Decoratie/gebruik ottomane

17-03-2017 15:28 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moest het even opzoeken hoe het heet, een zitbankgedeelte zonder rugleuning, maar het heet dus een ottomane. Ik leg er nu een plaid op, maar ik benieuwd of andere mensen leukere ideeën hebben voor dat stukje bank. Ik ga er nooit zitten, niet fijn zonder rugleuning.

Bedankt alvast voor het meedenken!
Mijn voeten
Een schuiftafel die je er half overheen schuift. Je benen kunnen erop blijven maar je thee staat lekker in de buurt
Mijn voeten kunnen niet op dat stuk, daarvoor is de afstand te ver tussen een rugleuning en dat gedeelte. Zo'n tafeltjes is nog wel een idee
Voorlopig bij ons ook een plaid. Met twee jonge kinderen kan ik er ook echt niets anders op zetten.

Bij vrienden van ons ligt er een mooie plaid op en daar staat een dienblad op met een witte vaas en twee kaarsen en wat witte stenen. Vind ik ook wel mooi.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:Finjie schreef op 17 maart 2017 @ 16:26:

Bij vrienden van ons ligt er een mooie plaid op en daar staat een dienblad op met een witte vaas en twee kaarsen en wat witte stenen. Vind ik ook wel mooi.

Op de bank?? Heel vreemd.

TO, wat een gekke bank dat je je benen daar niet op kan leggen. Daar is dat stuk toch voor?

Zo'n soort bank is het. Als ik dan met mijn rug tegen de rechterkant ga zitten/liggen, dan komen mijn benen niet op dat stuk zonder rugleuning uit.
Maar is het een ottomane of een chaise longue?

Een ottomane is een veredelde grote poef dus nergens rugleuning, een chaise long heeft nog wel een rugleuning, maar dan een langer liggedeelte.
Precies zoals op het plaatje hierboven.
quote:Relaxingatthelake schreef op 17 maart 2017 @ 19:21:

Precies zoals op het plaatje hierboven.

Een chaise longue/loungebank dus. Bij mij liggen mijn benen erop, als ik lekker lang onderuit in de zetel zit.

Dus zo:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven