Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amaal bedankt voor je knuffel! Heb je de eventuele nieuwe oppas al gesproken?
Juud, het is hier heerlijk! Net ook lekker gedoucht, eindelijk echt genoten van de badkamer. We hadden mazzel dat ze vandaag konden komen. Vent belde gisteren en ze konden vandaag of volgende week.

Ga lekker nog even banken.
Tim maakt andere geluidjes, ik was vergeten hoe lief dat is. Hij doet nu: uuuuh en ggggg. Zo grappig.

Mamax, dat vroeg ik me ook af. Zij gaan er van uit dat baby's vanaf 5 maanden 12 uur doorslapen en Tim is morgen 4 maanden. Ze zei dat hij die voedingstoffen nog nodig heeft om 23.00u. Zij was ook niet de jgz-verpleegkundige/arts die ik altijd heb en ze zei ook dat ik het bij de eerstvolgende afspraak nog maar moest bespreken met haar collega. Beetje vaag toch?

Nu trek ik me niks van het cb aan en heb hem lekker laten slapen . Vandaag heb ik hem geen180cc maar 210cc gegeven en dat gaat prima. In verhouding krijgt hij dan 60cc minder, maar ik heb niet het idee dat hij extra honger heeft. En anders doe ik wat extra water in de fles. En misschien begin ik wel met een fruithapje
Hi Juud

Ja, ik heb wel mazzel met Tim, dat 'ie zo goed slaapt.
Juud, hoe gaat het bij jou thuis? En met jou?
Juud, hoe gaat het met Cas? Snapt ie het? Is hij al van de spruw af of gaat dat niet zo snel?

Ik heb de oppas net gesproken. Ze had er wel oren naar, maar ik weet het nog niet. Ze klonk meer van: als ik jou er mee help dan doe ik het wel.

Maargoed, dinsdag gaan we kennis maken, dus dan laat ik mijn gevoel spreken.

Ik vond het vandaag wel heel leuk op de psz en mijn collega heeft al 3x gezegd dat ze de samenwerking zo leuk en fijn vindt, dus dat is ook leuk om te horen. Er kwam zelfs een moeder zeggen dat ze het zo fijn en rustig vind in en voor de klas. Dat is lief toch?

Ik ga even een leuk restaurant bellen voor zaterdag, want we hebben oppas en dan naar bed.

Ciao!
Gefeliciteerd Star! Met je verjaardag en je nieuwste eigenwijsje!!!! Mooier cadeautje kon toch niet hè! Super!

Jin en Bam: dikke knuffels voor jullie hoor! Vreselijk allemaal! Hopelijk gaat de spiraal nu opwaarts en gaat het zonnetje goed voor jullie schijnen!
Kokos, o dat klinkt heerlijk zo'n relaxed mannetje! Ik zag de foto's laatst, het is wel een schatje zeg!

Star, ik zet in op 28 augustus, dat wordt de datum volgens mij (noteren jullie het even).

Jinny, ik hoop dat het snel lente wordt, dan zal het wel gauw over zijn met alle snotvirussen. Dan knapt Simon vast sneller op.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goeiemorgen!

Wij gaan vanmorgen op een basisschool kijken, ben benieuwd...

Hier is alles hetzelfde, nog steeds slapeloze nachten en nog steeds moe. In februari gaan we samen lekker een paar dagen naar Londen, even lekker bijslapen en Londen bekijken .
Dan ga ik voor 09-09-09 voor Star.

Juud, lekker een paar dagen naar Londen! Wie heb je zo gek gekregen z'n nachtrust op te offeren

Wat voor basisschool ga je kijken?

Amalia, leuk van die complimenten!

Zo, ga even wat boodschappen doen.

O ja, maken jullie allemaal een afspraak om bij een basisschool te gaan kijken? Hier hebben ze in maart open dagen, ik wilde eigenlijk daar op wachten.
goodmorning ladies!

welke gaan jullie naar toe Juud, die achter jullie huis zit? Of een andere?

Ik ga zo ook even wat doen, ik heb bericht dat ik mijn bril mag halen dus dat ga ik maar eens even doen.

O en slapen de kindjes in een groot bed al met een kussen? Ik heb gisteren de Snugglesac gekregen, daar zit dan een ruimte in voor een kussentje. Dus dat wilde ik ook ergens gaan halen zometeen. Moet het dan een heel dun kussentje zijn?
Goedemorgen,

Gisteren helemaal vergeten totdat ik op Hyves kwam:

TWAN, NOG GEFELICITEERD MET 1E VERJAARDAG!

CD, , je kleine ventje is al weer een jaar oud.
quote:Maleficent schreef op 27 januari 2009 @ 22:15:

Kokos, o dat klinkt heerlijk zo'n relaxed mannetje! Ik zag de foto's laatst, het is wel een schatje zeg!Wat lief van je Mal
Morgen!

Lekker Juud! Goed vooruitzicht!

Mal; jouw bril was toch al tijdje geleden besteld? Hier geen kussen hoor, heeft hij ook geen behoefte aan. Maar volgens mij zijn er speciale dunne kussens voor kinderen...

Mamax: wij zijn al eerder geweest en ik ga morgen even heen om in te schrijven. Ik zou even bellen of er ruimte genoeg is en of je niet al moet inschrijven voor Max, sommige scholen zitten misschien al vol, zeker scholen met bijzonder onderwijs...
Hmmm kindje van vriendin wordt zondag gedoopt. wat ga ik/we geven? Ze heeft een lijstje gemaakt met allerlei soort verjaardagscadeautjes. Niks bijbels of zo. Vind ik wel altijd leuk om te geven. van hun kregen we dikkie dik boek en een armbandje maar zij zijn voogd van ons kind. armbandje krijgt ze dus vast al van haar zus die meter is. Boeken altijd leuk, maar dan gewoon boek of bijbels? tsja zwemspullen vind ik niet zo'n leuk cadeautje voor een doop eigenlijk... Boek dan maar?

(Hmmm volgens mij heb ik mijn eigen vraag al beantwoord...)
Hoe oud is het kindje? Ik was voor Tijs in de boekwinkel zaterdag en daar hadden ze ook een heel leuk boek over de ark van noach. Ik zou ook voor een boek gaan.
Juud, pfoe, nog steeds slapeloze nachten. Ik heb met je te doen. Goed plan, er even tussenuit! Londen is leuk.

Hoe was het op de basisschool?

Mamax, wij waren door de directeur uitgenodigd voor een gesprek. Ik heb helemaal niet aan open dagen gedacht. Het gesprek beviel me goed, omdat we dan gelijk vragen konden stellen. En we kregen een rondleiding. Maakt het wat persoonlijker dan een open dag.

Mal, foto, foto, foto

Lianne slaapt nog niet op een kussen, omdat ze veel op haar buik ligt. Bij de Hema heb ik wel een zogenaamde 'kinderkussen' gezien, die zijn wat dunner.

Bridges, hoi! Ha, ha, volgens mij weet je het al ja. Hoe gaat het op je werk?

Tijd voor koffie en daarna is Tim weer aan de beurt. Gezellige dag meiden.
Hebben jullie geen christelijke boekenwinkel. Dat je daar een boekje kan kopen? Jonathan kreeg trouwens het boek van Dik Bruna over de Arc met een houten Arc met dieren erbij.

en deze vindt hij ook erg leuk:

is een boekje met foam dieren die je eruit kan halen, is een groot succes hier in huis. Wij hebben ook nog het boekje van Noach

dan heb je toch een boek, en het is bijbels
Mijn nichtjes van 10 en 8 worden aanstaande zondag gedoopt trouwens. Dat wilden ze graag zelf.

ben benieuwd of Jonathan zich een beetje weet te gedragen in de kerk
quote:compu schreef op 22 januari 2009 @ 10:04:

Kokos, leuke foto's! Hij is nu een echte baby, niet meer kersvers he. Is hij in zijn natuurtje anders dan Lianne?

Dank je! Hij is wat relaxter dan Lianne (misschien omdat ze een meisje is?). Maar Lianne heeft de 1e vijf weken 's nachts zo'n drie uur achter elkaar gehuild en daarna nog twee weken overdag veel huilen. Ik genoot wel van haar uiteraard.

Ondanks Tim zijn vroege start, is hij heel rustig en lief. Gisteravond hebben we de voeding van 23.00u weer overgeslagen en vanochtend moest ik hem om 07.00u wakker maken. Wat een luxe.
quote:Kokos2 schreef op 28 januari 2009 @ 09:56:

Goedemorgen,

Gisteren helemaal vergeten totdat ik op Hyves kwam:

TWAN, NOG GEFELICITEERD MET 1E VERJAARDAG!

CD, , je kleine ventje is al weer een jaar oud.1 jaar alweer! Twan, gefeliciteerd!!!!
Twan hiep hiep hoeraaaaa!!!!
Voor Twan, hieperdepiep hoera!!!

Gefeliciteerd Twan! Hopelijk heb je een leuke dag gehad!!!

Wat gebeurt er trouwens met de oude groep. wordt die echt vernietigd als het ware? Er staat natuurlijk hoop prive dingen op... Zelf nog even verwijderen of erop vertrouwen dat het echt weg is straks...
Twan van harte gefeliciteerd! Hoera, één jaar alweer!!!

Juud, leuk naar Londen! Hoe heb je het geregeld?

Amalia, straks wil je niet meer stoppen met je baan, alhoewel, begin je gewoon je eigen creche met je eigen koters hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven