Hij riep een andere naam :(

28-01-2009 11:10 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem.

Mijn vriend en ik hebben sinds 2 weken een leuk stel ontmoet waar we vrienden mee zijn geworden.

Toen ze even bij ons waren geweest om wat spullen op te halen en mijn vriend en ik 's avonds naar bed gingen riep hij tijdens zijn hoogtepunt HAAR naam!!

Ik heb hem er gelijk mee geconfronteerd en heb gevraagd waarom.

Hij zei hierop meteen dat dat niet zijn bedoeling was en dat hij haar een lelijk wijf vindt.

Ja, wat moet ik hier nu mee? Ik vindt het gewoon niet normaal dat je iemands anders zijn naam uitroept tijdens de sex met je eigen partner.

Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd.... Til ik er nu te zwaar aan?

En wat moet ik nu doen? Hem gewoon geloven? Ik bedoel, als je iemand lelijk vindt roep je haar naam toch ook niet? Ik geloof hem gewoon niet (hij heeft veel gelogen in het begin van onze relatie) en dat is voor mij én voor hem lastig.

Dank jullie!
Het zal je maar gebeuren..arme jij..
De volgende keer dat jij klaarkomt moet je gewoon heel hard de naam van die vriend roepen.
Hmmm ik dacht altijd dat dit niet in het echt voorkomt. Maarre van mij had ie een klap in z'n gezicht gehad. Natuurlijk vindt ie haar geen lelijk wijf. Ik zou r toch eens goed over praten.
Een flinke kopstoot geven die hond.

En dan de deur uit trappen.

Zo lust ik er nog wel een paar ja, '' ik vind haar lelijk maar toch trek ik me op haar af/ denk ik aan haar/ fantaseer ik over haar''....
Jeetje wat rot voor je. Zou er een heel goed gesprek over voeren want het is duidelijk dat hij aan haar dacht terwijl hij met jou seks had en dat is natuurlijk niet goed.

Sterkte ermee!
Niet zozeer het uitschreeuwen van haar naam zal het signaal zijn dat er iets mis is, maar wel de mededeling daarna dat hij haar een lelijk wijf vindt (bedenk zelf maar is, is ze echt lelijk?)

Tel eens bij elkaar op.. ook met dat eerdere liegen..

Volgens je vriend is waarschijnlijk 1 + 1 = 3, maar wat denk je er zelf van?
Ik geloof er niets van dat hij haar een lelijk wijf vindt...en persoonlijk zou ik niet schikken voor minder dan een weekend weg op zijn kosten waarbij ik gemasseerd word op mijn wenken en hij pas mag stoppen als ik dat zeg!
Lelijk wijf? Jaja, ik denk ook altijd aan een ontzéttende lelijke kerel tijdens de seks.......
Ik zeg, leuk verzonnen op de woensdagochtend!
Dat hij haar naam riep hoeft niet persé te betekenen dat hij - terwijl hij met jou bezig was - over haar lag te fantaseren .

Maar dat het voor jou nogal kwetsend was , dat kan ik me voorstellen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
kip..

Een vent die per ongeluk een andere naam noemt en er dan ook nog glashard over liegt, is in staat je veel pijn te doen. Is hij dat waard?!
Is mij ook wel eens overkomen en echt niet omdat ik diegene wiens naam ik riep zo aantrekkelijk vond (eerder het tegenovergestelde). Vlak voor de seks was ik in gedachten met hem bezig geweest (op een niet erotische manier).

Trouwens, ik schrok mezelf ook rot dat ik het deed.
hmmmmm......ja logisch dat je wantrouwend bent als ie in het verleden al veel gelogen heeft. Vooralsnog zou ik er niks mee doen, maar hem wel in de gaten houden.
Wat ga je er nu aan doen?
quote:misschicken schreef op 28 januari 2009 @ 11:15:

Ik zeg, leuk verzonnen op de woensdagochtend! Dat denk ik ook.
Da's lullig.

Krijg er wel direct zo'n slapstick verhaal bij in mijn hoofd
Ja, dat vind ik echt.
quote:stewardess schreef op 28 januari 2009 @ 11:12:

De volgende keer dat jij klaarkomt moet je gewoon heel hard de naam van die vriend roepen.Ik heb het ook een keer meegemaakt. Toen gaf ik direct antwoord tegen "XXX"(toenmalige vriend) die zich er rot over voelde; "oh geeft niet hoor YYY". Zelf denk ik niet dat het komt dat je aan iemand denkt op dat moment, ik heb na een lange relatie ook wel eens per ongeluk de naam van ex genoemd. Oke, niet in bed, maar toch. Wel ben ik het met de rest eens dat het raar is dat je meteen erna zegt dat het een lelijk wijf is. Waar slaat dat op?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:stewardess schreef op 28 januari 2009 @ 11:12:

De volgende keer dat jij klaarkomt moet je gewoon heel hard de naam van die vriend roepen.Nee joh, voor je het weet stelt je vriend partnerruil voor....."Oh gelukkig schat, ik ben blij dat je erover begint....."
Hum, heeft hier nog nooit iemand stiekum tijdens seks over een ander gefantaseerd?

Echt niet?
ik heb nog nooit seks met iemand gehad die sowieso iets anders deed dan zuchten tijdens het klaarkomen. Kan ook aan mij liggen. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat die jongens allemaal exen of "lelijke wijven" in de omgeving hadden die "zucht" heette

Trouwens, ik noem mijn collega's ook wel eens bij de naam van mijn vriend, of mijn vriend bij de naam van mijn broer. En echt waar, daar bedoel ik helemaal niks mee, dat is gewoon een foutje en dat kan gebeuren.
quote:absoluteEinstein schreef op 28 januari 2009 @ 11:25:

Hum, heeft hier nog nooit iemand stiekum tijdens seks over een ander gefantaseerd?

Echt niet?Ligt er aan wat je onder stiekum verstaat ............ Zou het gerust vertellen .
Stel je voor dat een vent hard DOMNAIEVEMUTS zou roepen bij het klaarkomen, zal ik toch beledigd zijn
Ik vind het wel logisch dat haar vriend haar koste wat het kost wil verzekeren dat hij die vriendin niet aantrekkelijk vindt .

Hoewel niet erg aardig , vind ik zijn opmerking dat hij haar niet aantrekkelijk vindt wel erg begrijpelijk .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven