Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel leuke internetverbinding. Kan gemiddeld een minuut online zijn, soms langer, soms korter. Spannend hoor

Griep lijkt zich tegen te laten houden door slaap, vitamine C en positief denken. Hopelijk blijft dat zo...

Ik vind de tekst Alex is een lekker wijf een heel goede optie.

Andere opties:

Ieder huisje heeft meerdere kruisjes

Jajajajajaja, wij houden van vanille cola

De nachtzuster gaat slapen, stilte graag.

Love is in the stairs

Cheers!
jeetje Bentetje, dat vind ik een moeilijke.. lullige is, ik had laatst een site gevonden, met veel mooie quotes... wilde ik hier m'n motto mee gaan afwisselen... ben de site kwijt

Ik weet wel dat er een bedrijf/site is (stond eens in Viva of Esta) die aan teksten op muren doet.

Fijn dat griep tot stilstaan is gebracht Toet.. hoera voor het positief denken..

Heb lekker gezwommen, tussen het kletsen door.. gesjelli

Het was er druk met jeugd, dus we hebben ook maar een bubbelbadronde gedaan..

toedels
Later is nu
geweldig toet, als er ooit een cheershuis komt, mag jij de teksten chrijven! Alex is een lekker wijf vond bentos niet helemaal passend gek genoeg

Nederlands, pakkende tekst, mag rijmen hoeft niet. Bentos is druk op zoek geweest, heeft al een hoop gevonden, morgen maar weer verder.

Hier ook vaag misselijk, ook maar slapen dan.
quote:bentetje73 schreef op 26 januari 2009 @ 19:54:

zo, zeker lekker gewerkt. Niet echt ziek geworden toet en alex? filmpje maakt het slempweekend wel compleet denk ik

De aanwezigheid van álle kroegtijgers maakt een slempweekend compleet.

Ik heb vandaag wel gewerkt, maar ben nog steeds brak. Maar ja, nóg geen échte griep. Komt ook niet. Echt niet.
* egopost alarm *

Heb ik weer. Is mjin vent terug, heeft ie griep! Ok, sinds vandaag pas, maar toch. Voor hem nog zieliger natuurlijk (echt heelheel ziek, en GG is bepaald geen zeikerd met ziekzijn, maar dit nekt 'm toch wel aardig, geloof ik), maar mag ik even heel erg egocentrisch zeiken dat dit echt ontzettend KUT uitkomt in een week waarin ik echt heel veel moet werken en erg verweg) en dus nu ook veel alleen moet kinderen, terwijl die kinderen vandaag ook met het uur bleker en stiller werden? WAHHHH, ik wil dit niet!

Goed. Ik heb iedereen met soort militaire discipline gevoed & gewassen om klokslag 7 uur in bed gekregen en heb sindsdien als een debiel van alles zitten werk-voorbereiden voor de rest van deze week, in de hoop dat dat alvast iets helpt als er straks nog meer extra opvang gepleegd moet worden. En nou maar bidden dat de goegemeente een beetje helder wakker wordt morgenochtend.

Nou ja, en anders lossen we dat morgen ook wel op

Wel schattig vandaag: ik deed Dot haar pyama aan, zij bekijkt zichzelf vervolgens peinzend in de spiegel naast aankleedkussen en constateert op licht verbaasde toon; "Kijk, mij-wangetjes zijn wél wat rood..."

En JAAAAA we willen die Dries film!!! Natúúrlijk willen we dat! Ik wil het zó graag dat het genoeg moet zijn voor ons allemaal, ik weet het zeker (zie je: ook hierin uiterst egocentrisch).

Ik ga een glas wijn drinken (onverstandig met al dat gegriep hier, maar ik wil het hou eenmaal), en dan in bed liggen. Tot later, leedies.
Goedenmorgen!

verse jus d'orange voor iedereen.. en dat zieken maar weer snel beter zijn en niet zieken niet ziek blijven.. zoiets

En voor gestresste hardwerkende moeders is er natuurlijk ook nog koffie en thee.. dat kan niet missen.

Sterkte Lil, met stress stress en zieke man..
Later is nu
Hm. De werkmail meldt dat Toet geveld is door de griep. Gossie....

En Lil; nog hulp nodig? Klinkt strak, wat je allemaal gedaan hebt. En misschien kan iemand een presentatie overnemen? (ik ) Heb ook niet veel tijd maar nood breekt wet, hoor.

Bam, dat klinkt al errug georganiseerd! Volgens mij rest je dan niet veel meer dan Overleven.

Graag de film van Dries! (oh man, heb je die trailer gezien???? Iemand nog incontinentiemateriaal over? )

En Bentetje; een tekst is het mooist als jullie um samen bedacht hebben en helemaal bij jullie past. Vind ik dan.

~schenkt koffie bij en sloft naar kantoortje~
Ach arme Toet... Beterschap!

Lil ook sterkte me zieke man, hoop dat de rest niet ziek is geworden?

Bam, hoe is het? Wanneer moet je beginnen met die ellendige troep?
Vandaag gaat nog met dank aan flexibele oppas, en morgen is gewoon iedereen weer beter (of beter genoeg).

Bloes, dank voor je aanbod, maar het is nogal niet naast de deur wijffie Als ik zelf ten onder ga aan griep wordt het ander verhaal, maar anders moet het lukken. Moet!

Toetteschat, beterschap! Arme meid, ik weet van nabij inmiddels wat een klotegriep het is...

~rent terug naar bureau~
Jouw Achtertuin is ongeveer net zover weg voor mij als de mijn eigen Achtertuin, Lil. Toet's Achtertuin is een ander verhaal, vrees ik. Maar in geval van nood ook natuurlijk te bereizen. Heb ik ook eens een buitenland trip.

Ik heb zoveel zin in het Slempweekend!!!!!

Moest ik even melden, tussen het lezen van Whop's werk door.
Meis en ik allebei ziek. Damn, vrouwen toch het minder sterke geslacht? Zij wel een stuk helderder dan ik: "Heb je de overblijf wel afgebeld mamma?" Oeps.
Slim meisje!

Beterschap!

Ik hoop maar dat die griep nu zo'n beetje op z'n retour is.. zo vervelend al die zieken, voor die zieken zelf vooral, maar ook als je er thuis mee zit.

zo

ik vind dat ik voor vandaag zo ongeveer gedaan heb wat ik moest doen. Alleen nog eten voor Elvis maken, straks

Dus.. ik ga wat voor mezelf doen. Toedels!
Later is nu
Oooh Toet, beterschap! Wat kut dat je nou toch ziek bent geworden

(hoopt nog steeds heel hard dat de griep aan huize Alex voorbij gaat..)
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Niksnie bijgelezen.

Heb mezelf sinds gisteren officieel ziek verklaard.

Eerst was het zwakke geslacht aan de beurt (meneer is TR, terwíjl we daar waren. En Kjongen na TR.) maar helaas, ook de sterkeren van het gezin zijn er nu aan.

Ondertussen word ik compleet KNETTER van

maaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaa títtuh! x6519598135719394957198 in 10 minuten. Én 24 uur per dag door. EN dan dat giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillen. En huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilen.

Als ik niet al gewoondruk genoeg met al de schijterij had gehad, spierpijn, hoofdpijn en een ontstoken oog, dan had ik mezelf wel compleet apatisch schuddebollend door daChip op de bank neuriend heen en weer zitten wiegen.

Gekmakend.

Morgen ga ik eens naar de huisarts. Ik ga aan een pep. Of een upper. Desnoods een voorgeschreven popper. Maar dit trek ik niet langer op eigen houtje.
Heb je zelf geen gevleugelde uitspraak Bent, iets dat je vaak herhaald?

Of een geintje tussen jou en bentos?

Hoor je jezelf wel eens zeggen, 'mijn oma/moeder zei altijd' en dan een cliche, uitdrukking, waarheid, inzicht, die in de familie blijft/zit.

Hier zou zo op de muur kunnen:

'Heb ik je vandaag al verteld.' / 'Did I tell you today.'

of

'Als je niet liegt, word ik niet boos'

'Als je ernaast staat, ben je ook dader'

maar die laatste twee zijn natuurlijk niet echt sexy, en iets wat nú speelt in opvoeding grootbrengen.

Ik wil ook Dries.

Maar dan wil ik ook extra Drank. Anders kan ik hem niet aan.

Eigenlijk wil ik nú drank.

Hell waarom niet!

Ah! Er staat nog een kontje rood.

~voor mij..., mijjjjj!~
Bij ons kan natuurlijk ook op de muur:

We integratie en naturalisatiedienst

En ik denk dat ik bij demente omaatje ondertussen in goud kan optekenen:

'Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel.'

~zucht~

Bij Pimp moet er dan komen: Does la mama cook spaghetti?

En dat terwijl Pompel altijd kookt.

Ohja, over Pimp en dementie gesproken:

De vraag was wat je ertegen kan doen.

Coca cola drinken.

Je kan er natuurlijk eigenlijk niet echt veel aan doen als je dementerende gaat, maar in Coca Cola ( Coca Cola gaat er prat op dat ze in hun échte natuurlijke ingredienten gebruiken. Dus geen light-of-smaakje-troep drinken.) zitten alle sporenelementen die goed zijn voor je geheugen. Wellicht dat je het kan uitstellen.

(Uit verschillende medische bronnen vernomen.)
Samen ziek zijn heeft wel iets knussigs.

Haar matras ligt beneden zodat ze zo nu en dan wat t.v kan kijken.

Ik hang op de bank.

Als ik het stickers plakken, voorlezen, thee leuten en de overdaad aan kindert.v. zat ben, zap ik even door naar Oprah. Oudste komt bij mij op de bank liggen.

Ze kroelt tegen me aan, ik aai haar warme voorhoofdje.

Ze legt haar hand in mijn andere hand terwijl we samen kijken naar de zes kinderen van Brad Pitt.

Zo nu en dan vallen haar ogen dicht. Ik geef haar een kus.

Jongste komt aan de andere kant tegen mij aanhangen.

Ik knuffel mijn beide kinderen en besef me dat zo samen bankhangen best leuk is.

Oudste kijkt mij glimlachend aan

en k***t me daarna helemaal onder.
Hmm, dus cola zero en cola light helpen niet Kjong, ook al zijn ze van Coca cola? Jammerrrrrr. Jij ook beterschap meisie. Sterkte met de beenklevers en mammazeggers. Het is bijna bedtijd!!!

Die Driesfilm lijkt me verschrikkelijk, maar moeten we natuurlijk wel gaan zien!

Oh ja, jullie zijn lieffffff!
Om het kwartet compleet te maken:

Chip is te chub.

Zegt CB.

Tegen mijn moeder die daar was, zonder mij.

Die zolang als ik me kan herinneren geobsedeerd gepassioneerd met haar ronde lijn bezig is, van LIbelle brooddieet tot zwangerschapshormooninjecties, waardoor ik als tegenwicht echt nog nóóit aan de lijn heb gedaan.

Maar zo kreeg ik een heel handige kaart toegespeeld.

Chip is te dik.

Nog even een curvetje uitgetekend voor oma, waaruit blijkt dat ze 1, niet te dik is, en 2, ze zelf met gewicht iets onder haar oude resultaten zit nu.

Dus. Had ik besloten:

Na een klachtenbrief aan ministerie van binnenlandse zaken, een bommetje onder wat ambassades en gelijkgestemde instellingen, gaat er een klachtenbrief uit naar het ministerie van volksgezondheid, en komt er een bom onder het CB.

Op de muur van mijn moeder zou staan:

'Als je ruzie hebt met de hele wereld, aan wie ligt het dan...?'

Ik kan je vertellen:

NIET AAN MIJ!

Wel had ik er nog een theorietje op na gehouden, over die hele generatie dikmakers:

Het ligt aan de anticonceptiepil.

Daar is men ooit zomaar mee begonnen, voor makkelijk en vermaeck, en men komt er nu pas achter, bij deze generatie, dus op langere termijn, wat voor verschrikkelijke troep het eigenlijk is.

Oestrogeen maakt dik.

Is het niet door zwangerwchap, dan is het wel de volgende generaties.

~dit was intelligent geraaskal van een koortshoofd.

Niets van bovenstaande tekst hoeft met halve waarheden te worden bevochten~
Is pizza gezond eten voor grieppatienten? Nee zeker?
Groentesoepje dan maar.
Wat mij betreft is pizza een prima maaltijd voor grieppatienten.

De zuurkool die nu op de stoof staat zal toch wel weer worden uitgekotst. Met pizza hebben ze in elk geval voor eventjes het gevoel gehad dat ze lekker aten.
op pizza zit toch ook groente?!

Ik ga lekker naar mimsey, nananananaaa.... Lieve mims is zo lief om vriendin met verse baby met mopsformaat (alhans, formaat in de toekomst,niet zoeer nu, anders was het wel heel bijzonder!) te ontvangen, zodat we haar kunnen gebruiken als vraagbaak. Ik mag mee.
beterschaaahaaaaap!!!!!
Ben ik nou opeens een schaap?

Bedtijd hier.

Mims is lief. Maar dat wisten we al.

Weet zeker dat vriendin veel aan haar zal hebben.

Wat zijn jullie toch allemaal een lekker stel wijven. En lief voor elkaar en de rest van de wereld.

Trusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven