Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
awhh wat een leuke berichtjes zeg!!!
quote:lola712 schreef op 16 maart 2017 @ 10:53:

[...]

Deels herkenbaar. Als ik aan het daten ben en het klikt wil ik ook wel een bepaald tempo, minimaal 2x per week. Niet dat het met veel pijn en moeite amper 1x per week lukt om af te spreken, dat komt niet bijster enthousiast over. Had dat vroeger wel met iemand, 1x per week maar vaak genoeg afzeggen en dan zie je elkaar 2-3 weken niet. Dat werkte dus ook niet.

Ook deels herkenbaar. Er moet een bepaald frequentie zitten om de klik, gevoel te onderhouden. Maar bij mij zit dat niet op 2x per week (is wel leuk natuurlijk, daar niet van ).

Maar zit in zo'n plateaufase. Zo van: leuk en aardig dit allemaal, maar wat nu?

Ik denk dat ik gewoon hier niet zo goed tegen kan Even geduld moet hebben totdat het zichzelf uitkristalliseert. Het is ten slotte leuk enzo
quote:greenbean schreef op 16 maart 2017 @ 11:15:

[...]

Ach ja.. net als jij reageer ik soms wat heftig Ik hou er echt wel rekening mee dat ik niets meer van hem hoor. Maar dan nog was het een leuke avond en ga ik gewoon weer verder met daten. Genoeg leuke mannen!Guilty
quote:CherokeeRose1977 schreef op 16 maart 2017 @ 11:16:

Ik was juist niet van tevoren van plan om al gelijk all the way te gaan maar het klikte zo goed. Heel veel gelachen en gepraat. Hij zei dat hij t na 5 minuten al wist voelde snel al relaxed en vertrouwd. Initiatief om te beginnen met zoenen kwam ook van hem en toen ging t snel

Dat neem ik mij nou ook altijd voor

Thuis afspreken/belanden is eenmaal een risico

En wat super lief dat ie dat zei

Heb je toch je hete date gehad
quote:greenbean schreef op 16 maart 2017 @ 12:10:

Date stuurde me net een berichtje, dat hij me een hele interessante en aantrekkelijke vrouw vindt en me graag beter wil leren kennen

Leuk om te horen en zeker ook wederzijds!
Wat een spannende ontwikkelingen allemaal!

Mijn Tinder is gewoon kapot...geen matches en bijna geen nieuwe mannen. Match die ik nog heb wenste me afgelopen weekend een fijn weekend en wat berichtjes over en weer, maar hij neemt nog steeds geen initiatief om een datum voor te stellen. Ik dus ook niet. Heb al vaker gehad dat ik het voortouw nam en er niks van terecht kwam dus het is nu graag of niet. Ik geniet gewoon second hand mee van jullie avonturen. Leuk!
Lovestar, het lijkt mij trouwens inderdaad een goed idee om iets buiten de deur af te spreken. Je ziet elkaar dan op een andere manier. Ga iets leuks doen! Achter gesloten deuren komt het meestal op hetzelfde uit, geen wonder dat je dan denkt "is dit het nou?"
Nog steeds niks gehoord van mijn date echt onbeschoft, zou zo graag een boos berichtje willen sturen maar denk ook dat het beter is het los te laten ( normaal had ik het ook allang gedaan, maar iets houdt mij tegen) wat denken jullie?
Itsme laat dat varen... Levert meer irritaties op dan plezier.

Je wacht trouwens op iets dat niet zal komen.
Welke date?

En boos berichtje? Na, wat ik van jou gelezen heb, heb je met niemand nu een date toch? Die ene viel tegen die 's avonds kwam of wil je daar wat van horen?

Een boos bericht lijkt me zeer ongepast, na wie dan ook in het stadium waar jij je nu in bevindt met dates, maar goed je moet doen waar jij je prettig bij voelt.

Lijkt mij persoonlijk veel interessanter om bij jezelf te rade te gaan waar die boosheid vandaan komt en dat aan te pakken ipv het bij een ander te leggen.
Lovestar mijn gevoel is nu ook even bekoeld. Maar geloof dat dat met mijn heerlijke vakantie te maken heeft. En pas 1 keer gezien natuurlijk.

We hebben iig heel fijn contact. Ben reuze benieuwd hoe het zaterdag is. Hij neemt alle boodschappen mee naar mij en gaat koken. Te lief

Laat het lekker op z'n beloop. Nu al aan zijn ouders voorstellen zou mij benauwen. Ben je daar al wel aan toe en kan dat niet veroorzaken dat je er nu zo over nadenkt? Dan is iets ineens zo serieus en dat in nog geen week ofzo? Gaat snel.

Oh wacht, hij gaat over je vertellen

Dat is heel wat anders haha. Hoezo een ding? Ik ben heel open, mijn moeder weet van vrijwel al mijn dates. Voorstellen vind ik wel een ding.
Haha kreeg gisteravond bericht dt een man wou afspreken vandaag. Ik: prima, hoe laat? Ondertussen de halve dag voorbij en ook op mijn reminder geen reactie... rond een uur of 14u vanmiddag: ik ben onderweg naar je woonplaats! Ik zo: uh... beetje laat hé! Ik heb nu reeds andere plannen gemaakt. Man boos, keert om en nu is het een drama om een nieuwe datum te prikken. Pfff... logisch toch wanneer ik niks hoor ik zelf plannen ga maken Als het goed is gaat de date met een andere man morgen wel door maar ik stuur voor de zekerheid morgenmiddag een bericht en heb al een alternatieve invulling voor morgenavond gemaakt.
quote:lola712 schreef op 16 maart 2017 @ 18:53:

Haha kreeg gisteravond bericht dt een man wou afspreken vandaag. Ik: prima, hoe laat? Ondertussen de halve dag voorbij en ook op mijn reminder geen reactie... rond een uur of 14u vanmiddag: ik ben onderweg naar je woonplaats! Ik zo: uh... beetje laat hé! Ik heb nu reeds andere plannen gemaakt. Man boos, keert om en nu is het een drama om een nieuwe datum te prikken. Pfff... logisch toch wanneer ik niks hoor ik zelf plannen ga maken Als het goed is gaat de date met een andere man morgen wel door maar ik stuur voor de zekerheid morgenmiddag een bericht en heb al een alternatieve invulling voor morgenavond gemaakt.Haha serieus zeg wat een sukkel zeg pfffff
quote:itsme16 schreef op 16 maart 2017 @ 16:46:

Nog steeds niks gehoord van mijn date echt onbeschoft, zou zo graag een boos berichtje willen sturen maar denk ook dat het beter is het los te laten ( normaal had ik het ook allang gedaan, maar iets houdt mij tegen) wat denken jullie?

Laat het gaan meid, je maakt je echt druk om niks. Hij is het niet waard!

Date stuurde me vanmorgen een berichtje en daarna was het stil. Hopelijk wordt er snel een 2e date gepland! Ik vind het best fijn dat hij me niet overspoelt met berichtjes. Ik hou nooit zo van mannen die dat doen, die zich direct helemaal aan je vast lijken te klampen.

Al kan het me natuurlijk ook onzeker maken. Maaarrrr.... ik ben niet van plan om beren op de weg te zien. Wil dit rustig aangaan, kijken waar het toe leidt, of het misschien meer kan worden, etc. etc. Heb zo'n zin om hem weer te zien!
quote:Corona74 schreef op 16 maart 2017 @ 14:18:

Lovestar, het lijkt mij trouwens inderdaad een goed idee om iets buiten de deur af te spreken. Je ziet elkaar dan op een andere manier. Ga iets leuks doen! Achter gesloten deuren komt het meestal op hetzelfde uit, geen wonder dat je dan denkt "is dit het nou?"Ik vind het zelf ook een goed idee haha Fijn om de bevestiging te krijgen dat jij het ook denkt. Krijg ook meer zin om af te spreken merk ik
quote:Eva- schreef op 16 maart 2017 @ 17:24:

Lovestar mijn gevoel is nu ook even bekoeld. Maar geloof dat dat met mijn heerlijke vakantie te maken heeft. En pas 1 keer gezien natuurlijk.

We hebben iig heel fijn contact. Ben reuze benieuwd hoe het zaterdag is. Hij neemt alle boodschappen mee naar mij en gaat koken. Te lief

Laat het lekker op z'n beloop. Nu al aan zijn ouders voorstellen zou mij benauwen. Ben je daar al wel aan toe en kan dat niet veroorzaken dat je er nu zo over nadenkt? Dan is iets ineens zo serieus en dat in nog geen week ofzo? Gaat snel.

Oh wacht, hij gaat over je vertellen

Dat is heel wat anders haha. Hoezo een ding? Ik ben heel open, mijn moeder weet van vrijwel al mijn dates. Voorstellen vind ik wel een ding.

Ik geloof dat je het niet goed leest....Vertellen over mij. Maar misschien komt mijn bericht over alsof bedoeld wordt dat over vertellen= voorstellen. Maar nee, dat gebeurd voorlopig niet.

Oh, nu ben ik spuitelf en diegene die niet goed leest LOLLLLL, lekker langs elkaar heen lezen

Hij is niet zo lang uit elkaar met zijn ex.....En zijn ex-vriendin en zijn moeder hadden/hebben goed contact met elkaar. Zoals het op mij overkomt is hij vooral 'bang' wat zijn ouders ervan vinden dat hij al zo snel is verder gegaan. Tja, ik heb schijt

Misschien dat het anders werkt bij mannen

Ik ben ook zo benieuwd naar zaterdag Best wel wat druk of een bepaald gevoel erbij of niet?
Wat een leuke berichtjes van jullie dates!

Ik heb besloten toch op date te gaan met die jongen die me niet zo knap lijkt. Ik dacht ach wat heb ik te verliezen! Hij komt naar mij toe en moet daarvoor best een eindje reizen Dus beetje dubbel, want als het tegenvalt voel ik me dan toch verplicht om er een leuke avond van te maken gezien de moeite die hij erin steekt. Maar het voordeel is wel weer dat hij zijn laatste trein zal moeten halen, dus zal sowieso geen latertje worden.

Ik sta er dus een beetje met gemengde gevoelens in, maar ach in het ergste geval heb ik weer een leuk verhaal voor hier!
Lovestar nee geen druk of een bepaald gevoel. Geen idee wat het is, maar bij hem ben ik volledig mijzelf. Dat is nieuw voor mij om zo op gemak te zijn vanaf het eerste moment. Daardoor weet ik dat zaterdag super relaxed wordt. Alleen ben ik even het gevoel kwijt wat ik voor hem had, maar die gevoelens waren tot halverwege mijn vakantie nog gewoon aanwezig dus dat komt zaterdag vast wel terug.
Krijg net een berichtje dat date zich niet helemaal top voelt maar hij er zin in heeft en vanavond vooralsnog gewoon doorgaat! Waarschijnlijk knapt hij van me op haha zegt ie. Zo kan het dus ook ? alleen heeft hij nog bijna geen vraag terug gesteld in al die dagen over mijn leven dus hopelijk is dat vanavond wel anders. Tot nu toe vertelt hij vrolijk over zichzelf... Wat is dat toch met mensen die alleen over zichzelf kunnen praten haha?
Hmmm gisteren toch een beetje stil vanuit mijn tinder date van woensdag.. We hadden in principe afgesproken om elkaar vanavond weer te zien. Wat zal ik doen? Afwachten of later vandaag berichtje sturen of t nog doorgaat?
Jempo, Het is toch zijn probleem dat hij die reis ervoor over heeft? Niet druk om maken. Je weet beiden niet vooraf of het wel of niet klikt. En er is niks ergers dan na 5 minuten weten dat het niks is en dan gemaakt er een hele avond mee willen vullen. Dan maar gewoon eerlijk zijn hoor.

Cher, wss moet hij nog steeds bijkomen. Maar als je het eng vind om te wachten is er niks mis mee om zelf een berichtje te sturen hoor. Zo van hoe laat wilde je afspreken vnv?
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:CherokeeRose1977 schreef op 17 maart 2017 @ 09:32:

Hmmm gisteren toch een beetje stil vanuit mijn tinder date van woensdag.. We hadden in principe afgesproken om elkaar vanavond weer te zien. Wat zal ik doen? Afwachten of later vandaag berichtje sturen of t nog doorgaat?Sowieso een berichtje sturen vanmiddag. Doe ik ook standaard. Komt best vaak voor dat ze ineens niet kunnen maar dat 'vergeten' te melden... Oftewel hopen dat je gewoon niks laat horen, best onbeschoft..
Ja ik denk dat ik m ergens in de middag even berichtje stuur of t nog doorgaat.

Had m gisteren nog wel een berichtje gestuurd dat ik t erg leuk vond woensdag en daar reageerde hij positief op en dat was dat.

Zit nu heel erg in die "na de 1e date onzekerheid" . Vooral denk ik ook omdat t zo goed klikte woensdag. Te goed misschien wel. Zit een beetje in een emotionele rollercoaster
quote:CherokeeRose1977 schreef op 17 maart 2017 @ 09:50:

Ja ik denk dat ik m ergens in de middag even berichtje stuur of t nog doorgaat.

Had m gisteren nog wel een berichtje gestuurd dat ik t erg leuk vond woensdag en daar reageerde hij positief op en dat was dat.

Zit nu heel erg in die "na de 1e date onzekerheid" . Vooral denk ik ook omdat t zo goed klikte woensdag. Te goed misschien wel. Zit een beetje in een emotionele rollercoaster Komt vast goed. Geen stress.
Wees meester en vormgever van jezelf
Ik hoop het. Anders is hij een hele goede acteur.... ik zit te denken om als ik vanmiddag niks heb gehoord, een berichtje stuur of hij ipv vanavond ergens volgende week wil afspreken. Ik moet denk even wat afstand van hem nemen nu.

Stom dit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven