Theehuis
donderdag 29 januari 2009 om 12:40
donderdag 29 januari 2009 om 12:44
donderdag 29 januari 2009 om 13:02
donderdag 29 januari 2009 om 13:05
donderdag 29 januari 2009 om 13:06
quote:Star schreef op 29 januari 2009 @ 13:04:
Ja maar daar doelde ik wel op Erwt
Haha, dat snapte ik hoor
Maar ik zie er in hele bijsluiter niets over terug, en das eigenlijk wel gek toch? Lees toevallig op ander topic allerlei enge verhalen over zwanger worden met anitbiotica en aangeboren afwijkingen enz
Ja maar daar doelde ik wel op Erwt
Haha, dat snapte ik hoor
Maar ik zie er in hele bijsluiter niets over terug, en das eigenlijk wel gek toch? Lees toevallig op ander topic allerlei enge verhalen over zwanger worden met anitbiotica en aangeboren afwijkingen enz
Peas on earth!
donderdag 29 januari 2009 om 13:11
quote:Eowynn_ schreef op 29 januari 2009 @ 12:43:
Ik wil ook een huis kopen! Vind het een mooi voornemen voor 2009/2010.
Moet je veel dingen meenemen naar de hypotheker Inad?
alleen allebei een loonstrook..
Ging ook om advies nog he, bij daadwerkelijk afsluiten komt vast meer kijken. ze hebben trouwens gegevens ier in bestand vanwege huidige hypotheek ier. En geluk ook: ier heeft huidige hypotheek op hele lage rente vast voor 30 jaar, dus dat deel (meer dan de helft) houden we dan bij huidige hypotheekverstrekker en we lenen de rest er (onder inmiddels minder gunstige voorwaarden) erbij. Maar dat grootste deel blijft dus heel gunstig geleend.
Ik wil ook een huis kopen! Vind het een mooi voornemen voor 2009/2010.
Moet je veel dingen meenemen naar de hypotheker Inad?
alleen allebei een loonstrook..
Ging ook om advies nog he, bij daadwerkelijk afsluiten komt vast meer kijken. ze hebben trouwens gegevens ier in bestand vanwege huidige hypotheek ier. En geluk ook: ier heeft huidige hypotheek op hele lage rente vast voor 30 jaar, dus dat deel (meer dan de helft) houden we dan bij huidige hypotheekverstrekker en we lenen de rest er (onder inmiddels minder gunstige voorwaarden) erbij. Maar dat grootste deel blijft dus heel gunstig geleend.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 29 januari 2009 om 13:14
mijn eerste zwangerschap eindigde in miskraam en heel toevallig (niet) had ik toen AB gebruikt want longontsteking, toen ik al zwanger was maar t nog niet wist.
Ik zou uitkijken idd, er is een ab die wel mag tijdens zwangerschap dacht ik. Volgens mij kan het gewoon samen met de pil hoor.
In Inadstad zit sinds kort een Name it winkel. Dacht altijd dat dat duur merk was, maar niet dus! Haar kerstjurk (zie hyves) daar gekocht voor 12, 95
Ik zou uitkijken idd, er is een ab die wel mag tijdens zwangerschap dacht ik. Volgens mij kan het gewoon samen met de pil hoor.
In Inadstad zit sinds kort een Name it winkel. Dacht altijd dat dat duur merk was, maar niet dus! Haar kerstjurk (zie hyves) daar gekocht voor 12, 95
Wat Supersmollie zegt vind ik ook