Hij riep een andere naam :(
woensdag 28 januari 2009 om 11:10
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem.
Mijn vriend en ik hebben sinds 2 weken een leuk stel ontmoet waar we vrienden mee zijn geworden.
Toen ze even bij ons waren geweest om wat spullen op te halen en mijn vriend en ik 's avonds naar bed gingen riep hij tijdens zijn hoogtepunt HAAR naam!!
Ik heb hem er gelijk mee geconfronteerd en heb gevraagd waarom.
Hij zei hierop meteen dat dat niet zijn bedoeling was en dat hij haar een lelijk wijf vindt.
Ja, wat moet ik hier nu mee? Ik vindt het gewoon niet normaal dat je iemands anders zijn naam uitroept tijdens de sex met je eigen partner.
Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd.... Til ik er nu te zwaar aan?
En wat moet ik nu doen? Hem gewoon geloven? Ik bedoel, als je iemand lelijk vindt roep je haar naam toch ook niet? Ik geloof hem gewoon niet (hij heeft veel gelogen in het begin van onze relatie) en dat is voor mij én voor hem lastig.
Dank jullie!
Ik zit met een probleem.
Mijn vriend en ik hebben sinds 2 weken een leuk stel ontmoet waar we vrienden mee zijn geworden.
Toen ze even bij ons waren geweest om wat spullen op te halen en mijn vriend en ik 's avonds naar bed gingen riep hij tijdens zijn hoogtepunt HAAR naam!!
Ik heb hem er gelijk mee geconfronteerd en heb gevraagd waarom.
Hij zei hierop meteen dat dat niet zijn bedoeling was en dat hij haar een lelijk wijf vindt.
Ja, wat moet ik hier nu mee? Ik vindt het gewoon niet normaal dat je iemands anders zijn naam uitroept tijdens de sex met je eigen partner.
Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd.... Til ik er nu te zwaar aan?
En wat moet ik nu doen? Hem gewoon geloven? Ik bedoel, als je iemand lelijk vindt roep je haar naam toch ook niet? Ik geloof hem gewoon niet (hij heeft veel gelogen in het begin van onze relatie) en dat is voor mij én voor hem lastig.
Dank jullie!

woensdag 28 januari 2009 om 11:14
Niet zozeer het uitschreeuwen van haar naam zal het signaal zijn dat er iets mis is, maar wel de mededeling daarna dat hij haar een lelijk wijf vindt (bedenk zelf maar is, is ze echt lelijk?)
Tel eens bij elkaar op.. ook met dat eerdere liegen..
Volgens je vriend is waarschijnlijk 1 + 1 = 3, maar wat denk je er zelf van?
Tel eens bij elkaar op.. ook met dat eerdere liegen..
Volgens je vriend is waarschijnlijk 1 + 1 = 3, maar wat denk je er zelf van?
woensdag 28 januari 2009 om 11:16

woensdag 28 januari 2009 om 11:18

woensdag 28 januari 2009 om 11:25
quote:stewardess schreef op 28 januari 2009 @ 11:12:
De volgende keer dat jij klaarkomt moet je gewoon heel hard de naam van die vriend roepen.Ik heb het ook een keer meegemaakt. Toen gaf ik direct antwoord tegen "XXX"(toenmalige vriend) die zich er rot over voelde; "oh geeft niet hoor YYY". Zelf denk ik niet dat het komt dat je aan iemand denkt op dat moment, ik heb na een lange relatie ook wel eens per ongeluk de naam van ex genoemd. Oke, niet in bed, maar toch. Wel ben ik het met de rest eens dat het raar is dat je meteen erna zegt dat het een lelijk wijf is. Waar slaat dat op?
De volgende keer dat jij klaarkomt moet je gewoon heel hard de naam van die vriend roepen.Ik heb het ook een keer meegemaakt. Toen gaf ik direct antwoord tegen "XXX"(toenmalige vriend) die zich er rot over voelde; "oh geeft niet hoor YYY". Zelf denk ik niet dat het komt dat je aan iemand denkt op dat moment, ik heb na een lange relatie ook wel eens per ongeluk de naam van ex genoemd. Oke, niet in bed, maar toch. Wel ben ik het met de rest eens dat het raar is dat je meteen erna zegt dat het een lelijk wijf is. Waar slaat dat op?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

ik heb nog nooit seks met iemand gehad die sowieso iets anders deed dan zuchten tijdens het klaarkomen. Kan ook aan mij liggen. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat die jongens allemaal exen of "lelijke wijven" in de omgeving hadden die "zucht" heette
Trouwens, ik noem mijn collega's ook wel eens bij de naam van mijn vriend, of mijn vriend bij de naam van mijn broer. En echt waar, daar bedoel ik helemaal niks mee, dat is gewoon een foutje en dat kan gebeuren.
Trouwens, ik noem mijn collega's ook wel eens bij de naam van mijn vriend, of mijn vriend bij de naam van mijn broer. En echt waar, daar bedoel ik helemaal niks mee, dat is gewoon een foutje en dat kan gebeuren.
woensdag 28 januari 2009 om 11:27

woensdag 28 januari 2009 om 11:29