Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
quote:jennie77 schreef op 31 maart 2017 @ 20:04:

[...]

Die 3D opzetborstels gebruik ik ook,goede combinatie.Nou ik ben benieuwd.Kijk ze zullen niet zo wit worden als Gerard Joling heeft

Maar doordat je tanden schoon worden en blijven zullen ze er veel witter uitzien.Ik krijg vaak leuke reacties van wat heb je een mooi wit gebit terwijl ik ze niet eens spierwit heb.

Hier de beloofde update: ben bij tandarts en mondhygieniste geweest vandaag, ze kenden het ook en waren er beiden enthousiast over.

Omdat het niet schurend is maar wel degelijk je tanden gladder maakt en ze -kort gezegd- minder poreus maakt omdat er een beschermend laagje op je tanden komt en dat er daarom minder makkelijk koffie, thee, rode wijn etc. blijft 'hangen'.

Kreeg ook de tip om na veel koffiedrinken of andere sterk kleurende zaken als het kan even gewoon met water te spoelen, door het beschermlaagje maar ook je hele mond fris te houden blijven je tanden echt witter.

Een tongschraper gebruikte ik al; scheelt ook echt volgens de tandarts. Mondwater is volgens hen niet nodig; als je ook de flost of tandenstokers gebruikt en geen klachten hebt verder that is. (doe ik ook elke avond).

Dat 'laagje' verklaart dus ook waarom het tevens helpt voor gevoelige tanden.

Aanradertje dus en fyi: ik zie echt NU al verschil, mijn tanden zijn duidelijk een tintje witter geworden. En voelen ook erg glad aan en echt ik had al best witte tanden op zich maar nu echt zo wit als toen ik een kind was!

Heb voor okt. een nieuwe afspraak: ben echt benieuwd hoe het dan gaat want een 'grote' schoonmaakbeurt die voor vandaag gepland stond was gewoon niet nodig; ws vooral omdat ik gestopt ben met roken maar dat was vorige keer ook al zo.

Er viel gewoon niet veel weg te halen, vroeger vooral nicotineaanslag blijkt nu wel.

Bedankt voor je tip, dat was echt een goeie!

Over een half jaar weer een update haha, wie weet kan ik dan meteen na de controle naar huis.. Mondhygieniste zei wel lachend toen ik vroeg waarom ze er geen foldertjes van neerlegt 'ja doei, dan hou ik geen klanten meer over..'
Tvp
quote:Bestaardigopzich schreef op 05 april 2017 @ 17:28:

[...]

Hier de beloofde update: ben bij tandarts en mondhygieniste geweest vandaag, ze kenden het ook en waren er beiden enthousiast over.

Omdat het niet schurend is maar wel degelijk je tanden gladder maakt en ze -kort gezegd- minder poreus maakt omdat er een beschermend laagje op je tanden komt en dat er daarom minder makkelijk koffie, thee, rode wijn etc. blijft 'hangen'.

Kreeg ook de tip om na veel koffiedrinken of andere sterk kleurende zaken als het kan even gewoon met water te spoelen, door het beschermlaagje maar ook je hele mond fris te houden blijven je tanden echt witter.

Een tongschraper gebruikte ik al; scheelt ook echt volgens de tandarts. Mondwater is volgens hen niet nodig; als je ook de flost of tandenstokers gebruikt en geen klachten hebt verder that is. (doe ik ook elke avond).

Dat 'laagje' verklaart dus ook waarom het tevens helpt voor gevoelige tanden.

Aanradertje dus en fyi: ik zie echt NU al verschil, mijn tanden zijn duidelijk een tintje witter geworden. En voelen ook erg glad aan en echt ik had al best witte tanden op zich maar nu echt zo wit als toen ik een kind was!

Heb voor okt. een nieuwe afspraak: ben echt benieuwd hoe het dan gaat want een 'grote' schoonmaakbeurt die voor vandaag gepland stond was gewoon niet nodig; ws vooral omdat ik gestopt ben met roken maar dat was vorige keer ook al zo.

Er viel gewoon niet veel weg te halen, vroeger vooral nicotineaanslag blijkt nu wel.

Bedankt voor je tip, dat was echt een goeie!

Over een half jaar weer een update haha, wie weet kan ik dan meteen na de controle naar huis.. Mondhygieniste zei wel lachend toen ik vroeg waarom ze er geen foldertjes van neerlegt 'ja doei, dan hou ik geen klanten meer over..' Je poetst er toch pas een paar dagen mee ?
Alle reacties Link kopieren
De Clinique Even Better Eyes Dark circle corrector, met deze crème heb ik geen concealer meer nodig onder mijn ogen.

Rituals shampoo en conditioner, hiermee is mijn haar veel minder pluizig en geen klitten meer na het wassen.
quote:Venusss schreef op 01 april 2017 @ 12:51:

[...]

Kun je als huidolie gebruiken, maar ik gebruik het ook op mijn haar

Ik doe het op mijn haar als het handdoek droog is, mijn haar wordt er super zacht van en pluist niet meer. Wordt niet vet!

En ik doe soms een druppeltje door mijn foundation (even mengen op je huid) voor een mooie glow. Je word er geen discobal van, gewoon mooi.

Ik heb gisteren deze binnen gekregen, kan ineens een aantal van hun producten uittesten

quote:MonicaG schreef op 05 april 2017 @ 19:33:

[...]

Ik heb gisteren deze binnen gekregen, kan ineens een aantal van hun producten uittesten

[afbeelding]Wat leuk zeg veel plezier met uit proberen !
quote:Pretzel66 schreef op 05 april 2017 @ 18:56:

[...]

Je poetst er toch pas een paar dagen mee ?

Ja klopt, en ik had hiervoor ook een elektrische tandenborstel maar de combi van die OralB 3D White borsteltjes en die tandpasta heeft echt een soort grauwsluier van mijn tanden gepoets. Poets 2x per dag, wel langer gepoetst dan normaal.

Dat polijstdingetje in het borsteltje samen met die tandpasta zal wel de oppervlakkige aanslag weggepoetst hebben en omdat je tanden echt superglad worden glanzen ze ook meer, ik zie het écht.

Maar omdat ik het nog even na zou vragen aan mijn tandarts + mondhygieniste, of ze het kenden en zo ja of ze er ook enthousiast over waren vandaag alvast de update.

Nu ben ik alleen nog benieuwd of het ook het komende halfjaar voorkomt dat er nieuw tandsteen komt want dat zat er wel nog, een klein beetje maar toch sinds vorige keer maar ws door het stoppen met roken vooral veel minder. En tandsteen kan je nooit wegpoetsen volgens mij.

Het is dus gewoon echt waar: ik las ook in de allemaal juichende reviews ergens: mijn tanden waren na een paar weken een paar(!) tinten lichter. Ik dacht toen óf die had zijn tanden al 3 jaar niet gepoetst of het is echt supergoed spul. Nu poetste ik altijd wel goed en had best witte tanden al maar het leek net of ik net sterke zwarte koffie had gedronken zeg maar behalve als ik nét van de mondhygieniste kwam want die polijste ze ook. Maar na een week en een sloot sterke koffie was dat hele witte alweer weg.

Nou dát effect of mijn tandjes net gepolijst waren had ik echt na 2, 3 dagen al.

Klinkt vast ongeloofwaardig (ik twijfelde ook, daarom vroeg ik ook waar poetste je eerst mee haha) maar echt een aanrader dus!

ps: na het polijsten vanmiddag waren ze weer net zo wit als toen ik een kind was; dat moet er wel even bij maar ik heb goede hoop dat het nu ook zo blijft, en of de mondhygieniste over een halfjaar nog iets te doen heeft.. als ik echt 0,0 tandsteen heb dan zou ik wel heel blij zijn en moet erbij zeggen dat ik NOOIT een keer oversla ben er echt een zeikerd in en bang voor de boor vooral..
anoniem_64c3ed0a3df89 wijzigde dit bericht op 05-04-2017 20:40
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hmm morgen eens kijken in de stad of ze het ergens hebben.
quote:Pretzel66 schreef op 05 april 2017 @ 20:38:

Hmm morgen eens kijken in de stad of ze het ergens hebben.

Volgens mij verkopen ze het alleen online, net nog even gekeken bij beslist.nl linkje:

https://www.beslist.nl/pr ... 61633_561639/c/merk~82908

Heb het bij tandartsplein gekocht omdat je daar v.a. 25,- geen verzendkosten hebt, ik had nog meer nodig en alles wat ze op bv huisdier- of scheerplein verkopen telt mee dus ik zat zo aan de 25,- maar had dus ook 4 van die Oral-B opzetborsteltjes gekocht dat is al bijna 14,- dus..

Vond het vooral handig dat je als je voor 14 uur in de middag besteld voor 95 cent extra je je pakje als alles op voorraad is -en dat was het- die avond tussen 6 en 10 bezorgd krijgt. Klokslag 18 uur stond het voor m'n neus dus kon meteen gaan poetsen

Heb toen wel gegoogeld op 'waar te koop' maar zag het nergens anders.. ze hebben ook iets kleinere tubes van 75 ml als je denkt mwoah kweeniehoor.. Mocht je het ergens in de winkel zien liggen: laat het ff weten want met verzendkosten als ik verder niks nodig heb wordt het wel érg duur.

O ja let wel op dat je de whiteningversie koopt, ze hebben verschillende soorten!
anoniem_64c3ed0a3df89 wijzigde dit bericht op 05-04-2017 21:01
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Bij de Dio dogist hebben ze het ook.
Wat leuk bestarrdigopzich dat je nu al resultaat ziet.Bij mij was dat toen ongeveer na 2 weken maar ze blijven nog steeds schoon.Ik hoef dus ook niet zo vaak naar de mondhygienist.

Pretzel sommige DA drogisten verkopen het,die van ons helaas niet,dus ik koop het altijd online,sla ik vaak voor een heel jaar in.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Emma95 schreef op 05 april 2017 @ 21:05:

Bij de Dio dogist hebben ze het ook.Ah Dio zit hier in het dorp dankjewel !
quote:jennie77 schreef op 05 april 2017 @ 21:05:

Wat leuk bestarrdigopzich dat je nu al resultaat ziet.Bij mij was dat toen ongeveer na 2 weken maar ze blijven nog steeds schoon.Ik hoef dus ook niet zo vaak naar de mondhygienist.

Pretzel sommige DA drogisten verkopen het,die van ons helaas niet,dus ik koop het altijd online,sla ik vaak voor een heel jaar in.

Jij bedankt voor de tip, en DIO drogisten lees ik, sommige DA drogisten hier in mijn buurt zit alleen Kruitvat en Etos maar zal eens om me heen kijken als ik de stad inga. En in mijn eentje doe ik wel lang met een tube, ik doe er niet meer op dat er op dat borsteltje past en dat is meer dan genoeg.

Leuk topic trouwens, heb al meer dingen gezien waarvan ik dacht dat ga ik eens proberen. Bv anti-redness cream van Clinique voor mijn rode wangetjes met couperose; heb een proefje gevraagd bij Douglas en gebruik dat nu sinds zaterdag. Heb het idee dat het wel kalmerend werkt, vooral 's ochtends zie ik verschil. Maar heb ook niet zoveel opvliegers gehad, was niet zo warm de afgelopen dagen.. en best veel geld zo'n potje en ik héb 2 potten dagcreme gehamsterd van E. Arden, zwaar afgeprijsd bij Etos. Ook facewash met een beetje munt lijkt wel, ook lekker fris en make-up vliegt er ook af. Beetje zonde om die dan te laten staan. Ben zo hebberig met dit soort spullen niet normaal
Tvp
quote:Pretzel66 schreef op 05 april 2017 @ 21:07:

[...]

Ah Dio zit hier in het dorp dankjewel !Doe je ook een review over 2 weekjes of zo?
quote:Bestaardigopzich schreef op 05 april 2017 @ 21:37:

[...]

Doe je ook een review over 2 weekjes of zo? Doe ik ;)
Leuk topic! Niet echt een beautytip, maar werkt wel als een tierelier tegen jeukende muggenbulten: de click-away van care plus. Ideaal ding!
Tvp
Tvp
quote:Zomerbloem23 schreef op 05 april 2017 @ 21:58:

Leuk topic! Niet echt een beautytip, maar werkt wel als een tierelier tegen jeukende muggenbulten: de click-away van care plus. Ideaal ding!Werkt bij mij niet, ik zweer bij azaron (tube, biet stick)
Wat een fijn topic! Ik heb veel aan de diverse tips.

Ik heb vandaag voor het eerst de Nivea for Men balsem sensitive (bij Etos 1+1 gratis) gebruikt als primer onder mijn foundation i.c.m de Urban Decay all nighter make-up settingspray en ik moet zeggen: mijn make-up zit er nog perfect op en zelfs mijn T-zone glimt niet. Dat worden dus blijvertjes.

Ik gebruik trouwens sinds een week ook de Max Factor False Lash Effect Voluptuous Mascara en dat is een blijvertje: mooi gespreide, gekrulde wimpers en echt meer lengte en volume.

De tandpasta ga ik vandaag bestellen :-).
Die Nivea balsem zie ik zo vaak voorbij komen, maar ruikt die dan niet erg 'mannelijk'?

Ben een beetje bang dat de geur gaat mixen met mijn parfum, of valt dat wel mee?
Naar de stad geweest en eye primer van Catrice gekocht setting spray , poeder en groene concealer van LA girl plus gimme Brow van Benefit

Zo even naar de Dio lopen voor die Vitis tandpasta !
quote:MonicaG schreef op 06 april 2017 @ 12:49:

Die Nivea balsem zie ik zo vaak voorbij komen, maar ruikt die dan niet erg 'mannelijk'?

Ben een beetje bang dat de geur gaat mixen met mijn parfum, of valt dat wel mee?Alleen in het begin ruik je het een beetje, maar die geur is echt heel snel weg. Ik heb de sensitive versie genomen, want in de originele schijnt veel alcohol te zitten en daar gaan mijn ogen van tranen. Ik had er ook goede recensies over gelezen en moet zeggen: valt niet tegen. Het eerste uur had ik wel het idee dat er iets op mijn gezicht "lag", maar dat was daarna weg en nu vijf uur later zit alles er nog perfect op. Ik moet nog wel even testen wat het doet zonder setting spray.
Ik gebruik altijd minerale make up van Bare Escentuals. Geweldig, nooit meer last van een glimhuid (ik heb een gecombineerde huid). Het blijft echt de hele dag mooi zitten, wat je ook doet.

Geen primer of setting spray nodig. Lijkt me vreselijk, al die laagjes op je gezicht.

Heb er alleen dunne een moisturizer onder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven