Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
De jongen waar ik heel leuk appcontact mee heb stuurde gister een recente foto en hij lijkt helemaal niet op zijn profielfoto en nu voel ik me een oppervlakkige doos.

Maar hij ziet er op zijn profielfoto gewoon verzorgd uit, en op de foto die hij stuurde was het net een zwerver. Zijn baard niet mooi getrimd, maar lang en alle kanten op en volgens mij in geen maanden meer naar de kapper geweest.

En nu weet ik niet zo goed hoe het werkt. Want ik zou het ook niet leuk vinden om kritiek te krijgen op mijn looks.

Ik denk wel dat als ie zijn baard netjes maakt en naar de kapper gaat dat ie wel veel leuker is....
She needed a hero. So that's what she became.
Fijn GB. Wat maakt dat bij jou alarmbellen af gingen?

Als zijn huwelijk goed was, waardoor zijn zij uit elkaar? En wat is de reden dat hij daardoor niet makkelijk een nieuwe relatie kan beginnen?
Het zou kunnen betekenen dat hij er nog niet klaar voor is zich aan een nieuwe vrouw te binden/emotioneel onbereikbaar is. Ik heb de neiging om op dat soort mannen te vallen dus vandaar dat ik het over alarmbellen heb.

Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit wat ik van hem wil dus in die zin is het nog te vroeg me daar druk over te maken. Zoals ik al zei wil ik gewoon genieten en kijken welke kant het opgaat. Hij heeft ook geen haast en dat vind ik erg prettig.

Zijn huwelijk was goed maar er waren ook momenten dat het minder goed ging en juist op zo'n moment werd hij verliefd op een andere vrouw.. Dat was dus ook direct het einde van zijn huwelijk. Maar hij zei op een gegeven moment dat het met zijn ex eigenlijk ok was en dat hij het daarom lastig vindt iets nieuws te beginnen. Dat hij andere vrouwen met haar vergelijkt zeg maar.
Idd gewoon genieten GB!

Mijn date was weer super leuk. En nee,niet met hem naar huis gegaan maar wel veel gezoend

Vond m nog net zo leuk als de vorige keer. Denk nog wel leuker. We zaten weer heel de tijd te lachen en te staren naar elkaar. Leuke gesprekken gevoerd.
Ik snap het GB. Inderdaad nu gewoon genieten, dan merk je vanzelf waar het heen gaat.

Wat leuk Cherokee!

Mijn date laat twee piercings zetten. 1 tussen zijn ogen en zo'n stierenbel. Ik voel me zo kortzichtig, maar ik schrik hier erg van

Ik vind dat echt iets voor tieners of begin twintigers. Ikzelf had er ook drie destijds.

Haha, gaat lekker
quote:Eva- schreef op 22 maart 2017 @ 19:03:

Grappig, mijn date had het daar dit weekend over en nu hier ook weer. Ik kende het niet, had het gelijk opgezocht en ik denk dat dat wel wat voor mij kan zijn.

Er stond wel bij dat ongesteldheid kan blijven en zeer onregelmatig, hoe is dat bij jou Miss? En dat het door een arts moest worden gezet die ervaren is daarin.

Van mijn date had ik begrepen dat het bij haar ook een keer fout geplaatst was. En dan krijg je idd die onregelmatige ongesteldheid. Als zij al een mindere libido had, dan was ik daar iig blij mee, want ik denk niet dat ik het zou kunnen volhouden als het nog beter was dan het was. Dat was zeker niet de reden dat het uitging.

Maar toen zij die fout geplaatste had laten vervangen, was alles weer goed en werd ze niet meer ongesteld. Wel voel je het als je haar vasthoud bij de bovenarm, hij zit vlak onder de huid
Wees meester en vormgever van jezelf
@Greenbean: hier dan ook ouderwets, pas op derde date meer dan drie zoenen bij afscheid gehad. Is ruimschoots goedgekomen. Je date klinkt fijn, geniet ervan!

@eva: oh, daar hou ik ook helemaal niet van! Maar ja, als hij het graag wil. Wie weet staat het m wel en went het..

Over implanon: ik heb meer negatieve dan positieve verhalen gehoord. Die staafjes kunnen namelijk onderhuids aan de wandel gaan en moeten dan chirurgisch worden verwijderd.

Date was zo lief gisteren, heeft me van station opgehaald en was helemaal voorbereid op een avondje ziekenverzorging: vruchtensapjes, thee, dekentje op de bank. Gelukkig sloeg de ibuprofen goed in en zat ik er niet als een dood vogeltje bij, maar date is zeker geslaagd voor zorgzaamheid
Oh Eva, hoop dat jij het ook wat vind. Ik vind dat helemaal niks. Ben niet zo van de extra versieringen, behalve dan gewoon armbandjes, kettingen en oorbellen.
Oeh Eva, zou ook niet blij zijn. Vooral zo'n koeienring vind ik echt heel erg lelijk.

Noor, wat klinkt dat fijn zeg! En beterschap nog, maar zo te horen komt dat wel goed

Hier wel een beetje vlinders na gisteravond, een leuke spanning en een benieuwd zijn naar wat er gaat komen. Heb me voorgenomen om dit keer zoveel mogelijk bij mezelf te blijven, om te kijken naar wat ik wil, of ik me er goed bij voel etc.. Daarbij wil ik het zoeken van contact ook een beetje van hem af laten hangen. Na wat hij verteld heeft heb ik het idee dat dat nu even beter is.
Noor wat lief! Je voel je dus al helemaal opgeknapt hoop ik?

Greenbean en Cher leuk die dates! Geniet ervan!

Over die inplanon heb ik ook aleen maar slechte verhalen gehoord. Ik heb een Mirena spiraaltje en ben er heel blij mee. Ik word ook niet ongesteld en zie dat als een bonus!
En MissMadame hoe gaat het daar?
Je staat er goed in GB! Nu nog volhouden...
Echanted; ik zou gewoon zeggen dat hij wel erg verschilt ten opzichte van z'n profielfoto, en dan kijk maar waar hij mee komt. Heb ik ook weleens gedaan hoor.

Beter nu dan dat je tijdens een date afkeer voelt.
quote:enchantedjewell schreef op 23 maart 2017 @ 06:16:

De jongen waar ik heel leuk appcontact mee heb stuurde gister een recente foto en hij lijkt helemaal niet op zijn profielfoto en nu voel ik me een oppervlakkige doos.

Maar hij ziet er op zijn profielfoto gewoon verzorgd uit, en op de foto die hij stuurde was het net een zwerver. Zijn baard niet mooi getrimd, maar lang en alle kanten op en volgens mij in geen maanden meer naar de kapper geweest.

En nu weet ik niet zo goed hoe het werkt. Want ik zou het ook niet leuk vinden om kritiek te krijgen op mijn looks.

Ik denk wel dat als ie zijn baard netjes maakt en naar de kapper gaat dat ie wel veel leuker is....Lastig, maar kan je er door heen kijken?

Wat leuk om te lezen dat er gisteren 2 dates waren! Ben nog niet klaar met bijlezen, dus ben benieuwd naar het ver/afloop.

Edit: ik lees verder bij.

@GB

Wat leuk dat het weer beviel! En nog niet gezoend? Ik kan dat echt niet Ik heb dan zoveel behoefte om iemand zelf te zoenen dat ik hem praktisch bespring. Geen idee of dit hormonen zijn

Maar eerlijk, ik weet niet wat het inhoudt voor hem, maar ik vind het niet meer dan logisch dat een man je zoent als hij die behoefte ook voelt en jij het 'duidelijk' laat zien. Maar goed, we zien wel!

Oh, ik lees dat hij andere vrouwen nog met haar vergelijkt....Hoe 'erg' doet hij dit? Ik vergelijk mannen ook met mijn vorige relaties, niet meer dan logisch. Maar dat is meer als referentie en zegt verder niet veel meer.

@Cher

Klinkt echt super leuk

@Rof

Ja is zeker jammer, maar niet onverwachts inderdaad.

Wat leuk een weekendje weg! Jullie eerste?

@Eva

Welke date? Waarmee je de Evaatjes deed? Oei....Ik vind het lullig, maar dat zou voor mij een dealbreaker zijn. Ik val niet op zulke mannen.....Wat vindt je er zelf van? (behalve de schrik)

Hier net een nieuw spiraal 3e alweer. Ideaal. Ik denk dat het hierna iets anders wordt, omdat ik toch een kinderwens heb. Ik ga voor de Implanon dan. Over Mirena vindt je op internet ook tig horrorverhalen. En veel erger dan de Implanon kan ik je vertellen.
Oeh oeh! Hoe kan ik het vergeten om te vertellen

As zondag een date met die leukerd waar ik het eerder over had. Het is super leuk met de berichten, telefoon (al uren aan de telefoon gezeten haha) en alhoewel het allemaal positief is.....Heb ik toch een minder positief onderbuikgevoel. Twijfels over een diepere klik en ook of ik hem fysiek aantrekkelijk zal vinden. De foto's zijn 'wel leuk'. Ik denk wel zo van oké, leuk. Maar kreeg een latere selfie, mwah dacht ik. Kortom, ik weet het dus niet. En dat maakt niet uit, want ik 'zie' (haha) het zondag wel. Ik weet dondersgoed dat mijn onderbuikgevoel 'nergens' op gebaseerd is. In de praktijk kan het zo vaak zijn dat het mwah is, en dan toch super leuk blijkt te zijn en vice versa. Dusssssss. We gaan het zien
Oh Noor wat heerlijk! Fijn zeg.

En nee, ik vind het verschrikkelijk en oerlelijk. Mijn god, viel bijna van mijn stoel toen hij dat vertelde. Z'n knappe gezicht verknoeien. En daarnaast gelijk ook gedachten: wat zal mijn omgeving vinden.

Maar merk nu dat ik toch tegen een tekortkoming van mijzelf aanloop en ik geen partner naast mij zie met zulke piercings. Er is nog geen draagvlak na twee dates voor mij om daar wat mee te doen bij mijzelf.

Naast dat ik al twijfels heb omdat de diepgang nog uitblijft. Ik laat het nog op z'n beloop geloof ik. Maar ben minder enthousiast.
Leuk lovestar, gewoon aan zien zondag.
Piercings ben ik ook niet van behalve in de oren.

Tattoos daarentegen... maar dan wel mooie, niet van die prikkeldraad enzo. Maar een sleeve kan ik zeker wel waarderen.

Hebben jullie btw nog veel gesprekken lopen op Tinder? Bij mij is t een beetje magertjes. Vooral mannen die opeens niet meer reageren. Of überhaupt niet reageren als ik als 1e contact heb gemaakt.
Tinder is bij mij een drama. 159 matches en geen echt lopende gesprekken.

Het maakt me een beetje moedeloos
De twee matches die ik nieuw had hebben niet meer gereageerd. Maak ik na twee dagen vaak even een opmerking van het wordt toch wel stil hier. En een of twee dagen later dat ze wel mogen unmatchen als ze toch niks zeggen. Meestal doen ze dat dan ook
Jaaa tattoo's! Mooi
...als t bij iemand past is t mooi...Bij mij niet dus.
Bimzarellio...what else
Oh nee een koeienbel! Ik vind bepaalde piercings niet zo heel erg...mijn ex had zelfs een Prince Albert. Niet dat ik het mooi vond maar kon er mee leven. Maar in je gezicht? Nee!

Tattoos vind ik super sexy

Geen matches op Tinder...heb er sinds ik weer een account heb maar 3 gehad ook waar daadwerkelijk een gesprek mee begonnen is. Die andere paar unmatchten gelijk of geen reactie. krijg wel superlikes binnen van onaantrekkelijke types dus kapot zal Tinder niet zijn...maar de mannen waar ik op val, vallen dus niet op mij.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 23 maart 2017 @ 11:54:

Je staat er goed in GB! Nu nog volhouden...

Ja, dat laatste zou nog wel eens een dingetje kunnen worden

Voorlopig voel ik me ok en kijk ik er enorm naar uit hem weer te zien.

Leuk ook dat het bij jou zo goed klikt. Goed ook om in het openbaar af te spreken, dan spreek je elkaar ook nog een beetje zeg maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven