Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Inad schreef op 26 januari 2009 @ 21:59:

Xan toch. Wat een oneerbare voorstellen

quote:Eowynn_ schreef op 26 januari 2009 @ 22:04:

Ik moet wat gaan dóehoen, want man komt zo thuis, maar heb geen zihin!Wat moet je doen dan? Je kanten negligeetje aan?
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 26 januari 2009 @ 22:05:

[...]

[afbeelding]*zei hier net hardop: wat een stom plaatje zeg*
Peas on earth!

Ik moet wat gaan dóehoen, want man komt zo thuis, maar heb geen zihin!Zodat het lijkt alsof je de hele avond met allerlei terzakedoendezaken bent bezig geweest en je een Goede Vrouw bent lijkt?
Loretta is De Mol. Punt.
Kanten negligeetje? Zodat ik eruit zie als een gestrande walvis of uit z'n krachten gegroeide rollade?

Nee, even een wasje aanzetten, beetje opruimen, zodat die arme kerel een beetje thuiskomt in een schoon ende ordelijk huis, want hij moet over 6 uur alweer opstaan en is al vanaf 4.30 vanmorgen wakker. En daarna duik ik zónder kanten geval in bed.
Kess snapt ut
quote:Eowynn_ schreef op 26 januari 2009 @ 22:08:

Kanten negligeetje? Zodat ik eruit zie als een gestrande walvis of uit z'n krachten gegroeide rollade? *Visualiseert een walvis met een kanten negligeetje *
Peas on earth!
Eow om rollade, walvis en huis

Ik geloof geen ruk van t zes uur slaap verhaal. Misschien als je, zoals mens biologisch gezien eigenlijk zou moeten doen, een dikke siesta doet van een uur of twee.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jij lijkt Don wel. Die zweert bij een schoonheidsslaapje van 10 hele uren.

Ik heb het koud. Ik ga douchen.
Loretta is De Mol. Punt.
Snap het verband niet. Id ook heel temporaal, want na douche moet je eruit en dus weer koud.

*kruipt nog wat dieper onder deken op de bank met laptop*
Jaaa, toen ik nog zo koortsig was, ging ik lekker douchen. Als ik dan onder de douche stond, dacht ik 'maar als ik eruit ga, krijg ik het koud'. Kostte wel een halfuur om me daaroverheen te zetten
Peas on earth!
Als je langer slaapt wordt je minder dik! En als je minder dik wordt wordt je ouder!
*breekt even in*

Erwtje: probeer of je anders bij de avondapotheek (Huissensestraat volgens mij) of je noscapine kan krijgen. Ik weet uit ervaring dat dat écht heel goed helpt tegen kriebelhoest. Gek dat ze je dat dan niet mee hebben gegeven bij de apo (of zit er in die Daro ook noscapine??). Het is vrij verkrijgbaar maar er is nu geen Kruidvat meer open en om nu een winkelruitje in te gooien is ook weer zo wat. Maar kriebelhoest snokt zoooo enorm! Arm Erwtje..

Verder: haaaaaaaaai dames!

*breekt weer uit*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zeg: kortetermijndenkend is douchen dus een adequate oplossing, langetermijndenkend betekent douchen geen hogere temperatuur (waar is zo'n brilsmilie als op msn?)
Peas on earth!
Heej Olijf, das lief, maar ik héb al noscapine en het helpt geen ene moer! Niet in pilletjesvorm en niet in hoestdrankvermomming. In die Daro zit iets anders, met een ingewikkelde naam. Dus daar heb ik nu m'n hoop op ingezet.
Peas on earth!
Mochten jullie geinteresseerd zijn. In iedere capsule zit 29,5 mg dextromethorfan . Jaja... is vast stiekum gewoon zo'n dextro-energietje met euhm... methorfan
Peas on earth!
Hm...dan heb je idd kriebelhoest die alleen naar codeïne gaat luisteren, ben ik bang. Balen zeg!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil

Trusten allemaal

en Haai Olijf

Gefeliciteerd, Star!
quote:Kess schreef op 26 januari 2009 @ 21:36:

[...]

Controlpanel??? Het is heir de USS Enterprise niet!!!

*Ziet Xan ineens voor zich als Data*

Ik moet wat gaan dóehoen, want man komt zo thuis, maar heb geen zihin!Je past je wel aan aan het zuigniveau merk ik al wel weer.
Dank Luun, jij bent vroeg!
quote:Eowynn_ schreef op 26 januari 2009 @ 22:17:

Als je langer slaapt wordt je minder dik! En als je minder dik wordt wordt je ouder!Goh, is de door mijn gewenste 12 uur toch nog ergens goed voor

Gefeliciteerd Star! Een sterrenverjaardagstaart voor je! Ik eis een stukje
Je mag 'm helemaal hebben; ziet eruit of ik spontaan een mond vol gaatjes krijg

Bedankt voor de kaartjes trouwens voor Ceetje leedies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven