Minder van Tinder-deel 7
woensdag 22 maart 2017 om 16:02
Dit is trouwens ook grappig:
http://cloudninedaily.com ... rliefd-op-je-eerste-date/
Ik ga vanavond een paar van die vragen stellen. Levert leuke gespreksstof op denk ik en dan leer ik mijn date meteen beter kennen.
Ik vind het zelf soms best lastig, ben altijd bang dat er stiltes vallen op een date. Wat eigenlijk bijna nooit voorkomt, maar toch is dat een angst die ik al vrijwel mijn hele leven heb.
http://cloudninedaily.com ... rliefd-op-je-eerste-date/
Ik ga vanavond een paar van die vragen stellen. Levert leuke gespreksstof op denk ik en dan leer ik mijn date meteen beter kennen.
Ik vind het zelf soms best lastig, ben altijd bang dat er stiltes vallen op een date. Wat eigenlijk bijna nooit voorkomt, maar toch is dat een angst die ik al vrijwel mijn hele leven heb.
woensdag 22 maart 2017 om 16:17
Wij gaan gewoon wat drankjes doen en een bandje kijken in een pub hier in t centrum. Lekker relaxed dus
Gespreksstof zit ik nooit om verlegen. Ik praat eerder te veel
Ik word dit jaar ook 40. Mijn libido is omhoog geschoten toen ik een aantal jaren geleden ben gestopt met de pil. Gebruik nu dus alleen condooms. Gaat goed tot nu toe (even afkloppen). Soms zit ik eraan te denken om weer aan de pil te beginnen maar de bijwerkingen zijn voor mij zo heftig....
Qua seksualiteit zit ik ook veel beter in mijn vel.
Moet ook wel als je op je 1e Tinder date naar een spa gaat
Vorige week liep ik bij mijn date, na de daad, ook gewoon in mijn blootje door t huis. Geen problemen meer mee zoals vroeger.
Gespreksstof zit ik nooit om verlegen. Ik praat eerder te veel
Ik word dit jaar ook 40. Mijn libido is omhoog geschoten toen ik een aantal jaren geleden ben gestopt met de pil. Gebruik nu dus alleen condooms. Gaat goed tot nu toe (even afkloppen). Soms zit ik eraan te denken om weer aan de pil te beginnen maar de bijwerkingen zijn voor mij zo heftig....
Qua seksualiteit zit ik ook veel beter in mijn vel.
Moet ook wel als je op je 1e Tinder date naar een spa gaat
Vorige week liep ik bij mijn date, na de daad, ook gewoon in mijn blootje door t huis. Geen problemen meer mee zoals vroeger.
woensdag 22 maart 2017 om 16:36
Ik ben ook niet meer aan de pil. Als ik weer een relatie krijg wil ik wel nadenken over een ander anticonceptie middel. Maar pil nooit meer.
Nog een ding, als mijn date niet met condoom kan seksen dan hebben we voorlopig echt geen seks dus. Dan verlies ik wel mijn aandacht denk ik. Ben benieuwd.
Ook na of er bij mij nog wat veranderd op mijn 40ste wat seksualiteit betreft. Ben nu al heel seksueel
Veel plezier vanavond GB en Cherokee!
Nog een ding, als mijn date niet met condoom kan seksen dan hebben we voorlopig echt geen seks dus. Dan verlies ik wel mijn aandacht denk ik. Ben benieuwd.
Ook na of er bij mij nog wat veranderd op mijn 40ste wat seksualiteit betreft. Ben nu al heel seksueel
woensdag 22 maart 2017 om 16:56
quote:Eva- schreef op 22 maart 2017 @ 16:36:
Ik ben ook niet meer aan de pil. Als ik weer een relatie krijg wil ik wel nadenken over een ander anticonceptie middel. Maar pil nooit meer.
Goed om te horen Eva. Ik verbaasde me een beetje over de berichten over testen. Allemaal leuk en aardig, maar veel mannen hebben een hekel aan condooms en zeggen dan 'dat ze niks voelen', 'getest zijn', 'geen risico hebben gelopen'.
Als je iemand leert kennen weet je nog niet of je iemand kunt vertrouwen.
En of iemand er geen anderen op nahoudt, risico heeft gelopen in de afgelopen 3 maanden.
Ik zou het veilig doen tot je wel kunt inschatten hoe iemand in elkaar zit.
Het is de stress niet waard... Als je het zonder condoom doet en je komt er achter dat iemand toch niet zo eerlijk en betrouwbaar is.
Goed om te horen Eva. Ik verbaasde me een beetje over de berichten over testen. Allemaal leuk en aardig, maar veel mannen hebben een hekel aan condooms en zeggen dan 'dat ze niks voelen', 'getest zijn', 'geen risico hebben gelopen'.
Als je iemand leert kennen weet je nog niet of je iemand kunt vertrouwen.
En of iemand er geen anderen op nahoudt, risico heeft gelopen in de afgelopen 3 maanden.
Ik zou het veilig doen tot je wel kunt inschatten hoe iemand in elkaar zit.
Het is de stress niet waard... Als je het zonder condoom doet en je komt er achter dat iemand toch niet zo eerlijk en betrouwbaar is.
woensdag 22 maart 2017 om 18:44
Hier nog steeds geen dates.. sommige mannen reageren al een paar dagen niet meer. So be it. Andere man vroeg ik wanneer hij tijd had: nog niks gevonden... en een tel later was de match verdwenen
Kwam trouwens wel die van vorige week net tegen in de supermarkt... beetje ongemakkelijk elkaar aangekeken maar verder niets, was geen klik op de date. Wel grappig dat personen je dan ineens opvallen.
woensdag 22 maart 2017 om 18:45
Heb ongeveer 10 maanden met iemand gedate die een staafje in haar arm, net onder de huid had. Bleef daar voor 4 jaar zitten en in de tussentijd werd je niet ongesteld. En ze had zeker geen last van haar libido. We hadden echt heel vaak sex. Ik zal niet verder uitweiden.
Geen idee hoe het heet
Geen idee hoe het heet
Wees meester en vormgever van jezelf
woensdag 22 maart 2017 om 19:03
Grappig, mijn date had het daar dit weekend over en nu hier ook weer. Ik kende het niet, had het gelijk opgezocht en ik denk dat dat wel wat voor mij kan zijn.
Er stond wel bij dat ongesteldheid kan blijven en zeer onregelmatig, hoe is dat bij jou Miss? En dat het door een arts moest worden gezet die ervaren is daarin.
Er stond wel bij dat ongesteldheid kan blijven en zeer onregelmatig, hoe is dat bij jou Miss? En dat het door een arts moest worden gezet die ervaren is daarin.
woensdag 22 maart 2017 om 19:10
Ik lees toch ook wel slechte verhalen over implanon online... Misschien eens navragen bij huisarts.
Zit er soms ook aan te denken om me te laten steriliseren. Wil toch geen 100% zeker geen kinderen. Maar dat moet je zelf betalen en ik ben al bijna 40. Voor hetzelfde geld zit ik al vroeg in de overgang. Geef ik dat geld liever aan andere dingen uit.
Ik ben bij anticonceptiemiddelen gewoon heel huiverig voor al die hormonen die ik in mijn lijf krijg. Niet alleen qua libido maar ook mijn stemming was heel anders toen ik nog aan de pil was.
Er ging een wereld voor me open toen ik met de pil stopte.
Zit er soms ook aan te denken om me te laten steriliseren. Wil toch geen 100% zeker geen kinderen. Maar dat moet je zelf betalen en ik ben al bijna 40. Voor hetzelfde geld zit ik al vroeg in de overgang. Geef ik dat geld liever aan andere dingen uit.
Ik ben bij anticonceptiemiddelen gewoon heel huiverig voor al die hormonen die ik in mijn lijf krijg. Niet alleen qua libido maar ook mijn stemming was heel anders toen ik nog aan de pil was.
Er ging een wereld voor me open toen ik met de pil stopte.
woensdag 22 maart 2017 om 19:34
En nu ga ik me klaarmaken. Half 9 afgesproken met mijn date Vanmorgen even ge-appt voor de tijd af te spreken. Was ons eerste app contact in 5 dagen. Zoals ik al eerder zei,ging prima! Was even afkicken maar als je elkaar ziet (hopelijk met regelmaat) is elke dag appen ook niet echt nodig.
En nee, deze keer ga ik niet naar zijn huis... Maar zoenen kan altijd natuurlijk
En nee, deze keer ga ik niet naar zijn huis... Maar zoenen kan altijd natuurlijk
woensdag 22 maart 2017 om 19:36
Veel plezier Cheeokee en Greenbean!
Ik ben juist weer begonnen met de pil....het uit balans zijn van mijn hormoonhuishouding (pre-overgang?) werd gewoon onleefbaar. Baal er wel van want inderdaad, libido werd veel minder. Maar ik ben tenminste niet 10 dagen ongesteld met een cyclus van 24 dagen. Dus ik neem die pil maar voor lief voorlopig.
Ik ben juist weer begonnen met de pil....het uit balans zijn van mijn hormoonhuishouding (pre-overgang?) werd gewoon onleefbaar. Baal er wel van want inderdaad, libido werd veel minder. Maar ik ben tenminste niet 10 dagen ongesteld met een cyclus van 24 dagen. Dus ik neem die pil maar voor lief voorlopig.
woensdag 22 maart 2017 om 19:51
quote:Eva- schreef op 22 maart 2017 @ 14:27:
Haha ik ben uit een dorp gevlucht. Die mentaliteit past niet bij mij en toen ik nog jong was voelde ik mij zo bekeken. Kon ik totaal mijzelf niet ontplooien.
Dus toen ik 21 was lekker ruim 100km verderop in de stad gaan wonen en nooit meer de behoefte gehad terug te keren. Vrijheid, blijheid werkt voor mij
Vind het heel knap dat sommige dat ook kunnen in een dorp en zich daar niks van aantrekken.
Precies hetzelfde, alleen ben ik op m'n 18e vertrokken. Zodra ik volwassen was, was ik weg. Nog steeds (2 jaar later) blij met mijn keuze.
Voelde zo verstikkend bijna
Haha ik ben uit een dorp gevlucht. Die mentaliteit past niet bij mij en toen ik nog jong was voelde ik mij zo bekeken. Kon ik totaal mijzelf niet ontplooien.
Dus toen ik 21 was lekker ruim 100km verderop in de stad gaan wonen en nooit meer de behoefte gehad terug te keren. Vrijheid, blijheid werkt voor mij
Vind het heel knap dat sommige dat ook kunnen in een dorp en zich daar niks van aantrekken.
Precies hetzelfde, alleen ben ik op m'n 18e vertrokken. Zodra ik volwassen was, was ik weg. Nog steeds (2 jaar later) blij met mijn keuze.
Voelde zo verstikkend bijna
woensdag 22 maart 2017 om 19:56
Lovestar, wat jammer van je date. Maar kon ook al lezen aan je voorgaande berichten dat je emotioneel afstand hield en wel rekening hield met zo'n onverwachtse actie. Dus snap ook wel dat je nu weer lekker op de dating tour bent.
GB en Cher, veel plezier op jullie date!
Ik zelf ga dit weekend een weekendje weg met date. Heb er veel zin in!
GB en Cher, veel plezier op jullie date!
Ik zelf ga dit weekend een weekendje weg met date. Heb er veel zin in!
woensdag 22 maart 2017 om 20:09
quote:Eva- schreef op 22 maart 2017 @ 19:03:
Grappig, mijn date had het daar dit weekend over en nu hier ook weer. Ik kende het niet, had het gelijk opgezocht en ik denk dat dat wel wat voor mij kan zijn.
Er stond wel bij dat ongesteldheid kan blijven en zeer onregelmatig, hoe is dat bij jou Miss? En dat het door een arts moest worden gezet die ervaren is daarin.Ik heb het al 6 jaar en nooit klachten gehad, ben nooit meer ongesteld, maar het scheelt per persoon.
Er stond wel bij dat ongesteldheid kan blijven en zeer onregelmatig, hoe is dat bij jou Miss? En dat het door een arts moest worden gezet die ervaren is daarin.Ik heb het al 6 jaar en nooit klachten gehad, ben nooit meer ongesteld, maar het scheelt per persoon.
woensdag 22 maart 2017 om 20:17
Mijn spiraaltje is nog "houdbaar" tot januari volgend jaar, als ik dan nog geen relatie heb gaat 'ie er bij mij ook uit hoor. Ik zie er bij mij persoonlijk het nut niet zo van in. Die paar keren per jaar dat ik seks heb...
En ben ook wel benieuwd wat het met mij en mijn lijf doet zonder die hormonen.
En ben ook wel benieuwd wat het met mij en mijn lijf doet zonder die hormonen.
woensdag 22 maart 2017 om 22:20
quote:Robertooooh schreef op 22 maart 2017 @ 18:45:
Heb ongeveer 10 maanden met iemand gedate die een staafje in haar arm, net onder de huid had. Bleef daar voor 4 jaar zitten en in de tussentijd werd je niet ongesteld. En ze had zeker geen last van haar libido. We hadden echt heel vaak sex. Ik zal niet verder uitweiden.
Geen idee hoe het heet
Heb ik ook.
Helaas wel degelijk ongesteld (2 maanden niet dat 5 weken wel, ja vijf weken) en libido wordt iets minder maar vooral klaarkomen is nu een stuk lastiger! Is niet zo erg als de pil maar de bijwerkingen zijn er wel degelijk! Kreng gaat er dus ook weer uit binnenkort.
Geen idee hoe het heet
Heb ik ook.
Helaas wel degelijk ongesteld (2 maanden niet dat 5 weken wel, ja vijf weken) en libido wordt iets minder maar vooral klaarkomen is nu een stuk lastiger! Is niet zo erg als de pil maar de bijwerkingen zijn er wel degelijk! Kreng gaat er dus ook weer uit binnenkort.
woensdag 22 maart 2017 om 23:24
Ik ben net terug van mijn date en het was opnieuw erg gezellig. Het begin van de avond liep een beetje stroef, maar al snel raakten we opnieuw verwikkeld in interessante gesprekken en hij heeft ook veel over zichzelf verteld, over zijn leven en zijn huwelijk (hij is 19 jaar getrouwd geweest!) en over het feit dat het niet zo makkelijk voor hem is een nieuwe relatie te beginnen aangezien het huwelijk met zijn ex in feite goed was. Op dat moment gingen er wel wat alarmbellen af, maar ik heb eigenlijk besloten gewoon maar te zien waar dit heengaat. Hij en zijn ex zijn al een paar jaar uit elkaar en hij heeft intussen ook al weer wat relaties gehad dus ik denk niet dat ik een rebound ben. En ik vind hem erg leuk en hij mij ook, dat zegt hij ook gewoon en ik kreeg net ook direct een appje dat hij hoopte dat ik goed ben thuis gekomen aangezien hij me per se nog een keer wil zien We kunnen het erg goed vinden met elkaar en de lichamelijke aantrekkingskracht is er ook, maar waar dit heen gaat... dat is nog even afwachten. Heb zelf ook eigenlijk geen doel voor ogen. Wil eigenlijk gewoon genieten!
We hebben niet gezoend trouwens, ik geloof dat ik daarin ouderwets langzaam ben vergeleken met jullie haha, maar hij gaf me wel een zoen op de mond en dat was niet vervelend
Dit voelt echt goed!
We hebben niet gezoend trouwens, ik geloof dat ik daarin ouderwets langzaam ben vergeleken met jullie haha, maar hij gaf me wel een zoen op de mond en dat was niet vervelend
Dit voelt echt goed!
donderdag 23 maart 2017 om 00:19
Ja ik denk dat ik dat wel echt kan na vanavond. Voel me rustig en kijk er naar uit om hem weer te zien. Vooralsnog vind ik het fijn dat het zo gaat zoals het nu gaat, gewoon rustig aan. Hij besprong me ook niet, vond ik ook fijn aangezien hij dan niet per se op zoek is naar alleen seks. Of is dat een rare conclusie? Ik wilde best zoenen en ik denk dat hij dat ook wel duidelijk aan me kon zien, maar ondanks dat bleef hij op gepaste afstand. Hij heeft ook een paar keer benoemd dat hij op zoek is naar iets serieus, dat schreef hij eerder ook al op Tinder. Nou moet je altijd nog maar even afwachten wat dat in de praktijk betekent en zeker het feit dat hij benoemde dat hij met zijn ex een goed huwelijk had zorgt er wel voor dat ik wat op mijn hoede ben.
Ik wil in ieder geval niet meer de fout maken die ik met ex gemaakt heb en dat is: veel en veel te snel gaan. Eerst maar even elkaar leren kennen en dan kijken of we bij elkaar passen. Maar: de klik is er.
Ik wil in ieder geval niet meer de fout maken die ik met ex gemaakt heb en dat is: veel en veel te snel gaan. Eerst maar even elkaar leren kennen en dan kijken of we bij elkaar passen. Maar: de klik is er.