Zwanger worden

31-03-2017 14:54 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal,

Zijn er meer vrouwen met de volgende 'klachten'?

Ik heb 4 maart mijn laatste pil ingenomen en 7 maart ben ik 'ongesteld' geworden tot 13 maart.

Ik slikte de pil al bijna 6 jaar.

Op 25 november had ik ook al me laatste ingenomen en werd toen 30 november ongesteld tot 5 december.

Toen werd ik het 17 december weer tot 22 december.

Daarna werd ik het 15 januari en toen ben ik die dag weer met de pil begonnen.

Nu ben ik 24 dagen verder na het stoppen van de pil en ben ik het nog niet.

Heb wel een heel gek gevoel onderin me buik een trekkend gevoel en af en toe lage rugpijn, sinds 2 dagen.

Heb vorige week ook 5 dagen mega last gehad van maagzuur en heb ik nooit (alleen in me eerdere zwangerschappen al voordat ik wist dat ik zwanger was).

Zo heb ik ook meerdere dagen gevoelige borsten gehad, toen weer niet, en nu weer wel.

Oh en sinds gisteren opeens veel afscheiding, vandaag ook 1 keer met draden (sorry voor het vieze praatje)

Ben ook regelmatig opeens misselijk en loop dan volop te kokhalzen, de ene keer als ik net gegeten heb en soms ook uit het niets.

Heb vanmiddag een test gedaan (geen ochtendurine) was negatief.

Ik kan me niet herinneren toen ik de laatste keren geen pil slikte dit allemaal had.

Hopelijk ben ik niet de enige.

Wat moet ik doen?? Gewoon afwachten he?! Maar dat is zo moeilijk.

Bij me vorige zwangerschappen was ik er echt niet zo mee bezig als nu.

Groetjes Cindy
Het is; mijn zwangerschap. Niet me zwangerschap.

Doe nog een keer een test en wacht voorderest af. Nee, dat is niet moeilijk en je kunt niet anders.
Je had 7 tot 13 maart een ontrekkingsbloeding van het stoppen met de pil... Dan zou ik zeggen dat je 10 april ergens ingesteld zou worden.. En dus nu volop in je vruchtbare periode zit..

Wat de draderige afscheiding en het misselijke gevoel wel kan verklaren..
Het kan ontzettend lang duren voordat je menstruatie weer op gang komt. En het kan nog langer duren voordat je een fatsoenlijke cyclus hebt.

Je wil graag zwanger zijn en daarom let je op ieder mogelijke kwaaltje.

Maar zeker weten doe je pas met een positieve test.

Geduld dus.
En eens met Each. Het kan ook prima je eisprong zijn.
Maar als je zwanger wilt worden is het niet goed om telkens te stoppen en starten met de pil. Gewoon stoppen en gestopt blijven ook al is je cyclus dan onrelmatig
where ever you go, go with your heart
Waarom steeds stoppen en weer starten?
Van starten en stoppen ga je alleen maar meer hormonale klachten krijgen
Ik snap helemaal niets van je werkwijze.
quote:Each schreef op 31 maart 2017 @ 15:18:

Je had 7 tot 13 maart een ontrekkingsbloeding van het stoppen met de pil... Dan zou ik zeggen dat je 10 april ergens ingesteld zou worden.. En dus nu volop in je vruchtbare periode zit..

Wat de draderige afscheiding en het misselijke gevoel wel kan verklaren..Dit. En inderdaad, neem die pil of neem 'm niet, wat een gedoe.
Hoi,

Ik was eerst gestopt met de pil omdat het moest van me huisarts en niet omdat ik zwanger wilde worden.

Omdat ik al 2 jaar met de pil slikken misschien maar 4 keer een ontrekkingsbloeding heb gehad en ben toen in januari ook door de gynaecoloog onderzocht maar gelukkig was alles goed ????

Nadat ik weer begonnen was met de pil omdat me man nog niet voor een 4e wilde gaan zijn wij vaker samen erover gaan praten en vandaar dat ik daarna wel ben gestopt om zwanger te worden.

Op 1 april ben ik ongesteld geworden dus helaas niet zwanger, maar dus na me ontrekkingsbloeding een cyclus van 25 dagen.

Ik was er de eerste maand ook heel erg mee bezig vandaar dat ik al me klachten even wilde delen en kijken of er meer vrouwen zijn die dit hebben. En als ik een cyclus van 25 dagen heb moet ik het woensdag weer worden.

Maar kan ook langer zijn. Ik denk dat ik maar gewoon geduldig moet afwachten wat soms wel moeilijk is.

Maar het is voor mij al lang geleden dus weet niet meer goed wat voor menstruatie klachten ik toen had.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes Cindy
Hoi, na pil is het idd vaak onregelmatig. Menstruatieklachten lijken op zwangerschapsklachteb. Succes met zwanger raken.
Hoi, dank je wel.

Maar toen ik eerder met de pil gestopt was had ik gelijk na me 1e echte menstruatie een cyclus van 28 dagen, dat 2 x en toen ben ik weer met de pil begonnen. Dus toen zat er wel een regelmaat in, toen begonnen met de pil en 2 strippen gebruikt toen ik weer stopte.

Dus ben benieuwd woensdag want dan heb ik een cyclus van 25 dagen, maar wordt ik het niet wacht ik toch nog tot zaterdag want dan zit ik op de 28 dagen. Ik denk wel dat ik als ik woensdag of donderdag nog niet ongesteld ben een testje ga doen, kan niet wachten.
Hoi hoi, gisterochtend had ik een negatieve test. Maar tot nu toe nog niet ongesteld en nog steeds pijnlijke borsten. Morgenochtend weer testen of maak ik mezelf dan gek?
Ja
Je zei dat je woensdag pas op 25 dagen zat toch? En dat je eerder cyclus van 28 dagen had. Dan zou ik sowieso op de 29 e dag wachten met je eerste test. En je cyclus kan ook heel goed wat langer duren. Aangezien je de pil slikte en toen weer niet en toen weer wel, zou het me niet raar kijken als je lichaam een nieuw evenwicht zoekt. Een cyclus van 21 tot 36 dagen is gemiddeld. Weet je wanneer je eisprong was? De fase tussen eisprong en menstruatie is bij de meeste vrouwen gelijk. Veertien dagen na de eisprong kun je gaan testen, als de test dan negatief is, is de kans wel heel klein dat je toch zwanger bent.
Ik denk zelf dat ik me eisprong de 14 of 15 had want toen veranderde me afscheiding. Ik wacht nog geduldig dan maar tot maandag als ik dan nog niet ongesteld ben.
Dan lijkt me dat je niet zwanger bent, als je toen je eisprong had.. in de meeste gevallen zou je dan nu namelijk een in ieder geval licht positieve test moeten hebben.
Oke, nou ik wacht nog geduldig af wat er gaat gebeuren. Voorlopig nog geen tekenen dat me menstruatie eraan komt wat ik normaal wel had.
Nou ik ben vanmorgen ongesteld geworden dus een cyclus van 27 dagen afgelopen maand. Op naar de nieuwe ronde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven