Knallend zwanger

09-03-2017 21:21 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
febr2016
naam leeftijdkindjenodbijzonderhedenronde
1987mama198729/31dochter :cheer2: 23-8-2017
lola28/34zoon :cheer2: 20-9-2017zoon
raymasa26/30zoon:cheer2:
yastra32/27nov 2013 :cheer2: begin oktober
justme1990 26/28zoon:cheer2:
mamarjan31/34 juli 2014 :cheer2: borstvoedingjaarwisseling
riboho26/28:cheer2: 5
evadewith 34/41zoon6-65
apezuurtje27/30dec 2015 :sigh: Miskraam, vorige zwangerschap na 18 mnd3
sunflower :cheer2: 7-8 Vk
worteltaart zoon1-7borstvoeding
vanzee30/33 zoon1-8 verwijzing gyn
maartje2016 34/32sept 2016 prijsschietenborstvoeding
tinkeltje30 32/35juli 2016eind 2017
mamarjan wijzigde dit bericht op 31-08-2017 22:48
62.75% gewijzigd
Ik doe met je mee
En? Sunflower??
Hoe is het met jullie? We zitten allemaal op het 'niet ongesteld' worden te wachten denk ik.

Ik had twee weken geleden andere afscheiding. Een soort plakkerig snotje (sorry voor de omschrijving ) Normaal gesproken heb ik veel last van afscheiding, maar sinds die twee weken helemaal niet meer.. Zegt jullie dit iets? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een tijdje getemperatuurd, dit doe ik nu nog niet. Maar ik denk dat ik op dag 12 mijn eisprong al heb gevoeld. Dat zou natuurlijk eigenlijk niet kunnen. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 31 tot 33 dagen. Die afscheiding was een dag nadat ik denk dat in mijn eisprong heb gevoeld..

Jullie kunnen hier ook niet over zeggen he
Haha nee Riboho geen idee

Nog een week wachten.. voel nog niks bijzonders. Maar toen ik zwanger was ook niet
Hey dames! Leuk om jullie ineens weer tegen te komen Ik dacht al wat is het stil in het andere topic!

Gefeliciteerd Justme Hoe voel je je?

Spannend voor iedereen die nog een week moet wachten. Grappig dat jullie allemaal op dezelfde dag kunnen testen. Ik hoop mee op veel goede berichten die dag!
@raymasa, hoe is het met je?

@vanzee je ovulatie wat later, zoals gehoopt?

Ik was eerder zo goed gestemd... Maar ik merk helemaal niets verdachts...

Dus andere dames, mijn hoop is op jullie gevestigd.
Gaat goed mamarjan! Buikje begint al flink te groeien en ik begin steeds meer aan het idee gewend te raken. Soms zit ik zelfs ook echt op die roze wolk

Dat je niks voelt lijkt me niet vreemd hoor. Kwaaltjes komen vaak pas in week 5-6, dus ik heb hoop voor je. Nog een paar dagen afwachten, super spannend!
Wat fijn om te horen dat je soms die roze wolk ervaart.. En als je er niet op zit, is dat ook niet raar. Je hebt ook helemaal niet de tijd om te veel weg te dromen... Een tweede zwangerschap is gewoon anders (lijkt me).

Al hoop ik juist nu meer er van te genieten, bij mn dochter maakte ik nog een weer voor de bevalling een tentamen!

Dank je dat je hoopt hebt voor mik, wie weet..
Ja, mamarjan! Hij was later, maar niet gigantisch te laat als een paar maanden geleden steeds was, dus ik ben zeer hoopvol

Mijn eisprong merk ik aan dat ik enorm geil ben haha! Ik kan geen aantrekkelijke man zien zonder erbij aan seks te denken. Ik had geen ovulatietest meegenomen naar een weekend weg, maar aan mijn eigen gevoelens naar de aantrekkelijke mannen te merken had ik al een idee dat mijn eisprong eraan zat te komen, dus bij thuiskomst gelijk getest en dat klopte ook! Dus het moment goed benut gister (met mijn eigen man trouwens ;))

Ik denk ook dat een tweede zwangerschap anders is, ik wil nu graag erg snel gaan ervaren hoe en wat precies

Fijn dat je roze wolk er nu soms is, Raymasa!
Vanzee, Ik hoop zooo dat je de gyn niet nodig gaat hebben

Wel een hele geruststelling dat je je eigen man ook als aantrekkelijke man ziet, hahaha
Ik hoop het ook, Mamarjan!

Haha, zeker fijn dat hij aantrekkelijk is. En ik ben niet de enige die dat vindt. Hij ligt goed in de markt
Hoi allemaal! Mag ik ook meeschrijven? Dit lijkt op eem topic waarin je gaat proberen om voor je tweede kindje te gaan en dat is precies wat manlief en ik vanaf volgende maand willen gaan proberen

(En even een vraag over jullie tabel: waar staat NOD voor? Ik kan het wel uit de context halen, maar wat is de precieze afkorting?)
Oei, van zee... Je maakt me benieuwd.

Maartje tuurlijk mag je mee schrijven. Nod, niet ongesteld dag. Dus de dag dat je je menstruatie verwacht, maar liever niet ongesteld wordt. Of de eerste dag nadat je je menstruatie had verwacht en dus niet ongesteld geworden bent, dus kan gaan testen.
Welkom Maartje!

Helaas dames, vanmorgen ongesteld geworden. Een cyclus van 27 dagen. Op naar ronde 2!
Haha, zou ik er dan steeds twee weken naast gezeten hebben, ik dacht een next-ovulatiedag

Maar gezellig dat ik mee mag doen. Ik zal me even kort voorstellen, ook evt voor de tabel. Ik ben nu 34, manlief is 32 en we zijn sinds september de trotse ouders van een zoontje. De reden dat we al gelijk aan een tweede beginnen is omdat ik ondertussen niet meer de jongste ben, en we heeeel misschien ook nog voor een derde willen gaan.

Een NOD heb ik niet, ben wel gestopt met de pil, maar geef nog borstvoeding, dus alles gaat nog niet helemaal zoals het ooit liep. Voorlopig is het dus een soort prijsschieten hier
quote:mamarjan schreef op 21 maart 2017 @ 06:55:

En? Sunflower??

Hoi!

Sorry, ik had het nieuwe topic nog niet gevonden !

Maar ik ben gewoon ongesteld geworden in ronde 3. Nu weer in afwachting van eisprong.
Jammer Sunflower en Apezuurtje!

Welkom Maartje, prijsschieten klinkt wel leuk! Veel plezier
Op naar de volgende ronde sunflower en apezuurtje!

En Maartje jij ook veel succes. Ik vind jouw nod ook wel leuk klinken ;)

Mijn lichaam is echt aan het dollen met me... Ben er ook weer veel te veel mee bezig in mijn hoofd... Van het weekend flauw gevallen en al een paar keer gedacht dat ik misschien wel een beetje misselijk zou kunnen zijn.... Pffff... Laat het maar snel zaterdag zijn :D
Jammer sunflower en apezuurtje, op naar de volgend kans.

Riboho, wat wonderlijk, ik hoop met je mee dat je lichaam je niet voor de gek houdt, maar dat het raak is

Ik weet ook niet waar ik aan toe ben... Precies 14 dagen geleden mn ovulatie gehad (gezien de testen). Vanmorgen klein beetje bruine afscheiding, ik dacht het begin van menstruatie.... Maar nu al 14u niets... Terwijl ik meestal eerst krampen krijg en snel daarna pas afscheiding en direct bloed.

Ik wacht morgen af..

En manlief droomde vannacht van een positieve test
Oe spannend Mamarjan!
Spannend Riboho en Mamarjan!

Ik duim voor jullie
Nou, ik ben vanochtend ongesteld geworden... Op naar de volgende ronde.Voor in de tabel: Mijn nieuwe NOD is 1 mei
Jammer Riboho!
Ik ook

Op naar de nieuwe kans!!!
Nou een schrale troost dan dat het bij geen van allen raak was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven