Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 16 maart 2017 @ 19:18:

[...]

Wees gerust: ik val anderen uitsluitend op verzoek lastig met mijn verkniptheid.Weet ik toch
quote:ThunderassMan schreef op 16 maart 2017 @ 19:20:

[...]

Droosje? Droosje is een belgische. Die neem je toch niet serieus, hoop ik?

Ze komt zelfs uit een verknipt land (Vlaanderen/Wallonie) Negeer mijn vorige post.
Life is short. Eat dessert first.
quote:ThunderassMan schreef op 16 maart 2017 @ 19:17:

[...]

Tssss, en ik heb nog wel eens je leven gered.. Een echte gentleman.
quote:ThunderassMan schreef op 16 maart 2017 @ 19:22:

[...]

Gelukkig is dit een probleem dat mijlenver van mijn eigen realiteit af staat.
quote:simbalabimba schreef op 16 maart 2017 @ 17:58:

[...]

Als ik Bruise goed begrijp heeft zij de lap tekst gekregen via pb (niet om gevraagd). Het mag wel geschreven zijn door Sap, maar niet geschreven op het forum, niet in het openbaar. Dat is wat ik uit Bruises bericht begrijp. Dat dat de inhoud van de ongevraagde pb is.

Die lap was dus wel geschreven op het forum, Sap vroeg zelf om hem aan andere posters te delen (want ze wist dat dat topic meteen verwijderd ging worden). Ik heb een kopie op SavePocket.

Ik kan je half volgen, dat je het voor haar opneemt. Met de Chief-naam vond ik haar ook leuk posten. Dat heb ik haar destijds ook gezegd, zowel in een topic als in een PB.

Maar het is ook allemaal makkelijk terug te lezen, dus moeilijk te ontkennen. En ik zou me eigenlijk echt verbazen dat X en Y rot zouden spreken over iemand die ze amper kennen. Wij zijn ook geen goede vrienden meer, maar ze weten wel rottige details uit mijn leven. Niets gezegd, geen dreigingen om die informatie te delen, geen...

Waarom zouden ze dan over Sap liegen?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Waarom bewaren sommige mensen zulke berichten dan?
Jajaja nu weten we wel dat ze in Zweden een poging tot NLs te praten hebben gedaan op het nieuws Nu gaan écht alle nieuwsprogramma's in NL een stukje Zweeds praten.

Sukkels.

*napraten over tv ergernis mag ook wel toch?*
(En liegen over hun mails, want toen Sap Maya half ontmaskerde was ik gewoon aanwezig. Toen was alles duidelijk en zwart op wit. Het bijtje deed niets verkeerd en had niets gezegd. Dat heeft Sap allemaal zelf gedaan. Heb het topic daarnet zelfs nog eens opnieuw gelezen.)
quote:DorothyParker schreef op 16 maart 2017 @ 19:34:

[...]

Die lap was dus wel geschreven op het forum, Sap vroeg zelf om hem aan andere posters te delen (want ze wist dat dat topic meteen verwijderd ging worden). Ik heb een kopie op SavePocket.

Ik kan je half volgen, dat je het voor haar opneemt. Met de Chief-naam vond ik haar ook leuk posten. Dat heb ik haar destijds ook gezegd, zowel in een topic als in een PB.

Maar het is ook allemaal makkelijk terug te lezen, dus moeilijk te ontkennen. En ik zou me eigenlijk echt verbazen dat X en Y rot zouden spreken over iemand die ze amper kennen. Wij zijn ook geen goede vrienden meer, maar ze weten wel rottige details uit mijn leven. Niets gezegd, geen dreigingen om die informatie te delen, geen...

Waarom zouden ze dan over Sap liegen?

Dat was niet op het forum gepost, maar op FB, dat zegt de verzender zelf.

Jij hebt een andere lap tekst dan.

X en Y, wie dat dan ook zijn, hebben hun verhaal, net zoals Sap.

Sap was kwaad, heb ik al geschreven hier. die vond het niet leuk dat er gezegd werd 'Sap wat reageer jij toch altijd idioot'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Dicca schreef op 16 maart 2017 @ 19:41:

Schoon jij iedere keer je inbox op dan?

Ik heb nog oude PBs er in staan zonder er over nagedacht te hebben of dat dat een doel dient.
quote:simbalabimba schreef op 16 maart 2017 @ 19:43:

[...]

Sap was kwaad, heb ik al geschreven hier.Mooi. Misschien leert ze er iets van.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 maart 2017 @ 19:42:

Jajaja nu weten we wel dat ze in Zweden een poging tot NLs te praten hebben gedaan op het nieuws Nu gaan écht alle nieuwsprogramma's in NL een stukje Zweeds praten.

Sukkels.

*napraten over tv ergernis mag ook wel toch?*Denemarken was het toch?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 maart 2017 @ 19:42:

Sukkels.

*napraten over tv ergernis mag ook wel toch?*

Ja hoor poes. Dat mag.

Maar dat weet je
quote:Dicca schreef op 16 maart 2017 @ 19:41:

quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2017 @ 19:45:

[...]

Denemarken was het toch?Boeien..
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2017 @ 19:45:

[...]

Denemarken was het toch?Ik vind het trouwens wel gezellig. Gezelliger dan dat malle gedoe met Turkije in elk geval.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 maart 2017 @ 19:45:

[...]

Boeien..Laat Filee je maar niet horen
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2017 @ 19:46:

[...]

Ik vind het trouwens wel gezellig. Gezelliger dan dat malle gedoe met Turkije in elk geval.Ja, laten we het daar niet meer over hebben. Is namelijk geen Wilders of Trump. Das veel enger
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 maart 2017 @ 19:45:

[...]

Boeien..Het was Denemarken....
quote:simbalabimba schreef op 16 maart 2017 @ 19:43:

[...]

Dat was niet op het forum gepost, maar op FB, dat zegt de verzender zelf.

Jij hebt een andere lap tekst dan.

X en Y, wie dat dan ook zijn, hebben hun verhaal, net zoals Sap.

Sap was kwaad, heb ik al geschreven hier.

Ik heb niemand op facebook, dus dat kan niet. (En de hele post zelf nog met 25 antwoorden, met de layout van dit forum. Geen idee of ik het kan posten, maar dat was gewoon op dit forum hoor. Marana had de datum juist.)

X en Y hebben hun verhaal niet gedaan. X en Y heb ik ze zelf genoemd, omdat Sap ze zelf vernoemt in haar heel verhaal.
Het is echt fissa hier, weer.
Dat die Zweden, Denen, Scandinaviërs dat deden was best geestig. Maar dat vervolgens Hart v NL, EditieNL. Boulevard én het RTLnieuws ook een stukje Zweeds, Deens, Knackebrod moeten gaan doen vind ik getuigen van weinig originaliteit
quote:Filee schreef op 16 maart 2017 @ 19:48:

[...]

Het was Denemarken....Nog steeds boeien..
quote:vrouwjagersma schreef op 16 maart 2017 @ 19:56:

Het is echt fissa hier, weer.

Dag mevr jagersma.

Hoe is het dan nu?

Wat een wereld he?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 maart 2017 @ 19:56:

Dat die Zweden, Denen, Scandinaviërs dat deden was best geestig. Maar dat vervolgens Hart v NL, EditieNL. Boulevard én het RTLnieuws ook een stukje Zweeds, Deens, Knackebrod moeten gaan doen vind ik getuigen van weinig originaliteit [afbeelding]

Ja, daar noem je ook een paar journalistieke hoogstandjes

Gelukkig kijk ik nooit TV.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven