Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Dr_Phileine schreef op 30 maart 2017 @ 01:13:

Ach Missie, je moet dus niet alles geloven wat BNers allemaal roepen. Kijk destijds naar Xander en Wendy. Ze zat zelfs bij hem op schoot als hij op de WC zat. Guus die zo graag een 4e liefdesbaby wilde, Martijn K idem dito. Katja en Thijs die een speciale band hadden omdat hun vriend Theo hen had samengebracht. Zelfs bij de buren weet je niet wat er achter de voordeur afspeelt. Iedereen wil vooral de schone schijn ophouden en ik geef ze geen ongelijk.Schone schijn inderdaad. Ik moet dan wel denken aan de mooie-praatjes van Patty Brard met Ron Brandsteder destijds. Wendy maakte het vóór hun huwelijk uit met Xander omdat ze er achter was gekomen dat hij vreemd was gegaan. Gelijk had ze.

Toch vind ik het moeilijk als Umberto (ik vond hem een man met voorbeeldfunctie) voor een jonge blonde griet zijn gezin de rug toe keert. Umberto was zo overtuigend familieman die zijn vrouw en kinderen op de eerste plaatst plaatste. Waar staan ze dan nu? Worden ze van die eerste plaats nu afgedankt?
LOEP ME MAAR aub.
Kennelijk niet de eerste keer.

'Humberto Tan na 20 jaar weg bij Limburgse partner'

Gisteren om 14:00

2 foto's

Humberto Tan is weg bij zijn partner Ineke Geenen uit Neer en hun drie kinderen. Dat meldt Privé woensdag. Volgens het blad slaapt de presentator al twee weken ergens anders in Amsterdam.

Tan(51) heeft in de buurt van zakenwijk de Zuidas intrek genomen in een luxe kleine studio. Uit onderzoek van Privé blijkt dat Tan daar dagelijks, na afloop van zijn talkshow RTL Late Night, zijn luxe Audi Q7 parkeert. Vervolgens probeert hij ongezien hetappartementencomplex binnen te treden.

Dionne Stax

De 'ideale schoonzoon' blijkt daar vaker bezoek te krijgen van niemand minder dan Dionne Stax. Privé weet dat Tans nieuwe buren in de lift van het complex oog in oog stonden met de 31-jarige nieuwslezeres. Volgens hen heeft zij geregeld de nacht met hem doorgebracht. Tan wil over zijn relatieperikelen helemaal niets kwijt. Aan AD laat hij weten: "Ik ga er helemaal niets over zeggen. Nu niet, nooit niet." Ook Ineke zwijgt over hun relatiedrama. "Ik ga geen vragen beantwoorden. En nee, ik ga niet zeggen hoe ik me voel. Ik zeg helemaal niets", aldus Ineke tegen Privé.

'Pikante ontwikkelingen'

Eind februari meldde het blad dat er al maanden in de mediawereld werd gesproken over wel heel pikante ontwikkelingen rond Tan. Collega's van de tv-host fluisterden dat er een 'bijzondere band' was tussen Tan en de 20 jaar jongere La Stax. Zo zou hij onder het mom van werkoverleg haar middagen lang thuis bezoeken, meldde Privé destijds. Buren van Dionne zien de vader van drie geregeld in haar Amsterdamse appartementencomplex.

Hel

Tien jaar geleden ging Ineke al eens door een zelfde hel. Haar Humberto had destijds een affaire met een blonde tv-collega. Toen Tan dat contact wilde verbreken, bracht de vrouw Ineke op de hoogte van alles wat er tussen haar en Humberto was gebeurd, weet Privé. Ineke en Humberto maakten toen samen een nieuw start. Na enkele maanden werd het jongste kind Benjamin geboren. Het duo heeft samen drie kinderen (Benjamin (8), Julia (16) en Isa(19)).

Bron: de Limburger.
Ik hoorde vanochtend dat Dionne Stax te gast zou zijn bij het programma van Gijs Staverman op radio 2 vandaag.

Jammergenoeg heb ik het zelf niet kunnen luisteren (was van 13 tot 14 uur). Die zal daar toch ook niet echt lekker gezeten hebben lijkt me ....
Nothing happens for a reason
https://youtu.be/apNB6NTs9L0 Dionne Stax swingt het jaar 2016 in

Kijk wie er tegenover haar danst. Zal hier "nog niets aan de hand" zijn?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 30 maart 2017 @ 16:53:

https://youtu.be/apNB6NTs9L0 Dionne Stax swingt het jaar 2016 in

Kijk wie er tegenover haar danst. Zal hier "nog niets aan de hand" zijn? Eg wel !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind het een leuke meid, maar als zijnde echtbreekster toch wat minder.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Een bekende van mij werkt op de redactie van rtl boulevard echt al jaaaren en vaak gaat het zo dat de persoon in kwestie wordt gecontacteerd en geconfronteerd met wat er gezegd/beweerd wordt. Als de bner niet wilt dat er wat naar buiten komt gebeurt dat 9 van de 10 keer dus ook niet. Zo weet rtl boulevard heel veel dingen al maar soms komt dat pas naar buiten als de bner dat wilt... Dit zal ongetwijfeld bij Humerto ook zo zijn. En vergist je niet in hem hoor... Deze man is echt een onwijze chameur
quote:Eindeloos schreef op 30 maart 2017 @ 17:33:

Ik vind het een leuke meid, maar als zijnde echtbreekster toch wat minder.Ik vind het niet haar verantwoordelijkheid
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 30 maart 2017 @ 18:08:

[...]

Ik vind het niet haar verantwoordelijkheidPrecies! De verantwoordelijkheid ligt alleen bij hem.
quote:Kate2000 schreef op 30 maart 2017 @ 18:18:

[...]

Precies! De verantwoordelijkheid ligt alleen bij hem.Waarom ?
Zeker wel mede verantwoordelijk zeg.
quote:calvijn1 schreef op 30 maart 2017 @ 18:08:

[...]

Ik vind het niet haar verantwoordelijkheid

Ik wel. Van getrouwde mannen blijf je af.

ls het huwelijk ok is, that is. Misschien heeft hij wel de smoes mijn huwelijk is over gebruikt en dacht ze dat het waar was.
quote:Star schreef op 30 maart 2017 @ 18:23:

[...]

Ik wel. Van getrouwde mannen blijf je af.

ls het huwelijk ok is, that is. Misschien heeft hij wel de smoes mijn huwelijk is over gebruikt en dacht ze dat het waar was.

Dat ben ik met je eens

We weten het niet en om haar daar op af te rekenen vind ik voorbarig
We weten überhaupt niets.
Ik snap echt niet wat Humberto in haar ziet. Ik vind Annechien veel mooier!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 30 maart 2017 @ 18:27:

Ik snap echt niet wat Humberto in haar ziet. Ik vind Annechien veel mooier!Annechien is net een vent
quote:Nouschi schreef op 30 maart 2017 @ 18:27:

Ik snap echt niet wat Humberto in haar ziet. Ik vind Annechien veel mooier!

Ik snap het andersom niet. Totaal onaantrekkelijke man vind ik het.

En iets zegt me dat hij Annechien niet aan kan
Het gaat toch niet om uiterlijk. Misschien in 1e instantie. Maar ik mag hopen dat men verder kijkt dan dat.
quote:calvijn1 schreef op 30 maart 2017 @ 18:28:

[...]

Annechien is net een ventHoe kom je daar nou toch bij ?!
quote:rascalles schreef op 30 maart 2017 @ 20:15:

[...]

Hoe kom je daar nou toch bij ?!Annechien heeft ontzettend mannelijke trekken in haar gezicht
Dionne doet een Evaatje. Als ze er eenmaal achter komt dat die oude mannen geen kind meer willen, zoekt ze een jonger exemplaar met een spannend beroep....iets met dieren of zo...
quote:Haaz schreef op 29 maart 2017 @ 20:07:Dokers.

Als in: 1 dook, 2 dokers?

Brabants?
quote:Lucylucille schreef op 30 maart 2017 @ 18:26:

We weten überhaupt niets.Dit dus.
quote:MollyHooper schreef op 30 maart 2017 @ 20:59:

[...]

Als in: 1 dook, 2 dokers?

Brabants?

Dökers.

Sallands.
quote:Lucylucille schreef op 30 maart 2017 @ 18:26:

We weten überhaupt niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven