Knallend zwanger

09-03-2017 21:21 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
febr2016
naam leeftijdkindjenodbijzonderhedenronde
1987mama198729/31dochter :cheer2: 23-8-2017
lola28/34zoon :cheer2: 20-9-2017zoon
raymasa26/30zoon:cheer2:
yastra32/27nov 2013 :cheer2: begin oktober
justme1990 26/28zoon:cheer2:
mamarjan31/34 juli 2014 :cheer2: borstvoedingjaarwisseling
riboho26/28:cheer2: 5
evadewith 34/41zoon6-65
apezuurtje27/30dec 2015 :sigh: Miskraam, vorige zwangerschap na 18 mnd3
sunflower :cheer2: 7-8 Vk
worteltaart zoon1-7borstvoeding
vanzee30/33 zoon1-8 verwijzing gyn
maartje2016 34/32sept 2016 prijsschietenborstvoeding
tinkeltje30 32/35juli 2016eind 2017
mamarjan wijzigde dit bericht op 31-08-2017 22:48
62.75% gewijzigd
Alle hoop op Eva
Geen idee waarom, maar ik ben uit de tabel verdwenen mamarjan !

(sunflower81, 35 jaar, heb al een meisje van januari 2016, nu in ronde 4, eerstvolgende NOD 15-4-17).
Sorry sunflower, je stond wel in de tekst, maar door..... Ik laat de uitleg achterwege... Je was niet-zichtbaar in de tabel, technisch foutje, niets persoonlijk
Willen jullie graag de ronde in de tabel erbij??
Thanks voor het aanpassen Marjan!

Ik zelf vind het aantal rondes altijd wel interessant maar het hoeft niet perse in de tabel hoor

Goed weekend allemaal!
Ik vind rondes ook leuk erbij. Als het lukt in de tabel natuurlijk... . Wij gaan aan ronde 4 beginnen.
Rondes erbij is wel leuk! Wij gaan naar ronde 2.
Pff hier echt even afzien. En blij dat ik nu niet zwanger ben

Zoon is vanaf dinsdag al ziek, spugen en diarree, ontlasting is op kweek gezet.

Sinds vrijdag gaat het weer beter, geen spuugpartijen meer en vanmorgen weer normale poep.

Ben alleen zelf donderdagavond ook ziek geworden. Het lijkt noro te zijn .

Voor een ziek kind zorgen vind ik al heel pittig (man is woensdagochtend weer vertrokken voor z'n werk), maar als je dan zelf ook ziek bent..

Heb gelukkig wel wat hulptroepen maar jeetje.. Je zou bijna weer aan de pil gaan .
oei apezuurtje,

ziek zijn is nooit leuk, je bent gelijk alle energie kwijt lijkt het.

Gelukkig dat het al beter gaat met je kleine man (na 3 volle dagen?)

Hopelijk ben jij er nu ook snel vanaf

Beterschap

Niet aan de pil gaan hoor ;)
Beterschap Apezuurtje!!

Jammer voor de ongestelde dames ook!

Ik had net een beetje roze/bruine afscheiding en een google-actie liet zien dat het misschien wel van innesteling kon zijn.. ik hoop het zo! Het is precies een week na ovulatie

Volgende week NOD: spannend!!
Vanzee dat klinkt heel goed!
Vanzee spannend, hopelijk blijft het plakken! Zag trouwens in een ander topic dat JBL zwanger is
Wat fijn voor jbl, Vanzee jij bent hopelijk de eerstvolgende
Shit, ongesteld :(
Ah nee vanzee,

de kans na een innesteling is 25% (dat het doorzet of misloop, dat weet ik nu even niet meer)

Door je bloedverlies had ik echt mn geld op jou gezer voor deze maand.

Wanneer is de afspraak bij de gyn? Hopelijk komt deze met de gouden truc en ben he volgende maand wel zwanger.
Misschien kinderaspirine voor een betere doorbloeding proberen Vanzee? Dit heb ik bij m'n dochter en deze zwangerschap geprobeerd... In december deed ik het nog niet en toen werd ik ook al een paar dagen na innestelling ongesteld.

Mocht je je zorgen maken over eventuele gevolgen, ik ben er na positieve test gewoon al mee gestopt maar weet dat er momenteel een onderzoek loopt waarin zwangere vrouwen gevraagd wordt 80mg kinderaspirine te slikken om te onderzoeken of het inderdaad de kans op complicaties verkleind.
Yastra, wanneer deed je dat dan?

Vanaf ovulatie? Vanaf menstruatie?

Tot positieve test?

Wat slik je dan? Aspirine paracetamol/sinaspril? Welke dosering?
Balen vanzee!!

Gaat het weer wat beter Apezuurtje??
Jammer vanzee!

Hier weer helemaal opgeknapt gelukkig, zowel zoon als ik
En wat hebben jullie zo al gedaan vandaag?

Ik heb 1/4 marathon gerend, daarna een vriend wezen aanmoedigen bij de hele marathon.

Fijn met dochter wezen spelen op een springkussen.

En eenmaal gaan zitten verstijf ik helemaal.

Jullie rustig weekend gehad? Ook wezen sporten??

Volgend weekend verwacht ik mijn ovulatie.

Wie van jullie voelt echt de ovulatie? Ik niet.

De idee dat een 2017 kindje niet komen gaat, vind ik toch jammer... Maar wie weet.. Als het deze maand lukt en ik voor de 40 weken beval...

Aan de andere kant vind ik bevallen in het voorjaar aantrekkelijker dan rond de feestdagen...

Hoe denken jullie daarover?
Sportief hoor mamarjan!

Ik heb vandaag 4x20 squats gedaan, telt dat ook?

Vanmiddag heerlijk met manlief en zoon genoten aan het meer hier vlakbij

De vorige ronde voelde ik m'n eisprong heel duidelijk, maar in de aanloop naar m'n eerste zwangerschap waren er ook zat rondes dat ik er niets van merkte.

Wat betreft timing: maakt mij niks uit. Het duurde vorige keer zo lang, dat ik daar op den duur echt niet meer mee bezig was. Onze zoon is tussen kerst en oud en nieuw geboren.

Ik zit nu op dag 13, dus verwacht m'n eisprong ergens de komende dagen. Man is t/m dinsdag thuis, dus ik heb goede hoop
Apezuurtje, wij lopen gelijk! Mijn app geeft altijd de 3 vruchtbare dagen aan, ik zit nu op dag 13 van de cyclus en ik voel altijd op de derde vruchtbare dag (dag 15 van de cyclus) mijn ovulatie. Wat is trouwens slim? Ik hoor altijd om de dag doen, moet je dan de dag van de ovulatie juist wel of niet gebruiken? Weet iemand dat. Of de dag ervoor en erna?

Wij starten nog niet hoor, gebruiken nog condooms. Maar wel handig om te weten alvast.

@mamamarjan, ik zou een voorjaarskindje leuk vinden, en niet rond de feestdagen. Maar je hebt het niet voor het zeggen natuurlijk.

Wij hebben vandaag lekker van onze tuin en het weer genoten. En visite gehad, heerlijke dag!
Wat grappig dat we gelijk lopen!

Wij houden in principe gewoon om de dag aan, ook als de eisprong daar dan precies tussenin zit. Maar mijn man is steeds maar een week thuis natuurlijk. Dus meer dan om de dag seks hebben kunnen we niet doen, en dan maar hopen dat de eisprong in de juiste week valt
Ik ben wel benieuwd naar de kinderaspirine, Yastra! We hebben de afspraak komende week, dus dat is al snel.

Ik heb heerlijk biertjes gedronken aan zee terwijl de kleine heerlijk in het zand aan het spelen was. Nu ik toch ongesteld was, heb ik er maar even van genoten. Wat een heerlijk weer was het!

Mijn kindje was in februari geboren en dat vond ik ook wel perfect. Al de ergste lange tijd kou en snotneuzen voorbij en direct de lente in met in de zomer al een stevig kindje maar eigenlijk vind ik alles best, als die er maar snel en gezond komt ;)
Oh meiden, wat ben ik toch een waardeloze meeschrijfster! Het is zo druk met werk (veel diensten) en thuis (net een verbouwing klaar, maar dus toch nog superveel te doen) dat ik niet aan forummen toe kom .

Ik kom wel toe aan ronde 5, sorry dat ik als onze laatste hoop deze ronde ook niet zwanger ben , jammer maar helaas. Volgende NOD is denk ik 2 mei ofzo, zelfs te druk om dat uit te rekenen.

@apezuurtje zo herkenbaar dat als ik of dat kleine mannetje ziek is (of gewoon jengelig) dat je denkt: hoe doen mensen dat met 2, 3 of zelfs nog meer kinderen ! Maar ja, als je mij anderhalf jaar geleden had gezegd dat ik best kan functioneren met 5,5 uur slaap per nacht, had ik ze ook voor gek verklaard!
Life is a journey to be experienced, not a problem to be solved - Winnie the Pooh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven