Poezen hebben personeel
vrijdag 7 april 2017 om 21:53
vrijdag 7 april 2017 om 22:04
quote:Ttass30 schreef op 07 april 2017 @ 22:01:
Ik heb het met katten snoepjes geprobeerd niks helpt. Ze miauwt ook voor onze slaapkamerdeur terwijl de deur open is. Ik heb haar uit het asiel gehaald 3 weken geleden ze heeft veel meegemaakt en wil de hele dag op schoot zitten.
Bij mijn asiel katten werd altijd aangeraden ze minstens 6 weken binnen te houden, bij de laatste zelfs drie maanden.
Misschien nog even binnen houden?
Ik heb het met katten snoepjes geprobeerd niks helpt. Ze miauwt ook voor onze slaapkamerdeur terwijl de deur open is. Ik heb haar uit het asiel gehaald 3 weken geleden ze heeft veel meegemaakt en wil de hele dag op schoot zitten.
Bij mijn asiel katten werd altijd aangeraden ze minstens 6 weken binnen te houden, bij de laatste zelfs drie maanden.
Misschien nog even binnen houden?
vrijdag 7 april 2017 om 22:05
quote:Ttass30 schreef op 07 april 2017 @ 22:01:
Ik zou de kat nog een week of 2 binnen houden.
Daarna door het luik een zetje geven. En de eerste paar keer erbij blijven.
Is het beestje wel geholpen en gechipt en is deze goed geregistreerd?
Ik zou de kat nog een week of 2 binnen houden.
Daarna door het luik een zetje geven. En de eerste paar keer erbij blijven.
Is het beestje wel geholpen en gechipt en is deze goed geregistreerd?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 7 april 2017 om 22:07
En als die kat door dat luikje heen is, of zelf leert er doorheen te gaan, wat is dan de bedoeling? Dat die kat lekker bij de buren gaat zitten plassen en poepen, hun planten opgraaft, in de nacht gaat zitten krijsen met andere katten uit de buurt, zodat de buren lekker wakker liggen, enz.? Of heb je maatregelen genomen dat je kat de tuin niet uit kan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 7 april 2017 om 22:08
quote:pejeka schreef op 07 april 2017 @ 22:07:
En als die kat door dat luikje heen is, of zelf leert er doorheen te gaan, wat is dan de bedoeling? Dat die kat lekker bij de buren gaat zitten plassen en poepen, hun planten opgraaft, in de nacht gaat zitten krijsen met andere katten uit de buurt, zodat de buren lekker wakker liggen, enz.?Ja, en?
En als die kat door dat luikje heen is, of zelf leert er doorheen te gaan, wat is dan de bedoeling? Dat die kat lekker bij de buren gaat zitten plassen en poepen, hun planten opgraaft, in de nacht gaat zitten krijsen met andere katten uit de buurt, zodat de buren lekker wakker liggen, enz.?Ja, en?
vrijdag 7 april 2017 om 22:10
quote:pejeka schreef op 07 april 2017 @ 22:07:
En als die kat door dat luikje heen is, of zelf leert er doorheen te gaan, wat is dan de bedoeling? Dat die kat lekker bij de buren gaat zitten plassen en poepen, hun planten opgraaft, in de nacht gaat zitten krijsen met andere katten uit de buurt, zodat de buren lekker wakker liggen, enz.? Of heb je maatregelen genomen dat je kat de tuin niet uit kan?Als de kat naar buiten mag krijgt ze een TomTom mee met de route naar jouw huis/tuin.
En als die kat door dat luikje heen is, of zelf leert er doorheen te gaan, wat is dan de bedoeling? Dat die kat lekker bij de buren gaat zitten plassen en poepen, hun planten opgraaft, in de nacht gaat zitten krijsen met andere katten uit de buurt, zodat de buren lekker wakker liggen, enz.? Of heb je maatregelen genomen dat je kat de tuin niet uit kan?Als de kat naar buiten mag krijgt ze een TomTom mee met de route naar jouw huis/tuin.
“Don’t look back – you’re not going that way.”