Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Het hele weekend stond 83,8 op de weegschaal. En nu ineens weer 84,5.

Dus laat maar gewoon zo alles staan in de tabel. Want dit kan echt niet kloppen.
Hoi meiden,

Ik woog vanmorgen 59.3. (-0.9 tov vorige week, -8,6 totaal, bmi 22.1). Ben er blij mee en begin het nu goed te zien!

Nikki, ik vind het soms al lastig om een aantal keer per week te sporten. En dan heb je ook nog eens kindjes en ben je doordeweeks alleen, respect hoor!

Yes Judith, in ieder geval weer afgevallen! En inderdaad, een vriendin van mij volgt het boek van Fajah exact, maar dat betekent ook dat ze bijna altijd zo'n 1.000 kcal per dag binnen krijgt. Ze valt nu af als een gek, maar ik ben benieuwd hoe lang dat zal duren. En, slimpie lollies ? Gewoon bij de Albert Heijn?

Mijn lijstje voor vandaag:

O: Havermout, halve banaan, kaneel, eiwitpoeder, aangemaakt met water. (eet dit voor de eerste keer, maak het de volgende keer aan met melk ).

T. Rijstwafels met kipfilet

L: Volkorenwrap met kipfilet, sla, tomaat en een gekookt eitje

T: De welbekende appel met kaneel

D: Volkoren pasta met zelfgemaakte tomatengehaktsaus

T: Eiwitshake

Heb gisteren de tomatengehaktsaus voor twee weken gemaakt, er staan nu nieuwe gerechten in het boek en wil die dus wel proberen. Maar die saus is heerlijk! (en calorierijk, 408 kcal per portie en dan zit er nog geen pasta bij!)
Wat een bizarre situatie Judith! Het komt vast goed maar ik snap dat het rauw op je dak komt vallen. Hopelijk wordt het niet zo snel verkocht.

Hamaika, het blijft heftig maar alleen maar mooi als je zo tot inzichten kan komen. Hopelijk helpt dit jou de boel te verwerken en een plekje gegeven.

Suikerbroodje: een keer moet kunnen! Sowieso moet je linnen genieten van je weekend.

Jua: Fijn van je gewicht! Hopelijk loopt het straks allemaal wat soepeler want stress is nooit leuk.

Twilight: Jammer van de curry! Voor mij zijn kikkererwten heel vanzelfsprekend maar als je niet weet of je ze lust kan het ook verkeerd uitpakken, jammer! De curry's (Indiaas en Thais) die ik heb gegeten zijn nooit echt romig.

Tailormade: Goed bezig! Heel fijn van je gewicht!
Ik schaam me dood, ik woog vanmorgen 69,7. Man man man wat baal ik, 1,8 kilo erbij. En zelf nog meer want ik had voordat ik een dip had 67,2 kg op de weegschaal gezien. Nouja, het is een wake-up call.

Ik moet ook ongesteld worden en heb al bijna 1,5 week slecht gegeten (dit weekend na thuiskomst ook) dus het is ook niet zo gek. Maar ik ga weer mijn best doen!
Twilight: Heb je gesnoept/gedronken/zout gegeten? Misschien morgen nog es kijken?

Tailor: Ja klopt, al zegt ze zelf dat wel ieder voor zich moet kijken met die behoeftes, maar ja, jezelf uithongeren... logisch dat je dan afvalt, maar gebruik je de ideetjes, is dat een ander verhaal. Lekker lijstje!!

De slimpie lolly's haal ik inderdaad bij AH of jumbo, bij de jumbo gewoon in het schap, bij AH bij de 'speciale voeding'

Lady: Wow, heftig zeg! Meestal gaat dat soort er gewicht wel weer snel af!
Goedemorgen! Even mijn gewicht doorgeven voor ik verder aan de slag ga:

gewicht: 72,2kg

Afgevallen deze week: 1,1kg

Bmi 24,4

Totaal afgevallen 9,3k

Na mijn migraine en niks afvallen van vorige week nu weer wel afgevallen dus. Ik hield toen ik migraine had ook veel vocht vast, dus dat scheelt nu ook weer. Gefeliciteerd aan de afvallers! Goed gedaan! En Lady, hou vol. Volgende keer beter.

Fijne maandag allemaal!
Gewicht 88.0kg. Helaas toch nog 88, heb ook 87.5kg gezien deze week
Hoi allemaal,

Ik heb lang niet gelezen en geschreven, was druk en ook niet fit steeds. Nu nog steeds niet helaas..Vorige week wel veel gelopen.

Reageer later even op wat iedereen heeft geschreven. Mijn gewicht is vanochtend 86.7 dus wel wat afgevallen weer. Dat is -0.3 , dacht eigenlijk dat ik meer had staan inde tabel maar maakt niet uit. Niet super streng geweest afgelopen tijd, dus ben er wel blij mee. Ga proberen weer wat actiever te reageren
Hey meiden later reageer ik uitgebreider maar hier ff mijn gewicht

78.3 . Ietsje meer dus dan de laatste keer maar gezien de afgelopen weken klaag ik niet
Gefeliciteerd voor de afvallers!

Voor degene die aangekomen zijn zet m op weer deze week!

Bedankt voor de tip Judith ik ga zo gelijk even kijken voor het springtouw!

Ik ben ook weer blij!

Ondanks Mn slechte weekend toch afgevallen!

70.9

-0.5

We gaan richting een gezond bmi
Oh ja mijn eetlijstje nog

O: volkoren cracker hummus

L: boekweit pannenkoek met halve banaan

T: 2 manderijnen

D: aardappel anders met broccoli en rundergehaktballetjes

T:?
Mijn eetlijstje van vandaag:

O: havermout met banaan en cashewnoten

L: 250g skyr met frambozen en chiazaad, volkoren boterham met gekookt ei

T: handje amandelen

D: volkoren pasta met gehakt, veel groenten en zelfgemaakte saus

T: nog een stuk fruit of wat dadels

Ik ga een half uurtje lopen en wil nog buikspieren doen.
Heel drukke dag ....Maar vandaag begonnen met 77,6 Op de weegschaal.

Daar ben ik blij mee :-)
Mijn gewicht was 64,3

@ Judith, ik had vorige week mijn gewicht wel doorgegeven, maar zie dat het niet in de tabel staat. Vorige week woog ik 64,4 dus deze week maar 0,1 eraf. Valt me mee want eten gaat niet zo heel goed. Het is rustig op het werk en dan moet ik mezelf soms echt een hele dag vermaken en dan merk ik dat ik veel snaai zin heb. Ene keer lukt het me wel, andere keer weer niet om niet te snoepen.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Nice Suikerbroodje, en Woeffie er is toch weer wat af

Bloempie; er stond 88, toen had je op de vrijdag gepost 87 - en daarna had je de maandag niet nogmaals gewogen, maar ik dacht ik zet die er maar in Beterschap

Hamaika, dat valt best mee!!

Nikki wat goed Fijn!!! Succes met zoeken ;)

Lady: hihi gelijk weer op netjes zie ik Lekker eetlijstje

Jua: Wow, wat een mooi resultaat weer! Goed hoor

Bij m'n wrap pizza heb ik ook een kopje groentesoep op, was heerlijk <3 en m'n pizza zin is ook weer verzadigd en dat alles voor in totaal 365kcal (295 zonder de soep), 20gr eiwitten, 28,2gr koolhydraten waarvan 4,6gr suiker (hmz -voornamelijk vanuit de spread+de wrap zelf), 18gr vet (maar slechts 6,5 verzadigd - vanuit de spread, heel irritant :P) - ontdek net eigenlijk pas hoeveel koolhydraten (8 gram) er alleen al in de soep zitten, de wrap was 18.

Even ter vergelijking met de salami pizza die ik anders eet; 1 pizza; 885kcal, 84!!gr koolhydraten (6,9 gr suiker), 44,8!!gr vet (waarvan 15,4gr verzadigd) en dan wel meer eiwitten (32gr) - maar ja... hé, je kan haast 3x zo'n wrap eten voor dezelfde hoeveelheid kcal - en ik zit nu echt vol (had het soepje niet echt nodig, m'n oog had meer honger dan m'n maag haha)

Sportlijstje:

2x 1 minuut springtouw

1 minuut planken

2 minuten wallsit

half uur hoepelen

75 squats

75 glute bridge

5 minuten traplopen

Whaaaa ben er bijna. Kom steeds meer tot de conclusie hoe slecht mijn conditie is en zo... Het irritante is dat ik nu naar de sportschool *wil*, maar niet kan omdat ik niet weet of ik hier blijf wonen, of in dit dorp, of in de omgeving etc. en dan zit ik dadelijk vast aan een abonnement - zo irritant dat daar nergens rekening mee gehouden wordt - van die strippenkaarten zijn blijkbaar ook ouderwets, die bestaan hier in de omgeving ook niet meer.
Goedenavond! Ik ben een paar dagen stil geweest door een weekendje weg... ook niet gewogen maar ik denk dat ik daar ook niet al te rouwig om moet zijn deze week weer een lastige want ik heb weer eens twee etentjes... pffff. Naja verder maar goed opletten niet al te gekke dingen doen!

@ Judith: wat stom zeg! ik snap dat je nu iets hebt van ik vertrek sowieso! hopen dat jij een ander huisje krijgt en dat zij het niet verkoopt
@Judith: Ik hoop ook dat het gewicht er snel afgaat, het zal ook wel deels vocht zijn. Ik doe mn best weer ja! Jij ook lekker gegeten vandaag en je bent echt goed bezig telkens met sporten! Echt top meid!

Ik wil ook beginnen met mediteren. Ik merk dat ik door stress en zorgen (werk en privé) slecht ga eten en hoop dat dit een beetje helpt hiertegen. Ik begin gewoon met 5 minuutjes per dag en dan zie ik wel of het bevalt.
Tailormade het is ook af en toe een hele organisatie moet ik zeggen Haha maar ook wel lekker om iets voor mezelf te doen. (Nooit gedacht dat ik dat over een sportschool zou zeggen)

Blondelady mediteren zou heel rustgevend moeten zijn een klant van me doet het ook en die heeft er echt een soort rust van gekregen zegt ze altijd.

Nou ik had vorige week het voornemen om wat minder met eten bezig te zijn en gewoon gezonde keuzes te maken maar ik merk dat ik het moeilijk vind en toch beter een eetlijstje van te voren kan maken. Ik eet dan toch bewuster.

Dus vanaf morgen weer een wat strakkere planning wat eten betreft!

Vandaag is de sportschool niet gelukt maar ik heb 2 workouts hip'n tight (volgens mij schrijf je het zo) gedaan. Ik voel Mn benen goed!!
Hoi
Prrrr, mauw miawwwww.
@nikki: na zo'n workout zou ik niet meer kunnen lopen denk ik haha. Ik ben ook weer aan het kijken voor een sportschool maar ik vind het wel prijzig allemaal. Ik ga al dansen 1 keer in de week maar wil wel wat meer. Nog maar es over nadenken.

Vandaag makkelijke dag voor de boeg! En vanavond lekker dansen
Hoiiiii Jane!! Hoe is ut??
quote:twilight84 schreef op 21 maart 2017 @ 07:24:

Hoiiiii Jane!! Hoe is ut??

Twilight!!

Het gaat prima!

Ik heb niet meer aan mijn lijn gewerkt en heb ook een aantal

lekkere gerechten leren maken plus 6 weken niet meer gesport...

Hoe gaat het met jou?!
Prrrr, mauw miawwwww.

Ahhh wat een heerlijke combi en lekkere gerechten maken, en niet sporten

Maar fijn dat het prima gaat!

Hier gaat het zijn gangetje wel.
Zwaantje: Ja precies! En een x niet wegen is ook niet zo erg inderdaad. Wat jij zegt over sportscholen en prijzen vind ik ook, daar loop ik nu vooral tegen aan - zeker hier in de omgeving. Er is een 'stad' (klein) dichtbij, daar hebben ze goedkopere fitness opties, ook voor 24 uur bv. maar dat is nu dus 20 minuten rijden om er te komen, met de spits vaak zelfs 3x die tijd.

Dat zit wel in m'n hoofd nu ik op zoek ben naar iets anders; wil ik hier blijven? Het is heerlijk zo dicht bij het werk qua reistijd, maar ook vreselijk; ik kom overal leerlingen tegen, sportopties zijn hier nihil tenzij je echt stinkend rijk bent (en tsja, ik doe het in m'n eentje en woon 'vrij luxe' dus moet bewust zijn van waar ik m'n geld aan uit geef en hoeveel.

Wat voor dansen doe je??

Lady: Ik merk dat ik me een soort extra gedwongen wordt door het hier te zeggen haha, ik kom niet altijd aan alles toe (de glute bridge heb ik geskipt) maar het dwingt me wel om meer te doen dan wat ik anders zou hebben gedaan. Mediteren deed ik ook vaak, misschien moet ik dat ook weer eens proberen....

Dat is ook zo'n ding, ik zou echt graag willen yoga-en, maar ik ben totaal niet lenig wat dat betreft en hier heb je alleen combi-groepen, dus startend en gevorderd, daar voel ik me niet prettig bij haha.

Jane: En je gewicht zit nog steeds goed ook?? Leuk je weer even te zien ;)

Nikki het is thigh ;) tight is een panty (sorry, de Engels docent in mij!!) maar heerlijk hè? Ik hou echt van spierpijn, vooral in m'n benen - daar kan ik echt van genieten als ik bv. echt moeite heb om een trap op of af te lopen erdoor. Heerlijk <3

Eetlijstje:

O: smart waffle van B&F met amandelboter en banaan, 2 eieren + handje tomaat

T: appel

L: komkommer, tomaat, kaascrackers (van geraspte kaas, 10 min op 180gr in de oven)

T: slimpie lolly, handje crunchy protein balls

D: tonijn + mexiaanse melange + 200gr gewokte bloemkool

T: smart protein shake vanille

Sport:

2 1/2 minuut springtouw

1 1/2 minuut planken

30 minuten hoelahoep

75 squats

150 glute bridge (tsja, gister niet gedaan, dus wil mezelf dwingen dat nu in te halen)

10 min. traplopen
weegschaal zegt nu 85.0

Ik geef maandag wel weer een gewicht door!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven