Theehuis
donderdag 29 januari 2009 om 14:17
donderdag 29 januari 2009 om 14:20
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 januari 2009 @ 14:15:
Wij mij leuk lijkt, is criminologie.
Yep, lijkt me ook interessant. Heb een keer leuke vacature gezien bij de Politie...moest alleen nog heeeeeeeeel lang doorleren.
Trouwens is mijn opleiding niet wat voor jou Eow? Jouw verhaal lijkt op die van mij, vergeet ik iedere keer te zeggen...
Wij mij leuk lijkt, is criminologie.
Yep, lijkt me ook interessant. Heb een keer leuke vacature gezien bij de Politie...moest alleen nog heeeeeeeeel lang doorleren.
Trouwens is mijn opleiding niet wat voor jou Eow? Jouw verhaal lijkt op die van mij, vergeet ik iedere keer te zeggen...
donderdag 29 januari 2009 om 14:39
Jouw opleiding heb ik ook in overweging Dier Heb ik toen ik van de Havo afkwam ook al een keer overwogen. :0
Maar er is zoveel wat me leuk lijkt, op HBO:
Toegepaste psychologie
Management Economie en Recht
Personeel en Arbeid
Culturele Maatschappelijke Vorming
Communicatie
Dat zijn wel zo'n beetje de opties die ik nu heb/die ik overweeg. Met als voordeel bij P&A en TP dat ik die opleiding verkort kan doen, waarschijnlijk ook wel een aantal vrijstellingen voor CMV.
Maar er is zoveel wat me leuk lijkt, op HBO:
Toegepaste psychologie
Management Economie en Recht
Personeel en Arbeid
Culturele Maatschappelijke Vorming
Communicatie
Dat zijn wel zo'n beetje de opties die ik nu heb/die ik overweeg. Met als voordeel bij P&A en TP dat ik die opleiding verkort kan doen, waarschijnlijk ook wel een aantal vrijstellingen voor CMV.
donderdag 29 januari 2009 om 14:49
donderdag 29 januari 2009 om 15:11
P&A zou het meest breed, het best te combineren zijn. Heb tijdens studie veel keuzevakken in die richting gedaan, eerste jaar is gelijk en ik weet dat ik het een leuk vakgebied vind (Eowman doet dat ook)
MER lijkt me erg leuk, maar wel zwaar (want totaal nieuw en heel anders) en lastiger te combineren denk ik.
MER lijkt me erg leuk, maar wel zwaar (want totaal nieuw en heel anders) en lastiger te combineren denk ik.
donderdag 29 januari 2009 om 15:21
donderdag 29 januari 2009 om 15:25
donderdag 29 januari 2009 om 15:30
Ploticologie? Klinkt idd leuk . Mijn zus is ploticoloog en heeft een baan met giga salaris in Brussel, dus in die zin levert het wel wat op. Ze heeft er wel veel bestuurskunde bij gedaan. Mij lijkt het saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Uit Eow's rijtje zou ik voor Communicatie of Personeel & arbeid gaan. Allebei ook behoorlijk nuttig, lijkt me. Dat zijn dingen waar werkgevers altijd blij mee zijn én leuk om te doen.
Uit Eow's rijtje zou ik voor Communicatie of Personeel & arbeid gaan. Allebei ook behoorlijk nuttig, lijkt me. Dat zijn dingen waar werkgevers altijd blij mee zijn én leuk om te doen.
Ik ben mijn eigen bananenschil