Mode & Beauty alle pijlers

camel toe onderbroek

09-04-2017 21:13 36 berichten
"De camel toe onderbroek is nu echt een ding" lees ik op Viva https://www.viva.nl/stijl ... nderbroek-is-nu-dingetje/

Volgens Viva willen vrouwen een designervagina en is zo'n onderbroek goedkoper dan bijvoorbeeld een schaamlipcorrectie.

Zelf dacht ik eerlijk gezegd dat deze onderbroeken meer bedoelt waren voor cross dressers??

Dus ladies, brandt los... Zijn jullie al van plan om een camel toe onderbroek te kopen?? Of spaar je toch liever door voor de schaamlipcorrectie?
Loop ik even achter. Dacht dat je juist allerlei spul in je onderbroekje moest stoppen om een camel toe te voorkomen...

Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 09 april 2017 @ 21:31:

Je kan ook je string achterstevoren dragen geeft hetzelfde effect
Mijn hemel wat lelijk zeg. Hoezo wil je eruit zien alsof je opgezwollen hang schaamlippen hebt?? Ik wordt veel te oud voor dit soort gekkigheid, hoewel ik het dertig jaar geleden ook niet gedaan had.

Ik zou bijna een crowdfunding opzetten, hoe sneu dat het meisje met haar kont aan de voorkant geboren is!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:snug schreef op 09 april 2017 @ 21:25:

Geef mij maar een man met een camel toe, zoals ze die in de jaren 70 allemaal hadden in hun wijdgepijpte strakke glitterbroeken.

Hm, bij nader inzien toch maar niet geloof ik

Ja, vooral Robert Plant (led zeppelin) kon er wat van met zijn strakke broekjes. Dat liet helemaal niks aan de verbeelding over

Misschien hebben ze ook wel zoiets voor mannen, een soort nepworst voor in je onderbroek....
Ordi
quote:Henk-en-Roelie schreef op 09 april 2017 @ 22:58:

[...]

Dat zeker maar mij is het nog niet opgevallen in het straatbeeld in mijn dorp.

Het schoot even door mijn hoofd dat de cameltoe onderbroek een soort van menstruatiecup was maar dan voor licht urine verlies.

Ik kijk eigenlijk zelden naar iemands kruis, maar zo'n enorme bobbel is lastig te negeren. Vooralsnog hier ook nog geen gleufbobbels gespot, gelukkig. Vrees dat het mijn gezicht uit de plooi zal trekken.
quote:Gooloib schreef op 09 april 2017 @ 21:15:

Ik heb altijd een cameltoe en i love it! Mannen houden van een volle dames onderbroekSame
quote:pokkewijf schreef op 09 april 2017 @ 21:20:

ik draag uitsluitend rokken en jurkjes... en nu?Geeft niet hoor schat... Ik kan een mooie cameltoe in je rokje voor je knopen als je wilt, stuur me maar een pb..

quote:sandra1905 schreef op 11 april 2017 @ 13:30:

[...]

Geeft niet hoor schat... Ik kan een mooie cameltoe in je rokje voor je knopen als je wilt, stuur me maar een pb..

[img]http://www.huisvlijt.com/wp-content/upl ... C10065.jpg[/img]
Ik heb er tien liggen, in allerlei kleuren. Dûh!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:sandra1905 schreef op 11 april 2017 @ 13:30:

[...]

Geeft niet hoor schat... Ik kan een mooie cameltoe in je rokje voor je knopen als je wilt, stuur me maar een pb..

[afbeelding]
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven