Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 18 maart 2017 om 09:55
Ik ga lekker lang in bad. Fijne dag verder.
https://youtu.be/t99CXCA4GFs Sesamstraat - Zoek De Zeep - Ernie
https://youtu.be/t99CXCA4GFs Sesamstraat - Zoek De Zeep - Ernie
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 18 maart 2017 om 10:01
quote:doornroosje9 schreef op 18 maart 2017 @ 09:49:
Napraat is er meestal om NA te praten over topics. Ik snap serieus niet dat je dat als 'geroddel' kan zien. En napraat leuk vinden? Ik lees af en toe mee, soms is het leuk, soms is het saai.
En Phae, ik ben diep, diep gekwetst.
[afbeelding]Zo gekwetst dat zelfs plaatjes plakken niet lukt .
Napraat is er meestal om NA te praten over topics. Ik snap serieus niet dat je dat als 'geroddel' kan zien. En napraat leuk vinden? Ik lees af en toe mee, soms is het leuk, soms is het saai.
[afbeelding]Zo gekwetst dat zelfs plaatjes plakken niet lukt .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 18 maart 2017 om 10:07
quote:doornroosje9 schreef op 18 maart 2017 @ 09:49:
[afbeelding]Ik ben mijn koffers aan het pakken. Droosje is er daar nog een plekje voor mij?
[afbeelding]Ik ben mijn koffers aan het pakken. Droosje is er daar nog een plekje voor mij?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 18 maart 2017 om 10:32
zaterdag 18 maart 2017 om 10:41
quote:shifty schreef op 18 maart 2017 @ 10:13:
Hoe kan je überhaupt roddelen op een openbaar forum? De essentie heeft toch te maken met 'het over iemand hebben achter zijn/haar rug om'? Als iedereen zelf kan mee lezen en kan reageren is het geen roddelen maar heb je een mening.Dat weet iedereen op 1 na lijkt het.
Hoe kan je überhaupt roddelen op een openbaar forum? De essentie heeft toch te maken met 'het over iemand hebben achter zijn/haar rug om'? Als iedereen zelf kan mee lezen en kan reageren is het geen roddelen maar heb je een mening.Dat weet iedereen op 1 na lijkt het.