NSFW - is dit gephotoshopt?
woensdag 22 maart 2017 om 09:35
Geen super belangrijke vraag, maar ik vind het wel interessant. Is dit plaatje volgens jou wel of niet gefotoshopt?
Hier verschillen de meningen nogal.
Ik vind zelf dat de verhoudingen van deze (overigens prachtige) dame, best ver uit elkaar liggen, dun gezicht en zichtbare sleutelbeen en een platte buik. Maar wel vetrollen in de taille, flinke heupen en dikke bovenbenen.
Ik heb bijna het idee dat de ze "dikker" is geshopt? Of zie ik spoken?
Van de H&M overigens.
Hier verschillen de meningen nogal.
Ik vind zelf dat de verhoudingen van deze (overigens prachtige) dame, best ver uit elkaar liggen, dun gezicht en zichtbare sleutelbeen en een platte buik. Maar wel vetrollen in de taille, flinke heupen en dikke bovenbenen.
Ik heb bijna het idee dat de ze "dikker" is geshopt? Of zie ik spoken?
Van de H&M overigens.
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)

woensdag 22 maart 2017 om 09:38
Mooie vrouw inderdaad. Het valt me vooral op dat haar linkerarm een stuk dunner lijkt dan haar rechterarm. Maar of dat shop is geen idee, mensen zijn vaak ook 'ongelijk' en asymetrisch toch 
Maar ik denk dat je er bij alle foto's in bladen etc van uit kan gaan dat er iets aan geshopt is, meestal oneffenheden op de huid enzo weghalen.

Maar ik denk dat je er bij alle foto's in bladen etc van uit kan gaan dat er iets aan geshopt is, meestal oneffenheden op de huid enzo weghalen.

woensdag 22 maart 2017 om 09:43
Geen poll?
Ik zou het omdraaien: we zijn zo gewend aan gefotoshopte dames dat we natuurlijke verhoudingen niet meer als zodanig herkennen.
Vrouwen komen in allerlei vormen en maten. Sommige slanke vrouwen hebben een bol gezicht. Sommige mollige vrouwen hebben een slank gezicht. Kleding kan veel verbergen of juist benadrukken.
Ik denk dat deze vrouw niet gefotoshopt is.
Ik zou het omdraaien: we zijn zo gewend aan gefotoshopte dames dat we natuurlijke verhoudingen niet meer als zodanig herkennen.
Vrouwen komen in allerlei vormen en maten. Sommige slanke vrouwen hebben een bol gezicht. Sommige mollige vrouwen hebben een slank gezicht. Kleding kan veel verbergen of juist benadrukken.
Ik denk dat deze vrouw niet gefotoshopt is.
Ik moet helemaal niks!

woensdag 22 maart 2017 om 09:57
Dit is volgens mij hoe het grootste deel (misschien wel alle op tess holiday na) plussize modellen er globaal uit zien.
Redelijk slank gezicht en schouders, taille het smalste deel en ronde heupen met een platte buik.
Ik volg veel plussize fashion bloggers die zich daar heel druk over maken omdat dit niet de gemiddelde plussize vrouw representeert.
Ze zal hier en daar wel iets aangestipt zijn om het wat egaler te maken maar ze is niet helemaal glad getrokken omdat de vouw in haar taille nog gewoon zichtbaar is en het 'kussentje' onder haar arm ook.
Redelijk slank gezicht en schouders, taille het smalste deel en ronde heupen met een platte buik.
Ik volg veel plussize fashion bloggers die zich daar heel druk over maken omdat dit niet de gemiddelde plussize vrouw representeert.
Ze zal hier en daar wel iets aangestipt zijn om het wat egaler te maken maar ze is niet helemaal glad getrokken omdat de vouw in haar taille nog gewoon zichtbaar is en het 'kussentje' onder haar arm ook.

woensdag 22 maart 2017 om 10:05
Ik ken een vrouw die heel mager van boven is, met een heel slanke taille, en flinke zadeltassen en kont heeft.
En ik heb een gemiddeld postuur maar het gezicht van een vrouw met maat 54.
Tja, dat komt allemaal voor. Ze zal best wat digitaal opgepoetst zijn maar de verhoudingen an sich zijn niet onnatuurlijk.
En ik heb een gemiddeld postuur maar het gezicht van een vrouw met maat 54.
Tja, dat komt allemaal voor. Ze zal best wat digitaal opgepoetst zijn maar de verhoudingen an sich zijn niet onnatuurlijk.
woensdag 22 maart 2017 om 10:09

woensdag 22 maart 2017 om 10:35