ervaring gloriasdigicards.com ?
dinsdag 28 maart 2017 om 11:48
goeiemorgen iedereen, zijn er hier toevallig dames bekend met de website www.gloriasdigicards.com? Hier heb je namelijk allemaal micheal kors spullen. Ik wil al heel graag een nieuwe michael kors portemonnee en heb er eentje gezien op de echte michael kors site, alleen die verzenden helaas niet naar Nederland en ik heb al gebeld naar filialen in Rotterdam etc maar die hebben de portemonnee die ik wil niet in hun assortiment. Ik zou daarom graag willen weten of gloriasdigicards.com een betrouwbare site is, aangezien ze wel naar Nederland verzenden zou ik hier graag mijn portemonnee willen kopen. Ik zoek dus ervaringen, de prijzen zien er overigens wel goed uit. Niet super cheap ofzo. Ik hoor graag van jullie, groetjes! x
Leef je dag alsof het je laatste is!
dinsdag 28 maart 2017 om 11:55
Geen adres, geen kvk nummer of andere inschrijving ergens, website geregistreerd in China.
Ik denk dat ze hele leuke Michael Kors lookalikes verkopen. Of heel slechte lookalikes. Zeker niks echts, en met een beetje pech pikt de douane je pakketje in.
Ik denk dat ze hele leuke Michael Kors lookalikes verkopen. Of heel slechte lookalikes. Zeker niks echts, en met een beetje pech pikt de douane je pakketje in.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af