Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:shifty schreef op 16 maart 2017 @ 13:40:

Ik heb het hele drama niet meegemaakt natuurlijk. Maar wat is er mis mee om van mensen die hier altijd serieus zijn gewoon aan te nemen dat iemand een verknipte idioot is? Dan heeft het toch geen toegevoegde waarde om te discussiëren over de exacte mate van verkniptheid?

Beloofd, als een serieus iemand van hier jou een verknipte idioot noemt, neem ik het aan.

Maar wie is een serieus iemand en wie niet? Van wie moet ik daarover iets aannemen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Oh ik weet wel wie ik hier serieus neem en wie ik een verknipte idioot is vind hoor.
quote:simbalabimba schreef op 16 maart 2017 @ 13:45:

[...]

Beloofd, als een serieus iemand van hier jou een verknipte idioot noemt, neem ik het aan.

Maar wie is een serieus iemand en wie niet? Van wie moet ik daarover iets aannemen?

Ik zie hier alleen maar forummers die zeggen dat ze een verknipte idioot is en andere die dat beeld enigszins nuanceren. Dus volgens mij blijft dan overeind staan dat ze in meer of mindere mate een verknipte idioot is. Dan kan je vervolgens op basis van je eigen mening over bepaalde personen hier een beeld vormen of je aan de kant van 'enigszins verknipt' of 'heel erg verknipt' staat. Mijn mening daarbij is dat die nuance er eigenlijk niet zo veel toe doet.

En ja je eigen mening over de bron mag je gerust mee wegen als iemand iets van mij vindt en je mag het ook mee wegen over wat ik vind.
En ook zonder dat iemand er een mening over heeft mag je mij gratis en voor niets ook gewoon een verknipte idioot vinden
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 maart 2017 @ 13:48:

Oh ik weet wel wie ik hier serieus neem en wie ik een verknipte idioot is vind hoor.Ik ook, wie ik serieus neem dan, verknipte idioot zal ik niet gauw van iemand hier vinden. Dan denk ik meer aan die Duitse jonge man die een kind en leeftijdgenoot heeft vermoord. En dan meer in de term verknipt, dan idioot. Terwijl idioot misschien best een officiële psychiatrieterm is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Dat gaat bij mij wel iets verder hoor; zo iemand noem ik een psychopathische kindermoordenaar.

Je kan alles wel om zeep relativeren in vergelijking met de meest extreme rariteiten op deze planeet, maar van mij mag je iemand die zich als een idioot gedraagt gewoon een idioot noemen, daar is niks officieels aan.
quote:shifty schreef op 16 maart 2017 @ 13:53:

[...]

Ik zie hier alleen maar forummers die zeggen dat ze een verknipte idioot is en andere die dat beeld enigszins nuanceren. Dus volgens mij blijft dan overeind staan dat ze in meer of mindere mate een verknipte idioot is. Dan kan je vervolgens op basis van je eigen mening over bepaalde personen hier een beeld vormen of je aan de kant van 'enigszins verknipt' of 'heel erg verknipt' staat. Mijn mening daarbij is dat die nuance er eigenlijk niet zo veel toe doet.

En ja je eigen mening over de bron mag je gerust mee wegen als iemand iets van mij vindt en je mag het ook mee wegen over wat ik vind.Op basis van mijn eigen ervaring ( t betrof destijds mijzelf) weet ik hoe iets verdraaid kan worden, aannames gedaan worden, hoe pb's dan beschouwd worden enz.

Even tussen de verknipte idioten door: weet iemand wat die 'maatregelen' zijn die viva soms, maar niet altijd, neemt als er een op wordt gewist?
quote:Tale schreef op 16 maart 2017 @ 16:24:

Even tussen de verknipte idioten door: weet iemand wat die 'maatregelen' zijn die viva soms, maar niet altijd, neemt als er een op wordt gewist?Een waarschuwing of een ban als het regelmatig gebeurt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Bedankt.

Even tussen de verknipte idioten door: weet iemand wat die 'maatregelen' zijn die viva soms, maar niet altijd, neemt als er een op wordt gewist?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Tale schreef op 16 maart 2017 @ 16:33:

Bedankt.You're welcome .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Maya had btw toch nooit NAW gegeven? Ze had oude nicknames gepost dacht ik.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik krijg nooit eens pb'tjes.

Voel me buitengesloten
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 16 maart 2017 @ 16:40:

Voel me buitengesloten Weet je dat zeker?
quote:calvijn1 schreef op 16 maart 2017 @ 16:40:

Voel me buitengesloten

Wil je er ééntje?
quote:DorothyParker schreef op 16 maart 2017 @ 16:37:

Maya had btw toch nooit NAW gegeven? Ze had oude nicknames gepost dacht ik.In de lange lap (ongevraagde pb aan Bruis - correct me if i 'm wrong) oude nicknames van haarzelf ja en gegevens van de ander.

quote:Filee schreef op 16 maart 2017 @ 16:41:

[...]

Weet je dat zeker? Ja, denk het wel
quote:Grobbekuiken schreef op 16 maart 2017 @ 16:48:

[...]

Wil je er ééntje?

Als het een lieve is

Dus geen enge, met dat je weet waar mijn huis woont en mijn caravan staat
quote:calvijn1 schreef op 16 maart 2017 @ 16:50:

[...]

Als het een lieve is

Dus geen enge, met dat je weet waar mijn huis woont en mijn caravan staatBeloofd, een héle lieve en zo
quote:shifty schreef op 16 maart 2017 @ 14:44:

Dat gaat bij mij wel iets verder hoor; zo iemand noem ik een psychopathische kindermoordenaar.

Je kan alles wel om zeep relativeren in vergelijking met de meest extreme rariteiten op deze planeet, maar van mij mag je iemand die zich als een idioot gedraagt gewoon een idioot noemen, daar is niks officieels aan.

precies.

De vergelijking die door Simbelabimba gemaakt wordt slaat werkelijk nergens op door.

Even tussen de verknipte idioten door: weet iemand wat die 'maatregelen' zijn die viva soms, maar niet altijd, neemt als er een op wordt gewist?Probeer eens
Ik ben best wel een verknipte idioot, maar daar heb ik zelf verder geen last van.
quote:ThunderassMan schreef op 16 maart 2017 @ 17:30:

Ik ben best wel een verknipte idioot, maar daar heb ik zelf verder geen last van. Jij niet nee...
quote:ThunderassMan schreef op 16 maart 2017 @ 17:30:

Ik ben best wel een verknipte idioot, maar daar heb ik zelf verder geen last van. Verknipt zijn is ook niet zo erg. Als je er anderen maar niet mee lastig valt zoals het gekke konijn deed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven