in chili koriandersaus met heel veel groente. Zo lekker! Zou het heel graag eens maken maar geen idee hoe.
Kan je niet googlen op chili koriandersaus? Maar dat heb je misschien al gedaan....

Hier een heerlijke dag achter de rug. Lekker gaan wandelen in de duinen met vrienden. Daarna wilden we pannenkoeken eten maar het pannenkoekenhuis was bomvol. Dus toen met vrienden mee naar huis en daar zelf pannenkoeken gebakken. Echt zo'n onverwachts gezellige dag.

Nu heb ik alleen niet zo'n honger meer. Ik zou zelf pizza maken maar ik denk dat we beter een soepje uit de vriezer kunnen halen....

Volgens mij is het hier volgend weekend rustig, Drop, Vrolijk, Wind en ik zijn een weekend weg....

Mijn vader weet trouwens ook niet veel van mijn opa en de oorlog. Hij praatte er echt nooit over, was echt getraumatiseerd. Heel jammer.
Of op de eten pijler vragen!
Als je googled vind je veel recepten met chili koriandersaus!
Na mijn berichtje nog 20 berichten en dan hebben we 12345 berichten

Ik heb ook een navelpiercing gehad. Jammer genoeg met mijn zwangerschap eruit gehaald (wist niet van die flexibele dingen af) en toen dichtgegroeid.

Ik weet dat mijn opa en oma het zwaar hebben gehad tijdens de oorlog. Ze moesten hun (kast van een) huis uit want dat werd in beslag genomen door Duitsers. Mijn opa was arts dus kwam daardoor in allerlei benarde situaties terecht. Weet niet of hij mensen heeft neer hoeven schieten (lijkt me vreselijk en hoop het van niet) maar weet wel dat hij een paard moest neerschieten en dat vond hij al heel erg.

Zwartboek nog niet gezien, ben nu wel benieuwd eigenlijk.
Ben dol op koriander! Heerlijk! Als je lekkere recepten hebt (uitgeprobeerd), kom je het dan melden?

Linoleum is met oudste kindjes onderweg vanaf opa en oma en BNJMN ligt al in bed. Heerlijk rustig zo op zondagavond .
Hier ligt alles al op 1 oor! Blij want kan ik nog wat dingen snel doen. Morgen drukke en vroeg dag vooral want moet er voor 7.30 zijn. Blegh..

Waarom heb jij 'm eruit gehaald met je zwangerschap Nathje? Ik heb met beide zwangerschappen navelpiercing er gewoon in laten zitten en dat was geen probleem. Had jij er last van ?

Ik ben niet zo dol op koriander want als je niet goed doseert, heb je een zeepsmaak. Maar klein beetje is wel ok. Ik zou inderdaad eens googlen, maar op zich lijkt het me niet zo heel moeilijk. Zou alleen wel de sesamzaadjes toasten voordat je ze gebruikt want dat maakt het wel net iets lekkerder.
Ik houd ook niet van aan mijn navel zitten, ben net als Dropje wat dat betreft. Als iemand al naar mijn navel wijst dan gil ik al dat hij/zij (t is toch meestal een hij ) eraf moet blijven! Dus ook geen navelpiercing voor mij.

Ik vind heel veel recepten met sesam en koriander chilisaus. En ook veel met tonijn, niet dat jij daar van houdt Wind, maar ik wel . En als je tonijn door kip vervangt heb je 't zelfde.

Athena, ik heb net even je taartlijstje teruggezocht want ik wil wat gaan inslaan, en toen las ik weer van de AA sessie voor Boefje. Wanneer start dat?
Vinden jullie die buik van de blog van baby manager ook zo onsmakelijk? Lijkt wel een voetbal met striae....
Ik vind het er nogal nep uitzien...

Het is trouwens toch niet serieus iemand die je helpt met alles regelen rondom het krijgen van een baby neem ik aan???

Ik heb mijn digid maar weer eens aangevraagd. We krijgen nu voor anderhalve dag toeslag terug en Knorrie gaat 2,5 dag in de week. En dat scheelt toch wel een aardig bedrag. Dus toch maar even gaan regelen dat we dat gewoon weer maandelijks erbij krijgen.
Ik krijg trouwens nog steeds die foutmelding. En soms moet ik IE ook afsluiten met een foutmelding.
Zwartboek zeker mooie film Ik vind Carice van Houten ook een hele mooie vrouw trouwens.

Ik heb ook een navelpiercing gehad, maar net als Nathje er uit gehaald bij zwangerschap. Ik heb er een heel lelijk litteken aan overgehouden.

Hier lekker dagje. Cakejes gebakken, eendjes gevoerd, lekker kneuterig dus.

Kinderen waren wel erg vervelend (Zootje!), dus morgen nieuwe ronde nieuwe kansen voor ze....
Morrie, ik werk met Firefox ipv IE. Dat scheelt heel veel popups iig. Hahaha..die DigiD van jou! Misschien moet je m nu echt in je telefoon of agenda zetten.

Geen probleem met navel. Zou wel probleem hebben met tepel en ben benieuwd of je BV zou kunnen geven met een piercing erin, al haal je m eruit. Er zit toch een gat dan? Zou dat niet gaan lekken?

Klinkt als een heerlijk dagje Ely! Jammer dat de kindjes niet meewerkten Ik vind Carice ook een mooie vrouw en ook een mooie naam.
quote:lien schreef op 25 januari 2009 @ 20:18:

Vinden jullie die buik van de blog van baby manager ook zo onsmakelijk? Lijkt wel een voetbal met striae....Ben het helemaal met je eens!
Ik vind Carice ook een hele mooie naam. Vond het ook echt iets voor Lien, als het een meisje zou worden. En in Zwartboek is ze ook een hele mooie vrouw.

Ik ga nu stoppen. Knorrie is volgens mij niet zo lekker, ga even lekker met hem beneden op de bank zitten en met hem knuffelen. Knapt hij vast van op!
O ja? Ik vind Carice niet echt in het lijstje van Lien passen. Ik zou het eerder in het lijstje van Esmee hebben gezet.

Beterschap met Knorrie!
Hier een Klein Pebbeltje met ooronsteking. Vannacht tot half 4 mee gezeten, toen viel hij eindelijk in een lange(re) slaap. Hij gilde het werkelijk uit van de pijn, zo zielig en ik voelde me zo machteloos. Behalve paracetamol en neusspray kon ik niets anders doen dan er naast liggen en toch kreeg ik hem niet rustig. Heb zelfs nog middnachtelijk met de huisartsenpost gebeld in mijn machteloosheid, maar wat ik al wist, aan oorpijn kunnen ze niets doen en pas als het 3 dagen duurt schrijven ze een kuurtje voor. Vandaag nog heel de dag ziek, ook spugen erbij en tegen 19 uur weer huilend van de pijn met paracetamol (zetpil want spugen) enzo naar bed gebracht. Gelukkig wel snel gaan slapen.

Over vakanties wil ik nog zeggen dat wij meestal in april/mei eens nerveus worden en gaan zoeken naar een camping. Maar een plek voor een tent is eeder vrij dan een ingerichte accomodatie natuurlijk. En dat Frankrijk wel heel duur is in de boodschappen enzo, dat de vakantie daardoor ondanks goedkoop verblijf toch duur wordt, maar wij beknibbelen niet op vakantie want die luxer gunnen we ons dan wel.

Onze tent heeft 2 slaapcabines naast elkaar achter de tentstok, ter grootte van een 2 persoonsluchtbed. Eentje voor ons, eentje voor de Pebbeltjes. Dan nog een (grote) ruimte voor de tentstok over de hele breedte waar onze tassen enzo staan. Koffers hebben wij niet. Ik ruim dat wel dagelijks op, maar dan vooral dat ik de vuile was bij elkaar in een tas doe en de schone was netjes probeer te houden in tassen. Ook de levensmiddelen staan daar in een krat, alsmede wat speelgoed en de bench van Kefpep. Ons kook- en eetgerei staat buiten de tent onder luifel. Best rommelig, maar dat hoort erbij.

Pebblo en ik zijn 2x samen op vakantie geweest in een tentje waar precies een 2 persoonsluchtbed in pastte. De rest van de spullen bleef in het autootje (renault 5) en we leefen dus uit de kofferbak. Het 2e jaar dat we dat deden was ik zo'n 6-7 maanden zwanger van Groot Pebbeltje en dat ging nog best.
En wij hebben ook geen vakantiegeld meer.
Ik vind het een onsmakelijke zwangere buik. Dacht eerst dat het een verbrande buik was en schrok een beetje.

Zal eens even gaan googlen op recept!

Hier idem dito vwb navel! Zo gevoelig... GW stopt zijn vinger er weleens in (klint dit ranzig? ) als we lepeltje lepeltje in bed liggen en willen gaan slapen. Ik schiet dan tegen het plafond en hij heeft veel lol. Ik trap er iedere keer weer in.

Carice is idd een mooie vrouw met klassiek uiterlijk en Zwartboek een mooie film. Indrukwekkend.
Ach, arm Pebbletje! Oorpijn schijnt (nog nooit gehad) één van de pijnlijkste dingen te zijn. Vooral als je ligt. Hopelijk werkt de paracetamol Pebbles.
Uit de kofferbak leven hebben wij ook een keer gedaan. Toen ging ik met Harrie en een vriend van Harrie (die echt Harrie heet ) naar Lloret de Mar. Ik had nog geen rijbewijs en de jongens reden in 1 keer erheen zonder te stoppen. Ik sliep op de achterbank, erg relaxt . Eenmaal daar gingen we met zijn 3-en in een 3-persoonsslaaptentje. Alle spullen en kleding lag in de kofferbak van Harries auto. Ik moest echt grasduinen naar mijn spullen elke ochtend, maar volgens mij had ik toch zo ongeveer elke dag hetzelfde aan .

Naar hoor, oorpijn bij KP Pebbles. Bah, heel zielig om je kind zo'n pijn te zien hebben en er niet veel aan te kunnen doen.
Kan niet echt een recept vinden hoe ik die chili koriandersaus maak. Morrie, kun je me helpen aan het recept met tonijn, bitte?
Oorpijn is verschrikkelijk! Ik heb vroeger zo vaak ooronstekingen gehad, zelfs dubbele. Verschrikkelijk zeer doet het, dus ik leef helemaal met KP mee. Arm ding.

Uit kofferbak leven is niet mijn ding. Ik vond het al heel wat om met een rugtas op vakantie te gaan (Uk & Tsjechië)en hele bups mee te sjouwen. Maar we sliepen wel altijd in goedkope motels.

Hahaha..hier dus een heleboel navelfreaks. Grappig, nooit eerder gehoord!
Geen gekkigheid met mijn navel hoor, daar kun je gewoon aanzitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven