Knallend zwanger
donderdag 9 maart 2017 om 21:21
| naam | leeftijd | kindje | nod | bijzonderheden | ronde |
|---|---|---|---|---|---|
| 1987mama1987 | 29/31 | dochter | | 23-8-2017 | |
| lola | 28/34 | zoon | 20-9-2017zoon | ||
| raymasa | 26/30 | zoon | |||
| yastra | 32/27 | nov 2013 | begin oktober | ||
| justme1990 | 26/28 | zoon | |||
| mamarjan | 31/34 | juli 2014 | borstvoeding | jaarwisseling | |
| riboho | 26/28 | febr20165 | |||
| evadewith | 34/41 | zoon | 6-6 | 5 | |
| apezuurtje | 27/30 | dec 2015 | | Miskraam, vorige zwangerschap na 18 mnd | 3 |
| sunflower | | 7-8 Vk | |||
| worteltaart | zoon | 1-7 | borstvoeding | ||
| vanzee | 30/33 | zoon | 1-8 | verwijzing gyn | |
| maartje2016 | 34/32 | sept 2016 | prijsschieten | borstvoeding | |
| tinkeltje30 | 32/35 | juli 2016 | eind 2017 |
mamarjan wijzigde dit bericht op 31-08-2017 22:48
62.75% gewijzigd
vrijdag 24 maart 2017 om 20:52
Hoe is het met jullie? We zitten allemaal op het 'niet ongesteld' worden te wachten denk ik.
Ik had twee weken geleden andere afscheiding. Een soort plakkerig snotje (sorry voor de omschrijving ) Normaal gesproken heb ik veel last van afscheiding, maar sinds die twee weken helemaal niet meer.. Zegt jullie dit iets? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een tijdje getemperatuurd, dit doe ik nu nog niet. Maar ik denk dat ik op dag 12 mijn eisprong al heb gevoeld. Dat zou natuurlijk eigenlijk niet kunnen. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 31 tot 33 dagen. Die afscheiding was een dag nadat ik denk dat in mijn eisprong heb gevoeld..
Jullie kunnen hier ook niet over zeggen he
Ik had twee weken geleden andere afscheiding. Een soort plakkerig snotje (sorry voor de omschrijving ) Normaal gesproken heb ik veel last van afscheiding, maar sinds die twee weken helemaal niet meer.. Zegt jullie dit iets? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een tijdje getemperatuurd, dit doe ik nu nog niet. Maar ik denk dat ik op dag 12 mijn eisprong al heb gevoeld. Dat zou natuurlijk eigenlijk niet kunnen. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 31 tot 33 dagen. Die afscheiding was een dag nadat ik denk dat in mijn eisprong heb gevoeld..
Jullie kunnen hier ook niet over zeggen he
zaterdag 25 maart 2017 om 08:34
maandag 27 maart 2017 om 14:04
Gaat goed mamarjan! Buikje begint al flink te groeien en ik begin steeds meer aan het idee gewend te raken. Soms zit ik zelfs ook echt op die roze wolk
Dat je niks voelt lijkt me niet vreemd hoor. Kwaaltjes komen vaak pas in week 5-6, dus ik heb hoop voor je. Nog een paar dagen afwachten, super spannend!
Dat je niks voelt lijkt me niet vreemd hoor. Kwaaltjes komen vaak pas in week 5-6, dus ik heb hoop voor je. Nog een paar dagen afwachten, super spannend!
maandag 27 maart 2017 om 15:12
Wat fijn om te horen dat je soms die roze wolk ervaart.. En als je er niet op zit, is dat ook niet raar. Je hebt ook helemaal niet de tijd om te veel weg te dromen... Een tweede zwangerschap is gewoon anders (lijkt me).
Al hoop ik juist nu meer er van te genieten, bij mn dochter maakte ik nog een weer voor de bevalling een tentamen!
Dank je dat je hoopt hebt voor mik, wie weet..
Al hoop ik juist nu meer er van te genieten, bij mn dochter maakte ik nog een weer voor de bevalling een tentamen!
Dank je dat je hoopt hebt voor mik, wie weet..
maandag 27 maart 2017 om 22:30
Ja, mamarjan! Hij was later, maar niet gigantisch te laat als een paar maanden geleden steeds was, dus ik ben zeer hoopvol
Mijn eisprong merk ik aan dat ik enorm geil ben haha! Ik kan geen aantrekkelijke man zien zonder erbij aan seks te denken. Ik had geen ovulatietest meegenomen naar een weekend weg, maar aan mijn eigen gevoelens naar de aantrekkelijke mannen te merken had ik al een idee dat mijn eisprong eraan zat te komen, dus bij thuiskomst gelijk getest en dat klopte ook! Dus het moment goed benut gister (met mijn eigen man trouwens
)
Ik denk ook dat een tweede zwangerschap anders is, ik wil nu graag erg snel gaan ervaren hoe en wat precies
Fijn dat je roze wolk er nu soms is, Raymasa!
Mijn eisprong merk ik aan dat ik enorm geil ben haha! Ik kan geen aantrekkelijke man zien zonder erbij aan seks te denken. Ik had geen ovulatietest meegenomen naar een weekend weg, maar aan mijn eigen gevoelens naar de aantrekkelijke mannen te merken had ik al een idee dat mijn eisprong eraan zat te komen, dus bij thuiskomst gelijk getest en dat klopte ook! Dus het moment goed benut gister (met mijn eigen man trouwens
Ik denk ook dat een tweede zwangerschap anders is, ik wil nu graag erg snel gaan ervaren hoe en wat precies
Fijn dat je roze wolk er nu soms is, Raymasa!
dinsdag 28 maart 2017 om 14:30
Hoi allemaal! Mag ik ook meeschrijven? Dit lijkt op eem topic waarin je gaat proberen om voor je tweede kindje te gaan en dat is precies wat manlief en ik vanaf volgende maand willen gaan proberen
(En even een vraag over jullie tabel: waar staat NOD voor? Ik kan het wel uit de context halen, maar wat is de precieze afkorting?)
(En even een vraag over jullie tabel: waar staat NOD voor? Ik kan het wel uit de context halen, maar wat is de precieze afkorting?)
dinsdag 28 maart 2017 om 18:10
dinsdag 28 maart 2017 om 19:36
Haha, zou ik er dan steeds twee weken naast gezeten hebben, ik dacht een next-ovulatiedag
Maar gezellig dat ik mee mag doen. Ik zal me even kort voorstellen, ook evt voor de tabel. Ik ben nu 34, manlief is 32 en we zijn sinds september de trotse ouders van een zoontje. De reden dat we al gelijk aan een tweede beginnen is omdat ik ondertussen niet meer de jongste ben, en we heeeel misschien ook nog voor een derde willen gaan.
Een NOD heb ik niet, ben wel gestopt met de pil, maar geef nog borstvoeding, dus alles gaat nog niet helemaal zoals het ooit liep. Voorlopig is het dus een soort prijsschieten hier
Maar gezellig dat ik mee mag doen. Ik zal me even kort voorstellen, ook evt voor de tabel. Ik ben nu 34, manlief is 32 en we zijn sinds september de trotse ouders van een zoontje. De reden dat we al gelijk aan een tweede beginnen is omdat ik ondertussen niet meer de jongste ben, en we heeeel misschien ook nog voor een derde willen gaan.
Een NOD heb ik niet, ben wel gestopt met de pil, maar geef nog borstvoeding, dus alles gaat nog niet helemaal zoals het ooit liep. Voorlopig is het dus een soort prijsschieten hier
dinsdag 28 maart 2017 om 21:47
Op naar de volgende ronde sunflower en apezuurtje!
En Maartje jij ook veel succes. Ik vind jouw nod ook wel leuk klinken
Mijn lichaam is echt aan het dollen met me... Ben er ook weer veel te veel mee bezig in mijn hoofd... Van het weekend flauw gevallen en al een paar keer gedacht dat ik misschien wel een beetje misselijk zou kunnen zijn.... Pffff... Laat het maar snel zaterdag zijn
En Maartje jij ook veel succes. Ik vind jouw nod ook wel leuk klinken
Mijn lichaam is echt aan het dollen met me... Ben er ook weer veel te veel mee bezig in mijn hoofd... Van het weekend flauw gevallen en al een paar keer gedacht dat ik misschien wel een beetje misselijk zou kunnen zijn.... Pffff... Laat het maar snel zaterdag zijn
woensdag 29 maart 2017 om 20:32
Jammer sunflower en apezuurtje, op naar de volgend kans.
Riboho, wat wonderlijk, ik hoop met je mee dat je lichaam je niet voor de gek houdt, maar dat het raak is
Ik weet ook niet waar ik aan toe ben... Precies 14 dagen geleden mn ovulatie gehad (gezien de testen). Vanmorgen klein beetje bruine afscheiding, ik dacht het begin van menstruatie.... Maar nu al 14u niets... Terwijl ik meestal eerst krampen krijg en snel daarna pas afscheiding en direct bloed.
Ik wacht morgen af..
En manlief droomde vannacht van een positieve test
Riboho, wat wonderlijk, ik hoop met je mee dat je lichaam je niet voor de gek houdt, maar dat het raak is
Ik weet ook niet waar ik aan toe ben... Precies 14 dagen geleden mn ovulatie gehad (gezien de testen). Vanmorgen klein beetje bruine afscheiding, ik dacht het begin van menstruatie.... Maar nu al 14u niets... Terwijl ik meestal eerst krampen krijg en snel daarna pas afscheiding en direct bloed.
Ik wacht morgen af..
En manlief droomde vannacht van een positieve test