Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Heel kort, want geen zin:

Bokito: gefeliciteerd met je verjaardag!!

Konela: heel veel sterkte morgen en veel plezier met jullie kindje!

Skoempie: geen fleece!!!! Dat is synthetisch en dus veel te warm. Je moet wol of katoen hebben.

Morgen hopelijk weer een beter humeur, zal dan uitgebreider reageren.

Liefs Lein
Lein dikke knuf.

Konela nu ook al in het ziekenhuis. En toch lijkt het me zo raar om wel te weten wanneer je je kindje mag vast houden. Net zoals dat je niet weet wanneer het geboren gaat worden.

had ik al verteld dat we vandaag stamppot boerenkool gaan eten? hahahahaha op januari wilde het nog wel eens helpen.....

Eten is klaar, dus ik ben benieuwd (en Lief heeft uit zichzelf een fles bitter lemon gehaald! hahahahahahaha hoezo hij wil dat de baby komt)
Bij mij mag er ook verlof ingevuld worden.

Heb deze week nog 1 1/2 dag bij vriendin in winkel geholpen maar was niet zo verstandig.

Ben echt dood moe en hele dag al harde buiken niet zo heel fijn.

Morgen mag ik weer naar de gyn, kijken of het kindje nog in stuit ligt en zoja krijg ik mischien ook wel een datum.

Konela heel veel succes morgen en geniet er lekker van met elkaar.

Hoop dat je vanacht nog een beetje kunt slapen.
hier vanavond ook boerenkool na het idee op het jan-topic.

Ik heb mezelf opgevrolijkt door nieuwe leren laarzen te kopen en uit te huilen bij mijn zusje. Kan er weer tegenaan. Zie er heel leuk uit met de nieuwe laarzen en ach, wat zijn twee weken nou?

Ik voel me qua gevoel net een flipperkast soms.

Slaap ze, tot morgen.
Ook even kort, want moe

Bokito: Van harte gefeliciteerd! Ik lust nog wel een stukje digitale taart hoor

Konela: Hihi moest wel even lachen om je verhaal. Heerlijk al die verhalen over hormoonbommen en vreetbuien. Ik had vanmiddag ook echt een vreetbui en heb er lekker aan toe gegeven.En heel veel succes en plezier morgen!!!

B12: Sterkte morgen bij de gyn! Ben benieuwd wat hij/zij te zeggen heeft.

Ik heb vandaag gezwommen met een vriendin. Was erg lekker, maar ben er wel moe van geworden... Krijgen zo ook nog visite, dus ga nu even een uurtje bijkomen. Misschien nog tot later en anders vast welterusten en tot morgen!

Liefs,

Fesa
Sorry dames, willen jullie niet zo veel schrijven als ik ff moet bevallen, heb nu ff geen puf om terug te lezen.. (heb genoeg gepuft voor even..)

Maandag is na een pittige bevalling (verhaal volgt) Linn geboren om 16.21 uur. 49cm 3170 gram.

We zijn vandaag thuisgekomen uit het ZH.

Sorry.. Ben stiekem voorgekropen..

Ohja: Ze is lief joh... (zwijmel zwijmel)
Jeetje Sjaanie zomaar even snel tussendoor bevallen!

Super gefeliciteerd met jullie dochter!!! Mooie naam ook!

Ben erg benieuwd naar je verhaal en naar de foto's!
Sjaanie! WAUW! Gefeliciteerd, wat super en plotseling haha.

Wat komt het dichtbij zo!
WAAAAAAAAAAAAAAAAH Sjaanie van harte gefeliciteerd! Wauw zeg. En dat voorkruipen valt toch wel mee? Je was als 1 van de eersten aan de beurt, dus je doet het erg netjes!

enneuh FOTO"S!!!!!! van kleine Linn.........
Wow, wat gebeurt er opeens veel!

Sjaanie, van harte gefeliciteerd.....! Jeetje, had het niet verwacht joh, maar erg leuk! Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Bagheera, als het goed is ben je ook al een dagje mama van kersvers wondertje. Hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu ook lekker aan het genieten. Ben natuurlijk ook erg benieuwd naar jouw verhaal.

Ergens had ik het idee dat Floortje en Ringel als eersten zouden bevallen. Maar blijkt toch niet zo te zijn.

Hier nu 38+5 wkn, maar nog steeds erg rustig hier. Er 'rommelt' ook nog niets. We blijven spannend afwachten.

Fijne avond!

Meike
Yeah! Sjaanie!!! Gefeliciteerd wat een mooie naam Linn.

(Gelukkig toch nog alles goed gekomen met de roze luiers).
Joepie Sjaanie gefeliciteerd!! Ik vroeg me vanmiddag al af waar je was!! Ben benieuwd naar je verhaal (alhoewel haha) en de foto's. Leuke naam heeft je dochter!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Sjaanie; gefeliciteerd!!! En wat een prachitge naam, Linn..... Die naam had ik ook zo graag gewild, maar helaas, partner dacht er anders over. Ik hoop dat het helemaal goed gaat en dat jullie lekker genieten!!!

Vandaag intake gehad in zkh. Morgen om 8.00 uur word ik opgenomen en om 9.45 uur ben ik "aan de beurt". Klinkt zo raar! Verwacht dat ons kleine meisje rond 10.00 uur / 10.30 uur geboren zal worden. Ben wel erg zenuwachtig hoor.... Maar een leuke spanning zeg maar! Vind het wel heel erg dat ik morgen die prachtige buik niet meer heb. Mén, ik had nog weken door kunnen lopen, wat vind ik zwanger zijn heerlijk....

Waarschijnlijk mag ik zondag naar huis. Ik ben benieuwd hoeveel dames er in tussentijd nog zullen bevallen, we zijn echt op dreef nu he! Zet het voort, zet het voort! Wij gaan met z'n allen hele mooie baby's op deze wereld zetten.

Nou meiden, allemaal veel succes de komende dagen en jullie horen van me zodra wij weer thuis zijn!!
Konela heel veel succes morgen! Ik hoop dat de keizersnee je mee zal vallen. En heel veel plezier met het ontmoeten van jullie geweldige kleine meisje!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wauw Sjaanie, gefeliciteerd met jullie mooie meisje Linn! Ben heel benieuwd naar foto's en verhaal. Maar doe vooral rustig aan!

Kleine man lijkt iets beter, maar grijpt wel naar oortjes. Morgen toch maar ff langs huisarts. IK heb ook een uurtje kunnen liggen, dus voel me iets beter.

Konela, heel veel succes morgen! Dan word je mama!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Hier even een update:

giseravond moest ik toch zo spugen van maagzuur....dat het ook 'van onderen' liep. Geen idee of dat nu urine was of vruchtwater.

Vandaag liep ik bij IKEA en ineens voelde ik plop en een beetje vocht. Later nog een paar keertjes.

Net bij de vk geweest, die zag ook iets lopen bij druk(blazen op mn hand) Dus nu is het afwachten met een kraamverband om. Even morgen afwachten, anders morgenmiddag in ziekenhuis testen of vliezen gebroken zijn. Heb nu wel een beetje zeurderig gevoel/harde buiken maar dat kan ook van de spanning zijn. Ook nu af en toe een beetje vochtverlies lijkt het. Ohja, en het frappante is dat de baby nu ineens is ingedaald!!(dat gebeurd vaak bij het breken van de vliezen als het nog niet eerder is gebeurd) Vk's en ik dachten eigenlijk dat het indalen pas bij de geboorte zou gebeuren. Dus dat kan ook duiden op toch gebroken vliezen.

Na eventueel gebroken vliezen heb je 72 uur om te bevallen. (ingegaan dus vanaf vanmiddag 3 uur, maar dan moet morgen wel blijken dat het vruchtwater is)

Vind het ineens best een beetje spannend.

Nu even een beschuitje eten

Groetjes, NJB
Sjaanie: van harte met Linn, leuke naam

En Konela, succes morgen!!!
och jeu he tis echt losgebarsten hier he! (bibber bibber van spanning en zeneuwen maar wel leuk!!!!)

njb, kunnen ze het niet ruiken dan? (of jij zelf?) dacht altijd dat ze dan ff gaan "snuffelen" en dat ze dan kunnen zeggen of het vruchtwater is of niet. maar spannend.......

Enneuh....ik ga gewoon 2 weken over tijd lopen hoor.

Lief heeft me net m'n 1e glas bitter lemon gegeven....in combi met de stamppot boerenkool? baby wordt wel iets drukker.....

Konela succes morgen.......morgen om 9.45 begint hier het duimen draaien dat alles goed mag aflopen en dat je rond 10.30 je meisje in de armen mag houden..........en idd prettige en fijne kennismaking.......
Oei, NJB, spannend. Bij mijn vorige bevalling braken de vliezen ook zonder dat de weeen op gang kwamen. Was niet een hele plons, maar kleine beetje iedere keer. Uiteindelijk kwamen de weeen 37 uur na het breken zelf op gang en met 6 uurtjes was onze zoon er. Succes!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Oeh NJB ook bij jou spannend dus! Ik hoop voor je dat het vruchtwater was, dat je bevalling vannacht op gang komt en dat je dan morgenochtend je meisje hebt!!

*hmm ik verlies ook steeds vocht bij het kotsen,maar volgens mij is dat bij mij wel urine . Geen plopjes oid gehad hier*
SJAANIE!!! haha dat vind ik nog eens een leuk verjaardagskadootje! Zo maar horen dat er wéér een baby bij is! GEFELICITEERD!!!

Je had het verhaal van de naam al verteld (op hyves), moest er zo ontzettend om lachen!

Weet net als Frans niet of ik wel op je bevallingsverhaal zit te wachten.. Nee hoor geintje, we zullen er toch allemaal een keertje aan moeten geloven!

Vind het nu wel heel spannend worden hoor! Konela jij morgen je meissie in je armen en B12, ben benieuwd of je morgen de datum te horen krijgt!

Krijg echt de kriebels nu hoor! NJB voor jou ook al zo spannend!

Ik heb een hele leuke dag gehad!!! Bedankt voor de felicitaties ;)

Ben nog even bijna ontploft toen schoonloeder een zoen van zoon wou maar niet kreeg. Ze blééf maar doorzeuren en zoon probeerde zich uit haar armen te wurmen en begon zelfs te huilen... Woést kan ik dan worden! NEE is toch verd*mme NEE!!! Maar voor de rest ben ik super verwend en was de taart heerlijk. ( hebben jullie ook zo genoten ;p)

Ik had vandaag dus een goeie dag, jullie morgen, ok?!?! Ik duim er iig voor!

Ringel waarom was er dan een soort vete tussen jan en feb?

Ben nu bekaf, ga lekker met de Linda ( ook gekregen!) en een kop thee in bed liggen...
Sjaanie gefeliciteerd met jullie dochter!

Wat gaaf en wat een leuke naam ook.

Heb je toch je luiers op tijd afgekregen.

Zwijmelse bij jullie dochter ben erg benieuwd naar de foto's.

Njb wat spannend, hoop voor je dat het doorzet.

Heel veel succes vanacht/morgen.
Potverdorie!! We beginnen echt het januariforum na te doen!! En het is nog niet eens februari!!

Sjaanie; gefeliciteerd met je kleine meid, ben ook benieuwd naar verhaal en foto's, maar rust eerst maar lekker uit en geniet!

Njb, dit is idd heel spannend, ben benieuwd of het vruchtwater is... hou ons op de hoogte!

Konela, succes morgen en geniet van je kleintje.
Oh, vk heeft idd geroken(wat een vies beroep heeft ze toch ) maar omdat ik vandaag de hele dag in touw ben geweest, rook het sowieso al niet meer zo fris...schaam...schaam...

Nu vallen de krampjes wel weer mee. Ben wel ineens het huis aan het opruimen, haha.

Ik dacht zelf eerst dat het geen vruchtwater verlies was(zo'n kleine kans dat het zo begint) maar omdat meisje nu toch is ingedaald, is het ineens best een reeele optie voor me geworden.

Afwachten maar. Vk dacht trouwens wel dat baby stukje groter was dan gyn heeft voorspeld(iets onder het gemiddelde dacht hij P40 voor de kenners).....
WWWWHHHHHAAAAAAA weer eentje erbij!!!!!!!

Gefeliciteerd met jullie kleine meid. Lekker genieten maar.

Hier nog druk (helaas niet in de buik en bij de uitgang) ook dus morgen weer verder.

Konela, succes morgen, Ook jullie lekker genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven