Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Star, Rijstkorreltje en Aruba ik ga heel hard voor jullie duimen!

Aapje, dat niet goed slapen herken ik maar al te goed. Gelukkig ging het vannacht goed, maar de nacht daarvoor een uur wakker gelegen. Hoorde allemaal geluiden.

Suze, welkom! Wat zijn je gegevens voor de tabel?

Het viel me ook al op dat het andere sept topic dus ook meer schrijvers heeft dan wij hier ondertussen.

Ik voel me weer zo onzeker. Ben zo bang dat het weer fout gaat. (geen tekenen voor hoor, maar die 8 weken en 4 dagen komen toch echt wel dichtbij, waarbij het de vorige keer fout ging...)

Hoop dat het heel snel volgende week vrijdag is...

Kan soms wel heel erg blij zijn hoor, maar het negatieve gevoel overheerst wel.

De bruiloft was helemaal geweldig. Ze zagen er prachtig uit en het weer was ook super.

Helaas kwam ik alleen na de kerk met een migraine aanval thuis...

Voor het eerst sinds lange tijd was het weer heftig, zelfs overgegeven.

Nog eventjes daarna in slaap gevallen, maar wilde zo graag naar het feest. Dus toch maar 2 paracetamol ingenomen. (de heftige aanval was gelukkig weg, maar anders kwam het echt weer trug) En het feest kunnen meemaken.

Niet veel staan dansen, maar wel genoten. Vooral van de openingsdans, helemaal geweldig was die. Eerst slowen en daarna een soort van compilatie van allemaal dansen. Hoorde dat ie van Youtube kwam. (funny wedding) Heb me rot gelachen.

Had vandaag eigenlijk een cursus, maar toch maar afgebeld. Kon ik lekker nog ff bijtanken en had echt geen zin om met koppijn daar te zitten.

Nu is de hoofdpijn gelukkig weg, maar ben nog wel erg licht op de maag.

Dus ff rustig aan doen vandaag...

Van de week nog 3 dagen werken.
Nala, had je vorige keer ook een hartje gezien voor dat het fout ging? Nee toch? Zal je even wat *zen* sturen.
Aapje en Nala: Hier nog een slechte slaper... Zondagavond was ik erg vroeg gaan slapen, omdat ik zo moe was. Werd ik vervolgens om een uur of 1 wakker 's nachts om vervolgens niet meer te kunnen slapen. Toen de wekker om 5.45 ging, ben ik nog wel opgestaan om te eten. Ik voelde me alleen totaal niet fit en heb gekeken of ik koorts had. Aangezien ik licht koorts had, vond ik dat ik wel een keer een dagje thuis mocht blijven. Ik heb me dus ziek gemeld en ben weer verder gaan slapen.

Vannacht wel wat beter geslapen en dus weer gewoon aan het werk.
Star, Rijstkorreltje en Aruba, veel succes voor straks. Hoop op mooie echo's voor jullie!

Ik moet morgen voor de echo.

Nala, meis ik hoop dat je de negatieve gedachten van je af kunt zetten

En wat vervelend, die migraine aanval, dat is echt heel naar

Nu ga ik weer aan het werk!
Star, Aruba succes met de echo's! Waren er nog meer? Moet nog bijlezen....

Suze welkom, zag ik nog snel.

Nu bij lezen en hopen op snel nieuws van de echoleedies.
Star, veel plezier!!!!!

Aruba, als ik je voor straks niet meer zie voor jou ook veel plezier!

Rijstkorrel ook voor jou natuurlijk!

ik moet even gaan eten: misselijk.....
Ben weer bijgelezen.

Rijstkorreltje ook veel succes bij echo. Star al onderweg? Aruba wat bizar dat je zo'n eind moet rijden en de situatie daar slecht is. Hopelijk is het straks beter te doen.

Grappig inderdaad dat het hier vrij relaxed is en in sept druk. Vind het wel gezellig hier, kan prima overzicht houden en daarnaast is iedereen ook welkom hoor, ook dat is leuk.

Aapje gelukkig nog geen last van slecht slapen, wel de eerste weken gehad. Vooral veel heftige dromen. Hopelijk is het tijdelijk.

Gympie jij was net terug van vakantie of niet? Heerlijk dat je genoten hebt en iemand moest het helaas afzeggen? Jammer is dat helaas maar wie weet ga je over 2 jaar alsnog een paar daagjes met of zonder kind.

Nala snap je spanning. Ik hoop voor jou dat de eerste 12 weken snel voorbij zijn en dat je hopelijk wat relaxter kunt zijn. Houd de moed erin he! Leuk dat alles zo geslaagd was, balen van je migraine aanval. Nu weer beter?

Ik heb ook cursus afgezegd vanmiddag ivm knallende hoofdpijn. Baal er wel van maar de hele week veel werken en in de avonden nog wat extra avonden georganiseerd dus moet nog even knallen deze week, dan maar rustig aan nu.

Aapje lekker gegeten en geshopt?

Verder hier alles prima. Ben echt aan het aftellen tot maandag!
Pffieewww, wat is er weer veel geschreven! Leuk dat jullie zo actief zijn allemaal.

Star, Aruba en Rijstkorrel, succes de echo straks! Snapt Ceetje wat er aan de hand is Star, of is ze daarvoor nog te klein?

Ik zit nog even te stressen op de laatste fijnslijp loodjes van het onderzoeksvoorstel. Ik voel me de laatste dagen vrij goed, alleen maar wat moe. Als ik donderdag alles af heb gaan we denk ik toch maar naar NL vrijdag. Ik kan altijd een middagje bij mijn schoonmoeder blijven en slapen terwijl mijn vriend zijn broers/zussen bezoekt als ik het niet volhoud. Heb wel heel veel zin om naar NL te gaan en vooral ook om andijvie te eten Dat heb al bijna anderhalf jaar niet gehad.

Volgende week ben ik 'eindelijk' weer vrij en zal ik weer wat uitgebreider schrijven.
Suze: Welkom!

Nala, Kom op meid! Hoop ook dat je snel wat rustiger kunt zijn. Snap je spanning wel hoor, zeker omdat het je eerder een miskraam hebt gehad.

Aapje + Gympie : Ik slaap prima en veel langer dat ik tijd heb. Heb deze week al een paar keer het klokje rond geslapen. Soms moet ik tegen een uurtje of 3 ook ècht even gaan slapen. Zou blij zijn als die slaapbehoefte met na de 12e week weer wat minder wordt.

Elyane - succes bij je echo morgen! Ben wel een beetje jaloers op jullie hoor! Ik moet nog zo lang wachten... Hier krijg je voor de 20ste week alleen een echo als je bloedverlies hebt en dat is gelukkig bij mij niet aan de orde. Je kan in de privé-kliniek wel een echo laten maken, maar dat kost ¤250,- . Mijn vriend zei dat ik dat maar moest laten doen als ik er behoefte aan had, maar ik vind het toch wel heel veel geld en ik ben niet echt nerveus ofzo.

Dierewier.. Hoe lang duurt die cursus van jou nog?
echo van Star is goed! 1 uitstekend werkend exemplaar!
quote:Suze2 schreef op 27 januari 2009 @ 15:29:

echo van Star is goed! 1 uitstekend werkend exemplaar!

Gefeliciteerd Star! Wat zal dat een lekker gevoel geven zeg!
Ja zeker! 9 weken en 1 dag, precies volgens mijn eigen berekeningen ook. Chuckie lag zelfs al te boksen en met voetjes te bewegen, zo grappig om te zien
quote:Star schreef op 27 januari 2009 @ 16:26:

Ja zeker! 9 weken en 1 dag, precies volgens mijn eigen berekeningen ook. Chuckie lag zelfs al te boksen en met voetjes te bewegen, zo grappig om te zien Wordt helemaal blij van je bericht! Ik hoop dat Aruba en Rijstkorrel net zo enthousiast terugkomen.
Ja hoop het ook, weet niet meer hoe laat Rijstkorrel moest!
Hoera voor Star!

Echt wel spannend 3 echo's op een dag! Hopelijk komen de andere twee ook met zulk goed nieuws!
Mijn supervisor belde om te zeggen dat ik niks meer aan het onderzoeksvoorstel mag doen... Hij gaat het vanmiddag intensief lezen en er veranderingen in aanbrengen en anders gaan zaken door elkaar lopen. Moet wel naast de telefoon en bij de computer blijven zitten (Jammer het is super mooi weer hier! Ik kijk vanuit mijn raam uit op een baai (Atlantische Oceaan). Zou het lieft een stuk lags het ater gaan lopen nu.)

Het is wel raar om ineens 'niets te doen' te hebben. Ik ben ook zo ontzettend moe, dat ik ook weinig zin heb om te gaan schoonmaken ofzo. Anyway, de gelegenheid om nog even terug te lezen hier.

Aapje, hoe is het met je vleesverslaving? Mijn verslavingen zijn nog wel veranderlijk. Heb nu helemaal geen zin meer in zure haringen, maar eet iedere ochtend een Irish Breakfast met worstjes, pudding (ook een soort worst) en eieren. Terwijl ik dat anders nooit deed. Wat fijn dat je je zo positief voelt! Ik herken dat wel... Voordat ik zwanger was was ik (nog) veel gestresster over onderzoeksvoorstellen, opdrachten etc. Nu denk ik: ‘Ik wordt mama!’... Mijn studie en werk blijven wel heel belangrijk, maar het is gewoon niet meer het enige.

Rebbel - Heb je het al verteld op je werk? Mijn vriend heeft het vandaag verteld op zijn werk. Hij vond het prettiger als zijn leidingevende het weet. Als het allemaal goed gaat zouden we het toch over 3 weken vertellen, als ik 12 weken ben. Als het niet goed gaat wil hij meteen bij me kunnen zijn, zonder dat hij uitgebreid uitleg moet geven. Ik heb het op de universiteit nog niet verteld, omdat ik bang ben dat het in mijn nadeel kan werken. Aan opdrachtgevers hoef ik niets te vertellen natuurlijk.

Het is wel een beetje een raar idee dat onze families nog van niets weten en allerlei andere mensen wel... Maar ja, dat hoort een beetje bij geemigreerd zijn denk ik. We vinden het gewoon leuker om het ze face to face te vertellen ipv door de telefoon. Ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren. Denk nl. niet dat er iemadn is die dit van ons verwacht.

Grappig dat je die acteur tegenkwam bij de VK... Jammer dat hij niet zo bekend is, anders zou het je misschien nog wat opleveren als je het verhaal (met foto’s) aan Privé verkoopt .

Lala - Heb je baat bij de acupunctuur?

Elyane - Komen er in jullie familie meerlingzwangerschappen voor? Het zou wel een verrassing zijn... Ik kan me voorstellen dat je er voorlopig even niet van uit wil gaan.

Momo! Ik heb jou nog helemaal geen welkom geheten! Hierbij alsnog... Leuk dat je er bent

Gympy - Jammer van die wintersportvakantie. Ga je nu iets anders doen? Neem je wel vrij die week?

Pipi - ben je er al uit wanneer je het op je werk vertelt?
Jeej Star! Das het eerste goede bericht hier! Nu de rest nog...

Aruba, de vorige keer hebben we idd nooit een hartje zien kloppen, dus het ziet er nu goed uit. Maar toch ben ik o zo bang...

Voel me verder ook echt niet lekker. Misschien wel "gewoon" met de zwangerschap te maken, of toch het bekende grieppie?

Nergens trek in, behalve dingen wat licht op de maag valt, moe en heb het erg koud.

Ook geen zin in koken, moet nu al niet denken aan het eten wat ik straks "moet" eten.

Elyane, jij veel suc6 morgen!
Ik zou willen dat ik je angst bij je weg kan nemen Nala. Ik hoop dat je het een beetje in de hand kan houden. Lukt het je wel om wat afleiding te vinden? Ben je nog gaan Salsadansen?

Nergens trek in hebben heb ik zo nu en dan ook (niet constant).. en koud hebben herken ik ook. Ik had het nooit koud voor ik zwanger werd, nu neem ik vaak een kruik mee in bed (wij wonen aan zee en als de wind op de slaapkamer staat kan het best koud zijn... maar goed, met een warme deken en vriend had ik daar eerder nooit last van. Nu dus wel). Mijn vriend kookt hier ook meestal, terwijl ik dat altijd deed. Als ik kook lust ik het eten vaak niet meer, doordat ik een tijd in de geur heb gestaan. Echt bizar.

Hier was de echo niet goed. Er was alleen een vruchtzakje te zien, ongeveer net zo veel als de vorige keer. Mochten vanmiddag meteen door naar het ziekenhuis voor second opinion, maar ook daar konden ze er niets anders van maken. Het vruchtzakje was ter grote van een zwangerschap van +- 6 wkn, maar er was niets in te zien. Momenteel zijn we er redelijk nuchter onder; beter nu dan later in de zwangerschap. En we hebben natuurlijk onze dochter al. Enige irritante is dat ik me wel nog zwanger voel en dat kon volgens de vk nog zo blijven tot het weg was. Moeten nu afwachten of het vanzelf fout gaat en anders zal ik gecurretteerd (ofzoiets) worden.

Voor jullie allemaal succes, maar ik zal verder niet meer meeschrijven. Haal me ook maar snel uit het schema, aub!

Star; fijn dat het bij jou wel goed is. Geniet ervan!

Aruba; hopelijk ook voor jou wel een goed bericht. Ik lees nog even mee om dat af te wachten.
Rijstekorreltje hele dikke knuffel. Vind het heel erg verdrietig en weet door mijn verleden ook echt hoe je je voelt. Hopelijk kan je snel verder en komt die goede zwangerschap snel voor jou.
We hebben een hele mooie echo gezien. Hartje klopte nog steeds goed. Baarmoeder was zelfs al te voelen volgens de gyn. Tenminste hij zei: hier voel ik iets. Dus ik neem aan de baarmoeder. Ik moet huilen zag echt al mooie vormpjes. Het beweegde helaas niet en de echo was echt super kort. De gyn zei: we kunnen wel uren kijken maar daar schiet je niks mee op. Nou ik had wel gewild! Volgens de meting 9 weken en 5 dagen. Maar ik reken 9 weken en 3.
quote:rijstkorreltje schreef op 27 januari 2009 @ 16:59:

Hier was de echo niet goed. Er was alleen een vruchtzakje te zien, ongeveer net zo veel als de vorige keer. Mochten vanmiddag meteen door naar het ziekenhuis voor second opinion, maar ook daar konden ze er niets anders van maken. Het vruchtzakje was ter grote van een zwangerschap van +- 6 wkn, maar er was niets in te zien. Momenteel zijn we er redelijk nuchter onder; beter nu dan later in de zwangerschap. En we hebben natuurlijk onze dochter al. Enige irritante is dat ik me wel nog zwanger voel en dat kon volgens de vk nog zo blijven tot het weg was. Moeten nu afwachten of het vanzelf fout gaat en anders zal ik gecurretteerd (ofzoiets) worden.

Voor jullie allemaal succes, maar ik zal verder niet meer meeschrijven. Haal me ook maar snel uit het schema, aub!

Star; fijn dat het bij jou wel goed is. Geniet ervan!

Aruba; hopelijk ook voor jou wel een goed bericht. Ik lees nog even mee om dat af te wachten.

Hé Rijstkorrel, wat een rotnieuws

Veel sterkte, de komende tijd
Rijstkorreltje, wat een domper meid

Sterkte komende tijd.
quote:Aruba schreef op 27 januari 2009 @ 17:21:

We hebben een hele mooie echo gezien. Hartje klopte nog steeds goed. Baarmoeder was zelfs al te voelen volgens de gyn. Tenminste hij zei: hier voel ik iets. Dus ik neem aan de baarmoeder. Ik moet huilen zag echt al mooie vormpjes. Het beweegde helaas niet en de echo was echt super kort. De gyn zei: we kunnen wel uren kijken maar daar schiet je niks mee op. Nou ik had wel gewild! Volgens de meting 9 weken en 5 dagen. Maar ik reken 9 weken en 3.

Fijn om te horen Aruba! Jammer dat je niet wat langer mocht kijken. Kan me voorstellen dat je dat wel graag wilde.
Maar even in een apart berichtje een voor Aruba!

Fijn! Mijn baarmoeder kon de vk ook al voelen, dus ze ging meteen toch stiekem met de doptone hartje proberen te vinden, lukte dus niet,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven