Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 maart 2017 @ 20:17:

[...]

Eerlijk? I don't give a fucking damn.Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wie zijn hier op viva Het Groepje? Enlighten me please. Wie zijn hier de badass people die het forum plezier verpesten. Ik hoor zo vaak 'het groepje', dat ik weleens namen zou willen horen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen groepjesgeneuzel please.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:charlottew88 schreef op 18 maart 2017 @ 20:46:

[...]

Ik ook niet.Lief weer van jullie 2.
quote:Nouschi schreef op 18 maart 2017 @ 21:08:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen groepjesgeneuzel please.Je bent echt weer jezelf gelukkig! En eensch.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:charlottew88 schreef op 18 maart 2017 @ 20:46:

[...]

Ik ook niet.Eh... jij moet een verlovingsfeest hosten...
quote:Nouschi schreef op 18 maart 2017 @ 21:08:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen groepjesgeneuzel please.Ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik dat in verschillende topics al voorbij heb zien komen, maar niemand noemt namen, alleen maar gezever, en nooit wie en waarom. Vandaar. Open dan geen topic, als je niet duidelijk aangeeft wat je dwars zit.
quote:charlottew88 schreef op 18 maart 2017 @ 19:35:

Oh wow ik zag net dat Pejeka op een normale manier reageert op de lijf en lijnpijler. En ik ben het ook nog met haar eens.Ja, die heeft soms een vlaag van volstrekte redelijkheid. Heel verwarrend.
IMHO
De enige die ik hier ooit de term 'het groepje' niet-ironisch heb horen gebruiken, was Missie M (maar ironie is dan ook, zeg maar, niet haar ding).

Weet je zeker dat het niet over de gebruiker met die naam gaat?
IMHO
quote:noisekick schreef op 18 maart 2017 @ 21:15:

[...]

Ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik dat in verschillende topics al voorbij heb zien komen, maar niemand noemt namen, alleen maar gezever, en nooit wie en waarom. Vandaar. Open dan geen topic, als je niet duidelijk aangeeft wat je dwars zit.En meer is er niet. ' leuk om 'gezever' te lezen. Vlaams?'
Gezever is niet exclusief Vlaams, toch?

Als er nou 'gezaag' had gestaan...
IMHO
quote:Oudblond schreef op 18 maart 2017 @ 21:18:

[...]

En meer is er niet. ' leuk om 'gezever' te lezen. Vlaams?'Zeveren is kwijlen, in het Brabants .
Sinds wanneer wordt er trouwens op dit forum 'genegerd' en is dat niet racistisch?
IMHO
quote:noisekick schreef op 18 maart 2017 @ 21:03:

Wie zijn hier op viva Het Groepje? Enlighten me please. Wie zijn hier de badass people die het forum plezier verpesten. Ik hoor zo vaak 'het groepje', dat ik weleens namen zou willen horen. He ja, laten we het daar weer eens over gaan hebben.
Ik kom hier al 15 jaar (ofzo) en toen had met het ook al over 'Het Groepje'. Toen was ik nog jong, ledig en woest en geloofde ik dat... Nu ben ik oud, lelijk en verwoest en denk ik dat het massahysterie is.

De reactie van PJK.. Ik ging er even rechtop van zitten.
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 maart 2017 @ 21:23:

Sinds wanneer wordt er trouwens op dit forum 'genegerd' en is dat niet racistisch?

Geen idee, ik deed gewoon een beetje gezellig mee met de gewiste OP.

Negeren (met de klemtoon op nee) is trouwens volgens mij een ouderwetsch woord voor pesten. Of het ook racistisch bedoeld is durf ik je niet te zeggen, maar ik vrees het ergste.
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 maart 2017 @ 21:23:

Sinds wanneer wordt er trouwens op dit forum 'genegerd' en is dat niet racistisch?Alles en iedereen 'rechtser' dan D66 is op dit linkse forum racistisch..
quote:Oudblond schreef op 18 maart 2017 @ 21:18:

[...]

En meer is er niet. ' leuk om 'gezever' te lezen. Vlaams?'Nee, midden nederland, maar gezever ken ik als normaal woord. Ik vroeg het me gewoon af, omdat ik het meerdere keren voorbij had zien komen, en in het laatste topic van vandaag zag ik het ook weer, vandaar dat ik me afvraag wat dan het groepje is wat er bedoelt wordt. Ik denk dat ze een pestgroep bedoelen, maar die heb ik hier nog nooit gezien, vandaar de vraag.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 maart 2017 @ 21:26:

[...]

Negeren (met de klemtoon op nee) is trouwens volgens mij een ouderwetsch woord voor pesten. Of het ook racistisch bedoeld is durf ik je niet te zeggen, maar ik vrees het ergste.

Hebben we hier dan een pestknop? Cool!

En racisme hebben we niet op dit forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Volgens mij verwarren sommige mensen een gedeelde mening met paranoïde complottheorieën. Als meerdere het niet zo met je eens zijn, dan moeten ze dat dat wel met een kwaadaardig motief op elkaar afgestemd hebben. Dat kan niet anders, want anders ligt het misschien ook een beetje aan jezelf en dat lijkt natuurlijk wel heel erg onwaarschijnlijk.
quote:feow schreef op 18 maart 2017 @ 21:29:

[...]

Hebben we hier dan een pestknop? Cool!

En racisme hebben we niet op dit forum.Dat laatste klopt helemaal. Staat in de huisregels tenslotte, dat dat niet mag.
quote:YellowDiamond schreef op 18 maart 2017 @ 21:26:

[...]

Alles en iedereen 'rechtser' dan D66 is op dit linkse forum racistisch.. Concreet voorbeeld? En volgens wie (want officiële forumstandpunten zijn hier niet, voor zover ik weet)?
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 maart 2017 @ 21:31:

[...]

Concreet voorbeeld? En volgens wie (want officiële forumstandpunten zijn hier niet, voor zover ik weet)?Ga d'r nou toch niet op in joh, op dat gejengel.
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 maart 2017 @ 21:31:

[...]

Concreet voorbeeld? En volgens wie (want officiële forumstandpunten zijn hier niet, voor zover ik weet)?Pff hou je niet zo van de domme..
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 maart 2017 @ 21:32:

[...]

Ga d'r nou toch niet op in joh, op dat gejengel.
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven