Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:Robertooooh schreef op 11 april 2017 @ 09:50:

[...]

EEEH, nee. 50% is is een vijf op de schaal van 10 en dus een onvoldoende. Maar kniesoor die zich daar druk om maakt.

En Lola, ben het met je eens hoor. Hoe moeilijk is het om even een berichtje te sturen. Ik doe dat idd wel als ik niet meer wil, al komt dat niet zo vaak voor. Meestal probeer ik sowieso te gaan en dan na de koffie op te stappen als de klik er niet is.

En Zinerva, ik snap weer wel dat als je echt afknapt als je aankomt, je dan toch een andere kant oploopt. Al zou ik dan alsnog een berichtje sturen denk ik.

Eva, gaat de goede kant op dus, dat je je eigen patronen herkent en ertegen in durft te gaan.Het zou idd netter zijn om dan nog even een berichtje te sturen, maar als je zo niet lijkt op je foto kan je verwachten dat iemand je laat staan (tenminste lijkt mij) Heb trouwens wel een bericht gestuurd om te zeggen dat andere foto's wenselijk zijn gezien deze foto's geheel niet overeenkomen. En ik dan ook om die reden weg ben gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 09:56:

[...]

Het zou idd netter zijn om dan nog even een berichtje te sturen, maar als je zo niet lijkt op je foto kan je verwachten dat iemand je laat staan (tenminste lijkt mij) Heb trouwens wel een bericht gestuurd om te zeggen dat andere foto's wenselijk zijn gezien deze foto's geheel niet overeenkomen. En ik dan ook om die reden weg ben gegaan.Ah, ja. Dan is 'de tegenpartij' niet helemaal eerlijk geweest, dan zou ik ook iets hebben van "fuck you! ".
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 09:59:

[...]

Ah, ja. Dan is 'de tegenpartij' niet helemaal eerlijk geweest, dan zou ik ook iets hebben van "fuck you! ".Ja precies
Greenbean Veel plezier in Mallorca! Wat voro vragen heb je aan je ex? Ik zou hem niet opzoeken, maar ik weet ook dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.

Eva, hoe gaat het vandaag? Al alles uitgepraat met date?
quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 09:56:

[...]

Het zou idd netter zijn om dan nog even een berichtje te sturen, maar als je zo niet lijkt op je foto kan je verwachten dat iemand je laat staan (tenminste lijkt mij) Heb trouwens wel een bericht gestuurd om te zeggen dat andere foto's wenselijk zijn gezien deze foto's geheel niet overeenkomen. En ik dan ook om die reden weg ben gegaan.

Ik snap best dat je online wat spontaner bent qua tekst en dingen ondernemen maar als er al een tijdstip en locatie vaststaat en een paar uur van te voren nog veel enthousiasme is... dan heb je dus gewoon geen respect. Ook al is het digitaal, er zitten als het goed is nog steeds mensen achter zo'n schermpje. Bij mij zijn de foto's niet het probleem dat durf ik 100% te garanderen, heb geen vervelende surprises achter de hand. Ik merk gewoon dat zelfs de meest normale mensen veel simpeler worden met online daten.. Dat had je vroeger al na een date dat iemand zei: ''Moeten we snel vaker doen!' en dan achteraf horen dat er geen klik is, tja dan gaan we dus ook nooit meer wat samen doen. Roep dat dan niet, ook al wil je iemand niet gelijk bot afwijzen.

Offline daten is ook niet helemaal wat het is hoor. Ook verhalen gehoord van vriendinnen die iemand leuks hadden ontmoet in de kroeg en een dag later bleek hij toch niet helemaal vrijgezel!!

Ik verwacht niet als ik zo bel dat de date ineens doorgaat, maar het is meer om aan te geven dat mensen gewoon eens wat meer moeten durven zeggen! Ik bel voor mijn eigen zelfrespect. En dan bekijk ik het maar positief dat ik ook niet wil daten met iemand die dus zo gemakkelijk onder 'verantwoordelijkheden' uitkomt!
Oke heb weer Tinder geinstaleerd zucht... nu al weer klaar mee.... Ik installeer het en verwijder het weer, nu 2x gedaan en tot 2x zelfde match gehad met echt een onwijs knappe man ( vind ik dan) laatste keer aangesproken na paar dagen geen reactie dus had hem unmatch, nu kwam ik hem weer tegen en jawelll we zn weer een match,,, ik vind t eigenlijk een beetje akward, maar wilde weten of hij mij weer zou like en voila... zouden mannnen daar op kicken ofzo?
En betreft fotos, tsja ik probeer altijd iemand te google... aangezien er heel veel geen recente fotos plaatsen, maar soms echt van 5 jaar gelden 2012 ofzo...En dat kan soms heeel erg verschillen ( in een slechte zin ;)!) Ik snap dat nooit, je wilt een date of dat nou is om de seks of om te kijken voor evt meer, je weet toch dat het moment daar is dat je elkaar wellicht gaat zien? ik zou me daar dus zo niet op mijn gemak bij voelen, mijn fotos zn altijd heel recent, nooit ouder dan 1 maand.
quote:lola712 schreef op 11 april 2017 @ 10:12:

[...]

Ik snap best dat je online wat spontaner bent qua tekst en dingen ondernemen maar als er al een tijdstip en locatie vaststaat en een paar uur van te voren nog veel enthousiasme is... dan heb je dus gewoon geen respect. Ook al is het digitaal, er zitten als het goed is nog steeds mensen achter zo'n schermpje. Bij mij zijn de foto's niet het probleem dat durf ik 100% te garanderen, heb geen vervelende surprises achter de hand. Ik merk gewoon dat zelfs de meest normale mensen veel simpeler worden met online daten.. Dat had je vroeger al na een date dat iemand zei: ''Moeten we snel vaker doen!' en dan achteraf horen dat er geen klik is, tja dan gaan we dus ook nooit meer wat samen doen. Roep dat dan niet, ook al wil je iemand niet gelijk bot afwijzen.

Offline daten is ook niet helemaal wat het is hoor. Ook verhalen gehoord van vriendinnen die iemand leuks hadden ontmoet in de kroeg en een dag later bleek hij toch niet helemaal vrijgezel!!

Ik verwacht niet als ik zo bel dat de date ineens doorgaat, maar het is meer om aan te geven dat mensen gewoon eens wat meer moeten durven zeggen! Ik bel voor mijn eigen zelfrespect. En dan bekijk ik het maar positief dat ik ook niet wil daten met iemand die dus zo gemakkelijk onder 'verantwoordelijkheden' uitkomt!Internet daten is niets voor mij, zo is gebleken. Ik ga er veel te gemakkelijk mee om, ergens benauwd het mij ook heel erg zeker op een datingsite waarbij je na inschrijving echt de eerste 3 dagen omkomt in de reacties , dan verwijder ik mijn profiel maar weer.
quote:huurvrouwtje schreef op 11 april 2017 @ 10:13:

Oke heb weer Tinder geinstaleerd zucht... nu al weer klaar mee.... Ik installeer het en verwijder het weer, nu 2x gedaan en tot 2x zelfde match gehad met echt een onwijs knappe man ( vind ik dan) laatste keer aangesproken na paar dagen geen reactie dus had hem unmatch, nu kwam ik hem weer tegen en jawelll we zn weer een match,,, ik vind t eigenlijk een beetje akward, maar wilde weten of hij mij weer zou like en voila... zouden mannnen daar op kicken ofzo?Geen idee, zou zomaar kunnen
quote:lola712 schreef op 11 april 2017 @ 10:12:

[...]

Eigenlijk is daten ook gewoon een beetje gedoe. Weer vertellen wat je doet, wat je leuk vindt. Weer iemand leren kennen, alle quirks en dingetjes. Ergens is dat wel leuk, ergens vind ik dat ook gedoe.

(feit dat Zinerva me een blauwtje heeft laten lopen, motiveert ook niet )
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 10:22:

[...]

Eigenlijk is daten ook gewoon een beetje gedoe. Weer vertellen wat je doet, wat je leuk vindt. Weer iemand leren kennen, alle quirks en dingetjes. Ergens is dat wel leuk, ergens vind ik dat ook gedoe.

(feit dat Zinerva me een blauwtje heeft laten lopen, motiveert ook niet )Daarom ook gewoon daten met mensen die je al kent! Al is dat soms ook best akward als degene je echt alleen als vrienden ziet...
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 10:22:

[...]

(feit dat Zinerva me een blauwtje heeft laten lopen, motiveert ook niet )

Ow lieverd sorry, hier heb je een

Ik vind het ook een gedoe, precies wat jij zegt.

Alles weer vertellen over jezelf, dat is echt iriitant.
Ik vind het wel leuk, iedere keer weer iemand anders leren kennen. Ik praat ook met iedereen weer anders, dus nooit echt volledig dezelfde opbouw. Maar tourlijk heb ik ook wel eens dat ik denk, dit zeg in nu voor de honderdste keer. Maar als het gezelschap leuk is, geen probleem. En als het niet leuk is, duurt de date niet zo lang, dus vertel je ook minder.

Heb nu een paar keer achter elkaar dat ik een leuk gesprek heb met een dame op tinder, maar dat zij er nog maar net op zitten, en ik zon beetje het eerste gesprek ben. Dus krijg dan bij het voorstellen van een date te horen, dat ze eigenlijk eerst nog wat meer mensen willen leren kennen. En als ik dan zeg dat ik ook niet gelijk wil trouwen, maar gewoon koffie wil drinken, zijn ze pissed. Van de 6 matches nu twee die zo reageren, twee die (bijna) niet reageren en eentje waar nu een date mee in de steigers staat. Leuk geanimeerd gesprek, beetje seksueel getint, maar date zodanig afgesproken dat het zeker niets seksueel wordt de eerste date. Ben benieuwd of het zaterdag al gaat lukken, anders al gauw twee weken later.
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Robertooooh schreef op 11 april 2017 @ 10:37:

Ik vind het wel leuk, iedere keer weer iemand anders leren kennen. Ik praat ook met iedereen weer anders, dus nooit echt volledig dezelfde opbouw. Maar tourlijk heb ik ook wel eens dat ik denk, dit zeg in nu voor de honderdste keer. Maar als het gezelschap leuk is, geen probleem. En als het niet leuk is, duurt de date niet zo lang, dus vertel je ook minder.

Heb nu een paar keer achter elkaar dat ik een leuk gesprek heb met een dame op tinder, maar dat zij er nog maar net op zitten, en ik zon beetje het eerste gesprek ben. Dus krijg dan bij het voorstellen van een date te horen, dat ze eigenlijk eerst nog wat meer mensen willen leren kennen. En als ik dan zeg dat ik ook niet gelijk wil trouwen, maar gewoon koffie wil drinken, zijn ze pissed. Van de 6 matches nu twee die zo reageren, twee die (bijna) niet reageren en eentje waar nu een date mee in de steigers staat. Leuk geanimeerd gesprek, beetje seksueel getint, maar date zodanig afgesproken dat het zeker niets seksueel wordt de eerste date. Ben benieuwd of het zaterdag al gaat lukken, anders al gauw twee weken later.Jij werkt ook wel in een hoog tempo een hoop dames af, dan blijven alleen de newbie's over
silverback jij bent een man?
quote:huurvrouwtje schreef op 11 april 2017 @ 10:41:

silverback jij bent een man?op zijn profiel staat van wel
quote:huurvrouwtje schreef op 11 april 2017 @ 10:41:

silverback jij bent een man?quote:Man | 1976 | Rotterdam;)
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 10:43:

[...]

op zijn profiel staat van welDan zal het wel, toch?
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 10:44:

[...]

Dan zal het wel, toch? Lijkt mij ook
Vanwaar de vraag eigenlijk, huurvrouwtje?
Man | 1976 | Rotterdam
Wordt niet opgenomen helaas.... dan toch maar blij dat er geen date is gekomen. Iemand die zo laks is en blijkbaar niet durft af te zeggen!
quote:lola712 schreef op 11 april 2017 @ 11:01:

Wordt niet opgenomen helaas.... dan toch maar blij dat er geen date is gekomen. Iemand die zo laks is en blijkbaar niet durft af te zeggen!Dan ben je beter af zonder deze man of vrouw
quote:lola712 schreef op 11 april 2017 @ 11:01:

Wordt niet opgenomen helaas.... dan toch maar blij dat er geen date is gekomen. Iemand die zo laks is en blijkbaar niet durft af te zeggen!Laat gaan Lola. Ze zijn het niet waard om je druk om te maken. En dit heeft niks met je eigen zelfrespect te maken. Jij weet donders goed dat je dit niet goedkeurt, dus waarom zul je het jezelf aantrekken?
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 10:56:

Vanwaar de vraag eigenlijk, huurvrouwtje? Ze vindt je vast leuk
quote:Robertooooh schreef op 11 april 2017 @ 11:04:

[...]

Laat gaan Lola. Ze zijn het niet waard om je druk om te maken. En dit heeft niks met je eigen zelfrespect te maken. Jij weet donders goed dat je dit niet goedkeurt, dus waarom zul je het jezelf aantrekken?Omdat ik niet kan snappen dat mensen van zo enthousiast en eerlijk naar zo laf gaan! Misschien is nu dan écht het moment dat ik even moet stoppen met internetdaten. Ik kan gewoon niet omgaan met mensen die zo vrijblijvend dingen roepen en er ook te laf voor zijn om er op terug te komen. Of is de hele samenleving tegenwoordig zo verhard geworden dat ik gewoon te 'netjes' ben gebleven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven