Werk & Studie alle pijlers

Negeren

01-04-2017 23:14 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit ergens mee mee en Dat is dat een collega en ik elkaar al 4 weken negeren. en dat is gekomen nadat ik had gezegt dat ik hem zal helpen ergens mee en vervolgens naar een andere collega ben gegaan omdat hij intussentijd naar mij toe is gekomen en gevraagd had om te helpen. Toen heb ik gezegt gezegd dat het niet kon omdat ik die andere collega moest helpen maar hij zij: is maar heel even. en toen ik bij hem klaar was toen negeerde hij mij ineens En het vervelende is dat dit vaker is voorgekomen iemand tips ?
watte?
Ik denk dat het volgen van een cursus Nederlands (jou) helpt.

Ik snap namelijk helemaal niks van je verhaal.
Wut???
Well behaved women rarely make history.
"Ha collega, sorry dat het even wat langer duurde"
Leg eens uit wat je bedoeld.
Ja sorry ik werk niet met kommas en punten haha
haha
Terugnegeren?
.
anoniem_641c6270acdb8 wijzigde dit bericht op 02-04-2017 18:27
Reden: Dubbel
% gewijzigd
TO, mensen nemen je serieuzer en meer moeite voor je als je ook de moeite neemt om goed zinnen en interpunctie te gebruiken.
Oké even in het kort een collega en ik negeren elkaar omdat 4 weken geleden ik iemand anders ben gaan helpen in plaats van hem.

En ik durf niet op hem af te stappen omdat dit in het verleden ook al is gebeurt en toen kreeg ik een grote mond van hem dat ik moest opdonderen
In zijn koffie spugen.
Dat helpen was in ieder geval niet op het gebied van spelling.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Na je aanvulling zou ik zeggen: lekker blijven negeren.
Ja maar dat wil ik juist niet want ik kan altijd omzettend met hem ouwehoeren en lachen
quote:Beuvinkje schreef op 01 april 2017 @ 23:19:

Ja sorry ik werk niet met kommas en punten hahaEén tip: in elk vorm van geschreven communicatie maken leestekens een wereld van verschil. Niet alleen in leesbaarheid, maar ook in de indruk die je op mensen maakt. "Niet aan kommas en punten doen" is echt een beetje.... dom.
quote:Beuvinkje schreef op 01 april 2017 @ 23:27:

Ja maar dat wil ik juist niet want ik kan altijd omzettend met hem ouwehoeren en lachenHee Collega komma ik weet niet wat er aan de hand is komma maar het bevalt me niks punt Zullen we het even uitpraten vraagteken Ik zou graag weer normaal met elkaar om gaan punt
Ja oké snap ik
Ik weet wel wat er aan de hand is. Maar ik ben bang voor de confrontatie, en zijn reactie
Dan ga je naar hem toe en zeg je dat je erover wilt praten. Als hij dan weer zo bot reageert geef je aan dat je daar niet van gediend bent en bedenk je dat je met dat soort mensen geen zin hebt om 'leuk te ouwehoeren'.
quote:MoirenPhae schreef op 01 april 2017 @ 23:24:

In zijn koffie spugen. hell yeah!!!
Oké dankjewel ik ga het maandag proberen en jullie horen van mij ????
quote:hoelahoepla schreef op 01 april 2017 @ 23:30:

[...]

Eén tip: in elk vorm van geschreven communicatie maken leestekens een wereld van verschil. Niet alleen in leesbaarheid, maar ook in de indruk die je op mensen maakt. "Niet aan kommas en punten doen" is echt een beetje.... dom.Eerlijk gezegd vind ik 'zij' in plaats van 'zei' vele malen erger.
quote:Beuvinkje schreef op 01 april 2017 @ 23:36:

Oké dankjewel ik ga het maandag proberen en jullie horen van mij ????Oke tot dan ???
I'm a goal digger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven