Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Angie, morgen kom ik naar de stad waar jouw huis woont. Zal ik een hele hoop zon voor je meebrengen?
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2017 @ 20:15:

Yeeey! Voor Angie-zoon. Nu hoort hij officieel bij de volwassenen!Haha, dochter mocht hier ook voor het eerst stemmen. Ze is 19, zoon van 17 wil volgend jaar ook stemmen. Wij zeiden dat we dat niet hoopten, dat wij hoopten dat hij pas op zijn 20e voor het eerst ging stemmen. Was hij boos dat we hem er niet volwassen genoeg voor vonden. Maar ons ging het natuurlijk over het vallen van het kabinet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 15 maart 2017 @ 20:41:

[...]

Haha, dochter mocht hier ook voor het eerst stemmen. Ze is 19, zoon van 17 wil volgend jaar ook stemmen. Wij zeiden dat we dat niet hoopten, dat wij hoopten dat hij of op zijn 20e het eerst ging stemmen. Was hij boos dat we hem er niet volwassen genoeg voor vonden. Maar ons ging het natuurlijk over het vallen van het kabinet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

[...]

Haha, dochter mocht hier ook voor het eerst stemmen. Ze is 19, zoon van 17 wil volgend jaar ook stemmen. Wij zeiden dat we dat niet hoopten, dat wij hoopten dat hij pas op zijn 20e voor het eerst ging stemmen. Was hij boos dat we hem er niet volwassen genoeg voor vonden. Maar ons ging het natuurlijk over het vallen van het kabinet.Agos
Ren: Iedereen kwam met drama verhalen over eerste varifocale bril. Maar ik ging hem ophalen, zette hem op mijn neus en ben er sinds alleen maar heeeel blij mee. Heb mezelf voor mijn kop geslagen dat ik dat niet lang eerder gedaan had. Zeker nu je scootert een hele goede (veilige) investering en het zal vast ook schelen in hoofdpijn en vermoeide ogen.

[...]

Haha, dochter mocht hier ook voor het eerst stemmen. Ze is 19, zoon van 17 wil volgend jaar ook stemmen. Wij zeiden dat we dat niet hoopten, dat wij hoopten dat hij pas op zijn 20e voor het eerst ging stemmen. Was hij boos dat we hem er niet volwassen genoeg voor vonden. Maar ons ging het natuurlijk over het vallen van het kabinet.Dat hangt er natuurlijk ook maar van af, wat voor kabinet we krijgen.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2017 @ 19:55:

Kip uit de oven met zelfgemaakte appelmoes en aardappelen. Tong verbrand aan de appelmoes...

Getver, warme appelmoes.

Ik ben dol op appelmoes, maar alleen als ie ijs- en ijskoud is.
Hier ook gestemd. Had de stemwijzer gedaan en de Stemtracker en op beide kwam de PvdA uit. Maar ik ben uiteindelijk toch voor mijn onderbuik gevoel gegaan en dat was niet de PvdA.

Wat een mooie uitspraak Blond, en hartstikke waar. Ik ga 'm onthouden!

Vanmiddag gelunched met een oude leidinggevende van me, heb ruim 13 jaar geleden voor/met hem gewerkt en we zijn elkaar nu per ongeluk weer tegen gekomen door werkzaamheden. Was leuk!
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 maart 2017 @ 20:45:

[...]

Dat hangt er natuurlijk ook maar van af, wat voor kabinet we krijgen.

Ja dat is waar, als het een shit-kabinet wordt dan hoop je juist weer dat het valt.

Maar ik hoop op stabiliteit voor de komende vier jaar met een goed kabinet.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2017 @ 20:44:

Ren: Iedereen kwam met drama verhalen over eerste varifocale bril. Maar ik ging hem ophalen, zette hem op mijn neus en ben er sinds alleen maar heeeel blij mee. Heb mezelf voor mijn kop geslagen dat ik dat niet lang eerder gedaan had. Zeker nu je scootert een hele goede (veilige) investering en het zal vast ook schelen in hoofdpijn en vermoeide ogen.Ja, ze zeiden dat ik echt op de grens zit waarop ik zonder bril geen auto meer mag rijden, dus veiliger is het zeker. En wennen doe het ook wel snel schat ik, dat deed ik aan mijn leesbril ook. Nu doe ik de hele dag mijn bril op mijn neus, dan boven op mijn hoofd, dan weer op mijn neus etc etc. Heel irritant. Dat is dan ook afgelopen, kan ik hem gewoon laten zitten. Fijn!
quote:takkentrol schreef op 15 maart 2017 @ 20:48:

Hier ook gestemd. Had de stemwijzer gedaan en de Stemtracker en op beide kwam de PvdA uit. Maar ik ben uiteindelijk toch voor mijn onderbuik gevoel gegaan en dat was niet de PvdA.

Wat een mooie uitspraak Blond, en hartstikke waar. Ik ga 'm onthouden!

Vanmiddag gelunched met een oude leidinggevende van me, heb ruim 13 jaar geleden voor/met hem gewerkt en we zijn elkaar nu per ongeluk weer tegen gekomen door werkzaamheden. Was leuk!Warmhouden Takk (niet letterlijk natuurlijk!), je weet niet wat hij nog voor je kan betekenen op het werk front.
quote:Renaissance schreef op 15 maart 2017 @ 20:18:

Angie, morgen kom ik naar de stad waar jouw huis woont. Zal ik een hele hoop zon voor je meebrengen?Doe maar Ren! Het belooft een prachtige, zonnige dag te worden. Heel veel plezier samen met je pa
When they go low, we go high. (M.Obama)

[...]

Haha, dochter mocht hier ook voor het eerst stemmen. Ze is 19, zoon van 17 wil volgend jaar ook stemmen. Wij zeiden dat we dat niet hoopten, dat wij hoopten dat hij pas op zijn 20e voor het eerst ging stemmen. Was hij boos dat we hem er niet volwassen genoeg voor vonden. Maar ons ging het natuurlijk over het vallen van het kabinet.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 15 maart 2017 @ 20:56:

[...]

Doe maar Ren! Het belooft een prachtige, zonnige dag te worden. Heel veel plezier samen met je pa Veel plezier zal wel lukken, zin in mooie schilderijen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 maart 2017 @ 20:46:

[...]

Getver, warme appelmoes.

Ik ben dol op appelmoes, maar alleen als ie ijs- en ijskoud is.Als je ooit bij me komt eten, zet ik hem eerst in de vriezer
Takkie dat is een uitspraak die mijn moeder in het Frans gebruikt. Ik vind hem ook leuk.

Wat leuk dat je een oude collega tegenkwam. Had ik recent: oud-collega die goede vriend werd maar door de levensloop uit het oog verloren. En toen kwam ik hem via werk weer tegen! Afgelopen vrijdag kwam hij hier eten en dat was zo gezellig dat hij zijn laatste trein miste Man en hij hebben nog tot een gat in de nacht gepalaverd terwijl ik al op 1 oor lag.
quote:sssssst schreef op 15 maart 2017 @ 20:48:

[...]

Ja dat is waar, als het een shit-kabinet wordt dan hoop je juist weer dat het valt.

Maar ik hoop op stabiliteit voor de komende vier jaar met een goed kabinet.Nou ja, als de exit poll zijn werk een beetje heeft gedaan krijgen we gewoon Mark weer. En ondanks het feit dat Mark absoluut niet van mijn politieke kleur is vind ik wel dat hij het vak van premier erg goed beheerst. Nou nog maar hopen dat ie zich aan zijn woord houdt en Geertje rechts laat liggen en dan komt het vast goed.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 maart 2017 @ 22:02:

[...]

Nou ja, als de exit poll zijn werk een beetje heeft gedaan krijgen we gewoon Mark weer. En ondanks het feit dat Mark absoluut niet van mijn politieke kleur is vind ik wel dat hij het vak van premier erg goed beheerst. Nou nog maar hopen dat ie zich aan zijn woord houdt en Geertje rechts laat liggen en dan komt het vast goed.Het had erger kunnen zijn. Geert op 1 bijvoorbeeld. Dat had rampzalig geweest.
quote:Filee schreef op 15 maart 2017 @ 22:03:

[...]

Het had erger kunnen zijn. Geert op 1 bijvoorbeeld. Dat had rampzalig geweest.

Verschrikkelijk.

Mijn man overwoog zelfs een strategische stem op de VVD om die reden, maar dat heb ik hem gelukkig uit zijn hoofd weten te praten .
quote:Filee schreef op 15 maart 2017 @ 22:03:

[...]

Het had erger kunnen zijn. Geert op 1 bijvoorbeeld. Dat had rampzalig geweest.Ja dat is echt verschrikkelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 maart 2017 @ 22:06:

[...]

Verschrikkelijk.

Mijn man overwoog zelfs een strategische stem op de VVD om die reden, maar dat heb ik hem gelukkig uit zijn hoofd weten te praten .Misschien hebben veel mensen strategisch op de VVD gestemd en staan ze daarom op 1.
quote:Filee schreef op 15 maart 2017 @ 22:10:

[...]

Misschien hebben veel mensen strategisch op de VVD gestemd en staan ze daarom op 1.

Dat vind ik dan altijd nog vrolijker dan dat we vier jaar door het leven moeten met minister-president Wilders

En volgens de exit poll zorgt 'mijn' partij voor een leuke oppositie, daar kan ik ook heel tevreden mee zijn
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 maart 2017 @ 22:15:

[...]

Dat vind ik dan altijd nog vrolijker dan dat we vier jaar door het leven moeten met minister-president Wilders

En volgens de exit poll zorgt 'mijn' partij voor een leuke oppositie, daar kan ik ook heel tevreden mee zijn Ja ik ook. Als ze niet strategisch hadden gestemd, kan wilders een van de grotere partijen kunnen worden. Die dingen horen alleen in mijn allerergste nachtmerries te gebeuren en niet in het "echt".
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 maart 2017 @ 22:15:

[...]

En volgens de exit poll zorgt 'mijn' partij voor een leuke oppositie, daar kan ik ook heel tevreden mee zijn Wilders als MP is erger dan mijn meest verschrikkelijke nachtmerrie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Filee schreef op 15 maart 2017 @ 22:10:

[...]

Misschien hebben veel mensen strategisch op de VVD gestemd en staan ze daarom op 1.

Die komen waarschijnlijk allemaal bij de PvdA vandaan.

Dat heb ik altijd al een stelletje slappedanige zitzakken gevonden, na Den Uyl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven