highlights verzorgen
donderdag 30 maart 2017 om 12:27
donderdag 30 maart 2017 om 12:46
quote:Maaique schreef op 30 maart 2017 @ 12:31:
Af en toe met zilver shampoo wassen als ze geel worden in plaats van blond.
Bedenkt voor de tip. Zal zon zilver shampoo kopen.
Zelf gebruik ik nu altijd glans of volume shampoo van kruidvat. Kan ik die blijven gebruiken?
Of kan ik andere soort gebruiken?
Af en toe met zilver shampoo wassen als ze geel worden in plaats van blond.
Bedenkt voor de tip. Zal zon zilver shampoo kopen.
Zelf gebruik ik nu altijd glans of volume shampoo van kruidvat. Kan ik die blijven gebruiken?
Of kan ik andere soort gebruiken?
donderdag 30 maart 2017 om 12:49
donderdag 30 maart 2017 om 13:03
donderdag 30 maart 2017 om 13:25
quote:Niceday76 schreef op 30 maart 2017 @ 13:05:
Zijn er dan verschillende types highlights. Zelf ga ik naar de kapper en heb nooit last van droog,dof of beschadigd haar. Was mijn haar met volume shampoo.(elke dag en föhn het dan ook)Er worden natuurlijk verschillende percentages gebruikt, en ieder haar is anders (ook vooraf) qua structuur en conditie.
Zijn er dan verschillende types highlights. Zelf ga ik naar de kapper en heb nooit last van droog,dof of beschadigd haar. Was mijn haar met volume shampoo.(elke dag en föhn het dan ook)Er worden natuurlijk verschillende percentages gebruikt, en ieder haar is anders (ook vooraf) qua structuur en conditie.
donderdag 30 maart 2017 om 14:29
Ik laat ook al jaren highlights zetten bij de kapper, wel met een toner overheen zodat het mooi een matte/asblonde tint krijgt.
Om de matte kleur er zo lang mogelijk in te houden was ik het de ene keer met mijn normale shampoo, en de andere keer met zilvershampoo. Om en om dus.
Ik ga om de 8 weken naar de kapper, en ik heb zelf persoonlijk geen last van beschadigd of droog haar.
Om de matte kleur er zo lang mogelijk in te houden was ik het de ene keer met mijn normale shampoo, en de andere keer met zilvershampoo. Om en om dus.
Ik ga om de 8 weken naar de kapper, en ik heb zelf persoonlijk geen last van beschadigd of droog haar.
donderdag 30 maart 2017 om 22:10