Minnaar
maandag 26 januari 2009 om 12:49
hier wel een date voor vanavond staan... maar die ga ik afzeggen. Heb heb niet zo'n zin om zijn-speeltje-als-ik-tijd-heb te zijn. Dus laat ik het hem ook ff voelen.
Ik kan trouwens ook echt niet meer heb dit weekend heel wat afges*t thuis.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bij jullie zit. Hoe vaak doen jullie het met je nr1?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bij jullie zit. Hoe vaak doen jullie het met je nr1?
maandag 26 januari 2009 om 13:21
recuerdo : Je hebt gelijk dat je niet met je laat spelen. Bij ons is het meestal wel in overleg, ik kan gewoon vaker zomaar weg dan hij dat kan. Dus ja dan is het eigenlijk ook wanneer hij tijd heeft maar ja dat is niet anders.
Maar ik moet wel zeggen dat hij vaak tijd maakt. Of hij gaat eerder weg van zn werk enz.
Met nummer 1 niet zo vaak ik denk 1 keer in de week, als we dat halen…..
Maar ik moet wel zeggen dat hij vaak tijd maakt. Of hij gaat eerder weg van zn werk enz.
Met nummer 1 niet zo vaak ik denk 1 keer in de week, als we dat halen…..
maandag 26 januari 2009 om 13:35
afges*t ???????????????????????????
nu ga ik mij hier alles bij voorstellen
stofzuigen, afstoffen, het stoffentafelkleedje uitkloppen
de hond het stof uit zijn vachtje zuigen.
ik wil het gewoon nu weten.
maar is sv nu af door linkerzijdeur recuerdo?
of ff terugbetaling met eigen munt.
poets hem mooi op, en ga alvast in de startblokken staan
nu ga ik mij hier alles bij voorstellen
stofzuigen, afstoffen, het stoffentafelkleedje uitkloppen
de hond het stof uit zijn vachtje zuigen.
ik wil het gewoon nu weten.
maar is sv nu af door linkerzijdeur recuerdo?
of ff terugbetaling met eigen munt.
poets hem mooi op, en ga alvast in de startblokken staan
maandag 26 januari 2009 om 14:02
Tja Briggie, herkenbaar dus.
Ik hoor hier vaak mensen die zeggen dat ze juist meer seks hebben met hun nr1 omdat ze met een sv erbij gewoon veel geiler zijn.
Voor mij werkte dat niet zo. Ik had genoeg aan de seks met sv en eigenlijk gebeurde het met mijn man vaak omdat ik vond dat het wel weer eens tijd werd.
Heel erg eigenlijk....
Ik hoor hier vaak mensen die zeggen dat ze juist meer seks hebben met hun nr1 omdat ze met een sv erbij gewoon veel geiler zijn.
Voor mij werkte dat niet zo. Ik had genoeg aan de seks met sv en eigenlijk gebeurde het met mijn man vaak omdat ik vond dat het wel weer eens tijd werd.
Heel erg eigenlijk....
maandag 26 januari 2009 om 14:10
quote:recuerdo schreef op 26 januari 2009 @ 12:49:
hier wel een date voor vanavond staan... maar die ga ik afzeggen. Heb heb niet zo'n zin om zijn-speeltje-als-ik-tijd-heb te zijn. Dus laat ik het hem ook ff voelen.
Da's een goeie zaak, afzeggen omdat je niet zo'n zin hebt om zijn speeltje (enz) te zijn. Maar al te vaak blijkt dat het bij sv's op zeker moment een soort van landje-pik wordt: wie heeft de leiding? Loop jij achter je sv aan of is het juist omgekeerd? Na een tijdje kunnen dit soort machtsspelletjes je ook opbreken; je krijgt dan het gevoel om altijd achter de feiten aan te lopen en alleen op afroep beschikbaar bent, wanneer hij het wil dus. Dat zorgt dan weer voor irritaties die je dan (wel of niet) uitspreekt, maar de zaken veranderen er dan niet door.
Speltip 16: Laat niet alles door je sv bepalen.
Da's een goeie zaak, afzeggen omdat je niet zo'n zin hebt om zijn speeltje (enz) te zijn. Maar al te vaak blijkt dat het bij sv's op zeker moment een soort van landje-pik wordt: wie heeft de leiding? Loop jij achter je sv aan of is het juist omgekeerd? Na een tijdje kunnen dit soort machtsspelletjes je ook opbreken; je krijgt dan het gevoel om altijd achter de feiten aan te lopen en alleen op afroep beschikbaar bent, wanneer hij het wil dus. Dat zorgt dan weer voor irritaties die je dan (wel of niet) uitspreekt, maar de zaken veranderen er dan niet door.
maandag 26 januari 2009 om 14:16
@ Dwaallicht: Ook voor jou.... quote:Q-Q schreef op 26 januari 2009 @ 14:10:
[...]
[...]
maandag 26 januari 2009 om 14:24
Q-Q: 16 is een hele goede speltip. In het begin is het natuurlijk allemaal erg spannend en wil je niks anders dan alleen maar met je sv bezig zijn. Maar dan moet ook weer een tijd komen dat je weer gewoon kunt doen…..En je sv als een aanvulling moet kunnen zien. Maar betrap mezelf er weleens op dat ik toch regelmatig aan sv denk..
maandag 26 januari 2009 om 14:30
@Briggie: Ik kan me heel goed voorstellen dat je -zeker in het begin- helemaal (letterlijk en figuurlijk) opgaat in je sv. Alles is nieuw en vooral spannend en die spanning heeft een enorme zuigkracht. Het lijkt mij niet verkeerd om regelmatig aan je sv te denken, omdat hij -denk ik- anders, leuk, lekker en spannend is. Het nieuwe en het spannende trekken en als je hem vergelijkt met je nr. 1, dan heb je wellicht een sterke voorkeur om veel en vaak met je sv af te spreken. Logisch, maar bewaak de balans wel. Als je "door gaat slaan" in je neiging tot contact zoeken/afspreken met je sv, kun je in je enthousiasme onvoorzichtig worden, met alle nadelige gevolgen thuis van dien. Dit soort situaties wil je natuurlijk vermijden.
Speltip 57: Bewaak de balans; onvoorzichtigheid leidt tot ongewenste situaties.
Speltip 57: Bewaak de balans; onvoorzichtigheid leidt tot ongewenste situaties.
maandag 26 januari 2009 om 16:11
is er ook een speltip tegen vervelende opdringerige svtjes?
of nee, toch altijd weer ombuigen naar een ja.
die weigeren de nee te accepteren?
en dan gekke dingen gaan doen
lijkt mij dat daar ook zeer vervelende situaties door kunnen ontstaan.
zijn er mensen die daar vooraf rekening meehouden, zich daar al dan niet bewust tegen wapenen.
en dan bedoel ik niet een 9mm
of nee, toch altijd weer ombuigen naar een ja.
die weigeren de nee te accepteren?
en dan gekke dingen gaan doen
lijkt mij dat daar ook zeer vervelende situaties door kunnen ontstaan.
zijn er mensen die daar vooraf rekening meehouden, zich daar al dan niet bewust tegen wapenen.
en dan bedoel ik niet een 9mm