Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 05 april 2017 @ 19:52:

Dolfje kan je nu even het knopje omdraaien? En het toespraakje laten voor wat het is: een ding dat je na overleg met collega gewoon kan doen? En als dat niet kan helpt het mij altijd om vast een aantal 'steekwoorden' op papier te zetten. Dan heb ik het gevoel dat ik niets ga vergeten en het vertrouwen dat ik die steekwoorden met een frisser hoofd wel om kan zetten in een goed verhaal.

Ja ik heb voor mezelf besloten dat ik er nu niet meer aan ga denken.

Hopelijk werkt dat
quote:doornroosje9 schreef op 05 april 2017 @ 18:42:

[...]

Moet je lang wachten tot een volgende vlucht?

Ik ben eindelijk "thuis". Ik had inderdaad de aansluiting naar Amsterdam gemist ondanks dat ik mij helemaal kapot heb gerend. Ik kon gelukkig wel met de volgende vlucht naar Amsterdam mee. Die ging zo'n 2 uur later, maar liep ook vertraging op

Mijn humeur was dus niet al te best bij aankomst op Amsterdam. Ik ga nog mailen over een vergoeding want die moeten ze volgens mij wel geven.
quote:Filee schreef op 05 april 2017 @ 23:32:

[...]

Ik ben eindelijk "thuis". Ik had inderdaad de aansluiting naar Amsterdam gemist ondanks dat ik mij helemaal kapot heb gerend. Ik kon gelukkig wel met de volgende vlucht naar Amsterdam mee. Die ging zo'n 2 uur later, maar liep ook vertraging op

Mijn humeur was dus niet al te best bij aankomst op Amsterdam. Ik ga nog mailen over een vergoeding want die moeten ze volgens mij wel geven.Wat fijn dat je thuis bent! Ik dacht al dat je de hele nacht op die luchthaven zou moeten zitten!
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 05 april 2017 @ 23:33:

[...]

Wat fijn dat je thuis bent! Ik dacht al dat je de hele nacht op die luchthaven zou moeten zitten!Daar ging ik ook vanuit maar gelukkig kon ik met een andere maatschappij mee. Was waarschijnlijk goedkoper voor hun dan een hotelovernachting met eten. Als ik vast zat, moesten zij mijn hotelovernachting en eten betalen omdat ik die vluchten precies zo had geboekt dat er voldoende overstaptijd was volgens hun.
voor Oudblond.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Goedemorgen.

Mijn plan om er niet aan te denken heeft gewerkt tot een uur of 6 vanmorgen. Nou ja ik sta zo op en dan ga ik werken en wat ik wil/ moet zeggen even op papier zetten.

Komt vast goed.
Goedemorgen, ik zit alweer in de trein richting Utrecht. Morgen weer.

Als er een ding is wat ik niet mis aan Nederland is dat de ns.
Oudblond

Filee, Zen!!

Welkom terug!
Prrrr, mauw miawwwww.
Lieve Blond, een dikke voor jou.
Filee, dat snap ik helemaal, dat je de ns niet mist.

Heb vanmorgen al weer "gestudeerd". Photoshop is niet makkelijk, zucht. Maar ik ga ervan uit dat het vanzelf makkelijker wordt als ik er langer mee werk.

Gelukkig vanmiddag lekker wandelen en straks naar de kapper. Even met mijn neus uit de boeken.

Iedereen een fijne dag!
quote:Filee schreef op 05 april 2017 @ 23:32:

[...]

Mijn humeur was dus niet al te best bij aankomst op Amsterdam. Ik ga nog mailen over een vergoeding want die moeten ze volgens mij wel geven.Mailen naar de airline helpt meestal niet. Ze liegen vaak alsof het gedrukt staat als ze zeggen dat je nergens recht op hebt om je vervolgens af te schepen met een tegoedbon ofzo. Er is een heel handige site, Airhelp, waar je je gegevens kunt invoeren en dan kijken zij of je claim kans heeft. Daarna starten zij een procesure. Het lukt niet altijd, maar ik heb via hen al wel honderden euro's terug gekregen. Ze houden zelf een fiks percentage, maar ja - da's altijd nog beter dan helemaal niets, of zo'n suffe tegoedbon.
IMHO
Eerst even voor Blondie:

En welkom terug, Filee!

Goed dat je even afwisselt, Ren, kapper is altijd wel lekker om te ontspannen. Straks 1e vergadering voorzitten met de redactieraad van een E-zine dat ik aan het opzetten ben. Daar moest ik eerst maar een soesjes voor in huis/kantoor gaan halen. Altijd een reden voor een feestje hè!
Mogge allen!

Blond

Welkom Filee

Ren, ik kom les bij jou nemen binnenkort!

Feest ze konijntje.

Wou dat ik eens uitgerust wakker werd i.p.v. net zo moe als dat ik in bed kruip 's avonds.

Het was rustig vanmorgen op het werk. Om 9 uur een afspraak met de baas en een collega. De baas was er nog niet, en mijn collega is altijd op tijd, maar nu niet. Ikke bellen, geen gehoor. Ik mijn baas appen, geen reactie.

Scrolde ik terug in de appjes van collega, staat er 18 april. Hoe kom ik er dan in godsnaam bij dat die afspraak vandaag zou zijn? (O, appje van de baas, blijkbaar was vandaag wel ooit afgesproken maar verzet)

Had gisteren net een afspraak met de opticien gemaak op de 18e, zelfde tijd. Zucht..
Blond:

Hoi Filee! Welkom in het grijze nederland.

Feest ze konijn!

Ik was zo zo zo moe. Vanmorgen nieuwe tv opgehaald. Nu weer even werken.

Waarom wilde ik ook alweer 32 uur draaien van de week? Die gebroken dagen (2x een halve) maken het niet heel handig.
Dank voor de knuffels. Die van jou is helemaal te zoet konijntje!

Het is nationale 'dubbele afspraken/gaat fout' -week Kittens!

Lunch!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ben vrij vandaag, komt DHL een pakketje halen dat terug moet (Brench zonder deurtje geleverd)

Maar ze hebben niet aangegeven hoelaat ze komen, lekker dan...
Prrrr, mauw miawwwww.

1x is genoeg***
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb vandaag een slechte dag, ben moe en heb het steenkoud en moet dus vanavond nog terug naar werk.

Ik zet zo even een pastasaus aan en dan kruip ik onder een dekentje op de bank tot ik weer terug moet.
quote:Oudblond schreef op 06 april 2017 @ 13:19:

Dank voor de knuffels. Die van jou is helemaal te zoet konijntje!

Het is nationale 'dubbele afspraken/gaat fout' -week Kittens!

Lunch!Bij nader inzien kan het ook een plaatje zijn van een poes die een konijn in de wurggreep heeft en hem nu de doodsbeet geeft. Dat doen ze wel es, die rotkatten...
quote:dolfje schreef op 06 april 2017 @ 15:18:

Ik heb vandaag een slechte dag, ben moe en heb het steenkoud en moet dus vanavond nog terug naar werk.

Ik zet zo even een pastasaus aan en dan kruip ik onder een dekentje op de bank tot ik weer terug moet.

He bah Dolfje, beterschap dan maar!

Voordeel van een lange vergadering (ik heb me ingehouden en slechts twee paaseitjes gegeten) is dat het dan ineens ver in de middag is
quote:Peacy schreef op 06 april 2017 @ 13:13:

Blond:

Hoi Filee! Welkom in het grijze nederland.

Feest ze konijn!

Ik was zo zo zo moe. Vanmorgen nieuwe tv opgehaald. Nu weer even werken.

Waarom wilde ik ook alweer 32 uur draaien van de week? Die gebroken dagen (2x een halve) maken het niet heel handig.Grijs? Het zonnetje schijnt en het is hartstikke warm
Waar ben jij in Nederland?

Hier is het grijs en enkele druppeltjes
Hier in Amsterdam ook zon.
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik ben nu bij Amsterdam ergens. Ik zie wel wolken komen
Sorry, die komen hier het land in en dan door naar A'dam....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven