Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Vanmorgen een sms-je.... "zo fout, maar zo lekker...mijn god wat is seks met jou lekker....maar zooooo fout" Eh....ja....en dus??? More where that came from...:-$
@ geheim -> redelijk lekker jah.....

@ alle andere "dames" hahahaha
quote:stewardess schreef op 29 januari 2009 @ 17:38:

@ Geve, gooi jij er eens eentje tegenaan.....juicy details graag Het lag in de lijn van de verwachting dat jij dat zou vragen, aagje. Maar het antwoord van Mynick was "no way Jose" dus jammer maar helaas, pindakaas. Is maar goed ook eigenlijk, ik wil jullie niet jaloers maken.
heee come on.....

juicy details...ik ben ook eens bijna betrapt in mijn privesfeer....

had rokje aan...slipje eronder uit (snel achter een kussen van een bank weggestopt) en was nog behoorlijk aan hetsoppen....toen vriendlief thuis kwam...en dan maar normaal gezellig koffierdinken terwijl we net aan het vozen waren....dus dat
quote:vamylena schreef op 29 januari 2009 @ 21:56:

heee come on.....

juicy details...ik ben ook eens bijna betrapt in mijn privesfeer....

had rokje aan...slipje eronder uit (snel achter een kussen van een bank weggestopt) en was nog behoorlijk aan hetsoppen....toen vriendlief thuis kwam...en dan maar normaal gezellig koffierdinken terwijl we net aan het vozen waren....dus dat

Oei ging dus net goed? Maar kende je vriend en SV(?) elkaar wel dan? Of had je hem even onder de bank verstopt?

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee met (bijna) betrapt worden, wil ik ook graag zou houden als het kan
Nou vooruit dan. Niet echt betrapt, eerder gek doen.

Een zaterdag in januari, avondschemering, 2°C buiten... parkeerplaats treinstation... cabrio (van vriendin)... geilen, vozen... niet genoeg plaats dus dak weggeklapt... paardje rijden (zij on top)... razen er 2 treinen voorbij... crazy vriendin zwaait naar die treinen... de derde stopt in het station... enkele passagiers stappen uit... nog nooit zo snel geweest.
Die sv van jou houdt echt van kou he, Geve. Ik zou bijna denken dat je Henk was.
mijn ex heeft altijd gedacht dat mijn sv en ik goede vrienden waren en dat accepteerde hij! hahaha alsi k het zo terug lees denk ik wat is ie dom geweest hahahaha
Ik kan me daar nou niks bij voorstellen, buitenseks bij die vrieskou.Krimpt ie daar niet van?
't Is net als een sauna, Stew, in het heetst van de strijd voel je de kou niet. Enneh... het went ook wel.
Ik geloof niet dat ik daaraan zou willen wennen, brrrrr.
En al helemaal niet als je de leeftijd van geve zou hebben.....
@ Hela, bedoel je dat ie op die leeftijd altijd op krimpstand staat?
Krimpstand
Geen idee, stewardess. Maar wel dat je als ouwe lul een beetje bij vrieskou in een cabrio zit te wippen....
Ik ontken alles. Wie, Geve? Nooit van gehoord! Da's een fictief persoon uit een virtuele wereld.
Dus je bent gewoon Henk40?
Zou best kunnen. De laatste keer dat ik telde had ik 57 alter-ego's maar die ken ik zelf ook niet allemaal.
Hoi

Heb ZOVEEL bij moeten lezen, kan gewoon niet meer reageren.. En ja, dat is wilskracht.

Had vanavond date, meneer is terug van zijn vakantie. Heb het gevoeld... Hij was nog lekkerder dan ooit .. Hm.. Ik ehm. proefde de sneeuw, zeg maar..

Morgen alwéér een date. Heeft-ie mij gemist ofzo??
Hahaha stew! Ik zou bijna denken dat je Henk was.

Betrapt worden (of bijna) verschrikkelijk!

Dat wil ik dan weer niet... (en zeker niet VM d'r verhaal) Oepss

@Recuerdo: Da's lastig, rot dat er zo'n gevoel komt kijken bij een (hele leuke neem ik aan) nieuwe baan. Proficiat trouwens! (f)

Je kunt hem toch wel blijven zien? Hebben jullie het daar over gehad?

En wie weet wat de nieuwe baan brengt...

@Geve, ik heb ineens een hele andere kijk op de trein

@Liefblond: Euhhh... het was vast niet koud, toch? Haha

Seks in de kou, geen haar op mijn hoofd! Echt niet!

Vandaag met collega gewerkt, 't was vreemd, geen enkel teken van 'dat er iets is tussen ons' Normaal gesproken wel, ook al kunnen we niet eens even zoenen ofzo, altijd iets van een aanraking, opmerking, vandaag nauwelijks/niet. Buiten dat een aantal andere dingen die me niet bevallen. Morgen werk ik weer met hem, ik zie wel hoe het dan gaat, maar het zal me niet verbazen als ik er zeer binnenkort een punt achter zet.

Daar heeft date ook wel mee te maken maar buiten dat, het gaat niet zoals in het begin, het loopt niet, het doet niet, ik weet het niet.

En een sc moet voor de fun zijn, niet om over te lopen tobben of wat dan ook. Weet het even niet zo goed....

Ook goed nieuws, morgen gegarandeerd spierpijn!

Date heeft het meer dan goed gemaakt!

Mijn god wat is die man lekker...
Toy doe wat je denkt dat goed is! En meisje ik hoop voor je op spierpijn...is zo een lekkere herinnering!
quote:stewardess schreef op 29 januari 2009 @ 22:57:

Die sv van jou houdt echt van kou he, Geve. Ik zou bijna denken dat je Henk was.whahahahhahaha.....(sorry beetje spuit 11 reactie)
Toy, toevallig, ik zat net ook met mijn sv met hetzelfde. Vond begin van de week ook dat het niet liep, en niet ging, maar kon er mijn vinger niet op leggen. Gisteren op weg naar onze date dacht ik dus ook: Even kijken hoe het vandaag gaat, en als het niet meer echt spettert, dan moesten we het maar eens af gaan bouwen.

Alsof hij het wist! Jesus, het spetterde van alle kanten! Helemaal genoten, meneer is weer helemaal terug, zullen we maar zeggen.

Mag dus nog even blijven..... Graag zelfs!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
liefblond: lekker zeg dat ie terug is van zn vakantie. Ik wacht nog op een smsje dat ie weer in het land is. Heb hem best wel een beetje gemist. Maar zo sterk als ik ben ga ik niet de eerste smsje sturen…..

Ja ik denk wel dat ie je gemist heeft anders heeft ie aan 1 keer zeker genoeg.

toytje: Ben het met je eens dat een sc voor de fun moet zijn. Maar kan me je getob ook wel erg goed voorstellen. Zelf heb ik dat ook. Misschien dat je dan toch iemand wel leuk vind..

Wat zou ik blij zijn als die weer terug is. …….
Thx VM, komt wel goed met die spierpijn

@Miss Thang: Fijn voor je dat hij weer helemaal terug is! Geniet ervan, en hopelijk blijft het nu zo. Afbouwen is trouwens ook een idee, wel zo rustig (er valt hier weinig af te bouwen, hij is al 6 weken niet geweest) Ik laat het nu voor wat het is, zie wel hoe het loopt, voor mij hoeft het toch even niet zo...

@Briggie: Ik vind hem niet op die manier heel erg leuk (vlinders ofzo) gelukkig maar, dat zou erg vervelend en lastig zijn! Het gaat me om de manier waarop hij met mij omgaat, daar zitten teveel dingen in die me niet bevallen en ik heb geen zin meer om me daar druk om te maken.

Ten eerste is een sc er niet om je druk over te moeten maken en ten tweede zou hij sommige dingen toch echt zelf moeten begrijpen.

*Bovendien, als hij geen moeite voor mij wil doen waarom zou ik dan nog wel moeite voor hem willen doen? Dat zie ik niet zo...
anoniem_75201 wijzigde dit bericht op 30-01-2009 10:59
Reden: * Toevoeging
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven