***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Zooo Nina is idd een kleintje hihih Yasemin is al 6,5 kg en 60cm! Wat grappig die verschillen.

Muis, ik wist ook niet dat je niet mocht inbakeren na een prik. Nou baker ik Yasemin niet meer in, maar bij Zahra heb ik dat wel gewoon gedaan, want die sliep anders niet op die leeftijd.

Ik ben wel blij dat ie weg is hoor, pissende katten zijn niet leuk, maar ik denk dat hij het bij het nieuwe baasje niet zal doen. Het is echt jaloezie volgens mij.

Witch, ik heb er verder niets aan toe te voegen, maar wil je wel ff een knuffel geven, lijkt me echt een rotsituatie.

FF een vraagje tussendoor, hebben de bugaboo bezitters hier ook een mail gekregen over de warehouse sale en gaat er iemand naartoe?
Nee, want ik sta nergens als bezitter geregistreerd. Wat, waar en wanneer is het?
Hetzelfde als Laar: ik sta ook niet geregistreerd. Wat is het eigenlijk? (lees: is het de moeite waard?)
lees: kunnen we veel voor heel weinig scoren?
veel voor weinig scoren? Eens vragen of mijn moeder een mail heeft gekregen!

Heb hoofdpijn, hoop dat man zo thuiskomt met sushi en dat Finn straks lekker wil gaan slapen. Anders mag man zijn bed uit!

Fijn dat je kat een goed huis heeft Layla. Dat moet wel een fijn gevoel zijn.

Jammer joh, we hebben een leuke vakantiewoning op het oog om misschien toch nog te kopen, en daar wilden we volgend weekend met mijn zus en zwager overnachten. Nou kregen we gisteren te horen dat dat goed was, maar vandaag vertelden ze dat het vrijdag nog verhuurd is, jammer. Ik dacht dat al, want zo stond het op de website, maar ik hoopte dat ze er misschien zelf zouden zijn. Nou ja.

Nu gaan we waarschijnlijk een nachtje in een hotel, in ieder geval de omgeving bekijken. Heb enorm veel zin om lekker een weekendje te gaan skieen. En bovendien erg gezellig weer even tijd doorbrengen met zus en zwager.
Het is een magazijnopruiming met kortingen tot 70%. Zaterdag 14, zondag 15 en maandag 16 februari, van 12.00 tot 17.00 uur. Alleen mensen die een uitnodiging hebben gehad kunnen op zaterdag 14 februari van 9.00 tot 12.00 uur komen. Ik heb een mail gestuurd met de vraag wat er zoal te koop is, want ik heb geen zin om het hele eind voor niks te rijden.

Het is in The Factory, Czaar Peterstraat in A'dam. Kennen jullie dat?

Balen van dat vakantiehuis Swiss, zou leuk zijn als je een weekendje kon uitproberen daar. Wel leuk, zo'n vakantiewoning!
Nee, ken die winkel niet. Ben benieuwd.

Wat balen zeg, van die woning. Wel gezellig dat jullie volgende week gaan skien. Blijft je zus een weekend, of wat langer?
Wat is het hier stil! Ben ik de enige die zich een beetje verveelt?
Dropneusje: die foto van Fleur in skipakje op je Hyves is echt heel grappig!!
Lara, zus en zwager vliegen (dat mag ze nog net met 30 weken) donderdagavond en dan zondag weer terug.

Wij nemen vrijdag vrij en gaan vroeg naar de bergen. Lekker 2 daagjes skieen, terwijl zus op Finn past. Hoop alleen dat we de hotelkamer wel wat langer kunnen hebben dan de normale tijden (15 uur inchecken en 12 uur uitchecken) want dan wordt het een lange dag voor mijn zus.

We gaan dan om beurten (man, ik en zwager) samen met zus oppassen.

Tja, eigenlijk zou ik het toch wel leuk vinden iets in de bergen te kopen, leuk apartement, maar echt alleen voor eigen gebruik en vrienden. Ik merk wel dat de verhuur in dat gebied ook erg goed gaat, maar dan heb je al die problemen weer. Liever iets om zelf lekker in het weekend heen te gaan. Als jullie willen kan ik wel een link op hyves zetten.

Klinkt goed die opruiming Layla, maar zou niet weten wat ik nog zou willen kopen van bugaboo.
Hmm, ken de czaar peterstraat vrij goed (heb er vlakbij gewoond en het is bij mijn werk), maar ik ken the factory niet! Je hebt er wel het oude storkterrein met oude fabriekshallen, waar ook de theaterfabriek zit, ik denk dat het daar dan is. Fachatman heeft daar ook wel eens op een beurs gewerkt.

Fijn Layla, dat je kat een goed huis heeft gevonden! Vond de nieuwe eigenaar dat plassen geen probleem?
Ja, zet maar een link op hyves. Ik ben erg benieuwd!

Pfoe, Puk was al om 7:15 wakker, met een enorm ochtendhumeur en ik ben hartstikke verkouden. Bah.
Ja, zet maar een link op hyves. Ik ben erg benieuwd!

Pfoe, Puk was al om 7:15 wakker, met een enorm ochtendhumeur en ik ben hartstikke verkouden. Bah.
goedenmorgen. Beterschap Lara, hoop dat het snel weer een beetje beter met je gaat. Kan vriend vandaag de zorg een beetje overnemen? Zodat jij lekker een beetje kunt ziek-zijn?

Finn was vanacht om 4 uur weer wakker, nu is man eruit gegaan. Vanmorgen lag Finn weer te jammeren en te kuchen, dus heb ik zijn bed onze kamer ingeschoven (hij leek te willen slapen). Na enig geklets ging hij weer liggen en nu slaapt hij nog steeds (net als man).

Alleen vertrouw ik het niet zo. Hij ademt weer eens enorm snel, het klinkt niet goed. Straks maar eens met man overleggen en misschien toch maar even een weekend arts / kinderziekenhuis bezoeken.

Link staat op hyves.
Haha, wij waren pas net voor 8 uur wakker (Fleur sliep nog) en dat terwijl vandaag de loodgieter wat werk voor de badkamer zou komen doen. Man vond dat ik maar even relaxed moest blijven liggen en dan ging hij wel douchen. Ja natuurlijk, hij stond een minuut onder de douche en toen ging de bel.

Stond ik dus lekker in mijn n nachthemd (met de tekst 'best mama in town') aan de voordeur en koffie te zetten. Charmant hoor.... Gelukkig kennen we deze loodgieter al van vorige verbouwingen dus dat scheelt weer iets. maar was wel een goede flater....

Nu geen warm water in huis, dus kan vandaag echt niks doen. Normaal maak ik op zaterdag het een en ander schoon..... Dus maar even verplicht bankhangen dan....

Fijn weekend iedereen!!
Wat naar zeg! Arme Finn!

Dropje, wat grappig zeg. Hoe lang heb je nu geen warm water?

Zo, Puk ligt er alweer een half uurtje in. Ik ga ook even hangen.
oeps Drop, leuke actie. Nu kan je dus niet eens meer douchen, of had je daar nog net even tijd voor?

Verplicht een dagje vrij van huishoudelijke taken is toch ook wel eens lekker!

Ik ga ook koffie zetten, hoor dat Finn kakkie gedaan heeft, dus man gaat hem verschonen, daarna lust hij vast wel een kopje koffie, en ik ook wel.
haha die dropneus! Maar een verplicht bankhang dagje is voor jou helemaal niet verkeerd volgens mij!

Swiss, he getzie wat klinkt het toch naar die rare kuchjes van Finn. Goed dat je overweegt om naar de dokter te gaan. Doen hoor!! (jaja kom ik weer aan, maar vind kuchjes een zorgelijk onderwerp)

Laar verkouden?? bah!!!! Gauw naar de drogist en inslaan!!

voor dat het zondag is en je hebt iets niet in huis!

(neusspray,vitaminepillen,vsm nysleen,vaporub,snoepjes etcetcetc)

Wij gaan straks even rondje kringloop doen en brengen tommy even naar een vriend van ons. Bij hem in huis heeft Tommy zijn grote racebaan staan dus dat wordt feest voor de mannen!

Hoop ergens eetkamerstoelen te vinden....

Oja, gaat er nog iemand naar de 9maanden beurs???

Ik wel
Zwaai!, ben ik weer fftjes. Vannacht een wat betere nacht, maar 2x eruit, waarvan 1x naar beneden om kleine man wat te eten te geven, daarna sliep ie tot 8 uur. Alleen wel heel de nacht gehoest. Koorts is nog niet helemaal weg, dat baart me wel zorgen. Moeders hier ook verhoging helaas, dus zo lekker op de bank. Gelukkig is het weekend en is vriend thuis.

Haha, vind t echt wat voor jou framboos, om je eetkamerstoelen onder je eigen kont vandaan te verkopen.

Layla, fijn dat je kater een nader huis heeft gevonden, is niks frustrerender dan een pissende kat.

Laar, beterschap en hoop dat puk zijn humeurtje snel opknapt.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
hihi, heb nog wel even snel gedoucht hoor. Alleen is onze echte douche nu gesloopt en hebben we alleen nog maar een nooddouche en dat is een hokje van 60 bij 60. Niet echt ideaal met een dikke buik. Hoop dus dat ze met twee weken klaar zijn met de nieuwe badkamer en dat ik weer echt kan relaxen. Ik heb in ieder geval de komende twee dagen mijn bad nog
Framboos, ik zat er ook over te dubben om naar de 9maandenbeurs te gaan, maar ik ken het eigenlijk wel inmiddels en ik heb toch niks meer nodig. Je koopt altijd meer dingen die je toch niet nodig hebt dan je van plan bent en je sjouwt je een breuk, dus ik ga maar niet.

Ik ben benieuwd of ik nog antwoord krijg van Bugaboo over die sale. Ik wil een meerijplankje kopen en als ze die ook in de aanbieding hebben ga ik er wel naartoe denk ik. Ik wil eigenlijk ook nog een roze aanvullende bekledingsset en misschien hebben ze die ook wel.
Oh DN, ook al een gebroken nacht, hier ook een kindje wat overgegeven heeft. Zahra heeft zo hard gehoest dat ze moest overgeven. Ze was helemaal overstuur (was de 1e keer) en stond te trillen op haar beentjes. Dus haar bedje maar verschoond en er even bij blijven zitten tot ze in slaap viel. Gelukkig kon ik vanmorgen uitslapen tot half 10 want man heeft voor Zahra gezorgd toen hij uit zijn werk kwam vanmorgen.
wat is het hier rustig. Is iedereen lekker van het weekend aan het genieten?

Xaloy, ben jij alweer in het rijk der levenden?

Lievelust, hoe gaat het meisje?

Icke, gezellig dat je volgende week bezoek krijgt, hoe gaat het met je? Beginnen jullie al een ritme te vinden?

Layla, is Zahra ook al aan het overgeven? Ik vind dat zo zielig.

Drop, een verbouwing is altijd zowel fijn als erg vervelend, helemaal als je dingen als keuken of badkamer niet kunt gebruiken. Manlief heeft een jaar zonder keuken geleefd en ook een half jaar zonder badkamer, vreselijk.

Gelukkig hebben ze bij de ah altijd goede magnetron maaltijden.

Framboos, we zijn toch nog niet naar een arts geweest, het gaat duidelijk wel een stuk beter met Finn.

Vandaag echt helemaal niks gedaan, ok de teller van de wasmachine staat op 5 en er zijn nog wat te gaan, maar verder? Beetje ge-internet (nog steeds op zoek naar apartement volgende week), en beetje gelezen. Had geen eens zin om boodschappen te doen. En al helemaal geen zin om te studeren. Heb me voorgenomen om de komende maandagen en dinsdagen langer op kantoor te blijven, zodat ik dan iig even kan studeren. Dan hebben we woensdag een avondje thuis en kan man op donderdag en vrijdag weer lang doorwerken / kroegen. Nog maar anderhalve maand voor mijn examen, niet echt genoeg.
Beterschap voor alle zieke kindjes (en sterkte voor de moeders!)

Wij hebben vanmiddag heerlijk gewandeld in de duinen. Was erg leuk. Daarna zijn Puk en vriend boodschappen gaan doen en ben ik even mijn bed ingedoken. EIgenlijk word je daar alleen maar moeier van... Straks nog een verjaardag, maar ik denk dat ik maar eventjes blijf.
oho wat een zieke kindjes weer! En zoveel die hoesten!

Layla wat ontzettend zielig dat trillen op de beentjes...Toen ik het las had ik het echt met dr te doen arm popje...

Swiss, fijn dat het alweer wat beter gaat met Finn...Dacht even aan enge dingen als longontsteking enzo....

Dropneus, bah in jouw toestand zonder goede douche! Wow! bad timing!! Maar goed je klinkt positief dus dat is iig fijn

layla, hmm nou ik was 2jr terug wel blij met mijn aangeschafte-gekregen spul op de beurs. Ook kan je gratis nog even over de huishoudvbeurs lopen vond ik toen ook wel grappig.

Ach mijn vriendin en ik zien het als een leuk uitstapje, en vinden het wel humor om daar heen te gaan. We hadden 2jr terug iig veel lol!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven