Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misselijkheid lijkt wat minder vandaag, maar vanmorgen erge buikpijn, dus meteen weer niet zo positief. Bleeegh, ik vind er ook niks aan zwanger zijn.

Hoge maandlasten zit je ook niet op te wachten inderdaad, je wil nog wel leuke dingen blijven doen ook en niet kromliggen om hypotheek te betalen.
Ik wil ook een huis kopen! Vind het een mooi voornemen voor 2009/2010.

Moet je veel dingen meenemen naar de hypotheker Inad?
Weet er iemand een leuke site waar ze name it verkopen?

Juna heeft er nu 1 broek van en ding is geweldig. Slijt niet, blijft mooi en bovenal: hij past haar heel erg goed (andere broeken zijn altijd te lang). Dus ik wil eens kijken of ik ergens wat spullen kan inslaan.
http://www.kakketula.nl/a...&area=merkenshop&start=mk
Ik had het kunnen weten
Star, Queen of kledinggooglen!
Peas on earth!
En nog snel ook hè
Name it

Maar Eow, dit is wel een inkoppertje hoor... Kan jij niet googlen op 'name it kinderkleding'?
Peas on earth!
Idd.

Welke kleren past Ceetje goed? Juna is echt lástig met kleding.

(en hoewel ik een hekel heb aan te dure kleren, we hebben over een paar maanden een bruiloft en dan krijgt ze dus wél een jottum jurk )
Heb ik ook gedaan, maar vond niet echt leuke sites
www.kixx-online.nl
Loretta is De Mol. Punt.
Jottum moet je dan nu alvast ergens kopen in de uutverkuup.

Ceetje past een hoop wel goed, Name It is inderdaad leuk spul, maar nu bijvoorbeeld een jurkje van Zeeman en zit ook goed.
En daar is Kess
Kess wordt ook wakker als het over kleding googlen gaat
Peas on earth!
Heej trouwens, in die hele bijsluiter (en bijsluiter van apotheek zelf) staat niets over onbetrouwbaarheid pil bij gebruik antibiotica. Das toch raar?
Peas on earth!
Ja maar daar doelde ik wel op Erwt

Ik heb overigens ook vorige jaar een shirtje van Eager Beaver gekocht, maar dat was echt bagger, 2x wassen het het was uit model. Is dat altijd zo?

Ik kan er toch geen wijs uit worden, want ik heb ook shirtjes van de Zeeman die ik kan blijven wassen zonder dat het lelijk wordt.
quote:Star schreef op 29 januari 2009 @ 13:04:

Ja maar daar doelde ik wel op Erwt

Haha, dat snapte ik hoor

Maar ik zie er in hele bijsluiter niets over terug, en das eigenlijk wel gek toch? Lees toevallig op ander topic allerlei enge verhalen over zwanger worden met anitbiotica en aangeboren afwijkingen enz
Peas on earth!
quote:Eowynn_ schreef op 29 januari 2009 @ 12:43:

Ik wil ook een huis kopen! Vind het een mooi voornemen voor 2009/2010.

Moet je veel dingen meenemen naar de hypotheker Inad?

alleen allebei een loonstrook..

Ging ook om advies nog he, bij daadwerkelijk afsluiten komt vast meer kijken. ze hebben trouwens gegevens ier in bestand vanwege huidige hypotheek ier. En geluk ook: ier heeft huidige hypotheek op hele lage rente vast voor 30 jaar, dus dat deel (meer dan de helft) houden we dan bij huidige hypotheekverstrekker en we lenen de rest er (onder inmiddels minder gunstige voorwaarden) erbij. Maar dat grootste deel blijft dus heel gunstig geleend.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik snap dus echt níets van hypotheken. Inad's verhaaltje snap ik nog nét als ik me echt heel goed probeer te concentreren. Alles wat daarbij komt wordt echt onbegrijpelijke brij voor me
Peas on earth!
mijn eerste zwangerschap eindigde in miskraam en heel toevallig (niet) had ik toen AB gebruikt want longontsteking, toen ik al zwanger was maar t nog niet wist.

Ik zou uitkijken idd, er is een ab die wel mag tijdens zwangerschap dacht ik. Volgens mij kan het gewoon samen met de pil hoor.

In Inadstad zit sinds kort een Name it winkel. Dacht altijd dat dat duur merk was, maar niet dus! Haar kerstjurk (zie hyves) daar gekocht voor 12, 95
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Leuk, moraalridder discussie
Vroeg 't me ook vooral af omdat ik niets kan terugvinden over verminderde betrouwbaarheid pil. Nouja, maar een beetje voorzichtig doen

Ik heb zin in snoep.
Peas on earth!
Stomme discussie is dat (kan ook aan mijn humeur liggen ).
Peas on earth!
Amoxiciline ofzo mag inderdaad met borstvoeding, ook met zwangerschap volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven