Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh Erwt, fijn (hopelijk ) van Codeïne. Wel mee uitkijken hoor, want hardstikke eng spul.

Weet iemand wanneer Dier echo heeft trouwens?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik denk dat ze denken dat ik er voorlopig nog niet vanaf ben . Ik heb namelijk 20 tabletten gekregen, maar vroeg alleen maar een páár om goed te kunnen slapen. Neem er alleen eentje voor 't slapen, want overdag even lekker loshoesten is niet erg.

Ohja, nu shoppen
Peas on earth!
Er zijn weer gekke topics de laatste dagen. Zoals vandaag dat topic over 'onderbuikgevoel' van vrouw wiens man laatst een foto liet zien en foto blijkt zelfde foto als van achtergrond van vrouw wiens emailadres in zijn mail stond. En topic over gestalkt worden.
Peas on earth!
Was er toch een beetje zenuwachtig van

Gelukkig dat alles goed was...

Erwtje, jeetje, 20? Da's genoeg om verslaafd aan te raken

Ik kreeg toen van die hele kleine pillen... en ik mocht er van mijn dokter 2 nemen als ik ging slapen, als het heel erg was...

Alsof er iemand met een hamer op je hoofd mept
Hmmm das wel een beetje typisch. Ze zullen me wel heullll verantwoordelijk enzo vinden . Dit zijn ook kleine pilletjes, net als de de pil. Of de De Pil, of De Pil, whatever .

Hamer op hoofd lijkt me op dit moment wel wat. Er staat hier 3 van die mannetjes met bladblaasmachines in de buurt te lawaaien
Peas on earth!
Starrie is okee olee olee
Peas on earth!
20 pillen, jee, hebben ze je ook meteen het adres van een afkickkliniek gegegeven?

Ja, gekke topics inderdaad. Dat van Hyves is bizar. Daar zou ik net als zij wel iets van denken.

Ik heb zin in nog meer chocola (en al heel veel op vandaag) en nog meer vreten (groentekroket op pistolet bij lunch, toch maar in katine met collega's). Ik wil patatjes, en een hamburger. Vet vett vetttttt
IK OOK!!!

Tip voor Erwtje: zorg dat je al in bed ligt als je echt twee van die dingen gaat innemen
quote:Inad schreef op 27 januari 2009 @ 15:17:

Oh Erwt, fijn (hopelijk ) van Codeïne. Wel mee uitkijken hoor, want hardstikke eng spul.

Weet iemand wanneer Dier echo heeft trouwens?2 feb, dacht ik!
Loretta is De Mol. Punt.
Oe, Erwt gaat straks out! Wat zul jij heerlijk slapen, zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Eowynn_ schreef op 27 januari 2009 @ 15:45:

IK OOK!!!

Tip voor Erwtje: zorg dat je al in bed ligt als je echt twee van die dingen gaat innemen

Whahahaha val ik zó snel om dat ik de trap niet meer kan nemen?

Op de bijsluiter van de bijsluiter (jaja , weet ook niet waarom de apotheek denkt dat ik de gewone bijsluiten niet snap) staat dat het na een halfuur gaat werken. Maar ik mag maar 1 tabletje tegelijk nemen, dus niet allemaal in een keer
Peas on earth!
Ik mocht er ook maar 1 nemen, maar de huisarts zei dat als ik echt veel last had ik bij uitzondering er twee mocht nemen. Overigens is dat effect na de eerste paar keer weg hoor (gewenning, het begin van al uw verslavingen ) maar bij mij werkte het wel redelijk rap ja. Al kon ik echt nog wel de trap oplopen en zelfs even douchen ofzo hoor Je valt niet echt om Ik overdrijf graag
Kun je er niet wat opsturen?
En heb je ook wat sterkers?
Aha, ziehier het effect van verslavingen.

Ik kan er zeker een paar opsturen, maar wat heb je ervoor over?

Was getekend, Erwt (die ervaring heeft met verslaafden en weet dat je daar goeie handeltjes mee kunt doen )
Peas on earth!
Ik wil ook een broodje kroket, heb ineens trek

Alles dus goed, Chuckie al zien bewegen zelfs. Toch raar weer
Een kind?

voor Star!
Hoeraaa voor Star-echo en verjaardag en sowieso nog voor alle jarigen van afgelopen tijd. En hoeraa voor codeïne-Erwt!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Whahahaha

*houdt het na ooit codeïne en ooit morfine lekker op paracetamolletjes en Ibuprofen*
Whahaha was om dealende Erwt.

Star Leuk hoor
Ik zie dat jullie allemaal heel druk aan het werk zijn
Arme Tony. Hij zat net uit alle macht te persen op de wc, maar hij krijgt zijn drol er niet uit. "Mama, mijn poep zit een beetje te strak!"
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn dat alles goed was, Star. Blijft de uitgerekende datum zoals jij hem zelf berekend had?
Loretta is De Mol. Punt.
*proest*...

Collega's vragen zich nu misschien af waarom ik zit te grijzen achter mijn scherm en waarom ik probeer níet hardop te lachen
Codeine-erwtje klinkt als een hele relaxte groente

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven