Theehuis
donderdag 29 januari 2009 om 13:16
Name it is niet overdreven duur nee. Voor broekje van Juna heb ik 10,- betaald en die is echt heel goed.
Ik vraag me wel af of wij wel een hypotheek krijgen. Nooit serieuze schulden gehad, maar wel brieven van bank van 'vul je saldo nu eens aan' en een blokkade op automatische incasso's door te vaak limiet overschrijden.
Vraag me af of dat meetelt.
Ik vraag me wel af of wij wel een hypotheek krijgen. Nooit serieuze schulden gehad, maar wel brieven van bank van 'vul je saldo nu eens aan' en een blokkade op automatische incasso's door te vaak limiet overschrijden.
Vraag me af of dat meetelt.
donderdag 29 januari 2009 om 13:22
quote:Eowynn_ schreef op 29 januari 2009 @ 13:16:
Vraag me af of dat meetelt.Nee, voor een BKR-rergistratie moet je echte schulden hebben. Ik had er bijna een dankzij Chico, maar kunnen ondervangen. Kreeg gelukkig van te voren waarschuwing.
Vraag me af of dat meetelt.Nee, voor een BKR-rergistratie moet je echte schulden hebben. Ik had er bijna een dankzij Chico, maar kunnen ondervangen. Kreeg gelukkig van te voren waarschuwing.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 29 januari 2009 om 13:25
donderdag 29 januari 2009 om 13:31
Oh, heb nog ooit ergens bij gehoord dat ik een registratie zou krijgen, ook nog nooit betalingsachterstanden gehad (op een enkele herinnering na), wel betalingsregelingen bij belastingdienst, maar altijd op tijd nagekomen.
Dus volgens mij valt het dan wel mee. En idd zijn er verschillende coderingen, bedragen maken volgens mij niet zoveel uit.
Dus volgens mij valt het dan wel mee. En idd zijn er verschillende coderingen, bedragen maken volgens mij niet zoveel uit.