Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Als je het maar bij virtueel houdt Kess
Nah, je onderschat mijn doula-kwaliteiten, heur!
Loretta is De Mol. Punt.
Hey Momo, wat leuk dat je er bij komt, gefeliciteerd en welkom!

Veel plezier met salsadansen Nala!

Lala, wat goed dat het nu al helpt! Echt heerlijk als het dan ineens een stuk minder is, hè?

Elyane, fijne luierdag morgen!

Visotsky en Dier, succes nog ff met werken aan jullie opleiding.

Ik ga het volgende week op m'n werk vertellen, denk ik. Ben alweer 9 weken, gaat eigenlijk best snel. Vertel nu als ik vrienden tegenkom wel dat ik zwanger ben. Beste vriendinnetjes en familie weten het allemaal al, dus nu is het net hoe het loopt, wie ik zie, zeg maar.

Fijne avond verder, ik ga nog even gezellig met lief kletsen, helaas geen wijntje drinken...
quote:Kess schreef op 24 januari 2009 @ 20:56:

** breekt even in **

Zó leuk, drie forumvriendinnetjes zwanger en allemaal in dezelfde periode uitgerekend! Ik zit op de tribune voor jullie, Dier, Star en Mmomo! En straks natuurlijk ook om alle anderen aan te moedigen. Ik zal jullie virtuele doula zijn! Wat een toeval he en jij lief met aan moedigen! Hou het maar bij virtueel, ondanks dat ik het heel gezellig vindt, heb ik van horen zeggen dat ik nogal angstaanjagend onplezierig ben tijdens een bevalling
Kess, your virtual Doula

Vanochtend heeft onze zoon van bijna twee zijn uitslaaprecord verbroken: hij werd pas om 8:25 wakker! En ik heb dus bijna twaalf uur geslapen aangezien ik gisteren om 21:00 het licht uitdeed.

Ben benieuwd hoe het salsadansen was, Nala! Ik zou er zelf niet aan moeten denken ivm misselijkheid. Het idee om dan ook nog met je lijf heen en weer te moeten schudden :puke: Ben jij misselijk eigenlijk of valt het wel mee?

Tsja Dier, toen jij hier ging schrijven wist ik natuurlijk dat ik niet achter kon blijven Ter info: Dier en ik schrijven ook samen op een forum, vanwege onze zonen...
Hallo allemaal,

De afgelopen week heb ik niet zo veel van me laten horen, omdat ik weer wat meer tijd aan mijn werk wilde besteden en dat is gelukt... Was ook niet zo moeilijk, want wegens een onderzoek dat ik de afgelopen week moest uitvoeren, was ik niet zo veel op mijn werkplek te vinden.

Nog 2,5 week en dan heb ik mijn eerste echo. Duurt nog best lang en volgens mij ben ik de laatste in het rijtje die aan de beurt is. Ik zie het nu trouwens wel met vertrouwen tegemoet en het feit dat het ook verkeerd kan aflopen, houdt me niet meer zo bezig als de afgelopen weken. Ik zie het nu positief in !

Afgelopen week heb ik wel de wintersport moeten annuleren. Niet omdat ik niet zou kunnen, maar omdat de vriendin met wie ik zou gaan bij een auto-ongeluk haar elleboog gebroken heeft en dus niet in staat is om te skien. Wel jammer, want het zou waarschijnlijk voorlopig de laatste keer zijn.

Sorry, dat ik niet op alle berichtjes van jullie persoonlijk reageer, maar is zo veel geschreven de afgelopen week....

Groetjes, Gympy

Ps: MvM doe ik niet aan mee. Het is allemaal zo snel gegaan, dat ik er helemaal niet vooraf over heb nagedacht. Is niet mijn insteek om er niet aan mee te doen, want ik geef bijvoorbeeld wel bloed, maar voor nu zag ik het niet zitten. Misschien wel bij de volgende... Dan zal ik er vooraf over nadenken....
Dierewier. Ze hebben hier geen MvM omdat ik in een uithoek woon. Ze vinden het te ver om op te komen halen ofzo.

Gefeliciteerd met je zwangerschap Mmomo!
Hallo ben ik weer. Net een hele goede vakantie achter de rug (wintersport). Gympy, echt jammer dat je niet kan dit jaar. Ik ben ook heel blij dat we nog een keer zijn geweest, want volgend jaar met een kleine van een paar maanden zal er wel niks van komen.

Krossie,je leest dit vast niet meer, maar een hele dikke knuffel voor jou.

Nala, een hartje en Momo ook! Wat fijn meiden. En waren er ook nog anderen (jaa net heel veelteruggelezen, dus niet alles onthouden).

ik vond een paar dagen geleden ook dat ik opeens een buikje had (en vriend zei het ook) De volgende ochtend was ie weer weg. Maar leesnet dat dat dat zo hoort.

Verder is de misselijkheid hier vorige week op volle sterkte toegeslagen. Daarvoor alleen af een toe wat misselijkheidsvlagen. Dus ik had al gedacht dat ik er weer goed doorheen zou komen. Maar tevroeg gejuigd. Nu standaard 's ochtends heel misselijkheid. Eeen paar keer staan kokhalzen. Dat neemt dan in de loop van de dag wel af, maar blijf meestal de hele dag een beetje misselijk. en kan dus ook niet teveel tegelijk eten.

Verder ben iker niet overuit wanneer ik het op mijn werk ga verellen. Familie en een paar vrienden weten het. de res van de vrienden volgt deze week. Maar zoals iemand hier schreef vindt ik het ook raar om als het mis mocht gaan alleen te doen of ik ziek ben en verder niks te zeggen (en dan daarna met een harstikke kuthumeur op mijn werk te zitten, terwijl niemand weet waar dat vandaan komt). Maar eigenlijk hebben al mijn collega\'s het pas verteld na de eerste echo en daar heb ik nog geen afspraak voor, maar ze zei week 12 en dat duurt nog 4 weken... (maar ja ik hoef natuurlijk niet te doen wat de rest heeft gedaan). En ik heb dus wel een collega gehad die het vertelde toen ze eer niet was omdat ze dacht dat het mis ging (maar alles was gewoon goed ondanks bloeding). Nou dan zijn er leukere manieren om het evertellen lijkt me.
Das lekker Mmomo, zo lang geslapen!

Salsa was leuk, maar heb 1 1/2 jaar geleden voor het laatst gedanst, dus durfde niet zo. Dus ff 2 dansjes gedaan en verder lekker gekeken.

Ik ben alleen 's ochtends een beetje misselijk, verder valt het wel mee.

Maar had gister na het dansen wel steken in mijn lies.

Jammer Gympy, dat je de wintersport moest afzeggen. Wel balen lijkt me...

Pipi, hoe was je vakantie?

Verder hebben we lekker een rustige zondag.

Straks komen vrienden op visite en blijven eten.

En morgen trouwt mijn neef. Die zou in dec trouwen, maar moest het aflassen, omdat het bruidspaar en beide ouders ziek waren.

Heb er dus wel zin in!
Oeeeee overmorgen echo, begin toch best nerveus te worden nu

Veel plezier morgen Nala!
Nu is het morgen al Star. Oei oei. Maar ik denk dat het bij jou allemaal goed zit hoor.
Oeeeeeeeeeeee ik probeer er nog even niet aan te denken, want word er wel zenuwachtig van. Jij dan?
Ja had er vanochtend gewoon letterlijk buikpijn van. Stom toch he, ik dacht echt dat ik na de eerste goede echo wel wat minder zenuwachtig zou zijn. En hoop dat ook weer van deze echo maar ik denk dat ik het spannend blijf vinden en dat elke stap dichterbij als een mijlpaal zal blijven voelen.
Vond ik bij eerste ook, je gaat toch van mijlpaal naar mijlpaal. Zijn eerste 12 weken achter de rug, ga je wel weer ergens anders over denken
Spannend morgen weer echo's!!! Kan me de buikpijn helemaal voorstellen. Ik leef ook altijd van mijlpaal naar mijlpaal, eerst 12 weken, dan 20 weken, dan 26, dan 32 weken, dan 37 weken en als laatste de bevalling .
Ja precies, die mijlpalen heb ik ook

Waar komen jullie trouwens allemaal vandaan? Kijken of ik nog iemand tegenkom bij de vk morgen
Momo; gefeliciteerd en welkom!

Ik zit ook in de stress voor morgen (de 2e echo!), vooral omdat ik van het weekend een paar druppeltjes bruin bloed verloor... Nu is dat de vorige keer bij de zwangerschap van mijn dochter ook wel een keer gebeurd, maar ik weet niet meer wanneer! Verder nog geen buikpijn ofzo, maar ja... Het houdt me nu toch wel erg bezig. Gelukkig wel vanmorgen nog flink misselijk, dus dat zien we dan maar weer als positief.

Mocht de echo morgen er goed uitzien, dan ga ik helemaal los met vertellen, hoor. Alhoewel, helemaal los; alleen op mijn werk, de buren en de ooms en tantes (aan wie mijn moeder het zoooo graag wil vertellen) zijn nog niet op de hoogte. Ja, ik ben een ster in mijn mond houden.

Voor de andere echo-dames morgen; succes!!!!
Dank Rijstkorrel, jij ook succes morgen!
Rijstekorrel wens je heel veel succes morgen en hopelijk veel plezier vooral.
Star, Aruba en Rijstkorreltje, veel succes morgen met jullie echo's. Hopelijk allemaal goede verhalen morgen.
Star, hoop dat je morgen de eerste mijlpaal mag behalen! Veel plezier met de eerste (toch?) echo!!! Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat het leuk zal zijn tenminste.

Mij zul je niet tegenkomen bij de vk, moet morgen de hele dag werken... Ik kwam een niet zo heel erg bekende Nederlandse acteur tegen bij de vk paar weekjes terug. Geen idee meer waar ik hem van kende, maar hij had wel een bekend hoofd. Man wist me te vertellen dat het Steye van Dam was. Wie??? Ja, hij is dus niet echt bekend, maar had wel een rol in Keizer en De Boer bijvoorbeeld.

Rijstkorrel, ook weer spannend, ook al is het dan de tweede echo. Jij ook veel plezier bij het kijken naar je kindje.

Aruba, jij ook morgen? Nog niet toch?
Rijstkorrel en Star heel veel plezier en succes vandaag!! Ik duim voor hele mooie en goede echo's!!

Wanneer mag jij weer Aruba? En blijft toch spannend? Ik denk ook steeds dat het na de eerste echo minder spannend wordt, maar misschien is dat gewoon naief!

Mijn echo voor aanstaande zaterdag gaat niet door. Het leverde meer stress op dan fijn zou zijn. De vriendin die het zou doen, woont namelijk aan de andere kant van het land. Dus we wachten af tot het intake gesprek volgende week dinsdag bij de VK.

Verder gaat het hier een wat matig. Ben veel gespannen, slaap ontzettend slecht, veel moe en misselijk. Vind het op dit moment vooral spannend. Heb veel zorgen over of het allemaal wel goed zit. Veel onrust in mijn lijf.

wat ik wel heel mooi vind om te merken is dat het alles gerelatieveerd wordt in mijn leven. Ik vind dingen minder zwaar en ben eigenlijk vooral heel veel blij. Als ik normaal bijvoorbeeld 3 nachten zo slecht zou slapen, zou ik echt niet meer te genieten zijn. Nu sta ik alsnog op met goede zin en kan ik er weer tegenaan. Mooi iets dat zwanger zijn (ook al is het ook zwaar)

Hebben jullie ook last van moeilijk slapen?

Nu werken.... pfff geen zin in. Wil lekker de stad in om leuke dingen te doen en te kopen enzo. Morgen lekker vrij!
Aruba mag ook vandaag
Veel plezier vandaag met alle echo's!! Laten jullie snel goed nieuws horen?!
Ja mijne is om 14.00, dus duurt wel even voor ik weer op forum ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven