Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Wauw blondelady 20.000 stappen per dag! Dat red ik alleen op dagen dat ik naar een festival ben

Als ik de curry gemaakt heb, zal ik het laten weten. Ben zeer benieuwd, nog nooit zelf curry gemaakt. En sowieso haast nooit gegeten. Een keer toen ik in Azië op vakantie was.

Ik ga voor de gemberpoeder ook, is makkelijker, en langer houdbaar.

Hamaika dan is het wel lastig dat je zo van de data bent. Ik weet helemaal geen belangrijke data van ons. Vriendlief gelukkig ook niet !

Hier eindelijk weekend! Fijn!!!

Vandaag niet meer sporten, straks wel nog even hoepelen. En morgenvroeg naar de sportschool. Daar ga ik les 15 van evy lopen. Mijn bil is weer helemaal goed, dus benieuwd hoe die morgen reageert op weer een stuk lopen.
Hihi Lady ja ik doe m'n best

Hamaika: Ben echt blij met m'n springtouw-zonder-touw. Ideaal. Ik doe de 30-day challenge, vandaag 1 minuut. Vind het nog niet echt zwaar, en denk dan al snel... hmm...zal ik langer, maar dat lijkt me niet handig, ik hou me vooralsnog braaf aan het schema haha. Morgen rustdag, dan naar 1.5 minuut. Het bouwt op in dit schema tot 18 minuten en dan wil ik vanaf 18 minuten weer verder met dag 1.

*dikke knuf voor jou weer*

Woeffie; tsja... ik moet wel, ik val niet meer af puur op eten, dus moet er nu echt wat voor doen wil ik echt resultaat gaan halen.

Twilight: Hoepelen is ook sporten! (per 10 min. verbrand je 63kcal - ter vergelijking, 10 min. traplopen is 94kcal waard)

Mijn sportlijstje

1 minuut springtouw

35 15 minuten hoepelen - haalde niet meer dan 15 ivm pijn aan heupen

10 minuten traplopen - stiekem vond ik die spierpijn wel lekker

75 hip thrusts met 6kg (kwam er achter dat het 6, niet 5kg is) <- die skip ik, pijn in schouders en nek

75 squats <- die moet ik nog, komt als ik zo naar bed ga haha.

Morgen ben ik van plan om of naar Rotterdam te gaan, naar fit for free - gratis, of naar wat dichterbij naar Basic Fit - 6,50 voor dagkaart.

Wil dan ook gelijk naar de toko om een grote voorraad jello in te slaan - krijg ook weer m'n nieuwe body&fit pakket binnen morgen. Yay!
Springtouw zonder touw? Dus gewoon springen? ?
Het heeft gewichtjes, dus wel het touw-effect, maar niet de herrie (waardoor ik het gewoon binnen kan doen)
@hamaika: Hoe was het bij de jellinek? Hopelijk heeft het een beetje goed gedaan. Dat aankomen is inderdaad niet erg, je hebt nu weer even die schrik gehad en kan misschien nu weer gemotiveerd verder. Kom op meid, je kunt het! Ik ben trouwens ook erg bang voor het getal op de weegschaal als ik terugkom.

Rome is echt een prachtige stad! Ik vind het hier heerlijk, wil nu graag meer Italiaanse steden gaan bezoeken. Gisteren weer +20.000 stappen dus dat is fijn. Vandaag vliegen we terug maar we hebben nog wel een ochtendje hier dus ik ga nog even lekker genieten! Vanaf morgen echt weer even mijn best doen gezond te eten, daar heb ik ook wel behoefte aan. Als het lukt wil ik morgen ook gaan sporten.
@twilight: Ja ik loop liever dan dat ik de metro pak Haha, dus het tikt wel aan!

Ik hoop dat je het lekker vind! Dit is een Indiase curry, er bestaan ook Thaise curry's. Die zijn ook heerlijk. Helaas zijn veel van die curry's heel ingewikkeld te maken. Veel rare ingrediënten enzo.

@judith: Ja je doet zeker je best, ga zo door! Ik krijg ook zin in sporten als ik je Posts lees Haha!
Lekker hè Lady, ik doe dat ook het liefste, dan zie je ook zoveel meer dan als je met OV reist. Vind dat heerlijk. Man man man, wou dat vakantie er in zat dit jaar.

Ik baal. Ik kreeg gister een telefoontje van de vrouw waar ik van huur, of ik volgende week thuis kan zijn want er zijn mensen die dit huis misschien willen kopen.

1) Er was mij toegezegd dat ik onbeperkt kon blijven huren - helaas toen niet nagedacht om dat zwart op wit te laten zetten, te goed van vertrouwen dus

2) Ik wist niet dat het huis te koop stond (staat niet op sites, staat geen te koop bord, niets)

Dus... nu stress. Moet er dan per 30-6 uit zijn (tenzij ik de verkoop hinder.... iets met vis in huis verstoppen of zo, of bedorven eieren :P )

Nu ben ik dusdanig koppig dat ik eigenlijk ook zoiets heb van 'nu ga ik er sowieso uit, pffffffffff'

Probleem is qua huur is er niets, en bij huis kopen zit ik met eigen inleg (grr, stomme overheid regels)

--- dus dat.

Ook later wakker dan gepland, nu aan m'n ontbijt en dan hup hup naar de sportschool.

Eetlijstje

O: flesje smart protein cappuccino (net echt, maar dan koud), kop thee, glas slimpie limonade, 2 maïswafels met pindakaas + 1/2 banaan, appel, 2 eieren en 3 plakjes kalkoen cervelaat (omg! per 100gr; 202kcal, 13,5gr vet (maar slehts 2,3gr verzadigd, 0,1 gr koolhydraten en ruim 20gr eiwit -ideaal!!!)

T: sporten - geen tussendoortje (daarom ook een groot ontbijt)

L: 2 maïswafels met pindakaas + andere 1/2 banaan, kop groentesoep

T: wortels en hopelijk wat jello (als ik t kan vinden :( )

D: 1 volkoren wrap met spinazie groentespread, kalkoen cervelaat en kaas - 15 min op 180 gr et voila, verantwoorde pizza

T: handje smart cruncy protein balls

- Op naar de sportschool dus zo, planning is:

- armspieren trainen, medicine ball crunches, wall-sit/planken, stairmaster (hahaha toch weer die trappen) voor 20 minuten, binnenkant/buitenkant bovenbenen en donkey kicks - squats doe ik thuis weer, zonder gewicht

Ik vind het wel lekker, maar heb toch wel die sportschool drempel, ik ga nu, omdat het zo in m'n hoofd zit, maar ga toch kijken voor meer thuis opties denk ik.

Vannacht zelfs over de sportschool gedroomd (en ik droom eigenlijk nooit) haha, dat gaat dan weer te ver. Toen werd ik wakker, dacht ik oooh goed bezig, en toen pas 'oh... poep... ik moet gewoon nog'

Kunnen we niet doen dat als je er over droomt, je lichaam ook afvalt en gespierder wordt?
Jeetje Judith war rot dat ze daar zo eventjes mee komt zeg. Ik ben ook altijd te goed van vertrouwen dat ik zoiets nooit zwart op wit heb. Maar zou het toch bij haar aankaarten dat dit niet de afspraken zijn. Maar ook ik ben dan vaak te koppig en denk zoek het ook maar uit.

Hamaika hier ging het gesprek.

Lady heerlijk zeg al die stappen in een andere stad. Ik ga dan ook altijd lopen.
Waar kopen jullie zo'n hoepel ? Lijkt mij ook wel een goed idee om iets meer aan beweging te doen.
Ja Woeffie, ik vond het echt bizar!! Ik heb haar een berichtje gestuurd, met inderdaad dat ik het niet netjes vind dat ze op deze wijze te werk gaat, terwijl ze allerlei beloftes gemaakt heeft - maar ze heeft nog niet gereageerd. Bellen durf ik niet, want dan ben ik vast niet netjes...

Tinydancer: ik heb zelf deze

Ik heb er ook 1 gehad met van die massage bobbels, maar er is vastgesteld dat die in principe niets doen, behalve zorgen voor inwendige bloedingen en blauwe plekken - verder doen ze dus niets (je wordt er niet gespierder van o.i.d.)
Hey lieverds

Maar goed, back on topic: Ik heb gisteravond uiteindelijk een uur gesport op de hometrainer hier en ook al een paar dagen weer redelijk gegeten. Gisteren veel fruit en vandaag ben ik dat ook weer van plan, net als eveneens een uur sporten weer. Vanochtend opnieuw gewogen en ik zit nu gelukkig nog maar 500 gram boven de 78 die in de tabel staat dus hopelijk krijg ik daar nog een beetje vanaf voor maandag. Maar als het 78,5 zou worden dan kan ik daar na al deze emo snaaiweken wel mee leven en ga ik vanaf daar weer verder. Sinds een paar dagen probeer ik de discipline weer op te pakken. En als de schade dan met ff doorbijten meevalt dan motiveert dat ook om weer verder te gaan. En geef me gerust af en toe even een schop onder mijn hol ladies.

Twilight fijn dat je bil weer genezen is. Pas wel op dat je hem niet opnieuw teveel belast he? En ja 20.000 stappen bij mijn ook alleen op een festival of bij een wandeling van uren haha. Knap hoor Blondelady!

Judith hahahahaha behalve de herrie ook geen risico om van alles te raken in de kamer. Fijn dat het zo goed bevalt. Ik PM je straks even terug, daar had ik na die heftige sessie gisteren geen energie meer voor. Pas wel op dat je met de hoepel niet alsnog alles wegmaait haha. En ja zou lekker zijn, als dromen over sporten hetzelfde effect heeft, of sport kijken op tv hahaha.

Godsamme meis wat een naaistreek van die verhuurster. Ook dat ze nooit heeft gezegd of niet heeft aangekondigd, daar hou je toch helemaal geen rekening mee dan? Tjongejonge wat een ijskoude verrassing. Verschrikkelijk. Over naaien gesproken, een garnaal of wat in het gordijn naaien of cheddarkaas / iets anders achter een kast/onder de vloer/in een plafondplaat smeren...... Zomaar wat valse ideetjes.... . Is er niemand bij geweest als getuige toen ze dat zei van dat daar kunnen blijven wonen?

Jammer dat Rome er weer op zit meis, Supermooie stad ja, bij mij is het wel lang geleden dat ik er was, in 2001 10 dagen. Hopelijk is de terugreis goed gegaan. En we zijn dus samen zenuwachtig voor de maandag. Ik loop ook liever ja, ben je in een nieuwe stad dan wil je natuurlijk ook wel wat zien en niet alleen de ondergrondse haha.

Nou ik ga zo naar de masseuse, die zei 2 weken terug: je bent lekker afgevallen en zal nu wel zeggen : je bent lekker aangekomen. Hahaha. Fijn weekend meiden.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:17
27.82% gewijzigd
Oh Judith. Wat een rotbericht. Ben benieuwd naar het antwoord dat je krijgen gaat. Toch te zot dat ze jou er op zo korte termijn (als de verkoop door zal gaan) uit huis wil hebben. Terwijl jij niet eens wist dat het huis te koop staat en beloofd was dat je er onbeperkt kon blijven wonen. Heb je niet iets van huurbescherming?

Heftig Hamaika, zulke gesprekken. Maar wel goed om de zaken op een rijtje te krijgen voor jezelf.

Jammer dat je vakantie er weer op zitten Lady. Lekker veel gelopen en vast veel gezien.

Jullie zijn goed bezig met sporten. Ik heb deze week iets minder der gelopen. Een paar dagen maar 1 keer een uur ipv 2 keer. Merkte dat mijn enkel weer wat gevoelig was, dus ben wat voorzichtiger. Dit weekend wil ik ook iedere dag 1 uur lopen, dan zo'n 6/6,5 km. En dan hopen dat het volgende week weer meer kan.

Met eten gaat het redelijk. Gisteren wel bij vrienden wezen eten. Was heerlijk, maar veel meer dan ik thuis zou eten. En met wijn. Maar moet een keer kunnen toch?

Fijn weekend allemaal!
Wat een rot bericht Judith snap dat dat stres geeft! Hoe was het in de sportschool?

Heftig Hamaika maar stap voor stap komt het allemaal wel goed. Wel fijn dat je een soort van antwoorden krijgt.

Suikerbroodje 1x per dag lopen is ook goed toch? Beter iets dan niets!

Jammer dat het weer voorbij is Blondelady!

Hier wat eten betreft niet echt goed!

maar geniet er wel van Haha vanavond een avondje met vrienden iedereen maakt wat hapjes en dat is meestal erg veel en lekker maar niet gezond. Morgen weer op de gezonde tour!

Wel gister en vandaag in de sportschool geweest!

Fijn weekend allemaal
Hahaha Hamaika, inderdaad. Ben er klunzig genoeg voor, dus voor mij de ideale oplossing zo! Met de hoepel gaat het precies goed, past precies hihi.

M'n moeder was erbij, bij dat gesprek, maar ja, dat telt niet dus, schijnt.

Ze heeft verder niet gereageerd, maar wel het bericht gelezen - stiekem irriteert dat me nog het meest.

Suikerbroodje, nee helaas. Niet tellend in ieder geval. Stiekem hoop ik dat die mensen gewoon geen interesse hebben. Het is echt geen ideaal koophuis - hoekhuis dus koud, heel gehorig, veel gebreken, kleine oven.... van dat soort dingetjes haha. Erg hè... maar ja, dan kan ik misschien wel blijven.

Ik heb ook best zwakke enkels, zumba ging daarom wat moeilijker voor mij, te veel van die halve stapjes, goed van je dat je naar je lichaam luistert.

Nikki was wel even lekker, maar... sport toch het liefste thuis. Voel me zo opgelaten. Geniet ervan vanavond!

Ik heb m'n eetlijstje aangepast:

O: kop thee, glas slimpie limonade, 2 maïswafels met pindakaas + 1/2 banaan, appel, 2 eieren en 3 plakjes kalkoen cervelaat

T: 1/2 banaan + 4 dextro-tabletten (lage bloedsuiker, dus 'verplicht' )

L: pompoenbroodje met knakworst (had met het sporten 500 kcal verbrand, dus vond dat ik het had verdiend ;) )

T: wortels

D: kipvleugeltjes, tommy tomaatjes, komkommer

T: toastjes met of pindakaas of filet americain - ligt eraan waar ik trekin heb hihi
Ahhh Judith mooi balen met je huis!! Grrrr hoop voor je dat ze het huis niet willen!

Hier vandaag uiteindelijk niet meer aan de sportschool toe gekomen. Kreeg onverwachts visite.

Wel heb ik nog 6 minuten gehoepeld. En daarna de trap zon 10 keer op en neer gelopen.

Judith je touwtje zonder touwtje snap dr niets van, maar als het werkt voor jou helemaal top!

Vanavond spelletjes avond, dus dr zal nog wel wat te snacken en snaaien zijn...
Judith ben benieuwd hoe het af loopt met je huisje.

Hamaika wat heftige gesprekken. Maar wat fijn je er zo toch wat duidelijkheid mee krijgt. Hoe was de masseuse?

Wil ook geen contact zoeken maar moet soms wel op m'n handen zitten. Vandaar ik ook geen moeite deed voor het laatste gesprek. Vond dat hij het mocht doen. En dan nog hij blokkeert me op de app en dan gaan hij me smsen. Tuurlijk vond ik het leuk iets te horen maar wil dan wel dat hij z'n best gaat doen. En dit spelletje niet nog eens opnieuwe beginnen.
Touwtje springen zonder touw... hmm best knap. Trouwens dan vind ik van dat hoepelen ook.

Suikerbroodje elke dag een uur lopen is toch ook erg goed.
Ik lees ff kort en niet veel goed zeg.

@judith wat raar....Maar als huurder heb je vrij veel rechten in Nederland toch?!

Of huur je illegaal? Ze mogen toch niet zomaar je eruit zetten. Ook niet bij verkoop staat mij erg bij.

Hopelijk komt t goed.

@hamaika wat heftig.....wel fijn dat je begeleiding en gesprekken hebt .

@woeffie jij ook liefdes problemen? Knuffel

Hier erg druk...aantal dingen liepen nog niet zo als gewenst met nieuwe huis. Veel stress dus.

Maar vanmorgen opeens wel 77,8 op weegschaal. Misschien stress toch ergens goed voor haha ( normaal komt ik aan bij stress hoor)
Nee Jua, m'n huurcontract is maar voor een jaar, dus contract loopt af, en dus ook geen rechten. Ik huur particulier omdat ik voor sociaal huren te veel verdien. Die vrouw had gezegd dat ik er nog jaren kon blijven - en dus niet dat het huis te koop stond en ik er misschien bij het einde van m'n contract (nu dus 30-6) uit moet.

Wettelijk gezien kan ik dus niets.

Het touwtje springen zonder touw is heerlijk.

Zo ziet het er dus uit, door het gewicht train je je armen net als wanneer je het touw gebruikt (daar dient het touw voor :P) dus het effect is hetzelfde.

Eetlijstje:

O: kwart komkommer, grote hand snoeptomaatjes, 2 plakjes rosbief, 2 geklutste eieren met wat geraspte kaas + smart waffle van B&F + kop thee <- van de tomaat en komkommer heb ik nog de helft over, zou ook m'n smart protein cappuccino drink nemen, maar zit eigenlijk al vol. Dus... dat wordt langzaam snacken en de drink bij de lunch

T: x (want ja, eet nu pas)

L: smart protein drink cappuccino, geroerbakte bloemkool, forel

T: handje crunchy protein balls

D: kippenvleugels + komkommer + tomaat + gebakken peterseliewortel (ter vervanging van krieltjes)

T: appel (met kaneel, of met pindakaas)
Heb net allemaal dingen voor het eerst gekocht: kikkererwten, verse spinazie, kokosmelk, koriander en gemberpoeder.

Vanavond dus de curry maken. Ik ben zeer benieuwd.

In het recept stond blikje kikkererwten, zag een heel klein blikje en een vrij grote staan. Heb de grootste maar gekocht.

Ik zal laten weten hoe het smaakte!

Ahhh nu heb ik een beeld bij touwtje springen zonder touw.

Ik doe het alleen met mooi weer, en dan buiten dus. Ik heb een springtouw met tellertje in het handvat.

Voordeel bij jou is, dat je wel continu kunt doorspringen, zonder dat je over het touw struikelt, dat heb ik nog wel eens
Bedankt voor je link, Judith !

En sterkte met je huis, wat een gedoe zeg. Hopelijk vind je snel iets anders, waar je wel lang kunt blijven.
Hoi meiden! Ik hoop dat jullie allemaal een lekkere zondag hebben

Bij mij gaat het allemaal zijn gangetje. Het 3x in de week sporten wil niet helemaal lukken, maar met eten gaat het prima! Gebruik het boek van Fajah nu alleen als richtlijn maar eet eigenlijk alleen de tussendoortjes volgens 'schema' de rest vul ik zelf in. Dat gaat voor mijn gevoel best goed waardoor ik mij niet meer schuldig voel als ik iets lekkers eet! Ik hoop dat ik dit kan vasthouden en dat de weegschaal ook vindt dat ik goed bezig ben

Wat fijn Hamaika dat je bij Jellinek terecht kan. Het zal ongetwijfeld moeilijk en heftig zijn, maar ik denk dat het fijn is dat daar mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Ik hoop dat je huisje snel weer fijn en gezellig voelt, super goed dat je ook weer goed bezig ben met sporten enz.!

Wauw Judith wat een bericht zo ineens, en balen dat je inderdaad een jaarcontract hebt .. Wanneer laten ze weten of het verkocht is ja of nee?

Vind het knap dat je zoveel thuis sport! Ik kan thuis juist de motivatie niet vinden.

Altijd leuk om nieuwe dingen te eten Twilight! Ik heb ook nog nooit een curry gemaakt, heb het recept gescreenshot dus ga m ook eens maken. Ben benieuwd hoe t was!

Moet zeker een keer kunnen Suikerbroodje, het moet ook nog leuk blijven! Zou willen dat ik iedere dag minstens 1x zo veel zou lopen! Sinds een paar dagen heb ik een soort fitbit aan m'n arm hangen en ik beweeg dus doordeweeks veeeeeeeeeel te weinig..

Leuk zo'n minivakantie blonde lady, ben nog nooit in Rome geweest, lijkt me leuk

Eetlijstje van vandaag:

O: Omelet met Huttenkase, tomaat en komkommer, cracker met Hummus

T: Appel met kaneel

L: 2 crackers met kipfilet en Huttenkase

T: Magere kwark met honing en cacao poeder

D: een beetje zelfgemaakt friet uit de airfryer, broccoli en kipfilet

T: waarschijnlijk nog wat Lays ovenbaked chippies
Wij vonden de curry niet heel geslaagd. Kikkererwten zijn niet ons ding!! Vriendlief mistte nog iets van romigheid in de curry. Maar was een leuk experiment!

Ik loop ook echt veel te weinig door de week! Ik ben ook te veel van het type liever lui dan moe
Zo hier het weekend niet heel goed door gekomen wat eten betreft! Tot gister ging het prima maar vanaf gister teveel en te ongezond gegeten! Morgen weer de rem erop en opletten. Hopelijk is de weegschaal aardig voor me morgen. We gaan het zien!

Ik maak Thaise curry ook zonder kikker erwten ik hou er ook niet zo van. Ik doe curry pasta met kokosmelk en dan kastanje champignons paprika tomaat en grote garnalen erdoor.

Zo een springtouw lijkt mij ook wel wat! Ik ga eens op internet speuren waar ik die in de buurt kan halen. Mn doel is om 3x per week naar de sportschool te gaan en de andere dagen thuis wat te doen maar dat lukt niet altijd met de kindjes en werk! De oudste zit op school maar voor de jongste moet ik altijd oppas zoeken omdat ik door de week altijd alleen ben met de kids. En eerlijk gezegd in het weekend niet altijd zin om te gaan.
Twilight: Haha ja, ik deed dat eerst ook inderdaad buiten, maar dat is dan zoooo zelden dat ik het net zo goed niet kon doen. Nu dus elke dag, vind het heerlijk Jammer van de curry!

Tiny: Graag gedaan

Tailor: Ja! Dat doe ik ook veel inderdaad. Qua recepten is het boek prima, je moet alleen zelf je verstand gebruiken vind ik, met wat je eet. De mensen komen deze vrijdag kijken, maar ik neem aan dat ik dan wel snel wat hoor, maar vraag me dan af hoeveel er daarna nog komen dan, als deze het niet kopen.

Irritant hè, als je dan geconfronteerd wordt met hoe weinig je beweegt hihi

Nikki: Ik heb hem via ebay aangeschaft. In de sportwinkels heb je ze wel maar betaal je 4x zo veel haha. Dat in het weekend niet willen herken ik ook wel - dan is het toch 'weekend' hè ;)

Vandaag 64,3 :D ben er wel echt superblij mee - tegelijkertijd irriteert het me omdat ik wrs. dus gelijk had dat voeding alleen het niet meer doet.... pfff.

Eetlijstje vandaag:

O: smart waffle van B&F + banaan + glas AminoPro Drink (bevat o.a. bcaa aminozuren en vitamines)

T: slimpie lolly

L: appel, komkommer, tomaatjes

T: flesje smart protein cappuccino

D: wrap pizza (2 dagen later, maar toch) met tomatenspread ( de spinaziespread was op ), 3 plakjes kalkoen cervelaat + wat geraspte kaas (15 min. op 180gr <- minder, want ik gooi het er al in als ik de oven net aanzet)

T: eetlepel pindakaas <3

Qua sporten:

2x 1 minuut springtouw

2 minuten planken

2 minuten wallsit (dit is echt heel erg, maar heb ontdekt dat dit perfect kan in de WC haha - don't ask how)

half uur hoepelen

75 squats

75 glute bridge

15 minuten traplopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven