Good Luck!
vrijdag 30 januari 2009 om 19:33
vrijdag 30 januari 2009 om 19:46
Ik ga naar Fok en kijk op reageer, daar staan onwijs veel smileys. Dan klik ik erop met de linkermuisknop en kopieer hem als link. En dan met het 'plaatje invoegen' van viva invoegen. Het kost even tijd maar dan heb je ook wat!
deze zijn zo leuk in een pittige discussie!
zeg wat is dat voor droeftoeter bij 'de wereld draait door' die de liedjes mag zingen! Hij zingt onwijs vals! Kunnen ze niet iemand vinden die wel talent heeft.
deze zijn zo leuk in een pittige discussie!
zeg wat is dat voor droeftoeter bij 'de wereld draait door' die de liedjes mag zingen! Hij zingt onwijs vals! Kunnen ze niet iemand vinden die wel talent heeft.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 30 januari 2009 om 21:15
Dank voor alle kaarten!!! Laurens was helemaal in zijn nopjes en zooooo jarig vandaag. Mèn, dat kind was blij! Zo leuk. En Berend was ook echt de men, zo gaaf.
Laurens heeft zo ongeveer ALLES van Cars gehad (inclusief stickers bij de post! Tof!! Ik weet alleen niet van wie want Laurens was met mijn vader de post aan het uitpakken. Maar vast van iemand hier, many thanx!).
Nu ploft moeders op de bank
******************PLOF*********************
En gaat Xfactor kijken. Lekker dom.
Doei!
Oja, Gijs!!! Gefeliciteerd. Kaart is onderweg!!
Laurens heeft zo ongeveer ALLES van Cars gehad (inclusief stickers bij de post! Tof!! Ik weet alleen niet van wie want Laurens was met mijn vader de post aan het uitpakken. Maar vast van iemand hier, many thanx!).
Nu ploft moeders op de bank
******************PLOF*********************
En gaat Xfactor kijken. Lekker dom.
Doei!
Oja, Gijs!!! Gefeliciteerd. Kaart is onderweg!!