nieuwegein
donderdag 29 januari 2009 om 23:25
Hallo meiden,
Ik woon sinds kort in Nieuwegein. Heel gezellig hier, maar ik heb geen idee waar ik hier leuke vriendinnen kan vinden. Heb veel vrienden door heel nederland heen, maar het lijkt me ook gezellig om gewoon es een keer bij mij of iemand anders s'avonds te chillen of ff iets te drinken zonder dat je daarna nog een uur onderweg bent naar huis....
Als je begrijpt wat ik bedoel en hetzelfde "probleem" hebt, let me know.
-x- Babet
Ik woon sinds kort in Nieuwegein. Heel gezellig hier, maar ik heb geen idee waar ik hier leuke vriendinnen kan vinden. Heb veel vrienden door heel nederland heen, maar het lijkt me ook gezellig om gewoon es een keer bij mij of iemand anders s'avonds te chillen of ff iets te drinken zonder dat je daarna nog een uur onderweg bent naar huis....
Als je begrijpt wat ik bedoel en hetzelfde "probleem" hebt, let me know.
-x- Babet
woensdag 11 maart 2009 om 22:56
hey!
ik ken het probleem
ik ben afgelopen zondag naar nieuwegein verhuist maar er is denk k niet veel te beleven hier..
en idd.. veel zin om elke dag 3 uur in de trein te gaan zitten heb ik ook niet zoveel zin in...
ben wel een jongen..hoop dat je dat niet erg vind..
als je wil weten wie ik ben kijk je maar even op me hyves...
wesleybeerendonk.hyves.nl
en hoop snel eens met je af te spreken
xxx
ik ken het probleem
ik ben afgelopen zondag naar nieuwegein verhuist maar er is denk k niet veel te beleven hier..
en idd.. veel zin om elke dag 3 uur in de trein te gaan zitten heb ik ook niet zoveel zin in...
ben wel een jongen..hoop dat je dat niet erg vind..
als je wil weten wie ik ben kijk je maar even op me hyves...
wesleybeerendonk.hyves.nl
en hoop snel eens met je af te spreken
xxx
donderdag 12 maart 2009 om 14:04
zaterdag 14 maart 2009 om 15:08
Klopt ben idd 24.
Het sfeervolle City Plaza, hahaha.....
Ik geef je mijn email babetje17@hotmail.com.
Dat praat wat makkelijker.
Spreek je gauw.
Liefs
Het sfeervolle City Plaza, hahaha.....
Ik geef je mijn email babetje17@hotmail.com.
Dat praat wat makkelijker.
Spreek je gauw.
Liefs