Durf te vragen, deel 11
dinsdag 4 april 2017 om 21:53
jammjamm wacht, wacht even mijn mond leegeten, even kijken ik heb nog een stukje abrikozen de luxe ( abrikozen met slagroom en witte chocoladevlokken ) of gewone ruitjesabrikozen of ruitjeskersen.
Kies maar....
hmm lastig, ik zou het zo snel niet weten, sorry
Eet jij altijd meer dan 1 stukje vlaai ?
Kies maar....
dinsdag 4 april 2017 om 22:03
quote:Mother_Earth schreef op 04 april 2017 @ 21:53:
jammjamm wacht, wacht even mijn mond leegeten, even kijken ik heb nog een stukje abrikozen de luxe ( abrikozen met slagroom en witte chocoladevlokken ) of gewone ruitjesabrikozen of ruitjeskersen.
Kies maar....
Ik dacht er zit een vuiltje op mijn scherm, zie nu pas dat de jammjamm wacht, wacht even mijn mond leegeten, even kijken ik heb nog een stukje abrikozen de luxe ( abrikozen met slagroom en witte chocoladevlokken ) of gewone ruitjesabrikozen of ruitjeskersen.
Kies maar.... doorgestreept is en ik maar over mijn scherm vegen
Bij voorkeur 2 stukjes
Najib Amhali
Welke vlaai is je favoriet?
Kies maar....
Ik dacht er zit een vuiltje op mijn scherm, zie nu pas dat de jammjamm wacht, wacht even mijn mond leegeten, even kijken ik heb nog een stukje abrikozen de luxe ( abrikozen met slagroom en witte chocoladevlokken ) of gewone ruitjesabrikozen of ruitjeskersen.
Kies maar.... doorgestreept is en ik maar over mijn scherm vegen
Bij voorkeur 2 stukjes
Najib Amhali
Welke vlaai is je favoriet?