Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Ik ben ook al ter stembus gevaren. Zo stom, ik word nog altijd een beetje zenuwachtig in dat hokje. En tien keer controleren he, of ik echt wel het goeie poppetje heb aangemerkt om met mijn rode potlood te vereren
Alle reacties Link kopieren
LV je mag ook maar 1 keer per 4 jaar als het goed is, dus routine zit er dan niet in
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik zweef nog
quote:Elfje112 schreef op 15 maart 2017 @ 16:36:

Ik zweef nog Goed de ramen dichthouden dan!
quote:Elfje112 schreef op 15 maart 2017 @ 16:36:

Ik zweef nog Lijkt me logisch, je bent een elfje niewaar
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 maart 2017 @ 16:39:

[...]

Lijkt me logisch, je bent een elfje niewaar
quote:Hunniebunnie schreef op 15 maart 2017 @ 16:38:

[...]

Goed de ramen dichthouden dan!Ja, dat heb ik ook maar gedaan.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 maart 2017 @ 16:26:

Ik ben ook al ter stembus gevaren. Zo stom, ik word nog altijd een beetje zenuwachtig in dat hokje. En tien keer controleren he, of ik echt wel het goeie poppetje heb aangemerkt om met mijn rode potlood te vereren Herkenbaar!
IMHO
Ik ben niet naar de stembus gegaan

Ik vroeg vanmorgen aan man waar mijn stembiljet was, hij las niet meer op z'n plek. "Op tafel", zei hij. Maar dat was niet mijn biljet, maar de zijne! Had hij per ongeluk mijn biljet alvast klaar gelegd op zijn werk. Ik heb hem mijn paspoort meegegeven en mijn handtekening. Nu heeft hij voor mij gestemd. Wel op de partij van mijn voorkeur natuurlijk. Moet zeggen dat ik tot vanmorgen heb getwijfeld welke partij dat nu eigenlijk was.

Zoon zijn gedachte is dat ik moet kiezen voor de partij waarvan ik denk dat zij het grootste gaan worden (de grootste van de partijen waartussen ik twijfel dus) deze verkiezingen. Dan is er meer kans dat er ook daadwerkelijk wat gedaan wordt met mijn stem.

Voor hem was het dus al duidelijk op wie ik zou stemmen vandaag. Ik heb zijn advies maar opgevolgd, wetende dat man stemt op die andere partij.
Ik vind het ook telkens moeilijker worden om te kiezen. Stem wel altijd in een bepaalde hoek, maar de partij waar ik altijd op stemde past niet meer bij wat ik denk dat goed is. Vorige keer heb ik op de pvda gestemd in de hoop dat die groter zouden worden dan vvd. Maar wat een deceptie die partij. Niks A meer aan.

Maar goed, ik ben tevreden met waarop ik nu heb gestemd.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2017 @ 16:28:

LV je mag ook maar 1 keer per 4 jaar als het goed is, dus routine zit er dan niet in Als het echt goed is mag je drie keer per vier jaar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Daar heb je ook weer gelijk in Feow.
Auwwwww, een bril besteld en nu ben ik blut. En dat ben ik niet van mezelf gewend. Komt wel weer goed en eigenlijk is het ook fijn dat ik het niet meer ben gewend. Maar wel zorgen dat ik snel weer een mooi gevulde spaarrekening heb, dat voelt toch beter.
Leuk montuur gevonden Ren? Dat vind ik altijd een crime!
Hier nu ook gestemd. Was niet druk meer gelukkig.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2017 @ 18:53:

Leuk montuur gevonden Ren? Dat vind ik altijd een crime!Ja, de vrouw die me daarmee hielp had er een goed oog voor. De eerste bril vond zij niet goed, te breed en de tweede die ze uitzocht was gelijk goed.
Kip uit de oven met zelfgemaakte appelmoes en aardappelen. Tong verbrand aan de appelmoes...
Auwww, dat doet zeer Blond.
Leuk Ren! Ik ben 1 keer heel snel geslaagd met monturen uitzoeken. Dankzij mijn shopaholic vriendin kwam ik in 10 minuten en 1200 euro armer buiten. Buit: Een bril met varifocale glazen en een zonnebril, ook op sterkte. Na een gezellige middag stadten vloog het me me 's avonds aan dat ik toch wel heeel snel heeel veel geld uitgegeven had. Maar uiteindelijk met mijn gewone bril 5 jaar gedaan en de zonnebril gebruik ik nu na 7 jaar nog steeds en ik krijg nog steeds complimentjes dat hij me goed staat. Dus toch een verantwoorde aankoop geweest.
quote:Renaissance schreef op 15 maart 2017 @ 19:56:

Auwww, dat doet zeer Blond.Gulzige honger zorgt niet voor meer eten
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2017 @ 20:02:

Leuk Ren! Ik ben 1 keer heel snel geslaagd met monturen uitzoeken. Dankzij mijn shopaholic vriendin kwam ik in 10 minuten en 1200 euro armer buiten. Buit: Een bril met varifocale glazen en een zonnebril, ook op sterkte. Na een gezellige middag stadten vloog het me me 's avonds aan dat ik toch wel heeel snel heeel veel geld uitgegeven had. Maar uiteindelijk met mijn gewone bril 5 jaar gedaan en de zonnebril gebruik ik nu na 7 jaar nog steeds en ik krijg nog steeds complimentjes dat hij me goed staat. Dus toch een verantwoorde aankoop geweest.

Ik ben heeel blij dat de mijne niet zo duur is, dan had ik hem op dit moment niet kunnen kopen. Maar als je er zo lang plezier van hebt dan is het het geld wel waard.

Het is maar een simpele bril, niets bijzonders qua montuur, maar hij staat goed. Zo gek, maar ik verheug me er wel een beetje op. Vooral omdat ik dan waarschijnlijk een stuk beter ga zien. Zit nu op zo'n 60% zicht veraf, dus het is dan wel tijd.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2017 @ 20:03:

[...]

Gulzige honger zorgt niet voor meer eten Had ik pas ook, verhemelte verbrand met een gebakken aardappel. En dan toch twee dagen later een lepel gloeiendhete soep in mijn mond steken.
Hier ook gestemd hoor, zoon voor de eerste keer
When they go low, we go high. (M.Obama)
Yeeey! Voor Angie-zoon. Nu hoort hij officieel bij de volwassenen!
quote:SaveAngie schreef op 15 maart 2017 @ 20:12:

Hier ook gestemd hoor, zoon voor de eerste keer Cool!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven