Knallend zwanger

09-03-2017 21:21 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
febr2016
naam leeftijdkindjenodbijzonderhedenronde
1987mama198729/31dochter :cheer2: 23-8-2017
lola28/34zoon :cheer2: 20-9-2017zoon
raymasa26/30zoon:cheer2:
yastra32/27nov 2013 :cheer2: begin oktober
justme1990 26/28zoon:cheer2:
mamarjan31/34 juli 2014 :cheer2: borstvoedingjaarwisseling
riboho26/28:cheer2: 5
evadewith 34/41zoon6-65
apezuurtje27/30dec 2015 :sigh: Miskraam, vorige zwangerschap na 18 mnd3
sunflower :cheer2: 7-8 Vk
worteltaart zoon1-7borstvoeding
vanzee30/33 zoon1-8 verwijzing gyn
maartje2016 34/32sept 2016 prijsschietenborstvoeding
tinkeltje30 32/35juli 2016eind 2017
mamarjan wijzigde dit bericht op 31-08-2017 22:48
62.75% gewijzigd
Ik zit op dag 40 en heb nog maar eens getest, maar wederom negatief. Cyclus is denk ik iedereen gewoon nog niet weer goed op gang, hopelijk wordt die vanzelf korter straks.
Hoi allemaal, ik heb een poos niet meegeschreven omdat ik even afstand van het hele kinderwens-gebeuren wilde nemen ;-) , maar wilde nu toch weer even om de hoek komen kijken om te melden dat ik zwanger ben :heart: ! We hebben een erg leuk souvenirtje meegenomen van onze vakantie :lol: ! Morgen ben ik 5 weken zwanger, de tests zijn nu echte knaltests en donderdag komt moeders voor moeders. 7 augustus heb ik de 1e echo en intake, dan ben ik bijna 9 weken zwanger. Nog even geduld dus.
Tot dusver voel ik me prima :) !
Gefeliciteerd sunflower! :cheer2:
Wat een geweldig nieuws!
Zo romantisch ook, op vakantie :flirting:

Vandaag op dag 28. Gisteren merkte ik ineens dat m'n borsten gevoelig waren en wat opgezet. De laatste keer dat ik dat heb gehad was.. drie keer raden!
Vanmorgen een testje gedaan en ja hoor, positief! :cheer:
Echt bizar, omdat ik dacht dat we onze kans gemist hadden deze ronde. Niet dus!
Net mijn man gebeld (is van huis) en die was ook echt even ondersteboven! Anderhalf jaar op onze zoon moeten wachten en nu gewoon in ronde 3 raak o_o
Het kan natuurlijk nog alle kanten op maar toch..
Gefeliciteerd Apezuurtje :cheer2: !

Ik had het juist deze ronde ook niet zo verwacht, grappig is dat, dat het juist dan raak is!
Mijn eisprong was laat en ik had niet genoeg ovulatietesten mee op vakantie en was er ook niet zo mee bezig als eerdere rondes. En juist dan... raak! Nu afwachten tot de 1e echo, dat duurt nog even.
Ja heel bijzonder is dat!
De vorige keer bij zoon dachten we ook dat we die ronde onze kans gemist hadden ;-)
Ja de tijd tot de eerste echo duurt lang hè.. bij ons zou die precies in onze vakantie vallen. Bij terugkomst zou ik dan 11 weken zijn.
Gefeliciteerd apezuurtje en sunflower!
:cheer2: :cheer2:
Gefeliciteerd meiden!

Om ons topic toch levendig te houden... Misschien idee om de echo data te noteren?
Gefeliciteerd allebei! Wat leuk voor jullie!
Thanks! :)

Zodra ik een datum heb, hoor je het mamarjan!
Wat een leuk nieuws Sunflower en Apezuurtje. Gefeliciteerd!! :cheer: Hoe voelen jullie je?

En hoe gaat het met jou Mamarjan? Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Hopelijk mogen de andere dames snel volgen, zodat we een mooie complete tabel hebben :)

Hier gaat alles goed! Alweer 30 weken zwanger en langzaam aan het aftellen naar mijn verlof :proud:
Jeetje wat gaat het allemaal snel! Alweer bijna verlof!

En bijna iedereen dansend..

Ik ben weer een van de laatsten van dit topic :( ik schreef al mee bij zomer 2016 ofzo en daar ben ik in de verre verre achterhoede beland, maar had toch gehoopt dat het nu niet zo zou zijn. Au.

Ik ben overigens wel blij voor jullie allemaal hoor, maar had zelf ook graag dansend in de tabel gestaan :)
Zeker niet leuk vanzee. Maar des te leuker als de andere moeders wel mee blijven schrijven. Ook al is het niet over de weg naar, maar over de zwangerschap. Al is het aan jou en worteltaart. Jullie 2 zijn de laatste van de actieve schrijfsters of weg naar het dansende poppetje.
Als jullie het niet een goed idee vinden dat we ook echo data in de tabel noemen, kan dat gerust gezegd worden.

Met mij gaat het goed, deze week laatste week op huidige stage adres (ik denk dat ze wel een vermoeden hebben, maar niet vragen of ik werkelijk zwanger ben. Ze kennen mij(n figuur) niet goed genoeg om het onderscheid te kunnen maken tussen iemand met bmi onder 20 en nu zwanger... Of dat ik te veel eet voor mijn lengte... Want ik eet nu gewoon veel ;)

Hierna 4 weken weg voor laatste stage!
De maandag na terugkomst ben ik 20 wkn en heb ook de echo.
En die week ook diploma uitreiking.
Het is ook gewoon heel frustrerend vanzee :(
Natuurlijk kun je echodata enzo in de tabel zetten en schrijven over zwangerschap. Daar zeg ik toch niks over? Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat het voor mezelf nog niet zo is. Dat is alles, mamarjan.
Ik snap dat je er van baalt vanzee! Het is frustrerend om op iets te wachten dat je zelf heel graag wilt, en steeds teleurgesteld te worden, ook al gun je het een ander, je gunt het jezelf ook heel erg :heart: .... hopelijk is de tabel gauw vol met dansende poppetjes!

Voor de tabel: mijn uitgerekende datum is voorlopig 13 maart, de 1e echo is op 7 augustus (8 weken + 6 dagen). Nog bijna een maand wachten....

Ben nu 5 weken + 1 dag en voel me vooralsnog prima :) !
vanzee schreef:
12-07-2017 12:40
Natuurlijk kun je echodata enzo in de tabel zetten en schrijven over zwangerschap. Daar zeg ik toch niks over? Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat het voor mezelf nog niet zo is. Dat is alles, mamarjan.
Sorry dat je mijn post verkeerd begrepen heb.
Ik begreep je post precies zo als je zegt, je gunt iedereen haar zwangerschap, dus ook je zelf! Wij jou ook.

Maar ik wilde je de mogelijkheid bieden om te voorkomen dat het hier straks alleen maar over het zwanger zijn gaat... En jij je niet meer in de groep thuis voelt... Dat moet zeker niet gebeuren.

Met mn vorige zwangerschap hield ik ook de tabel bij en was als laatste zwanger (al na 6 maanden, maar) ik had het gevoel dat de eerste al bevallen was, nog voordat ik zwanger was. Gewoon niet leuk.
Gisteren het ziekenhuis gebeld voor de intake + echo. Woensdag 9 augustus zijn we aan de beurt! Ben dan precies 8 weken zwanger. Spannend!
@Apezuurtje, leuk en spannend! Hopelijk ziet alles er goed uit.

@VanZee, Ik snap je gevoel, heel vervelend dat je nu weer als een van de laatsten in het topic overblijft, terwijl je al een jaar geleden ervoor ging.. :hug: Ik duim voor je dat het bij jou toch ook snel raak is! Natuurlijk ben ik zelf ook nog niet zwanger, maar mijn situatie is heel anders, want in feite zit ik nog steeds in ronde nummer 1 (maar dan wel met een ellenlange cyclus), omdat mijn cyclus nog niet weer regelmatig is en nog weer op gang moet komen.
Ai, bloedverlies daarnet..
Wacht het af maar vrees het ergste.
Geen twijfel mogelijk, bloedverlies zet flink door.. :(
Ach, watverdrietig apezuurtje.. Hele dikke knuffel !!!! :hug:
Ik hoop catcher goed met jullie gaat.
Mijn gegevens mogen uit de tabel hoor.
Wij lassen even een pauze in ivm opleiding en er reageert toch niemand meer in dit topic ;-D
Herkenbaar apezuurtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven