Poezen hebben personeel
vrijdag 7 april 2017 om 22:10
vrijdag 7 april 2017 om 22:11
quote:Ttass30 schreef op 07 april 2017 @ 22:01:
Ik heb het met katten snoepjes geprobeerd niks helpt. Ze miauwt ook voor onze slaapkamerdeur terwijl de deur open is. Ik heb haar uit het asiel gehaald 3 weken geleden ze heeft veel meegemaakt en wil de hele dag op schoot zitten.Als je haar pas 3 weken hebt zou ik haar nog niet naar buiten laten! Op zijn vroegst pas na 6 weken. Dit in verband met dat ze dan misschien naar het oude huis toelopen ipv de nieuwe.
Ik heb het met katten snoepjes geprobeerd niks helpt. Ze miauwt ook voor onze slaapkamerdeur terwijl de deur open is. Ik heb haar uit het asiel gehaald 3 weken geleden ze heeft veel meegemaakt en wil de hele dag op schoot zitten.Als je haar pas 3 weken hebt zou ik haar nog niet naar buiten laten! Op zijn vroegst pas na 6 weken. Dit in verband met dat ze dan misschien naar het oude huis toelopen ipv de nieuwe.
vrijdag 7 april 2017 om 22:18
vrijdag 7 april 2017 om 22:29
Denk ook eerder dat ze het nog niet snapt. Katten kan je veel leren. Mijne gaat nu via het raam naar buiten. 's ochtends gaat die open en dan kan ze het lekker zelf weten. Als het te koud is gaat het raam dicht en hoor ik vanzelf wel wanneer ze weer naar binnen wil. Maar als de deur ook open staat loopt ze natuurlijk richting de deur, veel makkelijker.
Zelf wachtte ik altijd 2 maanden maar heb ook nooit enorme buiten katten gehad.
Zelf wachtte ik altijd 2 maanden maar heb ook nooit enorme buiten katten gehad.
vrijdag 7 april 2017 om 23:26
Hier ook zo'n eigenwijs beest dat als ie maar ruikt dat wij op 5 km afstand zijn voor het raam gaat zitten mauwen.
Vooral dan van buiten naar binnen.
Hij houdt het rustig een kwartier of langer vol en begint op te duur ook te krabben.
Als we niet in de buurt zijn, kan hij wel gewoon door 't kattenluik, dus ik steek het op een grote portie eigenwijsheid en gemakzucht (waarom helemaal naar dat kattenluik trekken als je 't simpeler kan oplossen?).
Vooral dan van buiten naar binnen.
Hij houdt het rustig een kwartier of langer vol en begint op te duur ook te krabben.
Als we niet in de buurt zijn, kan hij wel gewoon door 't kattenluik, dus ik steek het op een grote portie eigenwijsheid en gemakzucht (waarom helemaal naar dat kattenluik trekken als je 't simpeler kan oplossen?).
zaterdag 8 april 2017 om 00:28
Ze leren het zichzelf aan (als het hun interesseert) mijn kat weet niet hoe een kattenLuik functioneert (nadat ik alles al uit de kast heb getrokken om hem te leren hoe hij erdoor komt) vraag 'm nu eens hoe hij heeft geleerd al mijn deuren open te maken? Of mijn keukenkastjes? Mijn kraan? Ik heb hem dat namelijk niet geleerd
zaterdag 8 april 2017 om 00:52
quote:Ttass30 schreef op 08 april 2017 @ 00:44:
Is mij niet verteld dat ze binnen moeten blijven. Ze wil ook niks van buiten weten. Ik heb een mooie dure krabpaal/slaaplek voor haar gekocht kiest ze de bank om op te slapen.
Mooi zo, laat buiten gaan los.
Dure spullen zijn onzin. Poezen zijn vaak dol op dozen, met of zinder kussen.
We hebben hier een dichte doos met een gat aan de zijkant en een open doos, naast een mandje, kussentje op de bank en een kleedje op de bank voor poes
Is mij niet verteld dat ze binnen moeten blijven. Ze wil ook niks van buiten weten. Ik heb een mooie dure krabpaal/slaaplek voor haar gekocht kiest ze de bank om op te slapen.
Mooi zo, laat buiten gaan los.
Dure spullen zijn onzin. Poezen zijn vaak dol op dozen, met of zinder kussen.
We hebben hier een dichte doos met een gat aan de zijkant en een open doos, naast een mandje, kussentje op de bank en een kleedje op de bank voor poes
Je bent zelf een theepot
zaterdag 8 april 2017 om 07:20