Mode & Beauty alle pijlers

Glamourcode Kiko

07-04-2017 14:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Kan iemand die de Glamour van april ( glamourday)heeft even voor me kijken wat de kortingscode voor Kiko online is?

Dank alvast
Staat gewoon online dacht ik. Maar glamourday is toch al geweest ?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
staat niet online helaas. De korting geldt nog tot morgen
Heb even gekeken. Kan hem ook ook niet vinden.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik kom ze allemaal tegen en bij Kiko staat dat er alleen 20% korting is in de winkel dus niet online
op de website van kiko staat ook online maar met de code die in de Glamour staat
Naast de vele kortingen in de winkels en webshops, zal er ook een Glamour Concept Store shop-in-shop worden geopend. In de shop vind je diverse limited editions en unieke items van startups.

Kortingen alleen geldig in de winkels

(Op vertoon van de Glamour editie 04)

•Kiko

•Hollister

•Etos: Bioré producten

•Vanilia

•Vila
op de kiko website:ONLINE

De korting geldt voor alle gebruikers van de Duitstalige versie van onze website kikocosmetics.com/nl-nl.

Om de korting te krijgen, hoeft u alleen maar uw kortingscode, die u in het aprilnummer van het tijdschrift GLAMOUR aantreft, in het scherm van de winkelwagen in te geven.
Dan is het wachten op iemand met de Glamour of zelf even naar de Bruna gaan en in de Glamour kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven