Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor de allerlaatste jarige. Mats van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een hele leuk dag hebt gehad met je ouders en je broertje.

@ringel: zou wel leuk zijn als je dus echt op vrijdag gaat bevallen. Het klinkt alsof het niet lang meer kan duren. Als ik vannacht wakker ben voor de voeding zal ik wat morele steun die kant op sturen voor het geval je het goed kan gebruiken.

@fluffy: getver zeg, dat lijkt me naar. Kon je er nog wel bij hebben.

Kan je wel mooi tegen de verzekering zeggen dat hij het gasfornuis heeft meegenomen .

Nee flauw, ik vind het echt heel vervelend als er iemand je veilige plekje binnendringt.

@mmmoi: wat klink jij happy. Die kleine kinderen die de wereld ontdekken zijn ook super natuurlijk maar je staat er niet altijd zo bewust bij stil.

@babba: afscheid was vandaag van mijn werk. Ik ben schandelijk verwend met cadeaubonnen (ze waren wel heel blij dat ik wegging ) en we hebben met de dames van kantoor tapas gegeten. Wel gek maar ik heb ook echt zin in wat nieuws.

Ho, Eva wil eten (is alweer een stuk beter vandaag trouwens) dus de rest moet even tot morgen wachten.

Hopelijk kan ik dan ook een roze of blauw plaatje gaan plakken hier.
nee hoor, helemaal niks nakkes nada of iets wt ook maar op een bevalling lijkt. Heb daarentegen zooooooolekker geslapen dat is me ook wat waard. Ws stilte voor de storm en energie op doen voor het geen wat komen gaat.

Gisteren met het strippen even een voorproefje gehad van hoe het ook alweer voelt....(o ja momentje) En waarom ze is gaan strippen? ws omdat het kon. Ze zou alleen ff voelenof al dat voor gerommel nog wat zoden aan de dijk had gezet. Maar de baarmoedermond was dus al rijp dus kon ze strippen en heeft ze dat gedaan. Vinnik niet erg hoor. Heb ook niet overdreven zitten klagen, gewoon dat ik gisterochtend mega ontzettend hormonale jankbuien had gehad (was gisterochtend echt heel sjielug de enveloppen voor kaartje waren niet goed en moest ik het weer oplossen grrrrrr) maar verder eignelijk niet.

zo ga ff verder neuzen. (en sorry voor ego)
Aaaaahhhh, jammer Ringel, dat het nog niet is doorgezet. Ik blijf aan je denken vandaag, het is toch dé datum volgens jouzelf?

Vanochtend de intake van de kraamhulp. Verder boodschapjes doen en relaxen. Weinig plannen.

Oja, de Mol was weer leuk gisteren. Maar ik ben niet zo goed in mollenvangen volgens mij :-s
Nou, weinig te beleven hier...jammer.

Net de intake gehad. Krijg 49 uur. Het was dezelfde mevrouw als toen bij Jasmijn, leuk is dat. Ze is ontzettend aardig. Paar dingen die nog af moeten maar alles is verder in huis. Morgen gaan we de babykamer verder afmaken, schoonmaken en inrichten en dan is 'ie klaar. Lekker idee hoor.

Mijn vriendin is trouwens gisteren uit het ziekenhuis gekomen. Dat is wel lekker hoor, krijgt ze eindelijk rust. De baby moet nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, totdat hij aan begint te komen. Hij was vanochtend voor het eerst niets afgevallen dus dat gaat de goede kant op. Wel gek hoor, je kraamtijd op zo'n manier beleven. Ik hoop dat dat bij ons wel anders gaat.

Goed, ik ga het meisje maar eens in bed leggen...
ik wil je niet bang maken mmmoi maar ik heb laatst gedroomd dat jij eerder gaat bevallen. volgens mij met een week of 37/38 omdat je vliezen breken omdat je ergens heel erg hard van schrikt. (klinkt dit bizar, of klinkt dit bizar)

Volgens mijn agenda is vandaag de meest handige dag ja om te bevallen, maar dan had het vanochtend moeten doorzetten (mayte naar psz) dus het heeft geen noodzaak meer. Heb in principe nog 3 dagen (en 2 weken!!!!!!!) om te bevallen en het komt zoals het komt.

ben wel ontzettend benieuwd of we een zoontje of weer een dochtertje krijgen.......denk zelf een ventje....(komt ook omdat ik nu meer gewoon ben met de jongens naam.) maar zal blij zijn als de bevalling maar weer achter de rug is.
@Ringel: Stiekem hoop ik dat je droom voorspellend is... ik ben het nu al zó zat. Ik kan gewoon zowat niks. Alleen wil ik liever nergens van schrikken, maar van een week of 38 word ik blij!
Ik gun het je van harte!

Ik ben vanmiddag de slijmprop verloren (en na een nadere bestudering doorgespoeld) nu nog een klein beetje bloed en slijm verlies maar niks om over naar huis te schijven. Heb ook knallende koppijn en daar ben ik minder blij mee......

Mag nu toch echt wel wat meer actie in de toko komen hoor. Ben er echt helemaal klaar voor en mee!
Spannend Ringel...

Wie weet begint het zo en als je opschiet heb je je baby nog voor 24.00 t'night. Bij Pebbs ging het ook snel bij de tweede!!!

Mmmoi: fijn dat je vriendin thuis is, toch raar als je zonder baby thuiskomt. Wisten ze al dat het kindje zo klein is en wat is de reden?

Ben benieuwd naar jouw kamertje.

Ik gok dat je toch weer een meisje krijgt. Slaapkamer van een meisje is overduidelijk. Tenzij je natuurlijk auto's en vliegtuigen aan de muur hebt....Of groot de jongensnaam....tsja dan gaat mijn theorie niet op.

Over een paar weken weten we het haha

Verder niets te melden, was benieuwd naar Ringel!
Nou Ringel, het is tenminste íets...hoe wist je dat het de slijmprop was, ik heb geen idee hoe groot zoiets is of hoe dat er uit ziet?

@Babba: Mijn vriendin had altijd al een te hoge bloeddruk. Altijd aan de medicatie dus. Toen ze zwanger wilde worden, moest dat ook in overleg. Vanaf 3 tot en met 7 maanden heeft ze geen medicatie gebruikt en ging het super! Maar toen ging ineens haar bloeddruk naar torenhoog en is ze zelfs vier dagen in zkh opgenomen. Toen hebben ze gezegd; als je 37 weken bent leiden we je in, want de baby heeft er onder te lijden. Hij groeide ook helemaal niet goed meer daardoor, vandaar dat hij nog zo klein is.

Over een paar weken weten jullie het idd. Ik wil heel graag morgen als alles af is mijn kamertje laten zien, hij wordt zo leuk!!! Nog eventjes en dan valt er van alles voor jullie te kijken; foto's van kind én van kamertje!
oehoeh ringel, spannend hoor. Kom je wel melden als het echt begonnen is?

en mmoi, houd jij je kleintje nog maar even binnen hoor. 49 uur is wel een lekker aantal.
@ringel: dat klinkt toch echt alsof die baby elk moment kan komen. Ik ben zoooo benieuwd. Misschien lig je nu al wel te puffen.

Ik denk trouwens ook een jongetje.

@mmmoi: als ik over een paar weken naar jou toekom sneek ik gewoon even stiekem het kamertje in .

@fluffy: ik was benieuwd naar je verhaal maar je computer is blijkbaar ook gejat

Hoe gaat het?

@krokus: ik ga zo even naar je foto's kijken.

@babba: ik heb Jasmijn een paar maanden geleden horen praten en die praat dus echt al heel goed met hele zinnen enzo.

Zoals Aimee praat, praat Floor ook ongeveer. Ze zingt beter dan dat ze praat.

@mirjam: beterschap met Hanna, gaat het al wat beter?

Met Eva gaat het echt met sprongen vooruit, langzaam komt er weer meer tijd tussen de voedingen en aan het geklok te horen drinkt ze ook veel meer.

Maandag naar mijn nieuwe baas, best spannend.

@ringel Volgens mij ben je nu gewoon aan het puffen of is de baby er al. Ik gok op een meisje.....

Kom morgenvroeg checken of het echt is of vals alarm....
Nou geen vals alarm maar een zeer trage start van bevalling volgens mij. Na elke actie duurt het ongeveer 24 uur voordat de volgende stap zich aandient.

@mmmoi dat ik wist dat het de slijmprop was.....net als met weeen je weet het.......hing in eens tussen m'n benen een "ding" en het was geen afscheiding. heel taai met wat bloed.

Nu nog geen baby, maar een paar lichte wee krampjes......de eerste!
joehowieieiieieie Ringel meis. Je bent nu vast bezig meisje!! Veel succes vandaag!
Eeeeeeeen weer niks.
Ringel, spannend allemaal zeg..misschien komt het vandaag goed op gang? Veeeeel succes meid!
Ringel, spannend allemaal zeg..misschien komt het vandaag goed op gang? Veeeeel succes meid!
Haha, nou ja, je kunt nooit te veel succes toegewenst krijgen
Oooooo, weer geen baby. Je geduld (en die van ons) wordt weer aardig op de proef gesteld.

Mijn ervaring was dat het de nacht ervoor begonnen was. Naarmate het dag werd zwakte het weer af (net als bij jou) en toen ik 's avonds ging slapen werd ik een half uur later weer wakker met echt weeen, die nacht is Eva geboren.

Hopelijk voor jou morgen ook een baby.

Aha, de échte slijmprop dus...helaas voor je zet het weeeer niet door Ringel, we duimen hier voor je!

Nathan mag vandaag naar huis! En zijn papa is vandaag jarig dus dat was een mooi cadeau.

Manlief hier is de babykamer aan het afmaken. Plank ophangen en de kast aan de muur vastzetten. Straks lekker schoonmaken en inrichten!

Verder weinig nieuws...
he meiden,

ik kwam even bijlezen, en iedere dacht ik van.. nou nu gaat het gebeuren, maar nee. Nou Ringel, je bent wel een goeie in de spanning opbouwen Ik wens je iig heel veel succes, en sterkte met de bevalling en ik hoop écht dat het nu snel mag gebeuren voor je!

Er zijn weer een hoop kindjes jarig geweest las ik, van harte gefeliciteerd nog allemaal!

Mmmoi; grappig tijdens het lezen kom ik erachter dat de meisjes nog steeds zo gelijk opgaan in ontwikkeling, grappig hoor! Ook Nova is druk bezig met zindelijk worden, gaat al 3 weken echt super. Kletst ook de oren van je hoofd af met volzinnen. Maar wat ik zo lees is Jas wel een stapje verder qua praten.

Ben trouwens echt heel erg benieuwd naar wat er in je buik zit!

Mirjam; balen van je baan, ik had gehoopt dat het leuker zou zijn. Ik hoop dat je snel een leukere functie vindt. En Hannah op auditie geweest, jammer dat het niets geworden is. Is ze wel weer een beetje beter?

pebbles; veel plezier bij je nieuwe baas maandag, zal wel spannend zijn!

rest van de meiden; *zwaaizwaai* ik ga even naar boven, want de kleine dame slaapt nog steeds niet...

fijn weekend allemaal!
ringel; je moet je ieder uur melden hoor

verder ben ik ziek, dus geen puf om te reageren. maar wel ff bij lezen natuurlijk.
IEDER UUR!!!!!!! pfffft dat wordt lastig aangezien ik de pjoeter momenteel deel met m'n via internet handelende moeder die dus ook ff steeds moet kijken hoe het met de handel gaat, LIef die een spelltje speelt en Mayte....euh die nog niet, maar begint het wel te leren op school (ja zelfs op de psz hier leren ze computeren)

maar nog niks concreets......maarhet is nog 2 dagen tot de uitgerekende datum dusseuh.......mag eigenlijk nog niet klagen.
Potverdorie, zie ik in de kledingwinkel in het dorp bij ons een super lief zomerjurkje voor Eva. Hebben ze de maat niet meer! En ik ben er vorige week nog geweest.

Dus ik naar de kassa om te vragen of ze die nog hebben of kunnen bestellen, staat er achter me een vrouw met dat jurkje in de goede maat (die ze natuurlijk niet heel lief aan mij af wilde staan). Balen!

Ik heb hem al wel op internet gevonden maar dan ben je meteen weer 5 euro verzendkosten verder en voor een jurkje van 14,95 vind ik dat een beetje overdreven.

@mette: knap van Nova dat het potje al zo goed gaat.
@ringel. Niet zeuren hoor. Vind toch minstens dat wij daar recht op hebben! Hahaha.

@pebbs, heeft lang geduurd zeg, met Eva. Mooi dat ze zo langzamerhand weer de oude is. En maandag beginnen. Ben heel benieuwd hoe je het vindt.

@mmmoi, dus mooi op tijd alles klaar voor de babykamer. Weet nog dat ik uit nestelwoede op een gegeven moment tijdens mijn verlof zelf de muren ben gaan sauzen. In mijn blootje omdat ik het bedacht had toen ik nog in bed lag. Hahaha.

Roan ligt alweer op bed. Hij was een beetje recalcitrant vandaag. Meldde me op een gegeven moment zelfs dat hij boos was. Monstertje. Nu nog even forummen en vanavond tijdens een film een enooooorme berg was wegwerken. Heb van man vandaag een kadootje gekregen. Een stoomstrijkijzer. Hoe romantisch. En een kookwekker. Hahaha. Romanticus van mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven