Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Phaedra__ schreef op 16 maart 2017 @ 11:23:

[...]

O, toen lag ik te vozen.Ik wilde dat ik dat ook kon zeggen. Maar ik zal wel aan het werk geweest zijn ofzo..
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:28:

Ha de kwartjes vallen.Ja en wat heb je nu bewezen?
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:23:

[...]

Privemails en stalken van wie?Ik heb het bewuste bericht van Sap nog in mijn pm-box staan. Ik ga niet noemen van wie, de bewuste forummer was en is geen naprater en hoeft niet weer hiermee geconfronteerd te worden. Als je wilt kan ik wel stukken van de tekst van Sap hier plaatsen?
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 maart 2017 @ 11:28:

En het is verdorie doordat de dromenvanger (toepasselijke naam eigenlijk, maar dan op een niet leuke manier) precies hetzelfde groomtrucje op Ttass toepaste - daar leek het tenminste sterk op - dat anderen aan de bel getrokken hebbenprecies daarom heb ik dat gisteren in CM gepost.
Zeker niet mooi van maya, maar ik zou echt niet weten wat ik zou doen als ik zo gestalkt werd.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2017 @ 11:30:

[...]

Ja en wat heb je nu bewezen?

De kwartjes waren allang gevallen (dat was precies waarom mensen tegen de dromenvanger in actie kwamen), dus dat is inderdaad een wat domme opmerking.

Wat ze probeerde te "bewijzen" waren blijkbaar 'alternatieve feiten'. Waarom, vraag ik me dan af?
IMHO
quote:doornroosje9 schreef op 16 maart 2017 @ 11:32:

Zeker niet mooi van maya, maar ik zou echt niet weten wat ik zou doen als ik zo gestalkt werd.Nou ja, dat dus. En ik vraag me dus af waarom sommigen hier dat deel (het stalken door sap) zo nadrukkelijk negeren?
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 maart 2017 @ 11:34:

[...]

De kwartjes waren allang gevallen (dat was precies waarom mensen tegen de dromenvanger in actie kwamen), dus dat is inderdaad een wat domme opmerking.

Wat ze probeerde te "bewijzen" waren blijkbaar 'alternatieve feiten'. Waarom, vraag ik me dan af?Om aan te tonen dat de mensen die gisteren tegen de dromenvanger ageerden allemaal boter op hun hoofd hebben waarschijnlijk. Poging droevelijk mislukt dus, want niemand hier heeft die gegevens gedeeld dus .
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 maart 2017 @ 11:35:

[...]

Nou ja, dat dus. En ik vraag me dus af waarom sommigen hier dat deel (het stalken door sap) zo nadrukkelijk negeren?

Is makkelijker dan onderkennen dat je iemand verkeerd hebt ingeschat. En daarnaast is het best moeilijk om te onderkennen dat iemand die je waardeert of misschien zelfs als vriendin ziet tot zoiets in staat is. Hetzelfde zie je vrouwen bijvoorbeeld doen als er iemand verkracht is. Das makkelijker.

Het is echt bizar om te zien hoe nu de boel omgedraaid wordt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 maart 2017 @ 11:42:

[...]

Is makkelijker dan onderkennen dat je iemand verkeerd hebt ingeschat. En daarnaast is het best moeilijk om te onderkennen dat iemand die je waardeert of misschien zelfs als vriendin ziet tot zoiets in staat is. Hetzelfde zie je vrouwen bijvoorbeeld doen als er iemand verkracht is. Das makkelijker.

Het is echt bizar om te zien hoe nu de boel omgedraaid wordt.Ik heb Sap nooit als vriendin gezien en v.v. evenmin, lijkt mij.
quote:Marana_ schreef op 16 maart 2017 @ 11:31:

[...]

Ik heb het bewuste bericht van Sap nog in mijn pm-box staan. Ik ga niet noemen van wie, de bewuste forummer was en is geen naprater en hoeft niet weer hiermee geconfronteerd te worden. Als je wilt kan ik wel stukken van de tekst van Sap hier plaatsen?Huh? Waarom zou je??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb ook hele reeksen dreig- en scheldmails van Sap gekregen.
quote:Nouschi schreef op 16 maart 2017 @ 11:49:

[...]

Huh? Waarom zou je??Omdat ze niet gelooft dat Sap prive-mails heeft geplaatst, ik heb quotes van Sap waarin staat dat ze dat heeft gedaan.
quote:Marana_ schreef op 16 maart 2017 @ 11:58:

[...]

Omdat ze niet gelooft dat Sap prive-mails heeft geplaatst, ik heb quotes van Sap waarin staat dat ze dat heeft gedaan.Wat kan jou het boeien dat ze het niet gelooft.
Ze heeft helemaal niet geschreven dat ze het niet gelooft.
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 12:01:

Ze heeft helemaal niet geschreven dat ze het niet gelooft.Ok, niet letterlijk, maar wel dat je het raar vindt dat Sap beschuldigd werd, en je vroeg over wie Sap privé-info plaatste. Mijn interpretatie is dan niet zo gek, maar goed, ik laat het hier fijn bij.
quote:Phaedra__ schreef op 16 maart 2017 @ 11:52:

Ik heb ook hele reeksen dreig- en scheldmails van Sap gekregen.Waarom doet iemand zoiets dan ben je toch niet helemaal goed in je bovenkamer. Maar helaas is zij niet de enige die er dit soort praktijken op nahoudt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:47:

[...]

Ik heb Sap nooit als vriendin gezien en v.v. evenmin, lijkt mij.Is dat echt het enige wat je uit mijn bericht haalt? Dat je mogelijk een vriendin zou kunnen zijn...dan heb je echt de essentie van mijn bericht gemist.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 10:50:

[...]

Sap had ze niet gegeven, er was iemand zo aardig de gegevens van Sap aan o.a. mij te geven.Ja daarom wist ik ff niet wat ik zeggen moest.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Phaedra__ schreef op 16 maart 2017 @ 11:15:

[...]

Ik zeg dat Sap privemails van iemand anders op het forum gezet heeft. Dat heeft haar de perma opgeleverd.Ik heb dat berichtje destijds gezien en het was binnen no-time gewist en werd behoorlijk OPGEBLAZEN. Ik lees hier vaak 'dingen' die veel en veel meer privé zijn. Ik las hier zelfs een forumster die de andere forumster vroeg om te pb-jen zodat ze info over ttas kon doorgeven.
LOEP ME MAAR aub.
Op het topic boer-zoekt-vrouw was een forumster on-fijne dingen aan het noemen over boer Herman en zijn familie. Die forumster had het liefst nog meer vertelt maar dat zou ten koste gaan van haar eigen anonimiteit anders had ze het vast gedaan.
LOEP ME MAAR aub.
Missie je weet toch hoe het hier gaat..

Er zijn genoeg forumsters die vanaf de zijlijn meelezen.

De pesters en oneerlijkerds staan er altijd fraai op.

Eer aan jezelf houden en valse types negeren.

Er zijn ook heel veel leuke mensen op het forum!
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 maart 2017 @ 11:35:

[...]

Nou ja, dat dus. En ik vraag me dus af waarom sommigen hier dat deel (het stalken door sap) zo nadrukkelijk negeren?

Ik weet dat er veelvuldig over en weer contact is geweest tussen Sap en de dame in kwestie. Ik weet dat de manier waarop het eindigde, niet leuk gevonden werd. Ik weet dat ze elkaar daarna (met andere nicks ) weer tegenkwamen en dat het niet leuk gevonden werd dat er gezegd werd 'Sap wat reageer jij toch altijd raar' (iets van die strekking) en toen vloog de vlam weer in de pan.

@Bruise, je noemde die lange lap pb ; nu weet ik welke dat is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

@Missie, wordt jij ook 'gegroomd'?

Ik heb het hele drama niet meegemaakt natuurlijk. Maar wat is er mis mee om van mensen die hier altijd serieus zijn gewoon aan te nemen dat iemand een verknipte idioot is? Dan heeft het toch geen toegevoegde waarde om te discussiëren over de exacte mate van verkniptheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven